Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
DNSF Ski Miit VII 20.-22.3.2015
#1
Aurinko paistaa ja keväthanget kutsuvat, joten taas on aika järjestää jo perinteeksi muodostunut DNSF Ski Miit!!

Luvassa siis talviliikuntaa (vapaaehtoinen) ja viihtymistä (pakollinen) enemmän tai vähemmän hyvässä seurassa. Mukaan saa tulla, vaikkei olisikaan klubilainen eli tapahtuma on avoin kaikille foorumilaisille sekä myös kavereille / aveceille.

Ajankohta on 20.-22.3.2015, paikkana on mökkiä myöden vanha tuttu hyväksi havaittu Himos ja siellä Lumikki 2. Mökissä on tilaa nimellisesti 8 hengelle, mutta aiempien vuosien tapaan sopu sijaa antaa, eli majoittumaan mahtuu tarvittaessa useampikin. (Jos näyttää siltä että mennään reippaasti yli 8 hengen, niin vieressä on myös toinen samanlainen mökki, joka myös on ollut meillä aiempina vuosina.) Mökin hinta viikonlopulta on 1001e (sis. majoitus 750e, toimitusmaksu 19e, siivousmaksu 82e sekä porealtaan käyttö 150e), joka jaetaan tasan osallistujien kesken. Lemmikkejä tähän mökkiin ei valitettavasti saa tuoda, joten karvaisemmille kavereille täytyy keksiä muu majoitus (pienille ja hyvätapaisille voin alustavasti luvata majoituksen toisaalla, tästä kuitenkin neuvoteltava erikseen).

Lisätietoa ja kuvia mökistä löytyy Himoslomien sivuilta http://winres.himoslomat.fi/shops/acc/hi...p=M06&l=fi.

Sitovat ilmoittautumiset (maksaneet = X):

1. NaXu X
2. Xenon X
3. zage X
4. Jampsu X
5. Laaban X
6. Pasi X
7. Hermex X
8. Tellu X
9. Petu X
---------------
10. jarpatti X
11. Timo X
....

edit 25.2.: mökki on varattu = maksettu ja hinta 9:lle osallistujalle 111,23e / hlö. Maksutiedot lähetetty ilmoittautuneille.
Tarranauhasta, liimasta ja niiteistä - niistä on pienet avot tehty <3
~*Something else matters*~

240SX Vert / 200SX SE-R / CLK 320 / FZ6-S S2
Reply
#2
Mites tänä vuonna?


edit: Tein oman topicin, kun nyt näyttää että maaliskuu saa kannatusta Smile t.NaXu
Reply
#3
Tästä on kyllä ollut puhetta, mutta aikataulut asettavat omat haasteensa, kun kokonaan vapaita viikonloppuja ei oikeastaan ole. Näillä näkymin ainoa mahdollisuus olisi 20.-22.3.2015...

Olisikos tuonne lähtijöitä?
Tarranauhasta, liimasta ja niiteistä - niistä on pienet avot tehty <3
~*Something else matters*~

240SX Vert / 200SX SE-R / CLK 320 / FZ6-S S2
Reply
#4
Koittakaahan nyt pitää perinteestä kiinni. Mä en pääse tänä vuonna mitenkään osallistumaan järjestelyihin enkä tapahtumaan.
240SX Convertible Air Ride
BNR32 Syylä

The war between Zenki and Kouki front ends will most likely last longer than any civil or religious war.
Reply
#5
Tokihan tuonne lähdetään kunhan vaan majoitushommat onnistuu ja porukkaa lähtee mukaan. Smile
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#6
Tottakai mukana
An Investigator

S14 -94
Ford Mondeo 1.8 -05 (talviauto)
Reply
#7
Maaliskuussa jos on niin joutuu kyllä skippaamaan ulkomailla olon takia.
Käyttis: Toyota Yaris Verso "JDM" '01
Projekti/kesäauto: Nissan Skyline HCR324 '91
Pyörä: Yamaha YZF-R6 '05

Muovilahkeet, umpikumirenkaat ja ämpärinkokoinen pakoputken pää. Ei sovellu autoiluun.
Reply
#8
Maaliskuu se kyllä olisi väkisinkin, jos halutaan vältellä hiihtoloma-aikoja (seuraavat kolme viikkoa). Huhtikuussa taas voi lumitilanne olla jo vähän kehno...
Vai otetaanko äkkilähtö tulevalle viikonlopulle? ;D
Tarranauhasta, liimasta ja niiteistä - niistä on pienet avot tehty <3
~*Something else matters*~

240SX Vert / 200SX SE-R / CLK 320 / FZ6-S S2
Reply
#9
Kyl sitä maaliskuuta on tähdättävä Big Grin
Mukana ollaan kuha työt vaan sattuu
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#10
Lumikki oli varattu tonne maaliskuun lopulle asti varattu viikonloppusin. Tuo NaXun sanoma oli eka vapaa. 20. - 22.3. 1001e kun napsuttelin lisäpalveluista loppusiivouksen ja porealtaan mukaan.
Silvia -90 harraste/ratalelu. Liikkuu taas varmaan 2017..
Reply
#11
Ja yks niitä paritalonpuolikaita pohjoisen päältä missä oltiin pari kertaa on vapaana kans. 520 siivouksella. Ja tuonne sai näköjään viedä lemmikkejäkin.
Silvia -90 harraste/ratalelu. Liikkuu taas varmaan 2017..
Reply
#12
Toi 20-22.3 ois ihan perfect! Just on näköjään vapaat Big Grin
Eiköhä laiteta varausta Tongue
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#13
Huhuu? Muut?
Silvia -90 harraste/ratalelu. Liikkuu taas varmaan 2017..
Reply
#14
zage Wrote:Ja yks niitä paritalonpuolikaita pohjoisen päältä missä oltiin pari kertaa on vapaana kans. 520 siivouksella. Ja tuonne sai näköjään viedä lemmikkejäkin.
Katoitko monelle hengelle? Mä muistasin että hinta oli 400e pintaan siivouksella, kun katoin 6h mökkejä.

edit: tarkalleen 401e
Tarranauhasta, liimasta ja niiteistä - niistä on pienet avot tehty <3
~*Something else matters*~

240SX Vert / 200SX SE-R / CLK 320 / FZ6-S S2
Reply
#15
Toi aika kävis mullekin.
Live slow, die old.
Reply
#16
NaXu Wrote:Katoitko monelle hengelle? Mä muistasin että hinta oli 400e pintaan siivouksella, kun katoin 6h mökkejä.

edit: tarkalleen 401e

Pistin hakuun 8 henkeä.
Silvia -90 harraste/ratalelu. Liikkuu taas varmaan 2017..
Reply
#17
Vaihtoehtona oli tuossa mielessä vähän toisenlainenkin sijainti, eli lähempää viihdettä, siis Himoslaakson suunnalta, Länsirinteiden juuresta. Silloin tosin joutuisi luopumaan poreammeesta, mutta onko sillä porukalle kuinka paljon merkitystä? Itse ainakin pärjäilen hyvin ilmankin Smile
Tarranauhasta, liimasta ja niiteistä - niistä on pienet avot tehty <3
~*Something else matters*~

240SX Vert / 200SX SE-R / CLK 320 / FZ6-S S2
Reply
#18
NaXu Wrote:Vaihtoehtona oli tuossa mielessä vähän toisenlainenkin sijainti, eli lähempää viihdettä, siis Himoslaakson suunnalta, Länsirinteiden juuresta. Silloin tosin joutuisi luopumaan poreammeesta, mutta onko sillä porukalle kuinka paljon merkitystä? Itse ainakin pärjäilen hyvin ilmankin Smile

Rehellisesti sanottuna sitä allasta odotan itse eniten.
Live slow, die old.
Reply
#19
Allas tietty Big Grin
Eiks se Lumikki ois varma valinta?
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#20
Ok, Lumikki it is then. Onpahan ei-laskijoillakin jotain tekemistä mökillä, jos ei innosta lähteä iltapäivän after ski- meininkeihin kävelymatkan päähän mökistä Wink
Tarranauhasta, liimasta ja niiteistä - niistä on pienet avot tehty <3
~*Something else matters*~

240SX Vert / 200SX SE-R / CLK 320 / FZ6-S S2
Reply
#21
Tänäkin vuonna tää menee päällekkäin muiden juttujen kanssa, mut tällä kertaa ei ois mitään ihan pakottavaa menoa. Täytyykin miettiä, jos vaikka lähtis mukaan ja rikkois perinteen olla tulematta ;D
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run Blogi<br /><br />Around The World<br /><br />http://www.minunauto.com/?9947
Reply
#22
Tellu Wrote:Tänäkin vuonna tää menee päällekkäin muiden juttujen kanssa, mut tällä kertaa ei ois mitään ihan pakottavaa menoa. Täytyykin miettiä, jos vaikka lähtis mukaan ja rikkois perinteen olla tulematta ;D

Ai meinaat että et aio taas karata johonkin tympeeseen [lue: kade] ja kauheen kuumaan [lue: sopivan lämpöseen] maahan ja käyttää sitä tekosyynä? Tongue
Tarranauhasta, liimasta ja niiteistä - niistä on pienet avot tehty <3
~*Something else matters*~

240SX Vert / 200SX SE-R / CLK 320 / FZ6-S S2
Reply
#23
Olkoon miten sitova on, mutta mä pidän silti oikeutenani jättäytyä pois, jos mökkiin tulee pelkästään laskevaa porukkaa. Allas tai ei niin tympeähän siellä on yksinään päivät kököttää. Sitä voin aivan mainiosti harrastaa kotonakin.
Live slow, die old.
Reply
#24
NaXu Wrote:Ai meinaat että et aio taas karata johonkin tympeeseen [lue: kade] ja kauheen kuumaan [lue: sopivan lämpöseen] maahan ja käyttää sitä tekosyynä? Tongue
No tänä vuonna ei valitettavasti oo mitään tollasta menoa tiedossa Sad Nyt ois vaan yhet luennot tona lauantaina, mut ne nyt harvemmin on niiiin mielenkiintoisia ja niiin pakollisia, että ei vois väliin jättää Wink
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run Blogi<br /><br />Around The World<br /><br />http://www.minunauto.com/?9947
Reply
#25
Ollaanko me kolmistaan menossa vai onko muita vielä ilmoittautumatta? Hopihopi huutelemaan!
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#26
Xenon Wrote:Ollaanko me kolmistaan menossa vai onko muita vielä ilmoittautumatta? Hopihopi huutelemaan!

Kolme? Johan meitä tässä on huudellu minä, laaban, tellu ja ehkä jampsukin.
Live slow, die old.
Reply
#27
Kattelin aiemmin tänään että listalle asti ei päässy monikaan. Hermex on tulossa kans. Ei käy täällä. Kysyin facebookissa ja sanoi että saa laittaa nimen listaan.
Silvia -90 harraste/ratalelu. Liikkuu taas varmaan 2017..
Reply
#28
Pasi Wrote:Kolme? Johan meitä tässä on huudellu minä, laaban, tellu ja ehkä jampsukin.

Nojuu, sitovia ilmoittautumisia kysellään tuohon listaan kun aikaisemmin puhuttiin yleisestä kiinnostuksesta, ymmärsin ettei ilman vahvistusta merkata sitovaksi. Hyvä näin Smile
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#29
Pasi Wrote:Kolme? Johan meitä tässä on huudellu minä, laaban, tellu ja ehkä jampsukin.

Huutelijoitahan aina on... maksun hetki kun tulee käsille niin tilanne monesti muuttuu... Smile Mutta niin, aikaisempiin ilmoittautumisiin luottaen lisäsin Pasin, Lassin ja Jampsun listalle. Tellu taisi olla vielä "jos vaikka"- linjalla, joten jätin odottamaan varmistusta. Heti kun saadaan min. 8 henkeä kasaan, varataan mökki (toivotaan että on vielä silloin vapaana).
Tarranauhasta, liimasta ja niiteistä - niistä on pienet avot tehty <3
~*Something else matters*~

240SX Vert / 200SX SE-R / CLK 320 / FZ6-S S2
Reply
#30
NaXu Wrote:Huutelijoitahan aina on... maksun hetki kun tulee käsille niin tilanne monesti muuttuu... Smile Mutta niin, aikaisempiin ilmoittautumisiin luottaen lisäsin Pasin, Lassin ja Jampsun listalle. Tellu taisi olla vielä "jos vaikka"- linjalla, joten jätin odottamaan varmistusta. Heti kun saadaan min. 8 henkeä kasaan, varataan mökki (toivotaan että on vielä silloin vapaana).
Mä olen tiistaihin asti "jos vaikka"-linjalla. Silloin saan tietää saanko tuuraajaa tolle viikonlopulle Smile Todennäköisesti saan, eli oon 99% mukana jo nyt.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run Blogi<br /><br />Around The World<br /><br />http://www.minunauto.com/?9947
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)