04.11.14, 16:22
Kyseessä on -99 vuoden S14A ja mittarissa 183tkm.
Maalipinnasta löytyy sanomista, lähinnä edellisen omistajan korinosien kiinnilaitto maalauksen jälkeen on ilmeisesti ollut hieman pikainen ja mm. ovet ovat hanganneet maalipintaa. Helmojen tunkkauskohdat ovat hieman lytyssä (pokkaus), mutta pelti on näiltäkin kohdin tervettä - tosin pintaruosteessa. Kuskin puolella on takakaaren päällä maali kupruillut n. 5cm matkalla, mutta kova pelti alla. Lasikuituhelmat ovat muutoin ehjät / istuvat ok, mutta ovat edessä pyöränkaarien kohdalta kuluneet puhki.
Sisustaan on asennettu mittareita / pari turhaa reikää mittariston ympärysmuovissa.
Ja ne jotka eivät vielä ylläolevasta pelästy, niin niitä parempia puolia:
Jälkeenpäin asennettua osaa:
Kori / alusta
- Megan Racing etupoikkituki
- Megan Racing täysinsäädettävät coiloverit
- Polyuretaaniset (Powerflex/Energy) puslat kaikissa tukivarsissa/apurungossa
- Jarrut läpikäyty ja maalattu mustaksi (uudet etujarrujen tiivisteet + takana putsattu/herkistelty)
- Black diamond jarrupalat edessä/takana (ajettu ~500km)
- Pohja & kotelot ruostesuojattu 2000 & 2004
Moottori/voimansiirto
- RST pakosarja
- RST outlet
- Z32 MAF
- Aftermarket imusarja
- Zuikin lastu + muutama eri chippi mukana (paikallaan oleva säädetty ~1bar ahdoille + kiinnioleville osille)
- 600x300 cooleri keulilla + alumiininen ahtoputkisarja
- 740cc suuttimet
- Arctic Performancella juuri huollettu vakioahdin HKS hukkaportinkellolla (ajettu muutama sata km.), kuitti toki löytyy.
- Cuscon 2-way lukkoperä
Hitsattavaa tästä autosta ei löydy, pienenpientä hifistelyä sieltä/täältä jos täydellisen haluaa.
Vanteina/renkaina löytyy 16" ok kuntoiset nastarenkaat alession aluvanteilla, joista maalit kupruilleet aikalailla pois. Toisina vanteina löytyy Lenson 19x8" takavanteet + 18x7,5" etuvanteet (alla nyt).
- Sanottavaa takavalojen keskipaneelissa, josta repäisin hiilikuitutarran pois / kaipaisi maalia tai uutta teippiä.
- Ilmastoinnista edellinen omistaja poistanut putken pakosarja -> tulipelti väliltä (olisikohan tuo rosteripakosarja ollut orkkisputkien tiellä).
Auto leimattu 6.2.2015 "huomautuksitta" - eli sanomista tuli keulacoolerista, takasumuvalosta ja apparin puolen etuvilkusta (etuvilkusta oli liitin hapettunut). Kaikki nämä fiksailtiin ja keulalle heitettiin vakiocooleri hetkeksi -> moitteeton leima.
Tämä on myynnissä oman ulkomaille muuton takia - jonka vuoksi myös siirsin Nissanin kaverin nimiin / auto majailee nyt Tampereella (Jimmy = mm. DNSF:llä pyörii nimellä Jaakkis)
- Nettiautosta tämä löytyy osoitteesta:
http://www.nettiauto.com/nissan/200sx/7214802
Pyynti 7400€ (nettiautossa tosin nyt 7550e, mutta jos tämän foorumeilta bongaa niin pidetään hieman halvempi hinta)
Maalipinnasta löytyy sanomista, lähinnä edellisen omistajan korinosien kiinnilaitto maalauksen jälkeen on ilmeisesti ollut hieman pikainen ja mm. ovet ovat hanganneet maalipintaa. Helmojen tunkkauskohdat ovat hieman lytyssä (pokkaus), mutta pelti on näiltäkin kohdin tervettä - tosin pintaruosteessa. Kuskin puolella on takakaaren päällä maali kupruillut n. 5cm matkalla, mutta kova pelti alla. Lasikuituhelmat ovat muutoin ehjät / istuvat ok, mutta ovat edessä pyöränkaarien kohdalta kuluneet puhki.
Sisustaan on asennettu mittareita / pari turhaa reikää mittariston ympärysmuovissa.
Ja ne jotka eivät vielä ylläolevasta pelästy, niin niitä parempia puolia:
Jälkeenpäin asennettua osaa:
Kori / alusta
- Megan Racing etupoikkituki
- Megan Racing täysinsäädettävät coiloverit
- Polyuretaaniset (Powerflex/Energy) puslat kaikissa tukivarsissa/apurungossa
- Jarrut läpikäyty ja maalattu mustaksi (uudet etujarrujen tiivisteet + takana putsattu/herkistelty)
- Black diamond jarrupalat edessä/takana (ajettu ~500km)
- Pohja & kotelot ruostesuojattu 2000 & 2004
Moottori/voimansiirto
- RST pakosarja
- RST outlet
- Z32 MAF
- Aftermarket imusarja
- Zuikin lastu + muutama eri chippi mukana (paikallaan oleva säädetty ~1bar ahdoille + kiinnioleville osille)
- 600x300 cooleri keulilla + alumiininen ahtoputkisarja
- 740cc suuttimet
- Arctic Performancella juuri huollettu vakioahdin HKS hukkaportinkellolla (ajettu muutama sata km.), kuitti toki löytyy.
- Cuscon 2-way lukkoperä
Hitsattavaa tästä autosta ei löydy, pienenpientä hifistelyä sieltä/täältä jos täydellisen haluaa.
Vanteina/renkaina löytyy 16" ok kuntoiset nastarenkaat alession aluvanteilla, joista maalit kupruilleet aikalailla pois. Toisina vanteina löytyy Lenson 19x8" takavanteet + 18x7,5" etuvanteet (alla nyt).
- Sanottavaa takavalojen keskipaneelissa, josta repäisin hiilikuitutarran pois / kaipaisi maalia tai uutta teippiä.
- Ilmastoinnista edellinen omistaja poistanut putken pakosarja -> tulipelti väliltä (olisikohan tuo rosteripakosarja ollut orkkisputkien tiellä).
Auto leimattu 6.2.2015 "huomautuksitta" - eli sanomista tuli keulacoolerista, takasumuvalosta ja apparin puolen etuvilkusta (etuvilkusta oli liitin hapettunut). Kaikki nämä fiksailtiin ja keulalle heitettiin vakiocooleri hetkeksi -> moitteeton leima.
Tämä on myynnissä oman ulkomaille muuton takia - jonka vuoksi myös siirsin Nissanin kaverin nimiin / auto majailee nyt Tampereella (Jimmy = mm. DNSF:llä pyörii nimellä Jaakkis)
- Nettiautosta tämä löytyy osoitteesta:
http://www.nettiauto.com/nissan/200sx/7214802
Pyynti 7400€ (nettiautossa tosin nyt 7550e, mutta jos tämän foorumeilta bongaa niin pidetään hieman halvempi hinta)
Auto työn alla, mies auton alla.. Paljonko mahtuu euroja pieniin Nissaneihin.. ?
200sx S12 -85 / ikuisuusprojekti - BMW V8 (X.x L?)
200sx S13 -90 / €€€ käytetty - paloiteltu ja myyty pienissä säkeissä (satunnaisia osia + pikkunippeleitä mm. sisustaan jne vielä - Kysy!)
200sx S14A -99 / eheytysprojekti (levinnee käsistä tämäkin)
200sx S12 -85 / ikuisuusprojekti - BMW V8 (X.x L?)
200sx S13 -90 / €€€ käytetty - paloiteltu ja myyty pienissä säkeissä (satunnaisia osia + pikkunippeleitä mm. sisustaan jne vielä - Kysy!)
200sx S14A -99 / eheytysprojekti (levinnee käsistä tämäkin)