Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Attesa air bleed connector (white)?
#1
Onko toi liitin jalkatilan yläpuolella aina yksijohtoinen, niinkuin Tuokki omassaan sen sanoi olevan? Vai voiko se olla esim. kolmejohtoinen (sin. vihr. pun.)

Sen irroittamallahan saa attesa pumpun päälle (ilmaustilaan).Itseltäni en löydä yksijohtoista täysin valkoista liitintä sieltä ratin alta.
Reply
#2
Unique387 Wrote:Onko toi liitin jalkatilan yläpuolella aina yksijohtoinen, niinkuin Tuokki omassaan sen sanoi olevan? Vai voiko se olla esim. kolmejohtoinen (sin. vihr. pun.)

Sen irroittamallahan saa attesa pumpun päälle (ilmaustilaan).Itseltäni en löydä yksijohtoista täysin valkoista liitintä sieltä ratin alta.
yksijohtoinen joo, mullahan oli ongelmia sen bleedmoden kanssa ja hetken pähkäilyn jälkeen pumppu käynnistyi ruskeasta yksijohtoisesta liittimestä, on siinä valkoisen lähellä. Kaikkialla puhutaan vain valkoisesta liittimestä mutta mun autossa jostain syystä ruskea. Olisko jotain vuosimalli/ v-spec/non v-spec eroja?

Ja kokeiles ettiä sitä valkoista liitintä kickpaneelin takaa, ilmeisesti se on teipattuna johonkin johtonipun kylkeen tehtaalta lähtiessään.
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#3
Mitä itselle on tullut vastaan niin kaikissa on yksijohtoinen ja valkoinen liitin. Liittimen ympärillä on semmosta vaahtomuovia alunperin, löytyy sieltä jakatilan päältä vasemmasta reunasta.
Reply
#4
Artsi-e Wrote:Mitä itselle on tullut vastaan niin kaikissa on yksijohtoinen ja valkoinen liitin. Liittimen ympärillä on semmosta vaahtomuovia alunperin, löytyy sieltä jakatilan päältä vasemmasta reunasta.
Nyt löytyi kyllä yksi yksijohtoinen liitin ( johdon väri vihr. kelt. ja toisesta päästä lähtee mustana) Mutta se on isomman johtonipun kylkeen mutkalle laitettu täys valkoinen liitin. Vaahtomuovia nyt ei näy mutta se on jalkatilan oikealla puolella sen muovin alla jota Tuokki ilmeisesti nimesi kickpaneeliksi?
Reply
#5
Unique387 Wrote:Nyt löytyi kyllä yksi yksijohtoinen liitin ( johdon väri vihr. kelt. ja toisesta päästä lähtee mustana) Mutta se on isomman johtonipun kylkeen mutkalle laitettu täys valkoinen liitin. Vaahtomuovia nyt ei näy mutta se on jalkatilan oikealla puolella sen muovin alla jota Tuokki ilmeisesti nimesi kickpaneeliksi?
noin se juuri siellä on, kokeiles se irroittaa.
R33 GT-R v-spec *yllättäen paskana*
subaru legacy GT spec B -03 *pakonomaisesti kesäkäytössä*
ski-doo X600RS -07 pattihakkuri

MYYDÄÄN:
Big brake adapterit *EVO 355+ GTR 350* http://www.dnsf.org/showthread.php?30199...-*EVO-355*
RB26 lohkoja, kampura, 19" renkaat, kannentiivisteitä, oem tiivisteitä, männät jne. : http://www.dnsf.org/showthread.php?24863...smo+kytkin
Reply
#6
Joo kyllä se, se liitin oli. Taisin saada sen riivatun ilmattua. Kiitti! Luulin että se pärskäyttäis ilmaa/öljyä, ilmausnipasta, kovemminkin mutta ihmeen säädyllisesti niitä sieltä kuitenkin tuli. Öljymäärä säiliössä jäi lopulta aavistuksen yli max. mutta eipä taida haitata ?
Reply
#7
sorry, en tiedä miksi kirjoitin että vasemmalla, tottakai oikeallapuolellahan se on. varmaan johtuu krapulasta..
Reply
#8
Artsi-e Wrote:sorry, en tiedä miksi kirjoitin että vasemmalla, tottakai oikeallapuolellahan se on. varmaan johtuu krapulasta..

Joo ei haittaa. Kato huomenna ei oo enää (niin paljon) krapulaa niin se löytyy varmemmin sieltä oikeelta . hih hih.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)