Eli nyt ois hyvät neuvot tarpeen.
Getarin otin tuossa jonkin aikaa sit takas ajoon ja pelitteli niinkuin piti(Alakerta rempan jälkeen).
Tämän jälkeen tuli ajeltua nätisti sitä n.180km. Nyt kun rupes kokeileen niin ahtoja ei ota kuin 0,1bar.
Koneen niputuksen jälkeen siis otti normit 1,3(Pesu öljyjen ja pienen sisäänajon jälkeen kokeilin että kaikki toimii kuten pitää).
Ahtimet on metalli siipiset kuulikset. Tänään paineistettiin ahtimilta kaasuläpille ja ei vuoda, ahtimet pyörii kevyseti sormin/ apuvälinein(Sormin ei yllä taemman ahtimen siipiin).
Kompura puoli näyttää uutta vastaavalta ja pakosiivetkin oli tallessa. Kun auton laittaa tyhjäkäynniltä kiinni niin kuulikset hurrailee vielä sen n.20sec.
Endoskoopilla kurkattiin myös hukkiksen läppiä, taempi nähtiin, etummaiseen ei laitteet yltäny mut paineella kun sinne puhalsi niin vaikutti samalta kuin takimmainen.
Hukkikset aukeaa paineella kuten pitää, muuten kiinni. Kohtuu tiukasti myös kun niitä työkaluilla availi.
Bypassit otin pois kans ja tulppasin et ei vuotais. Ei savuta, ahtoputket oli puhtaat. Ei haise öljy, Ei myöskään ahtanut enempää vaikka oli hukkiksilta ohjaus paine pois.
Auto käy tyhjäkäyntiä hyvin ja ajolleen kuten ennenkin siihen pisteeseen kunnes pitäis olla ahtimet mukana, jolloin tehot uupuu koska painetta ei ole.
Eli ideoita kaivattaisiin mistä johtuu että 1,2bar painetta kadonnu jonnekkin n.180km matkalla?
Tarvii huomenna ruveta purkaan lisää ja tutkiin.
Getarin otin tuossa jonkin aikaa sit takas ajoon ja pelitteli niinkuin piti(Alakerta rempan jälkeen).
Tämän jälkeen tuli ajeltua nätisti sitä n.180km. Nyt kun rupes kokeileen niin ahtoja ei ota kuin 0,1bar.
Koneen niputuksen jälkeen siis otti normit 1,3(Pesu öljyjen ja pienen sisäänajon jälkeen kokeilin että kaikki toimii kuten pitää).
Ahtimet on metalli siipiset kuulikset. Tänään paineistettiin ahtimilta kaasuläpille ja ei vuoda, ahtimet pyörii kevyseti sormin/ apuvälinein(Sormin ei yllä taemman ahtimen siipiin).
Kompura puoli näyttää uutta vastaavalta ja pakosiivetkin oli tallessa. Kun auton laittaa tyhjäkäynniltä kiinni niin kuulikset hurrailee vielä sen n.20sec.
Endoskoopilla kurkattiin myös hukkiksen läppiä, taempi nähtiin, etummaiseen ei laitteet yltäny mut paineella kun sinne puhalsi niin vaikutti samalta kuin takimmainen.
Hukkikset aukeaa paineella kuten pitää, muuten kiinni. Kohtuu tiukasti myös kun niitä työkaluilla availi.
Bypassit otin pois kans ja tulppasin et ei vuotais. Ei savuta, ahtoputket oli puhtaat. Ei haise öljy, Ei myöskään ahtanut enempää vaikka oli hukkiksilta ohjaus paine pois.
Auto käy tyhjäkäyntiä hyvin ja ajolleen kuten ennenkin siihen pisteeseen kunnes pitäis olla ahtimet mukana, jolloin tehot uupuu koska painetta ei ole.
Eli ideoita kaivattaisiin mistä johtuu että 1,2bar painetta kadonnu jonnekkin n.180km matkalla?
Tarvii huomenna ruveta purkaan lisää ja tutkiin.
Nissanilla rullaillaan vieläkin. Ex. R33 Gts-t, Impreza, S13, etc..