Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Technoversions R200 tuki
#1
Onko muillla tarvetta tollaiselle R200 tuelle? Tossa on osan hintaan nähden melko kalliit postarit, että jos tekis kimppatilauksen niin jos sais niissä säästettyä. Tietty jos pitää alkaa Suomen sisällä lähettelemään, niin säästöt häviää sitten jo siihen.

http://www.technoversions.com/DiffMountHome.html

Omassa kuuluu perästä melkoista paukutusta kiihdyttäessä, ja oon nyt paikallistanu sen siihen, että perää paikallaan pitävä strappi ois poikki, niin tämä tuote kai korvais sitten sen.
240Z -71
Reply
#2
Minulla on tommonen paikallaan, ihan toimiva systeemi.
Reply
#3
Ok, hyvä homma jos toimii. Laitoin tollasen ylhäältä kiinnitettävän mallin tulemaan, et jos sillä sais nyt kolinat pois.
240Z -71
Reply
#4
Oletko tarkistanut ettei vetareiden ristikoissa ole väljää? Mulla oli aikanaan myös pauketta kiihdytellessä. Ajattelin ensin samaa perän kiinnitysten vikaa.. Ristikoissa tuntui hieman välystä. Vika kyllä varmistui sitten sisempään ristikkoon, joka pamahti uusilla leveillä gummeilla tehdyssä rivakassa lähdössä Smile Irrotettuna tuli sitten havaittua, että lähes kaikissa oli jonkinmoinen välys. Vaihdoin kaikki samalla ja paukkeet hävis... Myöhemmin laitoin vielä uuden "jäykän" etukannakkeen perään.
RLS30 260Z -74
JN1CZ04 280 ZX Turbo Targa -81
C211 Skyline 240 GT -80
pl 510 -70
Vpl 510 -71
Reply
#5
Toi on sellanen että normaalisti kiihdyteltäessä ei tuu mitään erikoisia ääniä, mut kovissa kiihdytyksissä kuuluu sellanen ääni, että joku pyörivä osa osuu pohjapeltiin tai muuhun. Siitä aattelin et ois perän kannatuksista, kun ei pienillä momenteilla vielä tuu, mut kovemmissa pääsee sitte liikuttamaan perää. Ja tosiaan se kumiremmi tms. mikä tukee perän etupäätä ylöspäin tulevissa liikkeissä, oli poikki.

Mut vois vaihtaa vielä noi ristikotkin, kun oli niissäkin vähän väljyyttä.

Paljonko perässä kuuluu olla väljyyttä? Eli kun kardaanista pyörittää, niin paljonko saa olla klappia, ennenkuin pyörä pyörii? Tossa nimittäin on sitäkin jonkunverran.
240Z -71
Reply
#6
Nyt kun sai tämän kannakkeen paikalleen, niin kolinat ja muut epämääräiset äänet voimansiirrosta hävis. Vielä tuntuu et ristinivelissä on väljää, et täytyy vielä uusia ne.
Kannake ei modaamatta menny paikalleen, mut eipä sitä koskaan mikään tunnu menevänkään. Tuon kumin paikkaa piti muuttaa n. 10mm että sain sen paikalleen.

Nyt kun sai ton äänen pois, niin perän ulina ois seuraavana listalla. Eli toi pitää n. 80kmh nopeudessa melkoista valitusta. Onks tolle tehtävissä jotain muuta ku uuden perän osto?
240Z -71
Reply
#7
TeemuM Wrote:Nyt kun sai ton äänen pois, niin perän ulina ois seuraavana listalla. Eli toi pitää n. 80kmh nopeudessa melkoista valitusta. Onks tolle tehtävissä jotain muuta ku uuden perän osto?

En tiedä, mutta oon ainakin yhteen R200 perään vaihtanut etummaisen laakerin. Ja jos se perän shimmaus on pielessä niin voihan senkin fiksata.
[Image: PMG_6616-1.jpg?m=1297530386]
260Z -74, 350Z -04
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)