Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
r33 gtr takarenkaan laakeri
#1
eli mistä saisi laakerin, kun r33 gts-t:n laakerikaan ei vissiin käy?
r33gt-r vspec<br />r32gts-t
Reply
#2
Nissanin merkkiliikkeestä? Smile
Skyline GTS-R
Reply
#3
SpeedImportsilta löysin omaani aikanaan, oli silloin jopa hyllyssä. Smile
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#4
täältä löytyi mutta onko tietoa kenelläkään kyseisestä puljusta?
http://www.importcarparts.co.uk/parts_in...searchKey=
r33gt-r vspec<br />r32gts-t
Reply
#5
tt88 Wrote:täältä löytyi mutta onko tietoa kenelläkään kyseisestä puljusta?
http://www.importcarparts.co.uk/parts_in...searchKey=
Subaru-väen keskuudessa ICP:tä käytetään paljon ja on suositeltava firma.
Teen käännöstöitä englanti => suomi, ota yhteyttä (pv)
Reply
#6
Muissa merkeissä havaittu että kiinalaakerit tulevat kalliimmaksi vähän pidemmässä juoksussa joten alkuperäistä nissan osaa tai oem valmistajaa kannattaa suosia.
Reply
#7
Eikö tuo ollu aika v'ttumainen vaihtaa ? Muistaakseni noihin vaihdetaan koko hässäkkä eikä itse laakeria tosin Xenon omastaan kaiveli sen irti tuskan hiki otsalla ?
Mulla on Nissaneita.

Myydään R33 GTR S1 OEM etupenkit parina !
http://www.dnsf.org/showthread.php?31025...-etupenkit

R33 GT25t : SFS BH06 - silikonisarja imuputkiin & venttiilikoppiin !:
http://www.dnsf.org/showthread.php?31204...!&p=610430
Reply
#8
Sehän on samantyylinen ku s14? Ei mikää kauheen vaikee homma. [Image: 43280AA300_43281AA300_nissan_whel_bearing.jpg]
"What is power without control" -K.Tsuchiya
R32 Gts-t
Mk3 Jza70r supra
Sierra
Reply
#9
Tollaiset pesämallit on helppo vaihtaa jos vetari ei ole jämähtänyt booriin. Joskus e36 bemun vetaria irroittaessa tarvi tehdä töitä, ei lähtenyt ilman tunkkia. Silloin laitoin pyörän pulttijaosta kierretangot joiden päähän perselevy ja sitten tunkki siihen väliin. Olivat tiukassa, pieni tunkki vaati täydet paineet ennen kuin irtosi. Omassa gt-rConfusedsä on myös toinen taka vetari jämähtänyt mutta ei ole vielä ollut sitä pakko irroittaa.

Tarviihan se napa vetää vielä tuohon uuteen laakeriin jollain vaikkapa kierretangolla paikalleen.
Reply
#10
vihis Wrote:Eikö tuo ollu aika v'ttumainen vaihtaa ? Muistaakseni noihin vaihdetaan koko hässäkkä eikä itse laakeria tosin Xenon omastaan kaiveli sen irti tuskan hiki otsalla ?

Ei se ollut veemäinen ollenkaan kun vaihtaa oikealla tavalla. Ite pähkäilin alkuun josko laakerin olis saanut vaihdettua samalle kehykselle mutta se ei ole irrotettavissa.

Prässiä tai vastaavaa tarvitsee navan irrottamiseksi laakerista ja uuteen laakeriin kiinnittämisessä. Toki jos vetarin boorit on juurtuneet napaan niin vaatii vähän liotusta ja voimatoimia.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#11
sellanen vielä että, laakeri tulee kuskin puolen takakulmaan niin kumpi se on LH vai RH?
eli kummasta suunnasta autoa se katsotaan?
r33gt-r vspec<br />r32gts-t
Reply
#12
tt88 Wrote:sellanen vielä että, laakeri tulee kuskin puolen takakulmaan niin kumpi se on LH vai RH?
eli kummasta suunnasta autoa se katsotaan?

Autoa katsotaan pääasiallisesti auton kulkusuunnan mukaisesti. Vasen on siis vasen ja oikea oikea Smile Selvyyden vuoksi tarkastele autoa nyt sitten vaikka takaapäin.
Kuskin puolihan toki riippuu auton ohjauksen kätisyydestä, mutta toki Skylinen tapauksessa se on lähtökohtaisesti oikea.
PS13
2JZ
V161
E85

Postiautot rok \o/ Wink
<VASE><VASE>
vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
Reply
#13
Xenon Wrote:Ei se ollut veemäinen ollenkaan kun vaihtaa oikealla tavalla. Ite pähkäilin alkuun josko laakerin olis saanut vaihdettua samalle kehykselle mutta se ei ole irrotettavissa.

Prässiä tai vastaavaa tarvitsee navan irrottamiseksi laakerista ja uuteen laakeriin kiinnittämisessä. Toki jos vetarin boorit on juurtuneet napaan niin vaatii vähän liotusta ja voimatoimia.

Ihan vasaralla hakkaamalla saanee irtoamaan, ja samaan tyyliin paukuttamalla menee uusikin laakeri paikalleen. Smile Joku sopiva hylsy vaan että saa voiman kohdistumaan laakerin sisäkooliin kun naputtelee. Toki jos prässi on käytettävissä niin helpommin käy.
Reply
#14
kiitos vastauksista ja neuvoista vaikka välillä vähän tyhmiä kyseleekin;D
r33gt-r vspec<br />r32gts-t
Reply
#15
Ei muistaakseni ollut kallis edes nissanin tiskillä.
Nissan Skyline R33 GT-R V-spec 1996: Öhlins, Brembo, Haltech, Racepak,Apexi, Precision Turbo, ACL, Trust/Greddy, CP, Nismo, Ati, HKS, Tomei, OS Giken, RAYS, AMW, Holset,ARP, XRP

http://www.amwdynoservice.com http://www.speedimports.fi
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)