Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Projekti blogit
#1
Voisko tää olla sticky?
Kerätään tähän näitä sitten, jatkossa laittakaa jonoon vaan niin nostan ne tähän mukaan.

Laittakaa äijät tänne noita blog- osoitteitanne.
Tuntuu olevan kymmenkunta projektiblogia mutta ei niitä osoitteita aina
Muista. Tuollahan on toi HC Hybridz osasto myös
Kaikki kiinnostaa

Tide75 -> http://csa-7.blogspot.fi/
TeemuM -> http://silver71z.blogspot.fi/
OPTaiva -> zeta-gt.blogspot.fi
Pastori -> http://240zgoldie.blogspot.fi/
http://kmlgc210.wordpress.com/
Where´s Pussy Galore?
Reply
#2
Tossa on mun: http://csa-7.blogspot.fi/
Reply
#3
Tossa mun.

http://silver71z.blogspot.fi/
Reply
#4
Laitetaan nyt omakin yritelmä tänne:

zeta-gt.blogspot.fi
-=Building a GT Zeta=-
Zeta-GT.com
Reply
#5
Omanakin haaveena on kunnostaa joskus vanha zeta. Toistaiseksi siihen ei ole taitoa, aikaa eikä rahaa. Niitä odotellessa on mukava lueskella näitä blogeja!
2004 vm. 350Z, HKS8555
Reply
#6
tide75 Wrote:Tossa on mun: http://csa-7.blogspot.fi/
mitä sieltä irtos 0,95barilla?
Reply
#7
No yllättävän paljon irtos, mutta 182 heppaa tuli paperille.
Reply
#8
Tossakai se syy on miks projektilankaa/blogia ei kannata avata Smile
Reply
#9
No noo, onhan siihen varmasti syynsä, ettei projekteja juuri näy. Mullahan kaikki on laillista ja ihan kaikki muutokset rekisteriotteessa, eli sen suhteen ei ole ongelmia.
Reply
#10
No corima kun avasit keskustelun kerro paljon johtotähden
Sydän antaa paperilla ja tosielämässä.
Eihän täällä nyt muutenkaan oo tarkotus kaikkia saloja paljastaa,
mut onhan se kiinnostaa nähdä mitä muut rakentelee
Where´s Pussy Galore?
Reply
#11
Hienoja projekteja. Näyttäisi lisääntyneen kivasti viimevuosina.

Eihän se oo laitonta jos radalla vähän nostaa ahtoja Smile
260Z -74, 350Z -04
Reply
#12
hhmmm.... Oma rojekti nyt vähä venähti.. Ostettiin perheen kanssa talo ja nyt meneekin datsuniin varatut rahat johonkin ihan muuhun kuin oli suunniteltu..
Ehkä sit joskus.
Reply
#13
http://240zgoldie.blogspot.fi/

ei oo tullu hetkeen päiviteltyä, mutta jospa sitä joskus joutais
240zgoldie.blogspot.com
Reply
#14
Laitettu stickyksi.
CA18DET = 1809cc wasted.<br /><br />GReddy Profec B Spec II säätöohje SUOMEKSI
Reply
#15
Teppo Wrote:Laitettu stickyksi.

Voisiko nämä kerätä vaikka ylimpään postiin tähän tyyliin?

Tide75 -> http://csa-7.blogspot.fi/
TeemuM -> http://silver71z.blogspot.fi/
OPTaiva -> http://zeta-gt.blogspot.fi
Pastori -> http://240zgoldie.blogspot.fi/
s13 sr20vet -91
240Z -73 VQ30DET
Reply
#16
Mun projektissa huuli pyöreenä: L28 piti tiputtaa koloon. No sinne se meni, mutta öljypohja otti hammastankoon ennenkuin koneen kannakkeet oli reikien kohdalla, n. 25 mm! Kysymys : onko L-koneissa kannakkeet eri paria? Nyt kone istuu suorassa ja hyvin, kun muokkasin toisen kannakkeen 40mm korkeammaksi.
Reply
#17
Eriparit muistaakseni.
240zgoldie.blogspot.com
Reply
#18
Juu eri osanrot oli MSA:lla ainakin.
Reply
#19
Eikös Zetassakin L-kone oo alunperin vähän kallellaan (vasemmalle, edestäpäin katsottuna)?
L18@Datsun 120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75
200SX S14a -98
Primera P12 dCi Tekna Traveller -05
Ex-Primera GT P11 -99
Ex-Primera 2.0 Invitation P10 -96
Ex-Sunny N13 1.6 LX Special -88
Reply
#20
kingofapes.blogspot.fi hiljaista ollut päivitysten kanssa perheenlisäyksen ym vuoksi. enemmän ja enemmän nukahtamisvaikeuksia kun mielessä pyörii mitä autolle haluaisi tehdä muttei ehdi.. syystä että tiedän etten ehdi vielä aikoihin purkaa ja käydä läpi, rakentelen nykyisessä kunnossa autoa sen mitä aika antaa myöden ja kun kaikki on suht kohdallaan on hyvä aika purkaa ja käydä läpi maalausta varten. oikeastana iso syy miksen pura heti on että ei ole kodin lähellä tallia jossa mahtiis purkamaan ja pystyis hitsaamaan. se kun löytyy niin voi olla että puran saman tien..
Reply
#21
260Zetan rojektit.. Tässäpä hieman kuvatuksia, mitä nyt menossa.. Toki tuo 260Z on edelleen ja jalostuu.. Seuraavaksi zetaan olisi etulipan laitto.. Nyt menee aika vaan Skylleen kanssa..

http://kmlgc210.wordpress.com/
RLS30 260Z -74
JN1CZ04 280 ZX Turbo Targa -81
C211 Skyline 240 GT -80
pl 510 -70
Vpl 510 -71
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)