Posts: 207
Threads: 10
Joined: Sep/2009
20.02.14, 16:10
(This post was last modified: 25.02.14, 16:40 by rally.)
Voisko tää olla sticky?
Kerätään tähän näitä sitten, jatkossa laittakaa jonoon vaan niin nostan ne tähän mukaan.
Laittakaa äijät tänne noita blog- osoitteitanne.
Tuntuu olevan kymmenkunta projektiblogia mutta ei niitä osoitteita aina
Muista. Tuollahan on toi HC Hybridz osasto myös
Kaikki kiinnostaa
Tide75 ->
http://csa-7.blogspot.fi/
TeemuM ->
http://silver71z.blogspot.fi/
OPTaiva -> zeta-gt.blogspot.fi
Pastori ->
http://240zgoldie.blogspot.fi/
http://kmlgc210.wordpress.com/
Where´s Pussy Galore?
Posts: 116
Threads: 11
Joined: Aug/2010
Posts: 209
Threads: 11
Joined: Jul/2013
Posts: 9
Threads: 1
Joined: Jan/2014
Laitetaan nyt omakin yritelmä tänne:
zeta-gt.blogspot.fi
Posts: 1,569
Threads: 18
Joined: Jul/2008
Omanakin haaveena on kunnostaa joskus vanha zeta. Toistaiseksi siihen ei ole taitoa, aikaa eikä rahaa. Niitä odotellessa on mukava lueskella näitä blogeja!
2004 vm. 350Z, HKS8555
Posts: 50
Threads: 0
Joined: Aug/2011
tide75 Wrote:Tossa on mun: http://csa-7.blogspot.fi/
mitä sieltä irtos 0,95barilla?
Posts: 116
Threads: 11
Joined: Aug/2010
No yllättävän paljon irtos, mutta 182 heppaa tuli paperille.
Posts: 50
Threads: 0
Joined: Aug/2011
Tossakai se syy on miks projektilankaa/blogia ei kannata avata
Posts: 116
Threads: 11
Joined: Aug/2010
No noo, onhan siihen varmasti syynsä, ettei projekteja juuri näy. Mullahan kaikki on laillista ja ihan kaikki muutokset rekisteriotteessa, eli sen suhteen ei ole ongelmia.
Posts: 207
Threads: 10
Joined: Sep/2009
No corima kun avasit keskustelun kerro paljon johtotähden
Sydän antaa paperilla ja tosielämässä.
Eihän täällä nyt muutenkaan oo tarkotus kaikkia saloja paljastaa,
mut onhan se kiinnostaa nähdä mitä muut rakentelee
Where´s Pussy Galore?
Posts: 2,590
Threads: 21
Joined: Jul/2003
Hienoja projekteja. Näyttäisi lisääntyneen kivasti viimevuosina.
Eihän se oo laitonta jos radalla vähän nostaa ahtoja
260Z -74, 350Z -04
Posts: 28
Threads: 4
Joined: Apr/2011
hhmmm.... Oma rojekti nyt vähä venähti.. Ostettiin perheen kanssa talo ja nyt meneekin datsuniin varatut rahat johonkin ihan muuhun kuin oli suunniteltu..
Ehkä sit joskus.
Posts: 302
Threads: 10
Joined: May/2009
http://240zgoldie.blogspot.fi/
ei oo tullu hetkeen päiviteltyä, mutta jospa sitä joskus joutais
240zgoldie.blogspot.com
Posts: 1,313
Threads: 20
Joined: Apr/2004
Posts: 1,917
Threads: 32
Joined: Oct/2003
Teppo Wrote:Laitettu stickyksi.
Voisiko nämä kerätä vaikka ylimpään postiin tähän tyyliin?
Tide75 ->
http://csa-7.blogspot.fi/
TeemuM ->
http://silver71z.blogspot.fi/
OPTaiva ->
http://zeta-gt.blogspot.fi
Pastori ->
http://240zgoldie.blogspot.fi/
s13 sr20vet -91
240Z -73 VQ30DET
Posts: 84
Threads: 12
Joined: Feb/2011
Mun projektissa huuli pyöreenä: L28 piti tiputtaa koloon. No sinne se meni, mutta öljypohja otti hammastankoon ennenkuin koneen kannakkeet oli reikien kohdalla, n. 25 mm! Kysymys : onko L-koneissa kannakkeet eri paria? Nyt kone istuu suorassa ja hyvin, kun muokkasin toisen kannakkeen 40mm korkeammaksi.
Posts: 302
Threads: 10
Joined: May/2009
Eriparit muistaakseni.
240zgoldie.blogspot.com
Posts: 84
Threads: 12
Joined: Feb/2011
Juu eri osanrot oli MSA:lla ainakin.
Posts: 1,684
Threads: 27
Joined: Oct/2003
Eikös Zetassakin L-kone oo alunperin vähän kallellaan (vasemmalle, edestäpäin katsottuna)?
L18@Datsun 120Y LB210 -77
120Y KLB210 -75
200SX S14a -98
Primera P12 dCi Tekna Traveller -05
Ex-Primera GT P11 -99
Ex-Primera 2.0 Invitation P10 -96
Ex-Sunny N13 1.6 LX Special -88
Posts: 245
Threads: 20
Joined: Mar/2010
kingofapes.blogspot.fi hiljaista ollut päivitysten kanssa perheenlisäyksen ym vuoksi. enemmän ja enemmän nukahtamisvaikeuksia kun mielessä pyörii mitä autolle haluaisi tehdä muttei ehdi.. syystä että tiedän etten ehdi vielä aikoihin purkaa ja käydä läpi, rakentelen nykyisessä kunnossa autoa sen mitä aika antaa myöden ja kun kaikki on suht kohdallaan on hyvä aika purkaa ja käydä läpi maalausta varten. oikeastana iso syy miksen pura heti on että ei ole kodin lähellä tallia jossa mahtiis purkamaan ja pystyis hitsaamaan. se kun löytyy niin voi olla että puran saman tien..
Posts: 253
Threads: 26
Joined: Mar/2002
260Zetan rojektit.. Tässäpä hieman kuvatuksia, mitä nyt menossa.. Toki tuo 260Z on edelleen ja jalostuu.. Seuraavaksi zetaan olisi etulipan laitto.. Nyt menee aika vaan Skylleen kanssa..
http://kmlgc210.wordpress.com/
RLS30 260Z -74
JN1CZ04 280 ZX Turbo Targa -81
C211 Skyline 240 GT -80
pl 510 -70
Vpl 510 -71