Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
r32 gts-t pätkii
#1
Elikkäs ainakun kiihdytän lähes tällä pohjassa esim autoa ohittaessa niin rupee rykimää eli pätkimään eikä liiku silloin mihinkään eli vähän niinkuin ottais rajotin vastaa mutta ei ole rajoitin. Vähän kun himmas kaasua niin sit taas pelittää. Kierrokset ei muistaakseni käy edes punaisilla. Ridiumi tulpat on kyllä ja aika uudet. Meneekö turbon ja suodattimen väline vakioletku luttuu vai mistä johtuu? Tuota tehny jo ennen mietoja virityksiä.
Nissan 200SX s13 -95 Rocket Bunny
Nissan Skyline R32 4Door -89
Ford Transit Sport -08
Honda Civic TDI -04

Ex Nissan Skyline R32 Gts-t -90
Ex Honda Prelude H22A -00
Reply
#2
oliko sulla puolat vaihdettu?
laajakaistaa, mitä seokset näyttää?
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
Reply
#3
Venttiilit jää kantamaan?
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Reply
#4
Puolille ääni täältä... pika korjaus teipata ne puolat semmosella vulkaani teipillä.
Bmw e39 540i touring m-sport
R32 lama projekti
Reply
#5
puolat tai PTU
Reply
#6
Itellä teki samaa, teippaus autto hetken ja sit hommasinkii zuikin puolat..
Reply
#7
puolat on ne mitkä ollu tos aina eli ptu:n perässä olevat. laajakaistaa ei ole.
mul on tuol toinen ptu. vois kokeilla sitä, jos ei niin viel teipata nuo puolat. jos vika niis niin zuikilta sit tilamaa.
Nissan 200SX s13 -95 Rocket Bunny
Nissan Skyline R32 4Door -89
Ford Transit Sport -08
Honda Civic TDI -04

Ex Nissan Skyline R32 Gts-t -90
Ex Honda Prelude H22A -00
Reply
#8
mulla teki samaa täyskaasu vedoissa. kevyesti kaasu pohjaan painaen ei ongelmia. vaihdoin tulpat ni ongelmat katos. ptu mulla hajos silloin laakista.
En käytä lippistä
Reply
#9
Ropleema:

Elikkäs tuommonen gts-t saapui taloon joku aika sitten, silloin ongelma oli että joskus kun polkasee pedaalia kunnolla niin pätkii.

Vaihdoin tänään sitten tulpat, paikalla olleista BCPR7ES, yhdestä oli posliini kummaltakin puolelta halki, eli tässä varmaan osittainen syy.
Nyt tilalle meni BCPR6ES, ja nyt tekee tota joka helvetin kiihdytyksessä, menikö tulpanvaihdossa puolien koppura johtosarja paskaks, vai mikä helevetti tähän tuli? Ainoo vaihde millä voi painaa kaasun pohjaan pätkimättä on vitonen ja sillonkin vedon tarvii alkaa alle 3tonnista... .
R32 GTS-t -93 talvilintta
Reply
#10
Heitetään vastakysymys; Miks vaihdoit lämpöarvoa kutoseen kun tulppina oli seiskat? Jo pelkästään tolla tulppavalinnalla voi pätkiä hyvinkin. Laita uudet 7 lämpöarvoset sinne (bcpr7es. eli ei bcpr7es-11) ja koitappa uudelleen, ei pitäs pätkiä enään Smile
"Hän on ammatiltaan sotilas, hän aina taistelee."

Nyk. Nissan Cima FGY33 -97
Nyk. Nissan Cube Z11 Chuki -05
Ex. R33 Gts-t spec II
Reply
#11
Vadelli Wrote:Heitetään vastakysymys; Miks vaihdoit lämpöarvoa kutoseen kun tulppina oli seiskat? Jo pelkästään tolla tulppavalinnalla voi pätkiä hyvinkin. Laita uudet 7 lämpöarvoset sinne (bcpr7es. eli ei bcpr7es-11) ja koitappa uudelleen, ei pitäs pätkiä enään Smile
Jos vaikka kävi näin että olin motonetissa ja tiskillä koitin googlailla mitkä tulpat tuohon vessaan kuuluu.... Useista vaihtoehdoista mitä internet tarjos, päädyin sitten noihin kutvosen lämpöarvolla oleviin. Siinä tiskillä on vähän huono arvailla että mitä tulppaa sielä on paikoillaan ja kun tuossa on tuo saatanallinen purkamishomma tulppiin käsiksi pääsemistä varten, niin ei oikeen riittäny mielenkiinto kaivella tulppaa vaan katsoakseen mitä siinä lukee, kun käyttöautosta kyse jolla pitää myös sinne motonettiin polkasta sitä uutta tulppaa hakemaan Big Grin

Miksi ei -11?
R32 GTS-t -93 talvilintta
Reply
#12
AtAi Wrote:Jos vaikka kävi näin että olin motonetissa ja tiskillä koitin googlailla mitkä tulpat tuohon vessaan kuuluu.... Useista vaihtoehdoista mitä internet tarjos, päädyin sitten noihin kutvosen lämpöarvolla oleviin. Siinä tiskillä on vähän huono arvailla että mitä tulppaa sielä on paikoillaan ja kun tuossa on tuo saatanallinen purkamishomma tulppiin käsiksi pääsemistä varten, niin ei oikeen riittäny mielenkiinto kaivella tulppaa vaan katsoakseen mitä siinä lukee, kun käyttöautosta kyse jolla pitää myös sinne motonettiin polkasta sitä uutta tulppaa hakemaan Big Grin

Miksi ei -11?

Koska noissa ei -11Confusedissa on kärkiväli pienempi (0.8 muistaakseni noissa). tuo -11 tarkoittaa kärkiväliä 1.1mm
"Hän on ammatiltaan sotilas, hän aina taistelee."

Nyk. Nissan Cima FGY33 -97
Nyk. Nissan Cube Z11 Chuki -05
Ex. R33 Gts-t spec II
Reply
#13
mä en omassa huomannut mitään eroa oliko 6,7 vai nykyset 10 arvolla olevat tulpat. mulla on nyt noi 10:t vaan koska sain niitä ilmaiseksi reilu 30kpl Big Grin mutta voi sun vika johtua vääristä tulpista kyllä. moni on noiden tulppien kanssa ollut ongelmissa kyllä..
En käytä lippistä
Reply
#14
jallu81 Wrote:mä en omassa huomannut mitään eroa oliko 6,7 vai nykyset 10 arvolla olevat tulpat. mulla on nyt noi 10:t vaan koska sain niitä ilmaiseksi reilu 30kpl Big Grin mutta voi sun vika johtua vääristä tulpista kyllä. moni on noiden tulppien kanssa ollut ongelmissa kyllä..
Toki riippuu tulpan merkistä miten merkinnätkin menee, mutta ngkConfusedsa ainakin ero huomattiin jormiss:ksen r32 sessa ja whitemanin r33Confusedsa. Molemmat pätki ja paukku kutosilla aivan törkeenä ja seiskoilla toimi moitteetta.. Wink
"Hän on ammatiltaan sotilas, hän aina taistelee."

Nyk. Nissan Cima FGY33 -97
Nyk. Nissan Cube Z11 Chuki -05
Ex. R33 Gts-t spec II
Reply
#15
Hain uudet seiskat ja teippasin puolien johtosarjan uusiks ihan vaan varmuuden vuoksi, nyt toimii niin hyvin ku pysty testaan, oli tullu märkää voimaa taivaalta sen verran että ei päässy kunnolla enää vetoja koittaa, mutta parempi on mitä on ollu tähän asti ollenkaan.
R32 GTS-t -93 talvilintta
Reply
#16
BCPR7ES ilman -11 niin on valmiiksi 0.8 kärkiväli.

ja halapaa o.
Mulla on Nissaneita.

Myydään R33 GTR S1 OEM etupenkit parina !
http://www.dnsf.org/showthread.php?31025...-etupenkit

R33 GT25t : SFS BH06 - silikonisarja imuputkiin & venttiilikoppiin !:
http://www.dnsf.org/showthread.php?31204...!&p=610430
Reply
#17
Monessa paikassa huudellaan vakiotulpaksi BCPR6ES:ää. Mulla oli käytössä sekä että, välillä 6 ja välillä 7 sarjoja. Mitään eroa en huomannu noissa kuuden vuoden aikana. Sen mitä huomas oli et -11 kärkiväli ei toimi, 0,8mm toimii. Ja sit koko setti meni aina vaihtokuntoon muutaman tuhannen kilometrin jälkeen. Mun ajot oli lähinnä ratapäivillä käymistä. Iridiumit kesti sit pidempään.
R32 GT-R -92 + Subaru Outback TD -11
ex: R32 GTS-t -90 "musta surma / 腹切" / P11 GT -97 / Citroën BX Premier -91 (http://valimerelle.blogspot.com/)
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)