Yli 10 vuotta olen omistanut tämän almeran ja vuosien varrella kesäkäyttöön ratapäiviä silmällä pitäen rakenneltu harraste/harjoittelu kampe ja siksi erittäin hyvä ja kovapeltinen yksilö, vaikka Time attack kilpuriksi.
Kovapeltinen japsi sen takia , koska noin 8 talveen ei ole ajettu vaan säilytetty tallissa pukkien päällä suojassa.
Moottori:
-200tkm kohdalla vaihdettu uudenkarhea noin 40-70tkm ajettu SR20VE NEO VVL JDM moottori muuttuvalla venttiiliajoituksella ja nostolla
-SR16VE kireämmät nokat (280/11mm)
-Nistune moottorin ohjaus (Säädetty kesällä kemoralla 2012)
-Kiekkarajotin nostettu 8500k
-370cc suuttimet(s14)
-Walbro bensapumppu
-Brisk racing tulpat
-Skyline maf
-Paksumpi syyläri
-Ö-coolerikitti suodattimen siirtosarjalla
-SR16VE kevyempi vauhtipyörä..
-Helix kytkinpaketti
-Martelius kustomi kilpapakosarja black satin keraamipinnoitteella.
-Omavalmiste 2,5" putkisto Martelius aihiosta.
-Mufflex rst-päätevaimennin
-Itsetehty 3"imuputkisto ja Apexi-filtterille 4" ilmanottoputki
-Jäykemmät prothane moottorin tukikumit
-Öljyt moottorissa Total 10w-60
-Laatikossa Redlinen 75w90 öljyt
Alusta:
-BC racing BR-coilover setti
-Blackdiamond jarrulevyt edessä ja takana
-EBC redstuff palat edessä ja takana
-Hel-performance teräspunos jarruletkut
-Motul RBF 600 jarrunesteet
-Poikkituet edessä ja takana
-Kevyet 6,75kg 16" Rota subzero vanteet ja kumit hankook K120
-Radalle vielä kevyemmät 5kg 15"Rota slipstream ja semislicksit Yokohama AD08
Ulkoasu:
-Itsetehty MS-desing lasikuitukopio korisarja
-Etupuskuri muovinen jota alkuperäisestä hieman muokattu ja (SR/GTI) lippa alkuperäinen.
-Konepelti jatkettu
-Takaluukku siloteltu ja pellistä
-Lukkopesät hitsattu umpeen
-Pohjatyöt itse yli asti ja uusi maalipinta tuli 2006 kesä-heinäkuun
vaihteessa
Sisusta:
-Nelipistevyöt
-Autometer 5" kiekkamittari jossa asteikko loppuu kesken.
-Superharvinainen Greddy MSS Nokkien solenoidien ohjaukseen imu 4800k, pako 5000k
-Plx laajakaista mittari setti bosch anturilla
-Autogauge ö-lämpötila- ja painemittarit
-Vaihdevälin lyhennin ja muuta pientä piristystä muuten vakio gti sisusta
Tällä hetkellä alkuperäiset gti-almeran apulaitteet on koneessa kiinni, koska osat yhteensopivat, mutta varaosiakin saapi mukaan eli:
SR16VE laturi
SR16VE startti
SR16VE ohjaustehostin
SR20VE virranjakaja
Ajettu: 235100tkm
HP: 6250eur/järkevä tarjous.
Puh:O5O52O8974
Haapajärvi
Nettiauto id: http://www.nettiauto.com/nissan/almera/6356467
Kovapeltinen japsi sen takia , koska noin 8 talveen ei ole ajettu vaan säilytetty tallissa pukkien päällä suojassa.
Moottori:
-200tkm kohdalla vaihdettu uudenkarhea noin 40-70tkm ajettu SR20VE NEO VVL JDM moottori muuttuvalla venttiiliajoituksella ja nostolla
-SR16VE kireämmät nokat (280/11mm)
-Nistune moottorin ohjaus (Säädetty kesällä kemoralla 2012)
-Kiekkarajotin nostettu 8500k
-370cc suuttimet(s14)
-Walbro bensapumppu
-Brisk racing tulpat
-Skyline maf
-Paksumpi syyläri
-Ö-coolerikitti suodattimen siirtosarjalla
-SR16VE kevyempi vauhtipyörä..
-Helix kytkinpaketti
-Martelius kustomi kilpapakosarja black satin keraamipinnoitteella.
-Omavalmiste 2,5" putkisto Martelius aihiosta.
-Mufflex rst-päätevaimennin
-Itsetehty 3"imuputkisto ja Apexi-filtterille 4" ilmanottoputki
-Jäykemmät prothane moottorin tukikumit
-Öljyt moottorissa Total 10w-60
-Laatikossa Redlinen 75w90 öljyt
Alusta:
-BC racing BR-coilover setti
-Blackdiamond jarrulevyt edessä ja takana
-EBC redstuff palat edessä ja takana
-Hel-performance teräspunos jarruletkut
-Motul RBF 600 jarrunesteet
-Poikkituet edessä ja takana
-Kevyet 6,75kg 16" Rota subzero vanteet ja kumit hankook K120
-Radalle vielä kevyemmät 5kg 15"Rota slipstream ja semislicksit Yokohama AD08
Ulkoasu:
-Itsetehty MS-desing lasikuitukopio korisarja
-Etupuskuri muovinen jota alkuperäisestä hieman muokattu ja (SR/GTI) lippa alkuperäinen.
-Konepelti jatkettu
-Takaluukku siloteltu ja pellistä
-Lukkopesät hitsattu umpeen
-Pohjatyöt itse yli asti ja uusi maalipinta tuli 2006 kesä-heinäkuun
vaihteessa
Sisusta:
-Nelipistevyöt
-Autometer 5" kiekkamittari jossa asteikko loppuu kesken.
-Superharvinainen Greddy MSS Nokkien solenoidien ohjaukseen imu 4800k, pako 5000k
-Plx laajakaista mittari setti bosch anturilla
-Autogauge ö-lämpötila- ja painemittarit
-Vaihdevälin lyhennin ja muuta pientä piristystä muuten vakio gti sisusta
Tällä hetkellä alkuperäiset gti-almeran apulaitteet on koneessa kiinni, koska osat yhteensopivat, mutta varaosiakin saapi mukaan eli:
SR16VE laturi
SR16VE startti
SR16VE ohjaustehostin
SR20VE virranjakaja
Ajettu: 235100tkm
HP: 6250eur/järkevä tarjous.
Puh:O5O52O8974
Haapajärvi
Nettiauto id: http://www.nettiauto.com/nissan/almera/6356467