Enon prätkä bemari huollettu eli öljyt vaihdettu ja toinen takavilkku korjattu kun repsotti melko ikävästi. Parilla metallitapilla ja sikaliimalla tekee ihmeitä. Pitäs vielä vähän siistiä ja ottaa myyntikuvat. Sit joutais myyntiin.
24.05.15, 01:36 (This post was last modified: 24.05.15, 22:24 by Kremilin.)
On. Pieni pois, joko teipillä tai muokkaamalla kaikkia.
Edit: karttoja koneeseen koko päivän. Alkaa olee jo tosi hyvä 1500-4000 alueella. Ihan hyvin sinänsä että ekaa kertaa kokeilen poltella mäntiä. (TS. Säätää ecua). Männän renkaita odotellessa että saa kokoonpanon viinalle sopivaksi..
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Vaihdoin isoon datsuniin termarin ja apulaitehihnan. Oli tosi kivaa. Joku uuno laittanut tohon koneen väärinpäin.
Oli ihan jumissa, termari siis, ihmekkös joutui ajamaan kuorman kanssa lämppäri täysillä ja ikkunat auki...
korjasin tommosen pikkuaggregaatin. Kaipas uutta kondensaattoria virtapuolelle kun oli jännitteet kadonnu. Sit vaatis enää kantokehikon maalauksen ja myyntiin
jh Wrote:Rb26 palotilojen muotoilua, venttiilien ympärille vähän pyöreellä terällä tilaa
Lienee ihan pätevä modi, Suzuki Hayabusan kannessa on saavutettu kuulemma ihan merkittäviä eroja virtauspenkissä pelkästään sylinteriporausta kasvattamalla, siis koskemattomat kanavat virtaa paremmin kun ympärillä on enemmän vapaata tilaa! Pientä hot-spottia näyttäisi vielä jääneen tuohon avarruksen nurkkaan, niitä vois vielä vähän pyöristellä ;D
MIL-Tec Wrote:Lienee ihan pätevä modi, Suzuki Hayabusan kannessa on saavutettu kuulemma ihan merkittäviä eroja virtauspenkissä pelkästään sylinteriporausta kasvattamalla, siis koskemattomat kanavat virtaa paremmin kun ympärillä on enemmän vapaata tilaa! Pientä hot-spottia näyttäisi vielä jääneen tuohon avarruksen nurkkaan, niitä vois vielä vähän pyöristellä ;D
juu, kyllä noi nurkat on moniventtiili vehkeissä ahtaita. tuosta tilanteesta jatketaan käsin, aika paljon viä pikku viilausta. rb26 on vakio kanaviltaan paljon huonompi kun esim. ca18detti
jh Wrote:juu, kyllä noi nurkat on moniventtiili vehkeissä ahtaita. tuosta tilanteesta jatketaan käsin, aika paljon viä pikku viilausta. rb26 on vakio kanaviltaan paljon huonompi kun esim. ca18detti
Viimetalvena oli remontissa r34gt-t (rb25neo)ja siitä kansi kädessä, vertailin sitä rb26 kanteen ja mielestän sekin oli parempi kanaviltaan, suurimpana parannuksena pidän sitä että imu kanava lähtee huomattavasti ylempää.
Kuva kertoo kaiken. Hain tänään koneen toisesta tallista kotiin ja tästähän se sitte lähtee. Vanha kone olis nostoo vaille ja kokonainen vartti siinä meniki.
Tulipeltiä ku siirtää 3cm ni mahtuu hyvin toi kone tonne. Pikkujuttu
sieppi Wrote:Kesän ensimmäinen koneremontti alotettu
Nuo on kyllä vedetty loppuun asti. Kampiakselista lähtien uutta tilalle
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
sieppi Wrote:Kesän ensimmäinen koneremontti alotettu
[ATTACH=CONFIG]28499[/ATTACH]
Äkkiseltään näyttäisi että on kasattu liian tiukalla välyksellä? Ainakin lämmin on ollut. Onko välyksestä tietoa ja millä öljyillä ajeltu? Hyvään aikaan olet ajamiset lopetellut, näkyy vielä olevan vähän tota pehmeänmpää metallia jäljellä tossa laakerissa, Kannataa silti akseli kiillottaa ja mitata.
Jotain hämärää siellä oli tapahtunut. Kampura oli kumminkin ennen asennusta ollu tarkastuksessa ja kiillotuksessa että kyllä siellä olis jotain jo silloin huomattu, eikä siihen laakeripintaan jäänyt mitään jälkeä (ihme). Uudet h-kanget ja laakerit on jo tilattu.
hobofin Wrote:Ihme kyllä kampurassa ei ole mitään jälkeä tosta laakerin räjähdyksestä.
Välillä käy tuuri. Tuon verran lämmin kun on ollut, veikkaan vahvasti että särötarkastuksessa löytyy sanomista. Itelläni meni mittojen ja pintojen puolesta priima kampura roskiin kun öljypula oli tehnyt säröjä.
"Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta" -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS