Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Helsingissä bongattua
#1
Jakomäessä torstaina 4. päivä korisarjalla ja rotan vanteilla varustettu violetti S13. 180-asteen käkkärikäännös kujan päässä herätti mun ja varmaan monen muunkin huomion. Ajoin siitä sitten ohi keltasella farkulla kun vielä autossa istuskelitte. Joku täältä?

Tänään pukinmäessä punainen S13 mustalla konepellillä, katolla ja takontilla. Samoilla huudeilla nähnyt useasti S13:n, joskin joka kerta erivärisiä (ollut mustaa ja kokopunaista). Klubilainen/klubilaisia? (tämänpäiväinen bongaus, oot saanu parkkisakon ja syystä kun tollei keskelle risteystä pysäköit)
"englanninkielinen lainaus" "tää kaulahuivi ei tarkota että oisin gay"

Ruostehommia ym katsastuskorjauksia Sipoossa, yv:llä sopii kysellä
Reply
#2
Lainataan tätä topiikkia eli kenen gun metal r32 gt-r makaa kaverin tallilla tapanilassa ilmeisesti laatikko/kytkin huolto menossa, koska näytti olevan laatikko irti.
silvia -95, s14 -96, s14a -98, ps13 convertible -91, s13 -89, r33 gts-t
ex: s13 -90, s13 -91, s13 -92, s13 -93, s14, silvia 14.5, gt-r -90
Reply
#3
Tuo Jakomäen käsijärrukäännös sankari taidan olla minä.. ;D Tosiaan violetti rotan vanteilla musta konepelti, katto ja luukut.. Smile
Reply
#4
ABT Wrote:Lainataan tätä topiikkia eli kenen gun metal r32 gt-r makaa kaverin tallilla tapanilassa ilmeisesti laatikko/kytkin huolto menossa, koska näytti olevan laatikko irti.

Ilmeisesti moottoriongelmia? Nyt olis ruuvaamassa moottoria pukissa, kun toin silvian samaan talliin.
silvia -95, s14 -96, s14a -98, ps13 convertible -91, s13 -89, r33 gts-t
ex: s13 -90, s13 -91, s13 -92, s13 -93, s14, silvia 14.5, gt-r -90
Reply
#5
Ei tainnu lähtee perä ihan toivotulla tavalla mustalla 350Z:lla Jakomäen liikenneympyrässä kello 23:49.
Mr. Cab Driver!
Nissan Skyline R32 GT-R -90
Toyota Corolla KE70V DX '81
Reply
#6
Eikai käynyt mitään kumminkaan?
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
Reply
#7
Ei sentää.
Mr. Cab Driver!
Nissan Skyline R32 GT-R -90
Toyota Corolla KE70V DX '81
Reply
#8
Kukas ajeli eilen valkosella skyllellä Myllypurossa? Olit vissiin menossa Formula Centeriin kurvailemaan?
http://www.formulacenter.com/
Formula Center Helsinki
Reply
#9
Pönä Wrote:Kukas ajeli eilen valkosella skyllellä Myllypurossa? Olit vissiin menossa Formula Centeriin kurvailemaan?

Minähän se oli
Reply
#10
Tänään joskus kasin aikaan illalla tummanharmaa/musta R32 Etelä-Haagan liikenneympyrässä. Kukas?
ex: R33 -96
Reply
#11
KissKiss Wrote:Tänään joskus kasin aikaan illalla tummanharmaa/musta R32 Etelä-Haagan liikenneympyrässä. Kukas?

Joku aivan järjettömän komee alfa-uros Wink En kyl tunnistanut sua..
...and on the 8th God made the Skyline...
Reply
#12
Cantoona Wrote:Joku aivan järjettömän komee alfa-uros Wink En kyl tunnistanut sua..



Oisit katsonut tarkemmin Wink No eii, mä olin siellä Shellin pihalla. Mageet äänet Smile
ex: R33 -96
Reply
#13
KissKiss Wrote:Oisit katsonut tarkemmin Wink No eii, mä olin siellä Shellin pihalla. Mageet äänet Smile
Sun pitää vähä saada lihaa luitten ympärille ni näkee helpommin Tongue Just käytiin mittauttaa melut et ainakaan radalle ei oo asiaa jollei ole melupäivä Sad
...and on the 8th God made the Skyline...
Reply
#14
106dB hupsista...
350Z -04
Reply
#15
Kenes r33 ja kenen 200sx oli tänään metropolialla penkissä?
Reply
#16
Kenen valkoinen s13 pöristeli tänään Konalan Autokeskuksen ohi joskus aamu 8 aikoihin?
Reply
#17
hietsussa illalla bongattu 350z ääntä lähti mutta mihinkään se ei ainakaan liikkunut Big Grin
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
Reply
#18
Ropsu Wrote:Kenen valkoinen s13 pöristeli tänään Konalan Autokeskuksen ohi joskus aamu 8 aikoihin?

Varmaan minä töihin... Smile
-Nissan 200SX S13 SR20DET
-Volvo 945 2.3t
Reply
#19
Oliko joku kerholainen sörkän suoralla klo:15.30 tänään viininpunasella n15 almeralla. Hieman hymyilytti sun provoilut ja 0-60kmh kisa valoista. Sun tyttöystävä ihan silmin nähden häpes kisailuas Rolleyes
Reply
#20
Kukas ajeli eilen illalla kehä ykköstä itään valkosella säxällä, josta puuttu etupuskuri? Ite ajelin ohi valkosella micralla. Tekee hyvää rakentelumotivaatiolle nähdä muita säxiä liikenteessä Smile
Reply
#21
Punainen S14a puoli yhden aikaan nelostien lopussa menossa kaupungin suuntaan
Designed by computer, built by robot, driven by moron!!

Right leg hospital, left leg cemetary - Mirko "CroCop" Filipovic

Sellaista ongelmaa ei ole olemassa mitä raaka voima ja tietämättömyys ei korjaisi

Laken sanoin - KykäJake
Reply
#22
Eilen vuosaaressa r32 ilmeisesti gtr ja gun väri ? ajoin vastaan valkosella r32 4-door kyllillä
Reply
#23
Pönä Wrote:Eilen vuosaaressa r32 ilmeisesti gtr ja gun väri ? ajoin vastaan valkosella r32 4-door kyllillä

Mä tulin vastaan Smile katoinki et oli neliovisen takavalot.
Mr. Cab Driver!
Nissan Skyline R32 GT-R -90
Toyota Corolla KE70V DX '81
Reply
#24
Rässi bongattu viime viikon keskiviikkona sudittelemasta. Kolahtiko pahasti? Big Grin Joku subbe ja prätkä näytti olevan mukana..
ex: R33 -96
Reply
#25
KissKiss Wrote:Rässi bongattu viime viikon keskiviikkona sudittelemasta. Kolahtiko pahasti? Big Grin Joku subbe ja prätkä näytti olevan mukana..

jep.. Ei tuo kolahtanu mihkää mut ei aivan pelaa tuo vessa joka tuli todettua.. Tutkintaa, fiksausta, testiä ja kovaa ajoa!? Big Grin
Reply
#26
Taisit osua mun taakse viime la tai su. Kehä 1:ltä 3-tielle ja hakuninmaa/kannelmäki-rampista alas. Mä läksin vasemmalle ja sä oikeelle Smile
Silvia -90 harraste/ratalelu. Liikkuu taas varmaan 2017..
Reply
#27
herttoniemessä päin (lande ku oon) ison prisman eessä liikennevaloissa valkonen z32 spotattu lauantai päivällä! komia oli
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Reply
#28
Herttoniemessä Hertan parkkipaikalla kuparinvärinen z33 mustilla vanteilla, kuka tunnustaa?
Reply
#29
Metallin harmaan/hopeisen värinen 370Z nähty keskiviikkona (9.10) neljän aikoihin Ruoholahdessa aivan Länsiväylän päässä. Kääntyi pois Lauttasaaren liittymässä. Rekisterinumero oli asianmukainen Wink

Myös metallinen/hopeinen 350Z nähty useita kertoja parkissa Lauttasaaressa, lähellä Pajalahden puistoa.
Reply
#30
Reefah Wrote:Herttoniemessä Hertan parkkipaikalla kuparinvärinen z33 mustilla vanteilla, kuka tunnustaa?
Tunnustetaan, meidän käyttöautohan se siellä välillä lojuu. Vanteet ei ole ihan mustat vaan tummanharmaasiniset jotka tosin saavat piakkoin uutta väriä onneksi...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)