Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pikaviestit ja niihin vastaaminen!
#1
Quote:Nimimerkki on lähettänyt sinulle yksityisviestin keskustelualueella Datsun Nissan sports cars of Finland forum.

TÄRKEÄÄ: Muista, tämä on vain ilmoitus viestistä keskustelualueella. Älä vastaa tähän sähköpostilla!


Tämän vuoden puolella alkanut yleistymään ja tässä kesän aikana useampia päivässä vastaa suoraan sähköpostilla tuohon ilmoitukseen.

Ne sähköpostit tulevat minun laatikkoon. Eivät siis päädy pikaviestin lähettäjälle.

Joten yritäthän vastata forumilla pikaviestillä. On meinaan muutamat kiireellisetkin asiailmoitukset tulleet minulle.
Reply
#2
Saisko tuota tehtyä niin että viestistä tulisi vain ilmoitus, eikä itse viestiä ollenkaan. Tuolloin turhat vastaamiset sähköpostiin ainakin vähenisi. Kyllähän se hyvä on että se viesti näkyy siinä sähköpostissa, ettei tarvitse erikseen käydä täältä sitä katsomassa mutta...
240SX Convertible Air Ride
BNR32 Syylä

The war between Zenki and Kouki front ends will most likely last longer than any civil or religious war.
Reply
#3
Koljonen Wrote:Saisko tuota tehtyä niin että viestistä tulisi vain ilmoitus, eikä itse viestiä ollenkaan.

Tämä SMF ei ainakaan taivu tuohon. Harmillisesti.
Reply
#4
Lähetteleekö tää foorumi jotain oleellista sähköpostia sinne osotteeseen? Toisaalla on tullu laitettua noi lähtemään lähettävänä osotteena automaatti@* ja jos joku sinne jotain vastailee, niin autoreplyä, ettei niitä kukaan lue.
Reply
#5
Tem Wrote:Lähetteleekö tää foorumi jotain oleellista sähköpostia sinne osotteeseen? Toisaalla on tullu laitettua noi lähtemään lähettävänä osotteena automaatti@* ja jos joku sinne jotain vastailee, niin autoreplyä, ettei niitä kukaan lue.

Forumin adminin sähköpostiosoitteella lähettää viestit. Ei pysyt erikseen määrittää mistä osoitteesta lähtee. Ei ole tullut vastaan edes paikkaa hallintapaneelissa jossa voisi tuota ilmoitusviestiä muokata.
Käsipelillä tiedostoja sörkkien voisi ehkä saada sinne muutoksia.
Reply
#6
Kennedy Wrote:
Tem Wrote:Lähetteleekö tää foorumi jotain oleellista sähköpostia sinne osotteeseen? Toisaalla on tullu laitettua noi lähtemään lähettävänä osotteena automaatti@* ja jos joku sinne jotain vastailee, niin autoreplyä, ettei niitä kukaan lue.

Forumin adminin sähköpostiosoitteella lähettää viestit. Ei pysyt erikseen määrittää mistä osoitteesta lähtee. Ei ole tullut vastaan edes paikkaa hallintapaneelissa jossa voisi tuota ilmoitusviestiä muokata.
Käsipelillä tiedostoja sörkkien voisi ehkä saada sinne muutoksia.

Sama se oli mullakin, sitä adminin mailia justiin meinasin. Pitääkö sen jostain syystä olla oikea, ettei se vois olla joku höpöhöpö?
Reply
#7
Tem Wrote:Sama se oli mullakin, sitä adminin mailia justiin meinasin. Pitääkö sen jostain syystä olla oikea, ettei se vois olla joku höpöhöpö?

Tulee mm. tietokanta virheet tietoon mulle.


Ja nostetaampas tätäkin. On viimeaikana taas saanut posteja pistää takaisin. Osa tuntuu harrastava säännöllisesti sähköpostilla vastaamista pikaviestiin.
Reply
#8
Muistutellaas taas tästä! Kun saatte sähköpostiin ilmoituksen saapuneesta privaviestistä, ÄLKÄÄ vastatko siihen sähköpostiin! Ne menee admin-laatikkoon, eikä oikealle vastaanottajalle.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run Blogi<br /><br />Around The World<br /><br />http://www.minunauto.com/?9947
Reply
#9
Viime aikoina on taas tullut jonkin verran kerhon sähköpostiin vastauksia yksityisviesteihin. Eli, kun saatte sähköpostiin ilmoituksen uudesta yksityisviestistä, ÄLKÄÄ vastatko siihen sähköpostilla, koska se tulee suoraan kerhon sähköpostiin, eikä oikealle vastaanottajalle.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run Blogi<br /><br />Around The World<br /><br />http://www.minunauto.com/?9947
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)