Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
vaihteisto ei irtoa
#1
r33 gtr kyseessä, laatikon ja koneen välinen sauma aukee pari senttiä, sitten vaa joustaa ku yrittää kammeta lisää auki päin. onko asetelma lukittu jotenkin akseliin?????

Reply
#2
jussi91 Wrote:r33 gtr kyseessä, laatikon ja koneen välinen sauma aukee pari senttiä, sitten vaa joustaa ku yrittää kammeta lisää auki päin. onko asetelma lukittu jotenkin akseliin?????

Vetävä kytkin, eli onhan se. Pitäisi sieltä huoltoraosta ensin naksutella irti se painelaakeri.
PS13
2JZ
V161
E85

Postiautot rok \o/ Wink
<VASE><VASE>
vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
Reply
#3
autossa on exedy kytkin
Reply
#4
jussi91 Wrote:autossa on exedy kytkin

Niin? Eikö lie niitäkin vetäviä malleja? Vai onko ko. autoon erikseen tehty konversio, jolla se muutetaan työntäväksi?
PS13
2JZ
V161
E85

Postiautot rok \o/ Wink
<VASE><VASE>
vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
Reply
#5
Sun pitäis tehdä siitä huoltoluukusta (mistä tulee se siirtäjäkin ulos) kytkinsylinterille pitkän varren kanssa tämä temppu:
http://www.youtube.com/watch?v=VtXwlR9yw9U
Nissan Skyline R33 GT-R V-spec 1996: Öhlins, Brembo, Haltech, Racepak,Apexi, Precision Turbo, ACL, Trust/Greddy, CP, Nismo, Ati, HKS, Tomei, OS Giken, RAYS, AMW, Holset,ARP, XRP

http://www.amwdynoservice.com http://www.speedimports.fi
Reply
#6
joo lähti irti kiitos neuvoista.
Reply
#7
Lainataampa tätä topikkia. Eli miten tän painelaakerin saa helpoiten takasin paikoilleen? Laatikko irrallaa vaiko paikallaan sieltä kolosta? En ole itse tätä purkanutkaan vaan kasaan muitten jäljiltä.
Nykyiset Nissan Skyline R33 GT-R -95 ja Toyota Yaris t-sport -03

ex Subaru Legacy B4 RSK -99
ex Nissan Pulsar Gti-R -92
ex Nissan 200sx -90
Reply
#8
Juhq Wrote:Lainataampa tätä topikkia. Eli miten tän painelaakerin saa helpoiten takasin paikoilleen? Laatikko irrallaa vaiko paikallaan sieltä kolosta? En ole itse tätä purkanutkaan vaan kasaan muitten jäljiltä.

Laitat laatikon ensin kunnolla paikalleen ja sen jälkeen loksautat haarukan päätä taaksepäin vetämällä laakerin kiinni paikkaansa. Tämän jälkeen kannattaa vielä varmistaa vähän voimakkaammalla liikkeellä että se lukittui asianmukaisesti.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#9
Mahtavaa! Kiitos vastauksesta.
Nykyiset Nissan Skyline R33 GT-R -95 ja Toyota Yaris t-sport -03

ex Subaru Legacy B4 RSK -99
ex Nissan Pulsar Gti-R -92
ex Nissan 200sx -90
Reply
#10
Kuinkakohan kovaa tota haarukkaa pitää lokasauttaa? Ei meinaan mene mitenkään paikalleen.
Nykyiset Nissan Skyline R33 GT-R -95 ja Toyota Yaris t-sport -03

ex Subaru Legacy B4 RSK -99
ex Nissan Pulsar Gti-R -92
ex Nissan 200sx -90
Reply
#11
Nyt on kytkin pöydällä eikä lukitu edelleenkään. Mitäköhän teen väärin?
Nykyiset Nissan Skyline R33 GT-R -95 ja Toyota Yaris t-sport -03

ex Subaru Legacy B4 RSK -99
ex Nissan Pulsar Gti-R -92
ex Nissan 200sx -90
Reply
#12
Juhq Wrote:Nyt on kytkin pöydällä eikä lukitu edelleenkään. Mitäköhän teen väärin?
Vika löytyi ja nyt lukittuu.
Nykyiset Nissan Skyline R33 GT-R -95 ja Toyota Yaris t-sport -03

ex Subaru Legacy B4 RSK -99
ex Nissan Pulsar Gti-R -92
ex Nissan 200sx -90
Reply
#13
Juhq Wrote:Vika löytyi ja nyt lukittuu.

Mikä oli?
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#14
Xenon Wrote:Mikä oli?
Mulla oli jäänyt se lukitusrengas painelaakerin ympärille ja sit olin yrittänyt väkisin runnoa sitä paikalleen niin, että se rengas vääntyi eikä enään lukittunut pöydälläkään. Sain nyt väänneltyä ne väkäset siitä suurinpiirtein oikein ja sain sen lukittumaan. Nyt oli sit vielä työsylinterikin ruostunut jumiin.
Nykyiset Nissan Skyline R33 GT-R -95 ja Toyota Yaris t-sport -03

ex Subaru Legacy B4 RSK -99
ex Nissan Pulsar Gti-R -92
ex Nissan 200sx -90
Reply
#15
Eipä mennyt ihan putkeen vieläkään. Eli sain joo painelaakerin lukittumaan tossa pöydällä eikä käsin vetämällä lähtenyt irti, mutta nyt kun sain kykän + laatikon kiinni ja työsylinterin ilmattua niin kovemmassa rasituksessa laakeri irtoaa asetelmasta.
Nyt en oikeasti tiedä mitä tuolle teen, puuttuuko multa osia sieltä vai onko se lukkorengas rikki ja mistä saisin varaosia. Toi kytkin on siis single coppermix ja se oli tollasenaan moottorissa kiinni kun se japanimportsilta tuli.

Joku joka näistä enemmän tietää voisi tulla kädestä pitäen kertomaan miten toi kuuluu laittaa ja tää miina löytyy Vantaalta.
Nykyiset Nissan Skyline R33 GT-R -95 ja Toyota Yaris t-sport -03

ex Subaru Legacy B4 RSK -99
ex Nissan Pulsar Gti-R -92
ex Nissan 200sx -90
Reply
#16
Se lukkorengas ei paljoa vammaa vaadi että lakkaa pitämästä. Alunperinkin vähän heikko osa rakenteeltaan. Mulla meni kans viime syksynä Coppermix twin uusiksi kun lukkorengas petti, selvittelin varaosamahdollisuuksia silloin eikä tuntunut korjausosia löytyvän. Lukkorenkaan häkin rakenne on sellainen että se on tehtaalla prässätty nippuun eikä rikkomatta taida vaihdettua saada... Sad
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#17
Itsekkin katselin noita varaosia ja niinkuin sainoit, heikosti saa jos saa ollenkaan. Oon kyllä aika varma, että mulla puuttuu sieltä jotain välistä meinaa se kellertävä lukkorengas liikkuu laakerin mukana ulos päin noin 1 sentin, ei sen minun mielestä noin kuulu tehdä. Noh pitää varmaan ruveta metsästää uutta kytkintä, harmittaa vaan ku toi kytkin on melkein uusi ja tuollaisen " pikkuvian" takia pitää uusia.
Nykyiset Nissan Skyline R33 GT-R -95 ja Toyota Yaris t-sport -03

ex Subaru Legacy B4 RSK -99
ex Nissan Pulsar Gti-R -92
ex Nissan 200sx -90
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)