Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nurmijärven nipponit
#1
Valkonen getari R32 valkosilla vanteilla, sorvankaaressa parkissa rek. CYA- Smile
Sattuuhan sitä sano Vatanen!
Reply
#2
Hohoo! Aikani ku selailin, ni löyty joku tälläne! Eilen joskus iltasella ( 10-12 aikaan) Hopea R33 Siirtolapuilla meni mun ohi hidasteesta siitä jonkun koulun vastapäisen k-kaupan kulmilta. Itsehän olin systerin 3-koppasella Golfilla liikenteessä Big Grin
Nissan 200sx S13 -90
Reply
#3
migl Wrote:Hohoo! Aikani ku selailin, ni löyty joku tälläne! Eilen joskus iltasella ( 10-12 aikaan) Hopea R33 Siirtolapuilla meni mun ohi hidasteesta siitä jonkun koulun vastapäisen k-kaupan kulmilta. Itsehän olin systerin 3-koppasella Golfilla liikenteessä Big Grin
Kyseessä k-market karppala ja maaniitun koulu. Kuha kerroin :Smile
Sattuuhan sitä sano Vatanen!
Reply
#4
migl Wrote:Hohoo! Aikani ku selailin, ni löyty joku tälläne! Eilen joskus iltasella ( 10-12 aikaan) Hopea R33 Siirtolapuilla meni mun ohi hidasteesta siitä jonkun koulun vastapäisen k-kaupan kulmilta. Itsehän olin systerin 3-koppasella Golfilla liikenteessä Big Grin

eiköhä tuo meikäläisen oo ollu Smile ei täällä muitakaa o Smile
ilo alkaa kahdesta kilosta Smile
Reply
#5
nekku Wrote:
migl Wrote:Hohoo! Aikani ku selailin, ni löyty joku tälläne! Eilen joskus iltasella ( 10-12 aikaan) Hopea R33 Siirtolapuilla meni mun ohi hidasteesta siitä jonkun koulun vastapäisen k-kaupan kulmilta. Itsehän olin systerin 3-koppasella Golfilla liikenteessä Big Grin

eiköhä tuo meikäläisen oo ollu Smile ei täällä muitakaa o Smile

Pitänee törmäillä joskus, ku tyttöystävän porukat asustelee Nurmijärvellä, ni tulee siellä käytyä välillä ^^ Tosin oma S13 ei viel oo ihan kondiksessa, ni ajelen systerin 3 koppasella Golfilla ^^ Kyseisestä autosta sutki bongasin.. Big Grin
Nissan 200sx S13 -90
Reply
#6
migl Wrote:
nekku Wrote:
migl Wrote:Hohoo! Aikani ku selailin, ni löyty joku tälläne! Eilen joskus iltasella ( 10-12 aikaan) Hopea R33 Siirtolapuilla meni mun ohi hidasteesta siitä jonkun koulun vastapäisen k-kaupan kulmilta. Itsehän olin systerin 3-koppasella Golfilla liikenteessä Big Grin

eiköhä tuo meikäläisen oo ollu Smile ei täällä muitakaa o Smile

Pitänee törmäillä joskus, ku tyttöystävän porukat asustelee Nurmijärvellä, ni tulee siellä käytyä välillä ^^ Tosin oma S13 ei viel oo ihan kondiksessa, ni ajelen systerin 3 koppasella Golfilla ^^ Kyseisestä autosta sutki bongasin.. Big Grin

Mikä jottei! Jännä nähä kauan tuo oma vehje pysyy vielä nipussa Big Grin
ilo alkaa kahdesta kilosta Smile
Reply
#7
Kuparin värinen Skyline nähty raalantiellä Karhunkorven koulun jälkeen. Kerholaisia?Smile
Reply
#8
Vanhalla hämeentiellä nurmijärven kohdilla tuli vastaan musta G35 Infiniti. Ei mikään turhan yleinen vehje, niin aattelin että olisko foorumilaisia? Smile
<@nosliw_> onneks on hurri ni voi repiä vähän maahiskultaa perseestä taas
<@nosliw_> älkää laittako allekirjotukseen
"Mut onneks meillä on Hannu, Hannu tekee ihan mitä sitä huvittaa" - Mikk-
Reply
#9
Tummansininen s13 nurmijärven s-marketin valoissa noin klo 14-15 aikaan? Oon nähnyt kyseisen auton useasti tossa samassa paikassa ajamassa ohiBig Grin
Reply
#10
Punainen s13 tuli vastaan Nukarin Nummenniityntiellä matkalla Nukaria kohti, joskus klo 4-5 aikaan iltapäivällä, mahtaako olla voorumilta?Smile Tulin vastaan punaisen CR-V:n kyydissäBig Grin
Reply
#11
Hopia r33 lama myllykukos, klubilaisia? Tuossa vartti sitte Smile
ilo alkaa kahdesta kilosta Smile
Reply
#12
kenes punainen S13 seisoo lähes päivittäin Myllykukon nurkilla?
Kaikkea rosterista ja alumiinista, putkistot, pakosarjat, kytkinrempat, turbonvaihdot ym. asennukset 17 vuoden ammattitaidolla.
http://www.lakesteel.org
projektikuvia: http://photobucket.com/lakesteel
Reply
#13
180sx takavaloilla myllykukon datsun?
Reply
#14
S13 noin 16:15 vanhalla hämeenlinnantiellä hämeenlinnan suuntaan matkalla? Väri näytti tumman/viinin punaiselta. Foorumilta?Smile
Reply
#15
Ropsu Wrote:S13 noin 16:15 vanhalla hämeenlinnantiellä hämeenlinnan suuntaan matkalla? Väri näytti tumman/viinin punaiselta. Foorumilta?Smile
Varmaan meikäläinen yritti sutia kotiin päin.
Chuck Norris puts the laughter in manslaughter

Jotain salamia
Reply
#16
Tumman punainen s13 palojoella taaborin vuoren kohdilla vastaan tuusulaan päin?Smile ettei vaan taas ollut Pasi_ ?Big Grin
Reply
#17
Ropsu Wrote:Tumman punainen s13 palojoella taaborin vuoren kohdilla vastaan tuusulaan päin?Smile ettei vaan taas ollut Pasi_ ?Big Grin
Riippuu kellonajasta.
Chuck Norris puts the laughter in manslaughter

Jotain salamia
Reply
#18
Pasi_ Wrote:
Ropsu Wrote:Tumman punainen s13 palojoella taaborin vuoren kohdilla vastaan tuusulaan päin?Smile ettei vaan taas ollut Pasi_ ?Big Grin
Riippuu kellonajasta.

Vähä vaille 8 aamulla?
Reply
#19
Ropsu Wrote:
Pasi_ Wrote:
Ropsu Wrote:Tumman punainen s13 palojoella taaborin vuoren kohdilla vastaan tuusulaan päin?Smile ettei vaan taas ollut Pasi_ ?Big Grin
Riippuu kellonajasta.

Vähä vaille 8 aamulla?
Duuniin kuljen niihin aikoihin.
Chuck Norris puts the laughter in manslaughter

Jotain salamia
Reply
#20
N. Klo 16 tuli Maaniitun koulun liepeillä vastaan sininen/tumma S14, mahtasko olla voorumilta?
Reply
#21
Ropsu Wrote:N. Klo 16 tuli Maaniitun koulun liepeillä vastaan sininen/tumma S14, mahtasko olla voorumilta?

No jos se oli tummalla etupuskurilla ja muuten sellanen vaaleen sininen ni mamma oli varmaan tulossa töistä kotiin
S130 -80<br />S14 -94
Reply
#22
Juu tais olla nainen ratissaBig Grin
Reply
#23
Musta 350Z 45 tiellä puoli neljän aikoihin
Designed by computer, built by robot, driven by moron!!

Right leg hospital, left leg cemetary - Mirko "CroCop" Filipovic

Sellaista ongelmaa ei ole olemassa mitä raaka voima ja tietämättömyys ei korjaisi

Laken sanoin - KykäJake
Reply
#24
Oranssi S13 Rajamäen shellin pihassa puoli kahden aikaan tänään vieressään lauma nuoria heppuja? Kovasti heiluttelivat ja koitin takaisinkin morottaa mutta en tiedä näkyikö kun appari oli mieheksikin varsin suuriluinen..
Luukkulamput on jees
RS13, Micra K11
Reply
#25
Tumma S14a pysäköitynä Palojoen koulun pihalle tällä kirjoitushetkellä.. Kukas mahtaa olla?Big Grin
Reply
#26
Ropsu Wrote:Tumma S14a pysäköitynä Palojoen koulun pihalle tällä kirjoitushetkellä.. Kukas mahtaa olla?Big Grin

Mun nipponiha se siel seiso.
Reply
#27
Kukas tuli tummalla/sinisellä/harmaalla S13:toista vastaan rajamäelle vievää tietä rajamäkeen päin tossa puol ysin aikoihin tänään?
Reply
#28
Valkoinen 300zx tuli vastaan tänään hämeenlinnan tietä hyvinkäälle päin, kerholaisia?
Reply
#29
Kukas on ajeli tarrakilpisellä mustalla R34Confusedella klaukkalassa eilen illalla ?.
- BCNR33 V-spec 96 "2xGT2860R-5 = laginen paska"
Suosittelen Z-Power, Speedimports, Mamasan, Lakesteel
Tavaraa myynnissä http://www.dnsf.org/showthread.php?31063...a-myyntiin
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)