Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
s12 silvia sammui kesken ajon
#1
Joo eli olin tulossa säkylästä ja joku 30 kilsan jälkee nissanist lähti tehot ja se sammus, kirkkain pellin alle ja totesin että kaikki ok ja hyppäsin autoon ja se lähti normaalisti käyntiin ja toimii taas. Mitä vittua? Ilmansuodatin On ainoo vaihdettu palikka ja seki jo viime kesällä



Edit: Tehdään nyt edes otsakkeesta selkeä. -Pasi-
Reply
#2
Eli toimiiko se nyt normaalisti vai ei? Millälailla "lähti tehot" ja miten sammu? Ihan yks kaks sammu vai hyytykö? :Smile
Running a ten second quarter mile in a honda is like coming out of the closet. You might feel good, but at the end of the day your still gay.<br />-----<br />Nissan rs13 -90<br />-----
Reply
#3
Hankala tapaus kuvauksen perusteella mutta esim kaverilla oli semmonen vika WV ventossa että kun oli vesisadetta ja kääntyi oikealle niin ohjaus jäykistyi :o Viaksi ilmeni kostunut puolanjohto joka sai maata kostealla kelillä ja moottori sammui mutkassa :Smile

Eli kerroppa nyt hieman tarkemmin että joku osaa arvailla mikä siinä voisi olla.
Reply
#4
Ootko tarkistanut bensapumpun johtojen kunnon tankin päässä? Mulla ne oli omassa Silviassa hapertuneet loppujen lopuksi niin, että murenivat käsiin. Ennen sitä teki jonkun kerran just noin, että sammu yhtäkkiä ja hetken päästä lähti taas käyntiin. Jossain vaiheessa sammui sitten kokonaan ja siinä vaiheessa vasta löysin vian, kun meinasin pumppua irroitella ja testata toimiiko se edelleen.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run Blogi<br /><br />Around The World<br /><br />http://www.minunauto.com/?9947
Reply
#5
Joo eli ajossa hyyty tasakaasul, vauhtii joku sata. Nyt toimii taas normisti, mä epäilen ainakin bensapumppua. Meno kyl loppu ku seinään ja jos ois pumppu vika ni se varmaa räkis ennen ku sammuu
Reply
#6
Ronitos Wrote:Joo eli ajossa hyyty tasakaasul, vauhtii joku sata. Nyt toimii taas normisti, mä epäilen ainakin bensapumppua. Meno kyl loppu ku seinään ja jos ois pumppu vika ni se varmaa räkis ennen ku sammuu
No mulla sammui suoraan ajosta ilman räkimistä ja hetken päästä toimi taas. Ja vika oli bensapumpun johdoissa. Toki vika voi olla muuallakin, mutta noi nyt on helppo tarkistaa, kun avaa takaluukun ja katsoo miltä johdot näyttää.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run Blogi<br /><br />Around The World<br /><br />http://www.minunauto.com/?9947
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)