Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vantaan nissanit
#1
YIT:n parkkiksella Pähkinärinteessä musta 350Z , oranssilla sisustalla ja kalvotetuilla etuvaloilla? Kuka tunnustaa ;D
350Z -04
Reply
#2
juci Wrote:YIT:n parkkiksella Pähkinärinteessä musta 350Z , oranssilla sisustalla ja kalvotetuilla etuvaloilla? Kuka tunnustaa ;D

Minähän se, mut mitään en tunnusta ;DD
Snow Car Pontiac Fiero Formula<br />+Honda CRX
Reply
#3
Kukas pitää valkosta R33 skyllee malminiityssä parkissa? Melkein naapurissa prkl Big Grin
Ja parina päivänä bongannu viininpunaisen R32Confuseden simonkalliossa parkkiksella... kuka tunnustaa??
Since the day I was born I had a wonderful dream,
To make people hurt, to make people scream,
My middlename is torture I got lust for blood,
No one can be protected by any god.
Pitbullfarm - Love Song
Reply
#4
Onkos joltakin v.punasesta s13Confusedta turbo sanomassa itteensä irti, kun oli vanhalahdentie aika savussa? Big Grin
S13 sr20det
Reply
#5
Valkonen S13 tos 19 aikaan oli kehän viereises bilteman parkissa. Musta konepelti tais olla kans :p
Nissan 200sx S13 -90
Reply
#6
Kukas ajelee Pähkinärinteessä vihreällä 200sx:llä? Mukavat pörinät kuuluu sisälle asti.
Reply
#7
migl Wrote:Valkonen S13 tos 19 aikaan oli kehän viereises bilteman parkissa. Musta konepelti tais olla kans :p

Taisin minä olla? Hain talliin yhen hyllyn lisää Smile
-Nissan 200SX S13 SR20DET
-Volvo 945 2.3t
Reply
#8
Grind Wrote:Kukas pitää valkosta R33 skyllee malminiityssä parkissa? Melkein naapurissa prkl Big Grin
Ja parina päivänä bongannu viininpunaisen R32Confuseden simonkalliossa parkkiksella... kuka tunnustaa??
Meikäläisen v.pun nissani, nyttemmin kone rikki. Kuntoon kun saa näkyy taas sielläpäin Smile. Kenen skyline [rekisterinumero sensuroitu], aamulla ennen 8 tammiston kohilla tuuskilla meni?
Skyline R32 GTR


Exät: BMW 316 E36, Skoda Fabia RS,Skyline R32 GTS-T, Micra K11 RE85, BMW 325 IX, 205 MI16,405 MI16, 309 1.9 GTI,
Reply
#9
Poistin rekisterinumeron edellisestä viestistä omistajan pyynnöstä.
CA18DET = 1809cc wasted.<br /><br />GReddy Profec B Spec II säätöohje SUOMEKSI
Reply
#10
SamiSmiley Wrote:
Grind Wrote:Kukas pitää valkosta R33 skyllee malminiityssä parkissa? Melkein naapurissa prkl Big Grin
Ja parina päivänä bongannu viininpunaisen R32Confuseden simonkalliossa parkkiksella... kuka tunnustaa??
Meikäläisen v.pun nissani, nyttemmin kone rikki. Kuntoon kun saa näkyy taas sielläpäin Smile. Kenen skyline [rekisterinumero sensuroitu], aamulla ennen 8 tammiston kohilla tuuskilla meni?

No prkl, mä oonki jo ihmetelly ku ei oo hetkeen näkyny parkissa. Mullakin datsuni levällään, ens kuun alkuun pitäis saada kasaan, säädettyä ja kadulle uusilla sataluvuilla Smile
Since the day I was born I had a wonderful dream,
To make people hurt, to make people scream,
My middlename is torture I got lust for blood,
No one can be protected by any god.
Pitbullfarm - Love Song
Reply
#11
Ketäs oli mustalla z33 tos jumbon valois mun kans? Morjesteltiinki siinä ;D
&quot;Pykällämpä pienempää- nonii ja sit mentii.&quot;
Reply
#12
Ketäs eilen tuli korsosta päin punaisella lama R33, keravalle päin oli menossa ?
-
Reply
#13
Ass0 Wrote:Ketäs oli mustalla z33 tos jumbon valois mun kans? Morjesteltiinki siinä ;D

Minähän se siellä morjestelin Smile
350Z -04
Reply
#14
juci Wrote:
Ass0 Wrote:Ketäs oli mustalla z33 tos jumbon valois mun kans? Morjesteltiinki siinä ;D

Minähän se siellä morjestelin Smile

Hirmu kivan näkönen se sun zeta... ;D
&quot;Pykällämpä pienempää- nonii ja sit mentii.&quot;
Reply
#15
Ass0 Wrote:
juci Wrote:
Ass0 Wrote:Ketäs oli mustalla z33 tos jumbon valois mun kans? Morjesteltiinki siinä ;D

Minähän se siellä morjestelin Smile

Hirmu kivan näkönen se sun zeta... ;D

Thanks. Mä tykkään kans ;D
350Z -04
Reply
#16
Valkoinen R33 flamingon parkkihallissa noin klo 13? KissKiss?

Musta R32 top hatin edessä 23 aikaan yöllä?
Designed by computer, built by robot, driven by moron!!

Right leg hospital, left leg cemetary - Mirko "CroCop" Filipovic

Sellaista ongelmaa ei ole olemassa mitä raaka voima ja tietämättömyys ei korjaisi

Laken sanoin - KykäJake
Reply
#17
Isamu Wrote:Valkoinen R33 flamingon parkkihallissa noin klo 13? KissKiss?

Noups, auto seissyt hallissa keskiviikosta saakka mököttämässä Sad
ex: R33 -96
Reply
#18
Hanska ajeli pari kertaa Ilolan ABC:n ohi. ;D Heilutin kättä nii perkeleesti, muttet tainnu nähä.
Nissan on Perkele ja Pelsepuupi, itse Vanha Vihtahousu! Karta sitä kaikin keinoin!
Reply
#19
ArtoR Wrote:Hanska ajeli pari kertaa Ilolan ABC:n ohi. ;D Heilutin kättä nii perkeleesti, muttet tainnu nähä.


Juu niin ajelin. ;D Piti mennä sinne abc:lle vessaan ja ostaan tupakkaa, mut oli piha niin hiton täynnä niin en jaksanu. Ja en huomannutkaan. :-[
<@nosliw_> onneks on hurri ni voi repiä vähän maahiskultaa perseestä taas
<@nosliw_> älkää laittako allekirjotukseen
"Mut onneks meillä on Hannu, Hannu tekee ihan mitä sitä huvittaa" - Mikk-
Reply
#20
Kukas ajeli hämppäriä ja hyppäsit mylliksen liittymästä ulos punaisella Z32Confusedella eilen illalla ? Tulit niin näyttävästi ohi että ihan pelästyin ;D.
- BCNR33 V-spec 96 "2xGT2860R-5 = laginen paska"
Suosittelen Z-Power, Speedimports, Mamasan, Lakesteel
Tavaraa myynnissä http://www.dnsf.org/showthread.php?31063...a-myyntiin
Reply
#21
Vantaan metsolassa viininpunainen skyline r33 tien reunassa parkissa noin klo 15:00. Onko kenenkää foorumilta?
Vantaan kaupungin pysäköintivalvojat oli myös muistanu sitä lapulla Wink
Reply
#22
Kenen musta 350Z on parkissa tammistossa? Varrstoen vainteilla ja siiivellä. Tais sama joskus olla myyrmäen suunnalla välilparkissa.
S13 sr20det
Reply
#23
Minähän siellä asustelen Smile
350Z -04
Reply
#24
juci Wrote:Minähän siellä asustelen Smile
On kyllä erittäin tyylikäs Smile
S13 sr20det
Reply
#25
Aamulla, 07:30 ja 08:00 välillä taas se musta sileighty näky ilolan siinä pikku teollisuusalueella. Mun auto oli siinä kadun varressa parkissakin, ja sama auto näkynyt koivuhaan teboililla miitin aikoihin viikkoja sitten. Kuka oot, missä meet, mikset tuu?
<@nosliw_> onneks on hurri ni voi repiä vähän maahiskultaa perseestä taas
<@nosliw_> älkää laittako allekirjotukseen
"Mut onneks meillä on Hannu, Hannu tekee ihan mitä sitä huvittaa" - Mikk-
Reply
#26
Hanska Wrote:Aamulla, 07:30 ja 08:00 välillä taas se musta sileighty näky ilolan siinä pikku teollisuusalueella. Mun auto oli siinä kadun varressa parkissakin, ja sama auto näkynyt koivuhaan teboililla miitin aikoihin viikkoja sitten. Kuka oot, missä meet, mikset tuu?

Sama näytti lähtevän tänää enne kaheksaa illalla ilolan abcin valoista sinne koivukylään päin.
Nissan on Perkele ja Pelsepuupi, itse Vanha Vihtahousu! Karta sitä kaikin keinoin!
Reply
#27
ArtoR Wrote:
Hanska Wrote:Aamulla, 07:30 ja 08:00 välillä taas se musta sileighty näky ilolan siinä pikku teollisuusalueella. Mun auto oli siinä kadun varressa parkissakin, ja sama auto näkynyt koivuhaan teboililla miitin aikoihin viikkoja sitten. Kuka oot, missä meet, mikset tuu?

Sama näytti lähtevän tänää enne kaheksaa illalla ilolan abcin valoista sinne koivukylään päin.

;D Minähän se sillä ajelen. näin autos siinä tien varressa.
Kai sitä joku kerta pitää miittinkissä tulla pyörähtää Smile
Reply
#28
wilsson Wrote:;D Minähän se sillä ajelen. näin autos siinä tien varressa.
Kai sitä joku kerta pitää miittinkissä tulla pyörähtää Smile


Sinne vaan ens torstaina. Smile
<@nosliw_> onneks on hurri ni voi repiä vähän maahiskultaa perseestä taas
<@nosliw_> älkää laittako allekirjotukseen
"Mut onneks meillä on Hannu, Hannu tekee ihan mitä sitä huvittaa" - Mikk-
Reply
#29
Kuka pöristelee Virkatiellä valkoisella Skyllellä joka ilta, kehä III:n kupeessa? Aika mehukkaat äänet ;D
350Z -04
Reply
#30
Eilen noin klo 14:30 Kalliosolan kohdilla valkonen 32 skylle tuli vastaan ja myöhemmin kehällä petikon kohdilla musta 350z klubilaisia? =)
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)