Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ahdinehdotuksia Silviaan
#1
Joo elikkäs armeijan kotiutumispäivä ja kesä lähestyy ja teho ei millään riitä, eli mitä ahtimia porukka on lohkon kylkeen lykänny tavote tehomäärä toistaseks 180-23O ponia.. Toki pitää välijäähy jostain repiä ja putkisto väsätä kans
Reply
#2
Noille tehotavoitteille riittää joku T28 mainiosti, kirpputorille vaan ilmoitusta Smile

Mutta luultavasti sullakin nälkä kasvaa syödessä niin ehkä kuitenkin hommaisin hieman isomman jo valmiiks Big Grin
"tätä ei myydä koskaan"

S14a -00
Reply
#3
tuollainen Schwitzer s1bg:n olis mun ehdotus.Jos pistät vakiopakosarjaan,niin se pakosarja kannattaa muokata kanavien osalta hieman.
Nissan 200SX -91.Datsun Finn -72.Datsun 120y sedan -76.SET/PET 1320.OverBoost Drivers. ry
Reply
#4
Kyl se nälkä siitä varmaan rupee kasvamaan mut pelataan nyt mäkin kortit ensiksi
Reply
#5
mitsun td04, se on kohtuu moderni pikkuahdin 360 asteisella päittäisellä ja liikkuvat osat on kevyempiä kun s1,t25,t28. t28 ja siihen jos laittais uuden 360 päittäisen ni olis ihan ok kans.
1991 Pulsar GTI-R
1992 Skyline GT-R
1992 200SX
1982 Honda CB750F
Reply
#6
kaveril oli Silvias toi mitsun hyrrä, se toimis kyl melko hyvin, harmi et seki myytii jonnekkin helvettiin
Reply
#7
120ZZZ Wrote:tuollainen Schwitzer s1bg:n olis mun ehdotus.Jos pistät vakiopakosarjaan,niin se pakosarja kannattaa muokata kanavien osalta hieman.

S1bg on ainakin käyttöajossa erittäin mainio et-koneen jatkona. Mutta jos autosta isompia tehoja halutaan se taitaa äkkiä jäädä pieneksi. Budjettiratkaisu voisi olla s13 t25 noille tehotavoitteille. Kannattaa vaan heti päättää mihin tehot rajataan ja sen mukaan valita ahdin. T28 on minusta turhan iso valinta noin 200hv maksimitavoitteeseen jos haetaan hyvää heräilyä eli käyttöahdistinta.
Live slow, die old.
Reply
#8
Mitsun TD04-15T tai jos haluaa enemmän, niin TD04-18T. Tuo S1BG on hyvä pikkutehoille 180-220 heppaan, mutta sen jälkeen itse miettisin mitsua. Vääntää mukavasti alhaalta saakka ET kyljessä.
Reply
#9
Luulen et isken Ton mitsun föönin hakuseen
Reply
#10
Omassa oli aikanaan tuo mitsun Mitsun TD04-15 ja sillä irtos 280 hevosta, sillä jo kerkee sen verran kaljakauppaan mitä tarvii.
Reply
#11
kellään kokemuksia mitsun TD04HL-16T?
Reply
#12
Ronitos Wrote:kellään kokemuksia mitsun TD04HL-16T?

Mulla oli aikanaan tollanen ca18detin kyljessä ja toimi siinä ainakin loistavasti. Heräilee hyvin ja sillä saa ~300hp.
SYLINTERIKANSIEN PORTTAUKSET/VIRITYSTYÖT SUPERFLOW 120 VIRTAUSPENKISSÄ!<br />KYSY YV:LLÄ!!!<br /><br />ACL Race Series ja Supertech moottorin osat! Pyydä tarjous!
Reply
#13
hx35 ni ei lopu si kesken ku haluukin lisää voimaa Smile
Monta sataa
Reply
#14
HraLupilainen Wrote:hx35 ni ei lopu si kesken ku haluukin lisää voimaa Smile

En suosittele ellei tehotavoitteet ole yli 400hvConfusedsa. Turhan laginen on jos jotain 250hv lähtee hx35:lla hakemaan.

pikkubudjetilla saa t25 jolla päästään noihin päälle 200hv:n tehoihin.
Jos enemmän haluaa niin sitten t28 tai mitsu.
s13 sr20vet -91
240Z -73 VQ30DET
Reply
#15
Repa Wrote:
HraLupilainen Wrote:hx35 ni ei lopu si kesken ku haluukin lisää voimaa Smile

En suosittele ellei tehotavoitteet ole yli 400hvConfusedsa. Turhan laginen on jos jotain 250hv lähtee hx35:lla hakemaan.

pikkubudjetilla saa t25 jolla päästään noihin päälle 200hv:n tehoihin.
Jos enemmän haluaa niin sitten t28 tai mitsu.
No jooh tottahan tuo 4tonni kohilla ainakin 2L alakerran kanssa lähtee vast täysii vetää, epäilen että kellään ei ole kokemusta tuosta normi ET koneen kyljessä. t25 alle 1.3bar ahdoilla on hyvä valinta.
Monta sataa
Reply
#16
taidan panostaa kaksfemmaan
Reply
#17
Nälkä kasvaa syödessä. Itellä luupäässä gt28r ja olen oikein tyytyväinen, tai siis olin ennenko kone hajos.
S12
S13
Reply
#18
laita nyt edes t28.riittää kumminkin jonkun verran pidemmälle kun t25...
Reply
#19
Itse tässä olen tilailemassa HX35 Superia et:n kylkeen.
Pakosarja ja putkisto tulee uusiksi samalla.
Silvia RS12 CA18ET | Hks, Holset, Turbosmart, Walbro,
Volvo V40 2.0T / Käyttis
Sunny N13 GA16 Multivalve
Sunny N13 4x4 E16S / Talvikäyttis
Reply
#20
Elemo Wrote:Itse tässä olen tilailemassa HX35 Superia et:n kylkeen.
Pakosarja ja putkisto tulee uusiksi samalla.
Nyt saadaan vähän jo yritystä virittää tuota ET-konetta 8)
+1.5bar painetta vaan pannuun ja kunnolla säätöihin.
500whp.net - Do you have what it takes? 80-luvun perhesedan, 2jz coming soon...
Reply
#21
Elemo Wrote:Itse tässä olen tilailemassa HX35 Superia et:n kylkeen.
Pakosarja ja putkisto tulee uusiksi samalla.
Itsellä vielä arvonnassa tuleeko superi vai ei. Harmi vaan ku noita 2L ruutan alakertoja ei ole missään myynnissä ni sais sillä tehtyä.
Monta sataa
Reply
#22
T25 on itsensä pettämistä. Sen jälkeen pitää olla T28 ja sitten joku kunnon ahdin. Ostaa kerralla tuollaisen mitsun, niin saa hyvin heräävän ahtimen, jossa riittää se potku. Paljon miellyttävämpi, kuin T25 tai T28.
Reply
#23
Maccella ois mun puolesta myynnissä pari ahdinta, jotka mulla on joko ollut suunnitteilla tai ollut kiinni S12 Silviassa. T25G ainakin potki mukavasti et-koneen kyljessä Smile Mitsu ei tosiaan ikinä ehtinyt paikalleen, kun mun suunnitelmat muuttui niin täydellisesti.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run Blogi<br /><br />Around The World<br /><br />http://www.minunauto.com/?9947
Reply
#24
Jollei taas kauheasti petetä itseä, niin ainoa tällä sivulla oikeasti potkua luova ahdin on tuo HX35. Kaikki muut on aika perheauto-kamaa.
500whp.net - Do you have what it takes? 80-luvun perhesedan, 2jz coming soon...
Reply
#25
ExPReS Wrote:Jollei taas kauheasti petetä itseä, niin ainoa tällä sivulla oikeasti potkua luova ahdin on tuo HX35. Kaikki muut on aika perheauto-kamaa.
AAMEN! Pilkkimiehen valinta ;D
Monta sataa
Reply
#26
ExPReS Wrote:Jollei taas kauheasti petetä itseä, niin ainoa tällä sivulla oikeasti potkua luova ahdin on tuo HX35. Kaikki muut on aika perheauto-kamaa.

Jos nyt kuitenkin etsitään ahdinta 180-230hv lukemille niin et kai säkään voi tosissasi väittää HX35 on se juttu? Smile

Tuossa on jälleen kerran tuosta mun sr:n kyljessä olevan HX35:n tehokäppyrä. Vakionokat jne. Potkii vasta siellä 4500-5000rpm kieppeillä...
http://repa.1g.fi/kuvat/s13sr20det_hx358.jpg
s13 sr20vet -91
240Z -73 VQ30DET
Reply
#27
Repa Wrote:
ExPReS Wrote:Jollei taas kauheasti petetä itseä, niin ainoa tällä sivulla oikeasti potkua luova ahdin on tuo HX35. Kaikki muut on aika perheauto-kamaa.

Jos nyt kuitenkin etsitään ahdinta 180-230hv lukemille niin et kai säkään voi tosissasi väittää HX35 on se juttu? Smile

Tuossa on jälleen kerran tuosta mun sr:n kyljessä olevan HX35:n tehokäppyrä. Vakionokat jne. Potkii vasta siellä 4500-5000rpm kieppeillä...
http://repa.1g.fi/kuvat/s13sr20det_hx358.jpg
Millä pesällä ja minkä kokonen hukkis sulla oli ?
Monta sataa
Reply
#28
HraLupilainen Wrote:
Repa Wrote:
ExPReS Wrote:Jollei taas kauheasti petetä itseä, niin ainoa tällä sivulla oikeasti potkua luova ahdin on tuo HX35. Kaikki muut on aika perheauto-kamaa.

Jos nyt kuitenkin etsitään ahdinta 180-230hv lukemille niin et kai säkään voi tosissasi väittää HX35 on se juttu? Smile

Tuossa on jälleen kerran tuosta mun sr:n kyljessä olevan HX35:n tehokäppyrä. Vakionokat jne. Potkii vasta siellä 4500-5000rpm kieppeillä...
http://repa.1g.fi/kuvat/s13sr20det_hx358.jpg
Millä pesällä ja minkä kokonen hukkis sulla oli ?

44mm hukkis ja pesänä #8 yksinieluisena...
Ei juuri mitään eroa jaettuun #12 pesään.
s13 sr20vet -91
240Z -73 VQ30DET
Reply
#29
Repa Wrote:
HraLupilainen Wrote:
Repa Wrote:
ExPReS Wrote:Jollei taas kauheasti petetä itseä, niin ainoa tällä sivulla oikeasti potkua luova ahdin on tuo HX35. Kaikki muut on aika perheauto-kamaa.

Jos nyt kuitenkin etsitään ahdinta 180-230hv lukemille niin et kai säkään voi tosissasi väittää HX35 on se juttu? Smile

Tuossa on jälleen kerran tuosta mun sr:n kyljessä olevan HX35:n tehokäppyrä. Vakionokat jne. Potkii vasta siellä 4500-5000rpm kieppeillä...
http://repa.1g.fi/kuvat/s13sr20det_hx358.jpg
Millä pesällä ja minkä kokonen hukkis sulla oli ?

44mm hukkis ja pesänä #8 yksinieluisena...
Ei juuri mitään eroa #12 pesään.
Käppyrätopikista just löysin tuon Smile Mitäs kun noi suosittelee väh 50mm hukkista tuolla #8Confusedin pesällä. Tai ainakin turboliikkeissä noin tarinoivat, vaikuttaako se mitenkään mihinkään ?
Monta sataa
Reply
#30
Repa Wrote:
ExPReS Wrote:Jollei taas kauheasti petetä itseä, niin ainoa tällä sivulla oikeasti potkua luova ahdin on tuo HX35. Kaikki muut on aika perheauto-kamaa.
Jos nyt kuitenkin etsitään ahdinta 180-230hv lukemille niin et kai säkään voi tosissasi väittää HX35 on se juttu? Smile
Eihän se noille tehoille olekkaan, tuohon Elemo:n viestiin alunperin fiilistelin Smile

Mutta et kai säkään voi tosissasi väittää että t25/t28/mitsun pikkumallit varsinaisesti potkii? ;D
500whp.net - Do you have what it takes? 80-luvun perhesedan, 2jz coming soon...
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)