Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Keravan bongaukset
#1
Harmaa 350Z rekkari KOO-9.. Tänään 23.3 ajelit Tuusulan suunnasta Keravaa kohti ja käännyit Keravan keskustan rampista ylös. Tietääkö/tunnustaako kukaan?
Snow Car Pontiac Fiero Formula<br />+Honda CRX
Reply
#2
Tummansinien 300ZX ajeli torin ohi. Ite olin punasella pololla liikenteessä ja rullasin ikkunaa auki soundcheckiä varten ;D
Sattuuhan sitä sano Vatanen!
Reply
#3
Hermex Wrote:Harmaa 350Z rekkari KOO-9.. Tänään 23.3 ajelit Tuusulan suunnasta Keravaa kohti ja käännyit Keravan keskustan rampista ylös. Tietääkö/tunnustaako kukaan?
Joo tiedän kyseisen kaverin, just hommasi auton. Kyllä se ennenpitkään eksyy tännekkin kirjottelemaan Smile
Sattuuhan sitä sano Vatanen!
Reply
#4
dvs Wrote:Tummansinien 300ZX ajeli torin ohi. Ite olin punasella pololla liikenteessä ja rullasin ikkunaa auki soundcheckiä varten ;D

Hyvin todennäkösesti yks frendi mikä asuu keravalla... Ja on manuaali ja TT.
Nissan Skyline R-33 GTS-T
Reply
#5
dvs Wrote:
Hermex Wrote:Harmaa 350Z rekkari KOO-9.. Tänään 23.3 ajelit Tuusulan suunnasta Keravaa kohti ja käännyit Keravan keskustan rampista ylös. Tietääkö/tunnustaako kukaan?
Joo tiedän kyseisen kaverin, just hommasi auton. Kyllä se ennenpitkään eksyy tännekkin kirjottelemaan Smile

Varmaankin sama tyyppi kuka on munkin kaveri. Saa nähdä kauan se pysyy nipussa.. ;D
<@nosliw_> onneks on hurri ni voi repiä vähän maahiskultaa perseestä taas
<@nosliw_> älkää laittako allekirjotukseen
"Mut onneks meillä on Hannu, Hannu tekee ihan mitä sitä huvittaa" - Mikk-
Reply
#6
Hanska Wrote:
dvs Wrote:
Hermex Wrote:Harmaa 350Z rekkari KOO-9.. Tänään 23.3 ajelit Tuusulan suunnasta Keravaa kohti ja käännyit Keravan keskustan rampista ylös. Tietääkö/tunnustaako kukaan?
Joo tiedän kyseisen kaverin, just hommasi auton. Kyllä se ennenpitkään eksyy tännekkin kirjottelemaan Smile

Varmaankin sama tyyppi kuka on munkin kaveri. Saa nähdä kauan se pysyy nipussa.. ;D
Haha! Jos huolto on samaa tasoo ku imprezaa kohtaa ni se on kuukaus ni nisukalla ajellaa ilman öljyjä ;D
Sattuuhan sitä sano Vatanen!
Reply
#7
dvs Wrote:
Hanska Wrote:
dvs Wrote:
Hermex Wrote:Harmaa 350Z rekkari KOO-9.. Tänään 23.3 ajelit Tuusulan suunnasta Keravaa kohti ja käännyit Keravan keskustan rampista ylös. Tietääkö/tunnustaako kukaan?
Joo tiedän kyseisen kaverin, just hommasi auton. Kyllä se ennenpitkään eksyy tännekkin kirjottelemaan Smile

Varmaankin sama tyyppi kuka on munkin kaveri. Saa nähdä kauan se pysyy nipussa.. ;D
Haha! Jos huolto on samaa tasoo ku imprezaa kohtaa ni se on kuukaus ni nisukalla ajellaa ilman öljyjä ;D

Kaverin kaveri tämä jannu... Joo huoltaa autojansa aika hyvin Big Grin
-Nissan 200SX S13 SR20DET
-Volvo 945 2.3t
Reply
#8
Täällä keravallahan pyörii enempi ja vähempi klubi kalustoa Big Grin
S13 sr20det
Reply
#9
Minä se olin sillä tummansinisellä kolmesatasella. Nyt on katilliset orkkis putket katsastuksen takia kiinni niin on vähän maltillisemmat äänet.
Reply
#10
Joo yllättävän paljon kyllä pyörii Smile
Sattuuhan sitä sano Vatanen!
Reply
#11
Millos on keravalla porukka ottamassa autoja ajoon? Itellä on auto vielä vähä työn alla ku löyty ruostevauriota rutosti ;D Eiköhän se 1-2-3 viikon päästä oo ajossa.
Sattuuhan sitä sano Vatanen!
Reply
#12
dvs Wrote:Millos on keravalla porukka ottamassa autoja ajoon? Itellä on auto vielä vähä työn alla ku löyty ruostevauriota rutosti ;D Eiköhän se 1-2-3 viikon päästä oo ajossa.
Pitäis ottaa nyt viikonloppuna, mut ennusteet näyttäis toisin.
S13 sr20det
Reply
#13
Mulla jäi viime viikonlopulta Silvia muualle just sään takia. Tänään vois olla hyvä päivä hakea se, mutta tarttis vaan saada kyyti länteen... Äitiiiii. ;D
<@nosliw_> onneks on hurri ni voi repiä vähän maahiskultaa perseestä taas
<@nosliw_> älkää laittako allekirjotukseen
"Mut onneks meillä on Hannu, Hannu tekee ihan mitä sitä huvittaa" - Mikk-
Reply
#14
Itse hain tällä viikolla auton talviteloilta. Maanantaina käytin konttorilla ja hetki sitten pääsin Keravalle, kun käväsin matkalla hieman sukulaisia moikkaamassa. Smile
Snow Car Pontiac Fiero Formula<br />+Honda CRX
Reply
#15
Hermex Wrote:Itse hain tällä viikolla auton talviteloilta. Maanantaina käytin konttorilla ja hetki sitten pääsin Keravalle, kun käväsin matkalla hieman sukulaisia moikkaamassa. Smile
Ai sä ootki klubilainen, luulin ettet pyöri foorumilla.
S13 sr20det
Reply
#16
Hanska tais eilen ajella nissanillaan, tylyt vanteet.
Reply
#17
Eilen joskus klo:22 meni musta/tumman sininen 300ZX asemansillan nesteen ohi Keravan keskustaa kohti.
Snow Car Pontiac Fiero Formula<br />+Honda CRX
Reply
#18
An_Guis Wrote:
Hermex Wrote:Itse hain tällä viikolla auton talviteloilta. Maanantaina käytin konttorilla ja hetki sitten pääsin Keravalle, kun käväsin matkalla hieman sukulaisia moikkaamassa. Smile
Ai sä ootki klubilainen, luulin ettet pyöri foorumilla.

Juu en ole kovin kauaa vielä foorumeilla pyörinyt, mutta pitää pikkuhiljaa tutustua porukkaan. ;D
Snow Car Pontiac Fiero Formula<br />+Honda CRX
Reply
#19
Täshän vois kohta pitää jo Kerava-miittiä motorestilla ;D
Sattuuhan sitä sano Vatanen!
Reply
#20
dvs Wrote:Täshän vois kohta pitää jo Kerava-miittiä motorestilla ;D
samaa mieltä !
Subaru impreza wrx STi type-ra spec 555<br />ex s13 -89
Reply
#21
Zempode Wrote:
dvs Wrote:Täshän vois kohta pitää jo Kerava-miittiä motorestilla ;D
samaa mieltä !
Mikä jottei. Sais vaan auton kotio.
S13 sr20det
Reply
#22
sasu` Wrote:Hanska tais eilen ajella nissanillaan, tylyt vanteet.


Juu, niin on..
<@nosliw_> onneks on hurri ni voi repiä vähän maahiskultaa perseestä taas
<@nosliw_> älkää laittako allekirjotukseen
"Mut onneks meillä on Hannu, Hannu tekee ihan mitä sitä huvittaa" - Mikk-
Reply
#23
Hermex Wrote:Eilen joskus klo:22 meni musta/tumman sininen 300ZX asemansillan nesteen ohi Keravan keskustaa kohti.
Taisin minä olla ku niihin aikoihin tuli lähettyä ilta ajelulle, mikä venähti kyllä aamuun asti. Nyt on taas auto viety takatalvi teloille.
Reply
#24
Kenen punainen primera GT oli tänään korjattavana Keravan autokorjaamolla? Käskin laittamaan vähän alennusta kun näkyi olevan etupuskurissa kerhon tarrat. ;D
Nissan 200sx S13 vm.89 "Bee-R" RE85
Nissan 200sx S13 vm.93 "winterBeater"
Nissan Cedric Y34 vm.99 "daily"
Reply
#25
An_Guis Wrote:
Zempode Wrote:
dvs Wrote:Täshän vois kohta pitää jo Kerava-miittiä motorestilla ;D
samaa mieltä !
Mikä jottei. Sais vaan auton kotio.

Joo ehdottomasti! Kyllähän tällä porukalla saa miitin jo helposti aikaseks. Ja alkaa taas pikkuhiljaa näyttämään paremmalta tuon säänkin suhteen. Big Grin
Snow Car Pontiac Fiero Formula<br />+Honda CRX
Reply
#26
Hermex Wrote:
An_Guis Wrote:
Zempode Wrote:
dvs Wrote:Täshän vois kohta pitää jo Kerava-miittiä motorestilla ;D
samaa mieltä !
Mikä jottei. Sais vaan auton kotio.

Joo ehdottomasti! Kyllähän tällä porukalla saa miitin jo helposti aikaseks. Ja alkaa taas pikkuhiljaa näyttämään paremmalta tuon säänkin suhteen. Big Grin
Tänään sain itekki nisukan kotia. Ainoo vaan et penkki on viel liian kaukana, joutuu kytkimen painaa melkee varpailla pohjaan Big Grin
S13 sr20det
Reply
#27
Mä en varmaan ihan niin myöhään enää jaksais tulla kuseksimaan nurkille. Joku 18-19 olis jo parempi. En kyl tiiä kehtaisinko muutenkaan tulla.. Big Grin
<@nosliw_> onneks on hurri ni voi repiä vähän maahiskultaa perseestä taas
<@nosliw_> älkää laittako allekirjotukseen
"Mut onneks meillä on Hannu, Hannu tekee ihan mitä sitä huvittaa" - Mikk-
Reply
#28
Hanska Wrote:Mä en varmaan ihan niin myöhään enää jaksais tulla kuseksimaan nurkille. Joku 18-19 olis jo parempi. En kyl tiiä kehtaisinko muutenkaan tulla.. Big Grin
Kyllä toi kuudenki kieppeillä käy. Mikset kehtais? ;D
Sattuuhan sitä sano Vatanen!
Reply
#29
dvs Wrote:
Hanska Wrote:Mä en varmaan ihan niin myöhään enää jaksais tulla kuseksimaan nurkille. Joku 18-19 olis jo parempi. En kyl tiiä kehtaisinko muutenkaan tulla.. Big Grin
Kyllä toi kuudenki kieppeillä käy. Mikset kehtais? ;D


Ns. "Kerava stance" ja vanteet tällä hetkellä. ;D
<@nosliw_> onneks on hurri ni voi repiä vähän maahiskultaa perseestä taas
<@nosliw_> älkää laittako allekirjotukseen
"Mut onneks meillä on Hannu, Hannu tekee ihan mitä sitä huvittaa" - Mikk-
Reply
#30
Nyt kyllä häiritsee. Asuu mun kanssa samassa talossa kaveri jolla on sininen R33 kyllikki R34 keulalla. Kuka tunnustautuu tämän hienon kapistuksen omistajaksi? Smile
Sattuuhan sitä sano Vatanen!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)