Posts: 193
Threads: 7
Joined: Jul/2005
Onkos tää kyseinen auto jonkun klubilaisen vanha-auto? Tai tietoa tosta autosta. On ollu jo kauan ilmeisesti myynnissä?
LIG-479?
http://m.nettiauto.com/viewAd.php?id_ad=...0&vifNav=Y
Skoda Octavia Combi Style 1.5 -18 ja Almera GTi 2.0 (SR20VE) -98
-ex. Skoda Octavia HB Elegance 1.4 -13, Mazda 6 2.2 MP (GH) -11, Mazda 3 Elegance 1.6 -08, Nissan Almera Tekna 1.8 -04, Nissan Almera GTi 2.0 -99
Posts: 2,621
Threads: 40
Joined: Feb/2007
Tuota on puitu aika monesti tuolla ilmoituksia nettiauto yms -topicissa. On se vuoden - pari myynnissä ollut.
Posts: 250
Threads: 1
Joined: Aug/2005
JayL Wrote:Juttelin eilen myyjän kanssa ja auto on teknisesti kuulemma kunnossa. Ainut miinus on siloteltu ja maalattu kontin luukku, jossa maalipinta hieman halkeillut. Kone on Karalan säätämä. Tinkivaraa saattaa vielä hitusen olla.
Teen käännöstöitä englanti => suomi, ota yhteyttä (pv)
Posts: 193
Threads: 7
Joined: Jul/2005
Ok. eli ihan kunnolla ilmeisesti rakennettu? Kauan ollu jo myynnissä.
Mites ton katsastuksen laita kun moottorina sr20ve ilmeisesti? Ulkoopäinhän se näyttää samalle de-kone likimain. kun eikös ole joku +20% tehoraja mitä saa olla nostettu alkuperäisestä tai mallisarjan tehokkaimmasta.
Skoda Octavia Combi Style 1.5 -18 ja Almera GTi 2.0 (SR20VE) -98
-ex. Skoda Octavia HB Elegance 1.4 -13, Mazda 6 2.2 MP (GH) -11, Mazda 3 Elegance 1.6 -08, Nissan Almera Tekna 1.8 -04, Nissan Almera GTi 2.0 -99
Posts: 2,621
Threads: 40
Joined: Feb/2007
Ei sitä moottoria inssi huomaa, ellei ole kunnolla perehtynyt asiaan. Zuikkis jossain sanoi, että yksi olisi muutoskatsastettukin.
Posts: 2,621
Threads: 40
Joined: Feb/2007
Kenelläkään tietoa tästä yksilöstä? Tai tarkemmin ottaen tuosta vetoakseli muutoksesta, joka tuohon on tehty. Dieselin vetarit siis sovitettu GTi:hin. Utelin jo myyjältä, miten iso urakka on ollut, mutta kuulemma entisen omistajan tekemä operaatio. Tuossahan voisi olla ratkaisu vetari ongelmaan, jos tuollaisen swapin saisi kohtuu rahalla tehtyä.
http://www.nettiauto.com/nissan/almera/4339752
Posts: 1,820
Threads: 50
Joined: May/2011
Ei se sitä ongelmaa madalletusta autosta poista kun tukivarret osoitta ylöspäin ja nivelet mutkalla kokoajan. Veikkaampa että sinne on se diisselin vetari + napa upotettu. Karpiola tekee sulle semmoset kuin tarttet.
OSTA JAPSI NIIN OPIT HITSAAN!
4,5m² korjailtu nousevan auringon maan lapsia since 2010
Posts: 541
Threads: 5
Joined: Sep/2008
Lähinnähän tuossa on se että kun ne taas hajoaa niin dieselissä olisi halvemmat reilusti..
Nissan Sunny B12 Gti
Posts: 2,621
Threads: 40
Joined: Feb/2007
Thetic Wrote:Lähinnähän tuossa on se että kun ne taas hajoaa niin dieselissä olisi halvemmat reilusti..
Tätä lähinnä tarkoitinkin. Nivelillä kun on joskus tapana särkyä, osoitti ne sitten maahan tai taivasta kohti. Dieselin niveliä saa luultavasti 50-100e hintaan, kun taas GTi:n nivelen hintaan 350e.
Posts: 89
Threads: 2
Joined: Jun/2009
Mai Wrote:Kenelläkään tietoa tästä yksilöstä? Tai tarkemmin ottaen tuosta vetoakseli muutoksesta, joka tuohon on tehty. Dieselin vetarit siis sovitettu GTi:hin. Utelin jo myyjältä, miten iso urakka on ollut, mutta kuulemma entisen omistajan tekemä operaatio. Tuossahan voisi olla ratkaisu vetari ongelmaan, jos tuollaisen swapin saisi kohtuu rahalla tehtyä.
http://www.nettiauto.com/nissan/almera/4339752
Almeerahan on mun entinen, enempää en tuosta muutoksesta tiedä mut murrosta vaihtaessa huomattiiin että gti ei käy vaan pitää olla diisselistä
R33 Gts-t