Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Battlefield 3
#1
Ootteleekos väki innolla? Pitäis näillä näkymin ilmaantua 25.10. jos lähteisiini on luottaminen.

Meil löytyy tollane pien klaani mil ollaa hakattu jos mitäki pelii, mut pääasias bf-sarjaa, ja kaveri ny otti talteen tota Bf:n E3 lähetystä yöllä: LINKKI

Toistaiseksi näyttää kyl melko mellevältä eikä laitevaatimuksetkaa sentää iha päätä huimaa (jos siis pc:llä meinaa pelata) Toivotaan et pelattavuus on hyvä.

Klaanin sivut löytyy http://addut.com/ ja siel seuraillaan tota BF:ää suht aktiivisesti, eli yleensä löytyy kaikki uusimmat linkit yms. Meil myös löytyy servu BFBC2 peliin jos kiinnostaa tulla suomalaisten kans mättään sitä ja eiköhän tuota BF3 servukin hankita heti ku niitä saa.
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo
KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla

Ex
e32 750iA Kuningasmoottori

Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi.

http://warjo.kuvat.fi
Reply
#2
Kyllähän tota ootellaan.. siitä joko tulee hyvä tai aivan paska..
Itsehän olen MP pelaaja joten SP:ltä en odota juuri mitään. Toivottavasti dice/ea ei sorru samaan paskaan kuin iw yms codit..
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
Reply
#3
SubLine Wrote:Kyllähän tota ootellaan.. siitä joko tulee hyvä tai aivan paska..
Itsehän olen MP pelaaja joten SP:ltä en odota juuri mitään. Toivottavasti dice/ea ei sorru samaan paskaan kuin iw yms codit..

Kyllä, MP:tä itekki varmasti tuun hakkaamaan. Ei siitä paska tule jos onnistuvat pitää pelattavuuden edes BF2 tasolla Big Grin Kyl toi SP:kin varmaa pitää läpi hakata, mut en ny siltä silti hirveemmin ihmeitä odota.

Noi rakennusten hajoilut näytti kyl hienoilta ja jos tosiaa vähä tankki, heko ja hävittäjäsotaaki saa käyntiin ja jalkaväkee juoksenteleen ympärille niin eiköhän sen paris jokunen viihdyttävä tunti viihdytä ja tuo kaupunkimappi näytti myös kivalta Bad Companysta kun kunnon urbaani mappi puuttuu.
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo
KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla

Ex
e32 750iA Kuningasmoottori

Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi.

http://warjo.kuvat.fi
Reply
#4
Varmasti on kaikkien aikojen parhaimpiin sotapeleihin sijoittuva peli, grafiikat tulee olee jotain todella upeeta, mutta MP-ominaisuudesta en tiedä, kummalla on sitä mukavampi pelata; PC:llä vai PS3. Voi olla että ostan molemmille Smile HD6870 näyttiksenkin ostin ja 650w powerin et tulis ko. peli toimii et vielä tarvias uus CPU hommata.
Skyline GTS-R
Reply
#5
Kyllähän tuo joo ostolistalla on. Jospa tässä pääsis taas mukaan klaani toimintaan, kun toi BC2 ei oikein iskeny niin kuin aikasemmat BF:t. Pitää ennakkoon ostaa niin pääsee pelaamaan Karkandia heti, joka kuuluu ehdottomiin suosikki kenttiin koko pelisarjassa. Koneen päivitys odottaa ennen sitä, niin ainakin toimii. Tod.näkösesti nykyselläkin pyöris, mutta onhan toki muitakin pelejä tullu/tulossa.
An Investigator

S14 -94
Ford Mondeo 1.8 -05 (talviauto)
Reply
#6
http://www.game-debate.com/games/index.p...efield%203

Tonne kun syöttää oman prossun ja näyttiksen mallin saa jotain osviittaa miten tulis peli pyörimään.

Kun tein itse tuon testin sain tulokset>
CPU: Athlon II X2 240: 4 tähteä
GFX: Radeon HD 6870: 10 tähteä
RAM: 6GB: 9 tähteä

Eli todellakin on CPU vaihdon paikka, mutta kun on tehdas kone, ei toi emo tuo juuri mitään parempia prossuja niin kenties menee emolevykin vaihtoon Sad
Skyline GTS-R
Reply
#7
Peli pitää kyllä ostaa heti kun tulee =) niin ja mitä tietokoneisiin tulee niin pakettikonetta ei kandee ostaa jos haluu pelaa vaan kokoo ite..
Reply
#8
Snoopy Wrote:Peli pitää kyllä ostaa heti kun tulee =) niin ja mitä tietokoneisiin tulee niin pakettikonetta ei kandee ostaa jos haluu pelaa vaan kokoo ite..

Paketti koneita kato saa osamaksulla, nääs ;D
Skyline GTS-R
Reply
#9
Toi on niin pielessä.. ei se grafiikka vaan se pelattavuus yms.. esim bfv ja desert comabatti paljon parempia ku esim bfbc2 Wink
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
Reply
#10
SubLine Wrote:Toi on niin pielessä.. ei se grafiikka vaan se pelattavuus yms.. esim bfv ja desert comabatti paljon parempia ku esim bfbc2 Wink

BFBC2 ei pese mikään muu sotapeli ja tämä ei ole makuasia kysymys niin tästä ei tarvia enään keskustella! Wink
Toivon kovasti että BF3 koukuttaa heti Smile
Skyline GTS-R
Reply
#11
BF3Confuseden E3 trailereita kattelen tässä kanssa innoissani..

Se urbaani kartta toi pelottavasti COd:in mieleen.. Toivotaan ettei niin pääse käymään. Tongue
- 200sx S13 (Talviteloilla)<br /><br />- Honda Civic 2009 (Huoltoauto/kauppakassi)
Reply
#12
Tätä odotellaan! Nyt pelaillu codia vähän aikaa, ja ei oikein nappaa Tongue
Yks fps nettiräiskintä silti ylimuiden on 1.6 cs, tuli joskus etusivullakin pelattua ;D
-94 toyota soarer JZZ30 (ikuisuus projekti)<br />-91 mersu 300CE (käyttis)<br />-92 nissan pulsar gti-r (talvi-liukuri)<br />-77 toyota landcruiser BJ40 turbo (Ex - öffi rässi)
Reply
#13
Täältä myös yksi ennakkotilaukseen Smile tosin samoin menee kyllä codikin... ja tänä perjantaina duke nukemin joutuu hakeen ;D
DIY?<br /><br /><br />[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br /> Olin väärässä <br />[/quote]
Reply
#14
Paketti koneita kato saa osamaksulla, nääs ;D
[/quote]

Vaikka sais osamaksulla niin en ostais. Aina kaikkee shittii mukana millä ei tee yhtikäs mitään.
Reply
#15
Henu Wrote:http://www.game-debate.com/games/index.p...efield%203

Tonne kun syöttää oman prossun ja näyttiksen mallin saa jotain osviittaa miten tulis peli pyörimään.

Kun tein itse tuon testin sain tulokset>
CPU: Athlon II X2 240: 4 tähteä
GFX: Radeon HD 6870: 10 tähteä
RAM: 6GB: 9 tähteä

Eli todellakin on CPU vaihdon paikka, mutta kun on tehdas kone, ei toi emo tuo juuri mitään parempia prossuja niin kenties menee emolevykin vaihtoon Sad

Selvitä se prosessorin kanta ennen ku alat tollasia huuteleen, jos se on am3 ni siihen saa melkein mitä vaan näistä uusistakin amd:n prossuista...

ja sit toiseksi...

tuli vaan 9/10 prossuksi itelläni niin mikäköhän sit antaa 10 tähteä? ku täs konees o 3,7ghz x6:n..?
noista kahesta muusta tuliki kympit Smile

joutuuks tässä kone kaupoille ku ei saa kymppiä, siinä tapauksessa tästä jollekkin halvalla tykkikone... pelithän ei saa nykiä/tökkiä/mitään epäselvyyksiä... Wink
DIY?<br /><br /><br />[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br /> Olin väärässä <br />[/quote]
Reply
#16
Hoh hoh .. Cpu 4, muut 6 .. ;D
0.9x hp / kg
Reply
#17
Mac Wrote:Hoh hoh .. Cpu 4, muut 6 .. ;D


Verkkokauppaan siitä hus! Wink
- 200sx S13 (Talviteloilla)<br /><br />- Honda Civic 2009 (Huoltoauto/kauppakassi)
Reply
#18
CPU 7
GFX 8
RAM 7
:-X
-94 toyota soarer JZZ30 (ikuisuus projekti)<br />-91 mersu 300CE (käyttis)<br />-92 nissan pulsar gti-r (talvi-liukuri)<br />-77 toyota landcruiser BJ40 turbo (Ex - öffi rässi)
Reply
#19
jakk Wrote:
Henu Wrote:http://www.game-debate.com/games/index.p...efield%203

Tonne kun syöttää oman prossun ja näyttiksen mallin saa jotain osviittaa miten tulis peli pyörimään.

Kun tein itse tuon testin sain tulokset>
CPU: Athlon II X2 240: 4 tähteä
GFX: Radeon HD 6870: 10 tähteä
RAM: 6GB: 9 tähteä

Eli todellakin on CPU vaihdon paikka, mutta kun on tehdas kone, ei toi emo tuo juuri mitään parempia prossuja niin kenties menee emolevykin vaihtoon Sad

Selvitä se prosessorin kanta ennen ku alat tollasia huuteleen, jos se on am3 ni siihen saa melkein mitä vaan näistä uusistakin amd:n prossuista...

ja sit toiseksi...

tuli vaan 9/10 prossuksi itelläni niin mikäköhän sit antaa 10 tähteä? ku täs konees o 3,7ghz x6:n..?
noista kahesta muusta tuliki kympit Smile

joutuuks tässä kone kaupoille ku ei saa kymppiä, siinä tapauksessa tästä jollekkin halvalla tykkikone... pelithän ei saa nykiä/tökkiä/mitään epäselvyyksiä... Wink

Kai mä saan omasta koneesta huudella mitä haluan? Siinä tosiaan kait on toi kanta, mutta Jim's PC:ltä kun kysyin että mitkähän kävis tohon mun emolevyyn (annoin mallin) niin vastaus oli et ei juuri mikään..(?) Et toi emolevy ois joku välimalli tjsp.
Sen enempää näistä tietämättä huutelen jos haluan ;D
Skyline GTS-R
Reply
#20
Henu Wrote:Kai mä saan omasta koneesta huudella mitä haluan? Siinä tosiaan kait on toi kanta, mutta Jim's PC:ltä kun kysyin että mitkähän kävis tohon mun emolevyyn (annoin mallin) niin vastaus oli et ei juuri mikään..(?) Et toi emolevy ois joku välimalli tjsp.
Sen enempää näistä tietämättä huutelen jos haluan ;D

En tarkoittanut sitä sillain ettet saisi huudella vaan että jos siinä on am3:n niin lyö sen lankkulevyn tyyppi vaikka googleen tai valmistajan sivuille niin tulee tukilista... bios päivityksellä yleensä saa tukea myös pidemmälle... Jim's saattaa haluta myydä sulle muutakin kuin pelkän prossun.


/OT
DIY?<br /><br /><br />[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br /> Olin väärässä <br />[/quote]
Reply
#21
cpu 7 (Core 2 Quad Q9450 2.66GHz vois kellotellakki kepeästi kolmeen ni varmaa sais vähä pippelii isommaksi Big Grin )
gfx 10 (GTX 560 Ti:llä sen sai)
ja ram 9 (6g ddr2Confusedta...vaa)

Eihän toi onneksi mitää multimiljoonien koneita vaadi pyöriäkseen, fiksua mun mielestä ettei lyödä ihan överiksi noit vaatimuksia.
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo
KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla

Ex
e32 750iA Kuningasmoottori

Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi.

http://warjo.kuvat.fi
Reply
#22
Warjo Wrote:cpu 7 (Core 2 Quad Q9450 2.66GHz vois kellotellakki kepeästi kolmeen ni varmaa sais vähä pippelii isommaksi Big Grin )
gfx 10 (GTX 560 Ti:llä sen sai)
ja ram 9 (6g ddr2Confusedta...vaa)

Eihän toi onneksi mitää multimiljoonien koneita vaadi pyöriäkseen, fiksua mun mielestä ettei lyödä ihan överiksi noit vaatimuksia.

ei överiks mutta kyl siitä etua on ku peli ei nyi ja töki esim ku vertaa jotain fps pelejä ni 30framee vs. 100framee ni kyllä se 100 vaan on reilusti pelattavampi.. Smile
DIY?<br /><br /><br />[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br /> Olin väärässä <br />[/quote]
Reply
#23
Onse AM3 soketti. AMD 780G AMD K10, mitä sit meinaakaan.. EVEREST ohjelma kerto emolevyn tyypistä vain että Acer Aspire M1200/3200/5200. Tosta biosin päivityksestä joku sais antaa neuvoja..
Skyline GTS-R
Reply
#24
jakk Wrote:ei överiks mutta kyl siitä etua on ku peli ei nyi ja töki esim ku vertaa jotain fps pelejä ni 30framee vs. 100framee ni kyllä se 100 vaan on reilusti pelattavampi.. Smile

Joo joo, sitä just meinasinki et hyvä ettei vaadi liikoja ni paskempiki kone pyörittää vähä sujuvammin. Ei tarvii olla mikää 5000€ kiinni osis et voi nauttii sujuvasta räiskinnästä.
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo
KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla

Ex
e32 750iA Kuningasmoottori

Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi.

http://warjo.kuvat.fi
Reply
#25
jakk Wrote:
Warjo Wrote:cpu 7 (Core 2 Quad Q9450 2.66GHz vois kellotellakki kepeästi kolmeen ni varmaa sais vähä pippelii isommaksi Big Grin )
gfx 10 (GTX 560 Ti:llä sen sai)
ja ram 9 (6g ddr2Confusedta...vaa)

Eihän toi onneksi mitää multimiljoonien koneita vaadi pyöriäkseen, fiksua mun mielestä ettei lyödä ihan överiksi noit vaatimuksia.

ei överiks mutta kyl siitä etua on ku peli ei nyi ja töki esim ku vertaa jotain fps pelejä ni 30framee vs. 100framee ni kyllä se 100 vaan on reilusti pelattavampi.. Smile

On mutta 60fps jälkeen ei silmällä eroahuomaa..

Itse sain tuosta pisteet
CPU 7 = Phenom II 4x 940
GPU 8 = HD4890
RAM 8 = 5GB DDR2 at 800mhz

Tosin en oo konetta päivittänyt sitten kevään 09
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
Reply
#26
Ite oottelen kuha tuo peli julkastaan ja rakennan sit koneen uusiksi ni samalla osien hinta kerkee halpenemaan vielä vähä Smile kone on tällähetkellä n 2.5 vuotta vanha enkä ees jaksa ruveta yrittämään tolla koneella pelata tota bf3
Boost is not a crime
http://www.joensuunviihdevuokraajat.fi, Custom- sekä muut tarrat kätevästi meiltä!
http://wathplox.kuvat.fi/kuvat/Nissan+s13/
Reply
#27
No jospa se nyt pyöris kunnolla.
i7 2600 - 10p
HD6950 - 10p
8gb - 10p

Rupes ainaki BC2 pyörii nätisti. Vanhal koneel ei oikein halunnu pyöriä, vaikka grafiikoita tweakas jne.
An Investigator

S14 -94
Ford Mondeo 1.8 -05 (talviauto)
Reply
#28
Kutosta ja vitosta anto tosta "testistä", varmaan joutuu ekaa kertaa koskemaan grafiikka asetuksiin sentakia ettei peli pyöri kunnolla.

Pelin kuitenkin hankin kun se tulee ja jollei koneessa potku riitä niin sitten tehdään asialle jotain Smile
Reply
#29
Tullu tuossa tuota BF3 Alphaa nyt pelailtua ja testailtua, ainakin toi Alpha tuntuu paikoin jopa kevyemmältä ku BC2 joten hyvältä vaikuttaa. Ovat saaneet optimoitua sitä paremmin.

Ja voin muuten sanua että jo Alphavaiheessa pelin ominaisuudet vakuuttaa, hiomista toki on viel rutkasti. Innolla ootellaan Smile
R32 GT-R '91 Warjo Edition
E39 523i Käyttömopo
KE-25 Corolla Coupe 1300 '73 Liekkicorolla

Ex
e32 750iA Kuningasmoottori

Mitä minä en pysty särkemään on luokiteltava särkymättömäksi.

http://warjo.kuvat.fi
Reply
#30
Vai että pronen siihen pistivät! Voi pylly!
Pronesnipat on niin :-*

Nissan Skyline R32 GT-R -92<br />Honda Civic 1.4iS -99 4d sedan<br /><br />Jos ukosti, niin taivaalla näkyi salamoita! Taivaalla ei hyvin todennäköisesti nähty salamia! Oppikaa jo!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)