Ei ainakaan minusta ollut vaikea asentaa. Aika selkeät englannin kieliset ohjeet sieltä paketista ainakin löytyy.
Ja pystyy korvaamaan vakio lambdan kunhan muistaa sieltä mittarin takaa kääntää sen "ruuvin" oikeaan asentoon niin antaa oikeaa tietoa boksille, näin siis ainakin ca18detissä mutta luulisin yhtälailla onnistuvan muissakin nissaneissa.
Snusmumriken Wrote:Virrat releen kautta, loput on sitten *klick* *klick* liittimet kiinni ja vóila.
miks ei vaan virrat vakiolambdan virransyöttökaapelin kautta? tai jos haluaa säilyttää vakiolambdan+johdot ehjänä pakettina niin ei varmaan paras vaihtoehto...
valkoisesta saat vaikka sen signaalin ulos jos korvaat vakiolambdan kunhan käännät mittarin takaa ruuvin oikeaan asentoon. sinisestä sai tietokoneelle dataloggausta varten datan ulos vissiin varma ehkä ;D
eli Connects to a RS-232 com port for hyper-terminal data logging.
oranssi vanha taksi 200sx s14A -98
ei saa antaa vitutukselle valtaa...
Mistä mahtais saada uuden lambda anturin aemin mittarille? Epäilen että omasta on lambda anturi paskana kun alkoi yhtäkkiä käydä rikkaalla ja aem on laitettu ohjaamaan vakio ecua. Toimiiko joku ihan yleismallin lambda vaikka motonetistä?
Oisko kellään tietoo mitenpäin siellä Aemin mittarissa pitäs olla se ruuvi kun se laitetaan antaan tietoa tolle nissanin eculle? Lambda nyt taitaa kumminkin toimia. Moottorin ohjaus sekoilee vissiin itekseen jotain.
Tuli eilen asenneltua tuollainen Uego viimein myös omaan autoon...
Itse asennushan oli todella nopea ja helppo, mutta...
Nytkun kaikki johdot on nätisti niputeltu/piilossa ja mittarit paikallaan, ei Uego toimikkaan kuin pitäisi, vaan siinä pyörii vain joku "demotila" koko ajan :
Ennen lopullista asennusta kuitenkin toimi niinkuin pitää, mitä sitä konehuoneen puolella testailin ???
Liittimet ja liitokset irroteltu ja tarkisteltu moneen kertaan, ei vaikutusta.
-Toby- Wrote:Tuli eilen asenneltua tuollainen Uego viimein myös omaan autoon...
Itse asennushan oli todella nopea ja helppo, mutta...
Nytkun kaikki johdot on nätisti niputeltu/piilossa ja mittarit paikallaan, ei Uego toimikkaan kuin pitäisi, vaan siinä pyörii vain joku "demotila" koko ajan :
Ennen lopullista asennusta kuitenkin toimi niinkuin pitää, mitä sitä konehuoneen puolella testailin ???
Liittimet ja liitokset irroteltu ja tarkisteltu moneen kertaan, ei vaikutusta.
Onko muilla ollut vastaavaa "ongelmaa"?
Tarkastappa missä asennossa se säätöpotikka siellä takana on...
-Toby- Wrote:Tuli eilen asenneltua tuollainen Uego viimein myös omaan autoon...
Itse asennushan oli todella nopea ja helppo, mutta...
Nytkun kaikki johdot on nätisti niputeltu/piilossa ja mittarit paikallaan, ei Uego toimikkaan kuin pitäisi, vaan siinä pyörii vain joku "demotila" koko ajan :
Ennen lopullista asennusta kuitenkin toimi niinkuin pitää, mitä sitä konehuoneen puolella testailin ???
Liittimet ja liitokset irroteltu ja tarkisteltu moneen kertaan, ei vaikutusta.
Onko muilla ollut vastaavaa "ongelmaa"?
Tarkastappa missä asennossa se säätöpotikka siellä takana on...
Ei se aina sekään auta... Itellä ainakin jotain muuta hämminkiä.
NISSAN ARKEA.... Pikku-Matin autosta on turbo levinnyt, turbo levinnyt, pakoputki tahnalla, me sen korjaamme, korjaamme.......
Minulla toimi todella mallikkaasti UEGO:n kautta kapeakaistasimu Silviassa SR:n kanssa. Tech Edge ja RB taas ei mennyt päästöistä läpi jos simun kautta mentiin, vaikka näyttikin näennäisesti järkeviä ja oikeita. Mutta Te:n kanssa on todnäk. jotain softassa.
Ainakin kannattaa kapeakaistasimua käyttäessä huolehtia että maadoitukset on kohdallaan. Taisi olla oma UEGO ecun kylkeen maadoitettuna.
Mutta kai noissa on sitten vaihtelua jotenkin..
Mutta siis joo niin, jäi sanomatta että jos on mahdollisuus pitää se orkkis lambda niin kyllä varmaan itsekin pitäisin sen. Ja pidänkin nykyisessä kokoonpanossa.
Suikale meni, viina jäi
Member of ~Spirit of the Vihis~ fanclub
mulla ei kanssa mennyt päästöistä läpi vaikka tyhjäkäyntiseokset näyttivät hyviltä, kävin sitten säädössä niin 15.3 uegon näytöllä oli 14.7 oikeata lukemaa..
Mulla taas ei saatu autoa käymään tuolla laajakaistan anturilla (N14 SR20), kun se nakattiin orkkiksen tilalle. Laitoin sitten vanhan takaisin ja laajakaistan toiseksi.
Laajakaistan anturia ei IMO kannata laittaa outlettiin vain paljon kauemmas, esim. katinkorvausputkeen. Itsellä UEGO näytti ihan mitä sattuu kun se ilmeisesti kävi liian kuumana vakiopaikalla (Mitsussa). Katinkorvausputkessa ei mitään ongelmaa.
Mamasan -verkkokauppa, tukevat eväät autoharrastukseen!
nokonzok Wrote:Laajakaistan anturia ei IMO kannata laittaa outlettiin vain paljon kauemmas, esim. katinkorvausputkeen. Itsellä UEGO näytti ihan mitä sattuu kun se ilmeisesti kävi liian kuumana vakiopaikalla (Mitsussa). Katinkorvausputkessa ei mitään ongelmaa.
Moni taas on just toista mieltä, eli sen pitäis olla mahollisimman lähellä, että se reagoi nopeiten. Pitkissä vedoissa ei liene mitään merkitystä, mut nopeasti muuttuvissa logeissa voi jo ollakin.
Innovate ohjeistaa laittamaan anturille jäähdytysrivan, jos anturi käy sen mielestä liian kuumana (=antaa virheen lämmöistä). Sama varmaan toimii AEM:n kanssakin?
nokonzok Wrote:Laajakaistan anturia ei IMO kannata laittaa outlettiin vain paljon kauemmas, esim. katinkorvausputkeen. Itsellä UEGO näytti ihan mitä sattuu kun se ilmeisesti kävi liian kuumana vakiopaikalla (Mitsussa). Katinkorvausputkessa ei mitään ongelmaa.
Moni taas on just toista mieltä, eli sen pitäis olla mahollisimman lähellä, että se reagoi nopeiten. Pitkissä vedoissa ei liene mitään merkitystä, mut nopeasti muuttuvissa logeissa voi jo ollakin.
Innovate ohjeistaa laittamaan anturille jäähdytysrivan, jos anturi käy sen mielestä liian kuumana (=antaa virheen lämmöistä). Sama varmaan toimii AEM:n kanssakin?
Innovate kuitenkin suosittelee laittamaan sen vähintään 50cm päästä turbosta...
Tuskimpa muutamalla kymmenellä sentillä on mitään vaikutusta siihen miten nopeasti se reagoi tai sitten on jo todellinen hifistely kyseessä :