Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Huonot kokemukset yksityisistä myyjistä/ostajista
#1
Koska netin täyttää yleistyvässä määrin huijarit/saamattomat ihmiset, niin tämä paikka on nyt jalkapuu heille.

Reply
#2
pomarkussa asusteleva heinäaho. koko nimeä muista kun oli entisessä puhelimessa ne viestit tallessa mutta tämä vatipää jätti paketin hakematta matkahuollosta.
oranssi vanha taksi 200sx s14A -98
ei saa antaa vitutukselle valtaa...
Reply
#3
Verkonpainoksi
Laitetaan nyt linkki tänne tosta betraystä vaikka ei kai enään olekaan täällä. Eli huonoin klovni ikinä.

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topi...;topicseen


Reply
#4
Pistäiskö tässä samalla myös sopia että nimimerkin jälkeen laitetaan myös syy huonoon kokemukseen? Jokainen voi sitten vetää omat johtopäätökset tämän perusteella.
Japanilaisia ne olla pitää. <br />http://smg.photobucket.com/albums/v712/blobbari/<br />http://www.youtube.com/watch?v=DMuO-8S_0Wg
Reply
#5
'Rundari' myi Nokian Z renkaita, ilmotuksessa oli renkaiden vuosimallina 09 ja paistopäivämäärä huuteli renkaiden iäksi yli 4 vuotta. Ketä haluisi ostaa yli 4 vuotta vanhaa kivikovaa rengasta? Luistimet löytyy kaapista ihan sitä tarkotusta varten..
Ex. Silvia S15 Spec R
Reply
#6
Driftspec (Antero Nieminen)

Myy foorumilla hiilikuitulevyä ja muotista tehtyjä (tai tilauksen mukaan teetettyjä) hiilikuituosia.
Laatu ainakin näissä hiilikuitulevyissä on aivan käsittämättömän pask**!

Pinta hirveen näköinen röpeliäinen ja mitatkin on sinne päin.

Tämän jälkeen ei vastaa sähköposteihin eikä puhelimeen.
White S15 Silvia Spec-R / LS Garage / Bananas are for Monkeys!
Reply
#7
Kannattaa kumminkin muistaa, että kun nettiin kirjoittelee ja jos totuus on jotain muuta/väritetty niin kantaa vastuunsa kirjoitteluista. Enkä tällä puolustele milläänlailla huijareita!
Reply
#8
ipijee Wrote:" vain kokeillun hks-kopsu dumpin ". Paketin saavuttua huomasi, ettei mukana tullut tarvittavia kiinnitys osia, esim. kiinnitysholkki puuttui kokonaan, tätä ei ollut ilmoituksessa mainittu, vaan annettu ymmärtää tavaran olevan uutta vastaava

Kaikissa dumpeissa laippa ei ole kuulu vakiona hintaan.. joten uutta vastaavana ihan hyvin voi ollakkin. Yleensä ilmoituksissa mainitaan myös erikseen jos niissä on kiinnityslaippa mukana.
Siksi on aina hyvä pyytää kuva itse tuotteesta mitä on maksamassa. Silloin näkee mitä on saamassa.
Reply
#9
ipijee Wrote:
Kennedy Wrote:
ipijee Wrote:" vain kokeillun hks-kopsu dumpin ". Paketin saavuttua huomasi, ettei mukana tullut tarvittavia kiinnitys osia, esim. kiinnitysholkki puuttui kokonaan, tätä ei ollut ilmoituksessa mainittu, vaan annettu ymmärtää tavaran olevan uutta vastaava

Kaikissa dumpeissa laippa ei ole kuulu vakiona hintaan.. joten uutta vastaavana ihan hyvin voi ollakkin. Yleensä ilmoituksissa mainitaan myös erikseen jos niissä on kiinnityslaippa mukana.
Siksi on aina hyvä pyytää kuva itse tuotteesta mitä on maksamassa. Silloin näkee mitä on saamassa.

Just joo. Itte oon kaksi ssqv kopio dumppia ostanut ( täysin uutena tosin) ja molemmissa kyllä kiinnitysholkki tullut mukana, koska sitä mallia EI saa kiinni ilman sitä. Mutta joo katellaan miten tilanne kehittyy vai kehittyykö mihinkään.

Alkuperäisessä SSQVConfusedsä kiinnistysholkkia ei tullut mukana vaan sen joutui ostamaan erikseen.
Mamasan -verkkokauppa, tukevat eväät autoharrastukseen!

http://shop.mamasan.fi

BC Racing, Wavetrac®, Quaife, PLX, AEM, Redline, Stack, NGK, Brisk, Walbro, EBC, yms. yms.
Reply
#10
Onkos kukaan käynyt kauppaa nimimerkillä mikko 83 kanssa? mulla tuli ongelmia sen kanssa PRKL.
Reply
#11
Sitten vaan kertomaan mitä ongelmia ja miksi.. sekä koska kauppoja on toteutettu.
Reply
#12
No soitin hepulle (mikko 83) että olisin kiinnostunu hukkiksesta ja että voisin ostaa sen. Ilmoituksessa on hinta 70 euroa, kysyin myyjältä että onko tiukka hinta? sano että ei ole voin 60 egellä myydä. No laitoin sit 2.10.2010 70 egee tilille siksi että tämä myyjä maksaa postit koska näin sovittiin. Elikkäs ne on näkyny viimestään 5.10 siellä tilillä. Hukkaporttia ei ole näkyny ja myyjä ei vastaa puheluihin, tekstareihin, yksityisviestiin ja muistaakseni laitoin sähköpostiakin, siis ainakaan minulle ei vastaa eilen laitoin kaverin luurista viestiä sille että moi sulla hukkis myynnissä onko vielä? niin kappas takas tuli viesti että joo kyllä se löytyy ;D sit mä laitoin kaverin luurista viestiä että laitappa aika joutuin se hukkis tulee tai pitää rikosilmotus käydä tekemässä.

En avaudu täällä välttämättä tuon rahan takia vaikka olishan sillekkin käyttöö keksiny. Avaudun lähinnä periaatteen ja muiden foorumilaisten takia että osaavat välttää tätä sälliä.

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=57593.0

edit: nyt pitäs olla hukkis matkalla minulle, pyydän anteeksi jos olen jollekkin aiheuttanut mielipahaa mutta aika outoo kun myyjä ei vastannu mihinkään minun viesteihin,puheluihin yms... mutta kaverille vastas ja sano vielä että hukkis on myynnissä vaikka olin jo maksanu sen sille. Laitoin hepulle viestiä että jos ei pakettia kuulu niin menen kyttälään tekee ilmotuksen.

Edittiä: Vitut oo laittanu tulemaan sitä, huomenna marssin kyttälään helvetti että vituttaa. Torstaina sano että on laittanu matkahuollolla tulee eipä oo kuulunu ois sen pitäny tulla jo.
Reply
#13
Joo, kävin tekee rikosilmoituksen saa nähdä miten käy. en tiedä poliisi ainakin sanoi että petoksen tunnusmerkit täyttyy ;D
Reply
#14
Tomy pelasoja , btcf:tlä kauppas e36 coupe bmw.n valo satsia. Rahat kelpas, ei tavaraa ole tullut ,1kk mennyt.
Käyttis:Toyota&nbsp; Corolla 2.0dsl paku,,, Alistaja,,,,<br />Toyota corolla ae95 1.6 4wd sedan +400hv<br />nissan cherry 1.5t -86 +200hv<br />nissan cherry 1.5t -84 <br />nissan bluebird 1.8t
Reply
#15
http://www.iltalehti.fi/uutiset/20101105...0_uu.shtml

Kannattaa lukea nuo ilmaiset vinkit!

"Poliisi ihmettelee

Kokenut poliisi hämmästelee, miten sinisilmäisesti ihmiset suhtautuvat nettikauppaan. Ostajat ovat valmiita maksamaan etukäteen satoja euroja näkemättä tavaraa.

Hän havainnollistaa asiaa esimerkillä:

- Jos joku kaupittelee asemalla 300 eurolla kännykkää, pyytää maksun etukäteen ja lupaa toimittaa puhelimen seuraavana päivänä samaan paikkaan.

- Ei kukaan sellaiseen kauppaan suostuisi, mutta moni toimii nettikaupassa juuri niin. Mikä ihmeen voima siinä netissä on? poliisi pohtii."

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topi...#msg598105

Karpan vinkit vuosi sitten:

"Toisaalta kyllä sitä omalla järjelläkin pitäisi ajatella. Vai antaisitko sinä tuntemattomalle 500 euroa käteen jos hän sanoisi, että tuo laitteen kahden päivän päästä sinulle samaan paikkaan"
Reply
#16
Taitaa mennä vähän OT:ksi, mutta antaisitko sä myyjänä sen kännykän tuntemattomalle, jos se lupaisi maksaa huomenna?

Vaiko sinänsä luotettavalle kolmannelle osapuolelle, mikä ottais välistä kympin ja jos ei ostaja maksakaan sille, niin vielä toisen kympin, että saat kännyn takasin joskus kuukauden päästä?

Mulla jää ainakin kaupat tekemättä, jos ei ostaja maksa etukäteen. Ilman maksua en postittele, en edes millään ennakolla.
Reply
#17
Nettikaupan dilemma, kummankaan osapuolen ei ole jarkeva toimitta omaa osuuttaan ennen toista osapuolta.
Toistaiseksi jarkevin ohjeistus vuosien takaa, ostaja maksaa etukateen 2x postit ja myyja laittaa tarkastusoikeuden pakettiin. Ostaja menettaa korkeintaan postimaksut ja myyja vaivannaon verran.
Reply
#18
GTR32 Wrote:Onkos kukaan käynyt kauppaa nimimerkillä mikko 83 kanssa? mulla tuli ongelmia sen kanssa PRKL.

Vähän ihmetyttää tämä, ei nyt ihan perus huijarilta ainakaan vaikuta ku 2005 jo rekisteröitynyt :Smile En kyl tunne jätkää mut aika outoo ku kuvakin naamasta avatarissa, (saattaa tietysti olla ihan jonkun muunkin naama) tossahan se naapuri kylässä asuu. Tarttee kysellä jos joku tuntis et mikä mieheen mennyt, mielestäni sil oli s14 aikasemmin tai ainakin muistan et sil oli s14 osaa paljon myynnissä joskus viime vuoden puolella. Jotain siltä olin ostamassakin mut tais jäädä omista rahoista sillon kiinni.
Näköjään ovat jo rotat ja hiiretkin sitä mieltä että takapenkillä ei tee mitään kun olivat sitä tallilla syöneet
Reply
#19
TuPZu Wrote:
GTR32 Wrote:Onkos kukaan käynyt kauppaa nimimerkillä mikko 83 kanssa? mulla tuli ongelmia sen kanssa PRKL.

Vähän ihmetyttää tämä, ei nyt ihan perus huijarilta ainakaan vaikuta ku 2005 jo rekisteröitynyt :Smile En kyl tunne jätkää mut aika outoo ku kuvakin naamasta avatarissa, (saattaa tietysti olla ihan jonkun muunkin naama) tossahan se naapuri kylässä asuu. Tarttee kysellä jos joku tuntis et mikä mieheen mennyt, mielestäni sil oli s14 aikasemmin tai ainakin muistan et sil oli s14 osaa paljon myynnissä joskus viime vuoden puolella. Jotain siltä olin ostamassakin mut tais jäädä omista rahoista sillon kiinni.
Joo itekkin ihmettilin tuota kun kuvat ja kaikki mutta saattaa olla myös jonkun muun kuva... kuitenkaan vieläkään ei ole mitään kuulunu. Eihän toi mikko83 ole hirveesti tänne kirjoitellu vaikka on jo rekisteröitynyt -05.
Reply
#20
Näyttää kyllä käyvän foorumilla silti ihan tasaseen lukemassa, että nyttenkin varmasti tietää et missä mennään. Viimeksi paikalla 6. marraskuuta >Sad
Näköjään ovat jo rotat ja hiiretkin sitä mieltä että takapenkillä ei tee mitään kun olivat sitä tallilla syöneet
Reply
#21
Tähän nyt, kun saa kirjoitella huonoja kokemuksia, niin päälimmäisenä omiin mieliin jäänyt huono kokemus on ehkä muiden kirjoituksiin nähden hieman yllättäväkin nimimerkki.

ABT.
Myin noita rosterisia tulpanhattujen suojia s14, ja s15 korisiin sr20det:eihin, ja kun sattui tulemaan muutama tilaus yhdellä kertaa, niin ajattelin lähettää kaikki samalla postissakäynti kerralla, vaikka eivät kaikki maksut olleetkaan vielä näkyneet tilillä (tilaajat pääasiassa klubilaisia, tai vakkareita, joten ajattelin, että ei propleemaa). Kuulemma olisi vielä hieman kiirekin ollut, sillä tuli näyttelyautoon, joka oli näytillä tämän vuoden ACSConfusedsä.
No, ei kuitenkaan näkynyt ABT:n maksua tilillä, ja pari kertaa häneltä sitä kyselin, ja sanoi, että maksu tulee tässä parissa päivässä kyllä. Eipä näkynyt, ja ajattelin lopettaa ruikuttamisen, ja asia jäi minun puolestani siihen. Harmitti vain, kun maksoin siitä vielä postimaksutkin, koska pyytämäni hinta levystä sisälsi postikulut, ja harmittaa vieläkin.
[quote author=-Karppa- link=topic=66560.msg792692#msg792692 date=1321629154]<br />Olin väärässä <br />[/quote]
Reply
#22
sampsa- Wrote:Tähän nyt, kun saa kirjoitella huonoja kokemuksia, niin päälimmäisenä omiin mieliin jäänyt huono kokemus on ehkä muiden kirjoituksiin nähden hieman yllättäväkin nimimerkki.

ABT.
Myin noita rosterisia tulpanhattujen suojia s14, ja s15 korisiin sr20det:eihin, ja kun sattui tulemaan muutama tilaus yhdellä kertaa, niin ajattelin lähettää kaikki samalla postissakäynti kerralla, vaikka eivät kaikki maksut olleetkaan vielä näkyneet tilillä (tilaajat pääasiassa klubilaisia, tai vakkareita, joten ajattelin, että ei propleemaa). Kuulemma olisi vielä hieman kiirekin ollut, sillä tuli näyttelyautoon, joka oli näytillä tämän vuoden ACSConfusedsä.
No, ei kuitenkaan näkynyt ABT:n maksua tilillä, ja pari kertaa häneltä sitä kyselin, ja sanoi, että maksu tulee tässä parissa päivässä kyllä. Eipä näkynyt, ja ajattelin lopettaa ruikuttamisen, ja asia jäi minun puolestani siihen. Harmitti vain, kun maksoin siitä vielä postimaksutkin, koska pyytämäni hinta levystä sisälsi postikulut, ja harmittaa vieläkin.

jännä homma, itse olen tehnyt hänen kanssaan yhdet kaupat, kyse recaron penkeistä. Nouto onnistui samantien periaatteella rahat käteen ja penkki mukaan. Positiivinen kokemus jäi.
陰陽 - Anything that makes you giggle, smile or laugh, Buy it or Marry it.
Silvia S15
Reply
#23
sampsa- Wrote:Tähän nyt, kun saa kirjoitella huonoja kokemuksia, niin päälimmäisenä omiin mieliin jäänyt huono kokemus on ehkä muiden kirjoituksiin nähden hieman yllättäväkin nimimerkki.

ABT.
Myin noita rosterisia tulpanhattujen suojia s14, ja s15 korisiin sr20det:eihin, ja kun sattui tulemaan muutama tilaus yhdellä kertaa, niin ajattelin lähettää kaikki samalla postissakäynti kerralla, vaikka eivät kaikki maksut olleetkaan vielä näkyneet tilillä (tilaajat pääasiassa klubilaisia, tai vakkareita, joten ajattelin, että ei propleemaa). Kuulemma olisi vielä hieman kiirekin ollut, sillä tuli näyttelyautoon, joka oli näytillä tämän vuoden ACSConfusedsä.
No, ei kuitenkaan näkynyt ABT:n maksua tilillä, ja pari kertaa häneltä sitä kyselin, ja sanoi, että maksu tulee tässä parissa päivässä kyllä. Eipä näkynyt, ja ajattelin lopettaa ruikuttamisen, ja asia jäi minun puolestani siihen. Harmitti vain, kun maksoin siitä vielä postimaksutkin, koska pyytämäni hinta levystä sisälsi postikulut, ja harmittaa vieläkin.

Ai ne rahat ei sitten ikinä siirtyny? Mulla oli silloin pankin kanssa ongelmia ja oli siinä suoraan sanoen laiskuuttakin kun en samantien maksanut. Kyllä silloin tuon maksoin sun tilille mutta tais juuri olla se lasku erä kun ei jostain syystä siirtynytkään ja unohtu sitten tietenkin tämä. Oli tuo sun tilinumero vielä tallessa niin makselin äsken pois pitäis näkyä kun seuraavalla kerralla meet tarkistaa samasta pankista nyt makselin. Pahoitteluni!

Ja sitten se minun näkökulmani asiasta Wink (josta myös myyjälle ilmoitin)
Voisin tuon levyn yhtä hyvin palauttaa ja vaatia sellaista levyä joka oikeasti istuu! Ei todellakaan ollut sellainen kuin piti etureunaan jäi n.5mm rako ja yksi ruuvipaikka heitti myös n.5mm eli tarvi siihen tehdä aikamoinen ruma patentti acsConfusedään kun orkkista ei ollut jäljellä enkä viitsinit ilman mitään suojaa jättää. Huono kuva tuosta reunaraosta. http://www.minunauto.com/files/imagecach...050257.jpg En tiedä sitten oliko muilla samoja ongelmia vai oliko mulla joku maanantai kappale? No pitää talvenaikana tehdä uusilevy tuohon. Kyllä tuo sen verran häritsee itseä ja autoa kuitenkin ensi vuonna tarkoitus käyttää messuilla konepelti auki.

Itsellä muuten toiminut täällä foorumilla kauppa esimerkillisesti! Muutaman kerran ollut jotain pieniä juttuja kuten tuossa ylhäällä tuo levyn istuvuus, mutta ei mitään sellasta mistä olis jäänyt mitään hampaankoloon tai tarvis täällä alkaa huutelee.
silvia -95, s14 -96, s14a -98, ps13 convertible -91, s13 -89, r33 gts-t
ex: s13 -90, s13 -91, s13 -92, s13 -93, s14, silvia 14.5, gt-r -90
Reply
#24
ABT Wrote:
sampsa- Wrote:Tähän nyt, kun saa kirjoitella huonoja kokemuksia, niin päälimmäisenä omiin mieliin jäänyt huono kokemus on ehkä muiden kirjoituksiin nähden hieman yllättäväkin nimimerkki.

ABT.
Myin noita rosterisia tulpanhattujen suojia s14, ja s15 korisiin sr20det:eihin, ja kun sattui tulemaan muutama tilaus yhdellä kertaa, niin ajattelin lähettää kaikki samalla postissakäynti kerralla, vaikka eivät kaikki maksut olleetkaan vielä näkyneet tilillä (tilaajat pääasiassa klubilaisia, tai vakkareita, joten ajattelin, että ei propleemaa). Kuulemma olisi vielä hieman kiirekin ollut, sillä tuli näyttelyautoon, joka oli näytillä tämän vuoden ACSConfusedsä.
No, ei kuitenkaan näkynyt ABT:n maksua tilillä, ja pari kertaa häneltä sitä kyselin, ja sanoi, että maksu tulee tässä parissa päivässä kyllä. Eipä näkynyt, ja ajattelin lopettaa ruikuttamisen, ja asia jäi minun puolestani siihen. Harmitti vain, kun maksoin siitä vielä postimaksutkin, koska pyytämäni hinta levystä sisälsi postikulut, ja harmittaa vieläkin.

Ai ne rahat ei sitten ikinä siirtyny? Mulla oli silloin pankin kanssa ongelmia ja oli siinä suoraan sanoen laiskuuttakin kun en samantien maksanut. Kyllä silloin tuon maksoin sun tilille mutta tais juuri olla se lasku erä kun ei jostain syystä siirtynytkään ja unohtu sitten tietenkin tämä. Oli tuo sun tilinumero vielä tallessa niin makselin äsken pois pitäis näkyä kun seuraavalla kerralla meet tarkistaa samasta pankista nyt makselin. Pahoitteluni!

Ja sitten se minun näkökulmani asiasta Wink (josta myös myyjälle ilmoitin)
Voisin tuon levyn yhtä hyvin palauttaa ja vaatia sellaista levyä joka oikeasti istuu! Ei todellakaan ollut sellainen kuin piti etureunaan jäi n.5mm rako ja yksi ruuvipaikka heitti myös n.5mm eli tarvi siihen tehdä aikamoinen ruma patentti acsConfusedään kun orkkista ei ollut jäljellä enkä viitsinit ilman mitään suojaa jättää. Huono kuva tuosta reunaraosta. http://www.minunauto.com/files/imagecach...050257.jpg En tiedä sitten oliko muilla samoja ongelmia vai oliko mulla joku maanantai kappale? No pitää talvenaikana tehdä uusilevy tuohon. Kyllä tuo sen verran häritsee itseä ja autoa kuitenkin ensi vuonna tarkoitus käyttää messuilla konepelti auki.

Itsellä muuten toiminut täällä foorumilla kauppa esimerkillisesti! Muutaman kerran ollut jotain pieniä juttuja kuten tuossa ylhäällä tuo levyn istuvuus, mutta ei mitään sellasta mistä olis jäänyt mitään hampaankoloon tai tarvis täällä alkaa huutelee.

Sama juttu ioli omani kanssa jonka kyseiseltä herralta ostin. Aika kallis palanen rosteria, kun ruuvinreijät ei istu ja pala on väärän kokoinen.
ex: 200sx racing edition
Reply
#25
Skyyline Wrote:GTR32:

Ärsyttää vaan kun kaupat jo sovittu ja tavarat pakkailtu niin tulee viesti että en otakaan. sama homma, sama mies, kolmas kerta, kolmas tuote.
Aijaa mikä kolmas kerta? jos pidät cas anturilla 100 euroa hintaa ja samana päivänä kun sovittiin kaupat niin tuli illalla yksityisviesti toiselta foorumilaiselta että olis anturi hintaan 50 euroa toimituskuluineen niin kyllähän mä mielummin sen 50 eurolla ostan kun satkulla niinkun varmaan sinäkin tekisit. Nyt ei kyllä tule mieleen mitä noi kaksi muuta kertaa on ollu?
Reply
#26
Skyyline Wrote:
GTR32 Wrote:
Skyyline Wrote:GTR32:

Ärsyttää vaan kun kaupat jo sovittu ja tavarat pakkailtu niin tulee viesti että en otakaan. sama homma, sama mies, kolmas kerta, kolmas tuote.
Aijaa mikä kolmas kerta? jos pidät cas anturilla 100 euroa hintaa ja samana päivänä kun sovittiin kaupat niin tuli illalla yksityisviesti toiselta foorumilaiselta että olis anturi hintaan 50 euroa toimituskuluineen niin kyllähän mä mielummin sen 50 eurolla ostan kun satkulla niinkun varmaan sinäkin tekisit. Nyt ei kyllä tule mieleen mitä noi kaksi muuta kertaa on ollu?

Olen pahoillani ja vedän kommentin pois jos niin on että et ollut aikeissa ostaa suodattimia+maffeja+ toisella kerralla downpipea ja cattia. puhnro vaan näytti samalta mutta saatoin erehtyä?
Ei siinä mitään, olin ostamassa yhdessä vaiheessa niitä suodattimia ja niitä putken pätkiä mihin maffit tulee kiinni missä oli myös ne maffin adapterit samassa. Muistaakseni sovittiin että ilmoitan viimestään seuraavana päivänä otanko ne vai en ja taisin ilmoittaa jo samana iltana. Downpipea ja kattia en ole ollut ostamassakaan joten sekoitat varmaan johonkin toiseen ja nyt toi cas anturi niin sen olin ostamassa mutta kävi niinkuin edellisessä viestissä kirjoitin.
Reply
#27
Jonttu. http://www.dnsf.org/forum/index.php?acti...ile;u=8172 HUONO OSTAJA
ei mikään paras kauppa kumppani,
Joulukuu 08, 2010= jontulta kysely osista
Joulukuu 09, 2010=pistin kuvia
joulukuu 12, 2010=jontulta> saatko varattua puskuria mulle paripäivää että tuloo tilipäivä?
Joulukuu 30,2010=jontulta> laitatko tilinumeron niin tehdään kaupat
joulukuu 31,2010=laitoin tilinumeron

sen jälkeen ei ole vastannut viesteihin, enkä kyllä myisikään enää, eihän tuo muuten mut lähettele perk kuvia joka mutterista, ja tarkistele tiliä tuleeko maksu......
240sx s14 ka24deT -95.
Audi a4 1.9tdi -97
vw passat 2.0 -01
Reply
#28
Lemppa

Sovittiin kaupat mutta tavaraa ei koskaan kuulunut, kyselin useampaan kertaan että tuleehan tavara kun ei kuulunut mitään.
Kyseessä kuitenkin lavallinen tavaraa. Alkuun vastaili puheluihin ja viesteihin vaan ei enään. Ei sillä että tavaraa ottaisinkaan, 2kk täysi hiljaisuus on liikaa.
www.mpautotech.com <br /><br />Nissan moottorinohjausten säätöä - myös Nistune! Nyt saatavilla puolia,suuttimia ja bensapumppuja!
Reply
#29
¤repe¤

ostin kyseiseltä henkilöltä etulokarit joiden PITI olla ehjät ja suorat >Sad

noh eipä olleet.. kuskin puolen lokari rytätty joskus jonka seurauksena kitattu päin *ittua, lommo näkyy kun hieman tarkemmin katsoo ja lähtenyt ruostumaan kitin alta= lohkeilee ja kaiken kukkuraksi alaosa aivan ruosteessa :Smile

pientä korvausta olen pyytänyt mutta eipä vastaile takaisin


Blow me, bitches
Reply
#30
Torstaina postitettu ja ma jo täällä huutelemassa..
jos vaikka postitettu torstaina sen jälkeen kun jakelu on haettu postista niin se on pe. lähtenyt postikonttorista.

Ei oikeasti näin pienen ajan puitteissa ole mitään järkeä lähteä huutelemaan. :Smile
Jos paketti niin seurantanumero on kovasana.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)