Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jyväskyläläisiä bongattu?
#1
Tänään Seppälän Prismassa bongattu nätti violetti S13 mustalla konepellillä, kun laiteltiin traktoriin ilmaa noin 13-14.00.

Sitten Vaajakoskella pyörii sellainen nätti musta S13 Wink

Klubilaisia?
Reply
#2
Minä olin violetilla, klubilaisia ollaan Smile
Skyline R33 GTS-T
Ex:S13 200sx -90
Reply
#3
Näkikö kukaan kun rullasin keskustan läpi pinkillä primeralla! Luu saattoi olla pihalla ja vitonen silmässä.. miittiä odotellessa ;D

ps. Saattaa ilmestyä vapaille markkinoille tuo peli, todella näyttävä kokonaisuus, onko kiinnostuneita?
Reply
#4
Mä näin, aika magee spoileri. Tais olla kaks litranen?
Reply
#5
Mitä vittua ;D
Nissan Skyline R33 GT-R V-spec 1996: Öhlins, Brembo, Haltech, Racepak,Apexi, Precision Turbo, ACL, Trust/Greddy, CP, Nismo, Ati, HKS, Tomei, OS Giken, RAYS, AMW, Holset,ARP, XRP

http://www.amwdynoservice.com http://www.speedimports.fi
Reply
#6
Jännästi nämä suppo1 ja sepi24 postailevat samasta IP-osoitteesta ;D
CA18DET = 1809cc wasted.<br /><br />GReddy Profec B Spec II säätöohje SUOMEKSI
Reply
#7
suppo1 Wrote:Näkikö kukaan kun rullasin keskustan läpi pinkillä primeralla! Luu saattoi olla pihalla ja vitonen silmässä.. miittiä odotellessa ;D
En tiedä montako pinkkiä primeraa täällä pyörii, mutta yhden kaksi litraisen näin tänään. Olisko sama? Tarrojen perusteella ilmastoitu GLX-malli. Paskanen mut muuten hieno Wink
Reply
#8
Mikäs trolli tää nyt on
Reply
#9
Jollain on tylsää, tai sitte monta persoonaa jotka kaikki haluaa kommunikoida toistesa kans! Big Grin
Reply
#10
Nisbe, Kyllä nyt puhutaan ilmastoidusta SLX mallista, entiedä oletko lukenut/nähnyt väärin.
Näköjään alkaa tämäkin keskustelu keräämään näitä salaliittoveijareita mukaan. Ymmärrän kyllä jos esim. WTC-iskuista nousee näitä teorioita, mutta sitä en ymmärrä miksi minun nissan omistuksesta niitä tulee?.. ???
No tässä kun on irtauduttu topicista niin voin varmaan kertoa että sain illalla vaihdettua talvigummit alle ja kesän kärsineet GT-Radialit on päästetty talvilepoon. Hakkapeliitalla kohti talvea. Koitan saada muutaman kuvan otettua kun saan auton puhtaaksi. 8)
Reply
#11
Cool story bro
Reply
#12
suppo1 Wrote:Nisbe, Kyllä nyt puhutaan ilmastoidusta SLX mallista, entiedä oletko lukenut/nähnyt väärin.
Näköjään alkaa tämäkin keskustelu keräämään näitä salaliittoveijareita mukaan. Ymmärrän kyllä jos esim. WTC-iskuista nousee näitä teorioita, mutta sitä en ymmärrä miksi minun nissan omistuksesta niitä tulee?.. ???
No tässä kun on irtauduttu topicista niin voin varmaan kertoa että sain illalla vaihdettua talvigummit alle ja kesän kärsineet GT-Radialit on päästetty talvilepoon. Hakkapeliitalla kohti talvea. Koitan saada muutaman kuvan otettua kun saan auton puhtaaksi. 8)
Mä ostan autos!!1
"dnsf kaverit on kyllä sellasta porukkaa että huhhuh. Suurin virhe koskaan että ikinä kirjotin sinne yhtään mitään." -Joopajoo111
HCR32 4D
GE KL-ZE
MY07 GD EJ20
Reply
#13
No hitto, ihme kiukuttelua. Jos se on näin hankalaa, niin sovitaan etten nähnyt tätä pinkkiä primeraa, niin kaikilla on hyvä mieli! >Sad

Se on varma, että tänä aamuna valoissa oli edessä Almera Tino, rekkari taisi alkaa GVS tai CVS. Lisäksi naapuri talon pihassa näkyy välillä hyväkuntoinen valkoinen bluebird. Pitääkin käydä tsekkaamassa joku päivä, että onko turbo versio.
Reply
#14
noniin, Kyllä tässä epäilyksistä huolimatta ihan Nissan miehiä ollaan. En vaan nyt saanu kuvia otettua, mutta tässä muutama kuva syksyltä.

http://s1103.photobucket.com/albums/g468/suppo/

Nisbe, näyttääkö samalta?
Harmi kun jouduin riisumaan nuo kevytmetallivanteet talven tieltä pois. Välillä joutuu tinkimään näyttävyydestä turvallisuuden nimissä. Mutta pinkki paketti tosiaan on kaupan!
Reply
#15
Jos se oli silloin pari päivää sitten poliisilaitoksen edessä parkissa, niin sitten on sama auto. Jotenkin pisti silmää siinä paikassa ;D Itekin olen vähän tuollaisesta primerasta haaveillut. Varsinkin sellaisesta huippuvarusteilla olevasta mallista. Eikös siinä SLX-mallissa ole kaikki mahdolliset varusteet mitä nyt voi edes keksiä? Ja 2.0 koneessa sen sen verran tehoa, että kerkiää häistä hautajaisiin?
Reply
#16
Jopas on juttua täällä ;D

Valkonen r33 bongattu vaajakosken liikenneympyrässä (ihan siististi ajoit, voit tunnistautua!) joskus viime lautanaina, illasta? Kellonaikaa en muista.. Smile
Reply
#17
Morjesta taas!

Kaikkien bonganneiden harmiksi joudun ilmoitaamaan että tieni kyseisen slx mallin kanssa on päättynyt. Samalla joudun luopumaan tunnuksestani tässä yhteisössä. :o
Mutta sydämeni jäi NISSAN:ille ja :isteille ! ;D
Reply
#18
Keljon prisman parkkiksella bongattu nissan cedric(matta musta) aikas komia 8)

löytyykö omistaja täältä
Ei se nopeus tapa, vaan ajovirhe
Reply
#19
Eilen olin jonottelemassa Lutakkoon pääsyä ja bongailin autoja jotka ajeli ohi. Vähän aikaa meni kun Stagea puhalti ohi vähän ennen kasia, näytti nopeasti katottuna olevan toi myynnissä oleva Autech malli. Kasilta tuli sit musta R33 ja jotain 10 yli kasin punanen säxä. ;D

Edustus kohdillaan siis Jyväskylässä. Smile
Me gusta bonga bonga!<br /><br />Granvia<br />Ex R34
Reply
#20
Isc Wrote:Eilen olin jonottelemassa Lutakkoon pääsyä ja bongailin autoja jotka ajeli ohi. Vähän aikaa meni kun Stagea puhalti ohi vähän ennen kasia, näytti nopeasti katottuna olevan toi myynnissä oleva Autech malli. Kasilta tuli sit musta R33 ja jotain 10 yli kasin punanen säxä. ;D

Edustus kohdillaan siis Jyväskylässä. Smile

Jep, samainen Stagea oli se. Smile
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#21
^ ajeliko "miettinen" tänään lievestuoreella upolla? Big Grin tuli auto bongattua!
nissan sx 200 s14,toyota corolla fx ae92
Reply
#22
jjuvonen Wrote:^ ajeliko "miettinen" tänään lievestuoreella upolla? Big Grin tuli auto bongattua!

Kyllä vaan, olin Lissussa pe-iltana peräti ;D
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#23
Musta 350z bongattu joskus ysin ja kympin välillä. Pirun siistin näkönen ! 8)
Thumbs up to the haters.
Reply
#24
Saatoin olla mä jos oli mustilla vanteilla Smile
350Z -04
Reply
#25
Juuh! Näin itseasiassa sen kahtena päivänä Jyväskylässä ollessani. 8)
Thumbs up to the haters.
Reply
#26
Tummanpunainen s13 harmaalla takaluukulla bongattu n.klo 18 , jyväskylän moottoritiellä. Nätti peli!
Reply
#27
jacob Wrote:Tummanpunainen s13 harmaalla takaluukulla bongattu n.klo 18 , jyväskylän moottoritiellä. Nätti peli!
Wink
Reply
#28
Ville.T Wrote:
jacob Wrote:Tummanpunainen s13 harmaalla takaluukulla bongattu n.klo 18 , jyväskylän moottoritiellä. Nätti peli!
Wink

Leima tais siis tulla? Wink
Nissan Skyline R33 GT-R V-spec 1996: Öhlins, Brembo, Haltech, Racepak,Apexi, Precision Turbo, ACL, Trust/Greddy, CP, Nismo, Ati, HKS, Tomei, OS Giken, RAYS, AMW, Holset,ARP, XRP

http://www.amwdynoservice.com http://www.speedimports.fi
Reply
#29
JP GT-R Wrote:
Ville.T Wrote:
jacob Wrote:Tummanpunainen s13 harmaalla takaluukulla bongattu n.klo 18 , jyväskylän moottoritiellä. Nätti peli!
Wink

Leima tais siis tulla? Wink
Juu...
Reply
#30
Kukas oli tossa joskus 10-11? välissä tourulan nesteellä valkoisella r32 getarilla?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)