Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tampereen seudun nissanit
#1
Jos kerran muillakin kaupungeilla on tällanen (jopa Turulla [ei herneitä ;D]), niin pitäähän Tammerforssillekki saada oma!
Eli tänne näin Tampereen seudulla (Nokia, Pirkkala, Ylöjärvi jne.) tehtyjä bongauksia Smile

Näin säästytään 40 uudelta topicilta kuussa Wink

Sitten niihin itse bongauksiin
Lauantaina näky Nokialla Makuunin kohdalla hopea S13 prefacelift 22.40 aikoihin ja tampereen suunnalla vilahti monesti bongattu valkoinen S14 silvia sekä punamusta S14, jossain vaiheessa yötä.. Onko klubilaisia?
White S15 Silvia Spec-R / LS Garage / Bananas are for Monkeys!
Reply
#2
Moro nääs sano komeet toisilleen. Se valkonen s14a silvia on kaverin ja nickki on vissiinki foorumilla Leevi]] mut ei kyl kirjottele tänne kaiketi ollenkaan.
Hyvää Riisiä!
Reply
#3
tuli siinä käytyä hot rod showssa pirkkahallilla ja vähä pyörittyy ehtoolla kylällä.
lauantain bongaukset ;D

- noin puol 3 tuli pirkkahallin luona vastaan 2 kpl r32

- 6 jälkeen tpr keskustas r34

- ja 7 jålkeen puna musta s14 muruutteli täysii ohi ;D arvaa vaan et syyhyttikö lähtee perään, mut en raaskinu...

Ite matkas mustal pulsaril.
www.romuarska.com Tän hetkinen kerhokalusto: 5xRNN14, 2xS14a, 1xN13. Exsät: 2xS12
Reply
#4
"Lauantaina näky Nokialla Makuunin kohdalla hopea S13 prefacelift"

Treelta leffasta olin tulossa ja aattelin kylän kautta kiepata. kyseinen auto pyörii paljonkin nokialla, kun elämäntilanne meni sellaiseksi, että nissanista tuli kesäkäyttöauto Smile ja vain haaveissa tällä hetkellä sen roplaaminen oikeen nättiin kuntoon...
Reply
#5
Lauantaina joskus 18.00 aikoihin oli siinä onnelan vieressä jonkun musta pulsari GTi-R parkissa. Olitkos se sinä?? Ja ootko muuten nokianlta päin kun tuntuis joka päivä olevan saman näkönen vehje nokialla parkissa.
Mitsubishi Lancer Evolution IV<br />Volvo 740 2.3i
Reply
#6
Padikaardi Wrote:Lauantaina joskus 18.00 aikoihin oli siinä onnelan vieressä jonkun musta pulsari GTi-R parkissa. Olitkos se sinä?? Ja ootko muuten nokianlta päin kun tuntuis joka päivä olevan saman näkönen vehje nokialla parkissa.
minä se olin 8)
en ole nokialta vaan kauhajoelta.
www.romuarska.com Tän hetkinen kerhokalusto: 5xRNN14, 2xS14a, 1xN13. Exsät: 2xS12
Reply
#7
R34 olin mä, aikaisemmin viikolla (pe 23.4 klo.12.30) bongasin viininpunaisen r32, tarrakilvillä Hämeen Autokatsastuksen pihasta. Kukahan mahtoi olla?
exPrimera p11 gt<br />ExSkyline R34 gt-t<br />Volvo s60 t5
Reply
#8
puuha-pete70 Wrote:"Lauantaina näky Nokialla Makuunin kohdalla hopea S13 prefacelift"

Treelta leffasta olin tulossa ja aattelin kylän kautta kiepata. kyseinen auto pyörii paljonkin nokialla, kun elämäntilanne meni sellaiseksi, että nissanista tuli kesäkäyttöauto Smile ja vain haaveissa tällä hetkellä sen roplaaminen oikeen nättiin kuntoon...

Bongattu kans monta kertaa Nokialla, mut en oo muistanut tänne kertoa ;D
Lauantaina kans bongasin treellä tuon punamustan säxän. Aika jännä väritys.
JDM Impreza WRX STI MY01<br /><br />Ex Nismot:<br /> S14 -96<br /> S13 -92
Reply
#9
Tota kun kyselitte tosta salaperäisestä "nokian Pulsarista" niin minä myös pyörin useasti nokialla vaikka Vilppulassa asustelen muuten! Smile Nokialla asuu pari kaveria ja harrastus tallit on siinä teollisuusalueella! Smile Blond Cafeen kupeessa! Smile
Pulsarissa alla on valkoiset OZ-racing vanteet ja keulankokoinen cuuleri! Smile Mahtoiko olla minä!? ;D
Full Time 4WD Smile
Reply
#10
Eilisellä Hot Rodin reissulla ponkailtu muutama kanssanismottaja, liikenteessä ja hallin parkkiksella josta mieleen painui sininen s14a silvian logolla ja kerrassaan herkullisilla huulivalsseilla Tongue
&quot;Bensakauppias&quot;
Reply
#11
Muukkis Wrote:
puuha-pete70 Wrote:"Lauantaina näky Nokialla Makuunin kohdalla hopea S13 prefacelift"

Treelta leffasta olin tulossa ja aattelin kylän kautta kiepata. kyseinen auto pyörii paljonkin nokialla, kun elämäntilanne meni sellaiseksi, että nissanista tuli kesäkäyttöauto Smile ja vain haaveissa tällä hetkellä sen roplaaminen oikeen nättiin kuntoon...

Bongattu kans monta kertaa Nokialla, mut en oo muistanut tänne kertoa ;D
Lauantaina kans bongasin treellä tuon punamustan säxän. Aika jännä väritys.

Ei hullumpi väri toi hopeinen S13Confusedeen, ainakaan yöllä Wink

jAniP11 Wrote:R34 olin mä, aikaisemmin viikolla (pe 23.4 klo.12.30) bongasin viininpunaisen r32, tarrakilvillä Hämeen Autokatsastuksen pihasta. Kukahan mahtoi olla?
Onkos muute sulla veli Pasi, jolla on sininen GTI almera?
White S15 Silvia Spec-R / LS Garage / Bananas are for Monkeys!
Reply
#12
Marcus Wrote:
jAniP11 Wrote:R34 olin mä, aikaisemmin viikolla (pe 23.4 klo.12.30) bongasin viininpunaisen r32, tarrakilvillä Hämeen Autokatsastuksen pihasta. Kukahan mahtoi olla?
Onkos muute sulla veli Pasi, jolla on sininen GTI almera?
Joo on. Ilmeisesti sun työkaveri?
exPrimera p11 gt<br />ExSkyline R34 gt-t<br />Volvo s60 t5
Reply
#13
Marcuksen S15 oli tänään Pälkäneen Aapiskukon parkkipaikalla trailerissa/peräkärryssä? Tulitte justiin pihalle ja ajettii kaverin mustalla civikillä ohitte siitä sillo.
I have 1001 problems and yes, stance is one of those.
Reply
#14
jAniP11 Wrote:
Marcus Wrote:
jAniP11 Wrote:R34 olin mä, aikaisemmin viikolla (pe 23.4 klo.12.30) bongasin viininpunaisen r32, tarrakilvillä Hämeen Autokatsastuksen pihasta. Kukahan mahtoi olla?
Onkos muute sulla veli Pasi, jolla on sininen GTI almera?
Joo on. Ilmeisesti sun työkaveri?

Melkein ;D Kaverin työkaveri mut tossa on nyt hetken jutusteltu mm. sun skyllistä Wink

Tikki- Wrote:Marcuksen S15 oli tänään Pälkäneen Aapiskukon parkkipaikalla trailerissa/peräkärryssä? Tulitte justiin pihalle ja ajettii kaverin mustalla civikillä ohitte siitä sillo.
Joo oltiin tulossa AMW:ltä.. Katoinki että tuntuu kovasti kiinnostavan ;D
White S15 Silvia Spec-R / LS Garage / Bananas are for Monkeys!
Reply
#15
Juujuu! "Kovasti" on ehkä liian lievä ilmasu Big Grin Voin tietää jos mistä ensyö uneksitaan! :-*

Edit: Paljos potki penkissä?
I have 1001 problems and yes, stance is one of those.
Reply
#16
Tikki- Wrote:Juujuu! "Kovasti" on ehkä liian lievä ilmasu Big Grin Voin tietää jos mistä ensyö uneksitaan! :-*

Edit: Paljos potki penkissä?

306hv/450nm sieltä irtos...

Ja ettei tää mee ihan OT:ks, niin tais tulla eilen/tiistaina Filk tai Hilti tai ehkä molemmat ;D silvialla ohi meiän paku+traileri+S15-yhdistelmästä vähä ennen Pirkkalan Abc:tä Partolasta päin??
Kello tais olla jotain 19.30..
White S15 Silvia Spec-R / LS Garage / Bananas are for Monkeys!
Reply
#17
Marcus Wrote:
Tikki- Wrote:Juujuu! "Kovasti" on ehkä liian lievä ilmasu Big Grin Voin tietää jos mistä ensyö uneksitaan! :-*

Edit: Paljos potki penkissä?

306hv/450nm sieltä irtos...

Ja ettei tää mee ihan OT:ks, niin tais tulla eilen/tiistaina Filk tai Hilti tai ehkä molemmat ;D silvialla ohi meiän paku+traileri+S15-yhdistelmästä vähä ennen Pirkkalan Abc:tä Partolasta päin??
Kello tais olla jotain 19.30..

Molemmat joo..vaikkei mua sieltä varmaan näykään kun oon niin piän Smile
PS13
2JZ
V161
E85

Postiautot rok \o/ Wink
<VASE><VASE>
vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
Reply
#18
Kuka ajeli vihreellä vissiin r32 skylinellä ohitte särkän yläparkkien pysäkin kohalla siinä puolenyön jälkee vissiin kahentoista yhden välillä, oltiin siinä sivussa s13Confusedta ku poliiseilla oli jotain tärkeetä asiaa :Smile

Sitte kenen s13 tuuninki, vissii vaaleensininen seisoo siä ritakorvenkujalla vai mikäpiru se oli siä tayssin lähettyvillä.
Hyvää Riisiä!
Reply
#19
Harmaa Z32 bongattu jälleen Pirkkalan liikuntatalon pihalla.
Toyota Grand Hiace 3.4 V6 perheenkuljetin, Subaru Forester XT -02 Ex, Subaru Legacy GT-B -00 Ex, Toyota Celsior -98 Ex, Nissan 200sx -93 Ex, Volvo 360 -88 Ex
Reply
#20
Perjantaina tuli siinä 18.30 aikoihin Nokian panimon kohdalla Turuntiellä R34 skylli vastaan... Lapaakin tais nostaa Big Grin
Oliko jAniP11 vai joku muu?
White S15 Silvia Spec-R / LS Garage / Bananas are for Monkeys!
Reply
#21
Minähän se Smile täytyy joskus tulla tarkemmin tarkastelee sun silviaa, näytti todella hyvältä!
exPrimera p11 gt<br />ExSkyline R34 gt-t<br />Volvo s60 t5
Reply
#22
Vihreä Lama-R32 bongattu myös tänään pariin otteeseen keskustassa
1991 Z32TT manual
1992 Mercedes-Benz 300E
1988 E34 520i
Reply
#23
Gaijin Wrote:Vihreä Lama-R32 bongattu myös tänään pariin otteeseen keskustassa
kyseinen lama on siivikkalasta, Teppo niminen heppu sillä ajelee... ostanu sen hiljattain jostain.
-=oma EX rojekti=- http://www.elisanet.fi/skyline/ projekti kertomusta päivitetty 29.7.2010<br />- ECR33 kiitos MAMASAN http://www.mamasan.fi menossa mukana myös *SPEEDIMPORTS* http://www.speedimports.fi/ , *Z-Power* http://www.z-power.fi/ , *KKD Motorsport* http://www.kkdmotorsport.com/
Reply
#24
viininpunanen tai semmonen R33 skylle villilässä tuli vastaan tossa joskus puol viiden nurkilla, olitko se sinä?
Hyvää Riisiä!
Reply
#25
Starwurst Wrote:viininpunanen tai semmonen R33 skylle villilässä tuli vastaan tossa joskus puol viiden nurkilla, olitko se sinä?
Ei ollut majuri
Nissan S14 SR20VET
Reply
#26
Tänää 3 nurkilla tuli vehmaisten TB:n kohdalla vastaan musta r35.
Kenenköhän mahtaa olla?

....On se vaan niin hieno Smile
Reply
#27
Starwurst Wrote:viininpunanen tai semmonen R33 skylle villilässä tuli vastaan tossa joskus puol viiden nurkilla, olitko se sinä?
oma ei ihan viä liiku Sad mut eiköhän senki aika kohta koita Tongue
-=oma EX rojekti=- http://www.elisanet.fi/skyline/ projekti kertomusta päivitetty 29.7.2010<br />- ECR33 kiitos MAMASAN http://www.mamasan.fi menossa mukana myös *SPEEDIMPORTS* http://www.speedimports.fi/ , *Z-Power* http://www.z-power.fi/ , *KKD Motorsport* http://www.kkdmotorsport.com/
Reply
#28
nyylundi Wrote:Tänää 3 nurkilla tuli vehmaisten TB:n kohdalla vastaan musta r35.
Kenenköhän mahtaa olla?

....On se vaan niin hieno Smile

Täällä oli jossain juttua aikasemmin kyseisestä autosta.. Jos oikein muistan niin kangasalla taitaa omistaja asua, eikä kirjottele tänne?
White S15 Silvia Spec-R / LS Garage / Bananas are for Monkeys!
Reply
#29
Marcus Wrote:
nyylundi Wrote:Tänää 3 nurkilla tuli vehmaisten TB:n kohdalla vastaan musta r35.
Kenenköhän mahtaa olla?

....On se vaan niin hieno Smile

Täällä oli jossain juttua aikasemmin kyseisestä autosta.. Jos oikein muistan niin kangasalla taitaa omistaja asua, eikä kirjottele tänne?
Joo se on kangasalta ja oli kyllä jonkun foorumilaisen joku tuttu tai jtn. Siinähän se pihassa on musta r35 heti aston martinin vieressä sillä jätkällä Tongue
Mitsubishi Lancer Evolution IV<br />Volvo 740 2.3i
Reply
#30
Padikaardi Wrote:
Marcus Wrote:
nyylundi Wrote:Tänää 3 nurkilla tuli vehmaisten TB:n kohdalla vastaan musta r35.
Kenenköhän mahtaa olla?

....On se vaan niin hieno Smile

Täällä oli jossain juttua aikasemmin kyseisestä autosta.. Jos oikein muistan niin kangasalla taitaa omistaja asua, eikä kirjottele tänne?
Joo se on kangasalta ja oli kyllä jonkun foorumilaisen joku tuttu tai jtn. Siinähän se pihassa on musta r35 heti aston martinin vieressä sillä jätkällä Tongue

Lol äkkiä huhut saa siivet alle. Se on kyllä Jaquar XKR mikä sillä siellä pihassa on Smile.
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)