21.03.10, 01:38
Täällä kun pyörii myös kilpa-autojen rakentajia niin tarvitsisin hieman ideoita omaan projektiin.
Seuraavana on mulla vuorossa ABS yksikön poisto ja samalla vaihtuu jarruputket teräspunoksiin. Tuli sitten mieleen, että takajarrujen osalta jarrupiiri tulee katkaistua ainakin hyd.kässärin kohdalla joten saako teräspunoksen vetää rintapellistä läpi ja keskikonsolia pitkin käsijarrulle. Siitähän se jatkaa kätevästi yhdellä letkulla taakse jossa T-haara vie sen molempiin nurkkiin. Näitä kun on katsellut niin jollain tulee jarruletkut käkkärille pohjasta läpi ja samantein heti auton alle. Eikö se periaatetasolla ole ihan se ja sama tuleeko se hyttiin rintapellistä ja lähtee hytistä takapenkin alta?
Vähän vastaavanlainen tilanne on bensaputkien kanssa. Niihin ei kabiinin osalta tule liitoksia mutta saako niin edes tehdä?
Seuraavana on mulla vuorossa ABS yksikön poisto ja samalla vaihtuu jarruputket teräspunoksiin. Tuli sitten mieleen, että takajarrujen osalta jarrupiiri tulee katkaistua ainakin hyd.kässärin kohdalla joten saako teräspunoksen vetää rintapellistä läpi ja keskikonsolia pitkin käsijarrulle. Siitähän se jatkaa kätevästi yhdellä letkulla taakse jossa T-haara vie sen molempiin nurkkiin. Näitä kun on katsellut niin jollain tulee jarruletkut käkkärille pohjasta läpi ja samantein heti auton alle. Eikö se periaatetasolla ole ihan se ja sama tuleeko se hyttiin rintapellistä ja lähtee hytistä takapenkin alta?
Vähän vastaavanlainen tilanne on bensaputkien kanssa. Niihin ei kabiinin osalta tule liitoksia mutta saako niin edes tehdä?
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run 2011 Blogi
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon
Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51
Mä haluaisin just divaanisohvan, ja siihen Ikeasta sellaisen loimen! -Xenon
Nissan Skyline GT-R BNR32
Nissan Pathfinder dCi LE R51