Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Driftworks kimppatilaus, Tilaus lähtee 31.1.2010
#1
Eli nyt olisin taas järjestämässä uutta driftworks kimppatilausta. 2 tilausta jo tullut järjestettyä ja kummatkin on sujuneet ilman ongelmia.
Elikkä sama homma mitä 2 edellisellä kerralla eli ilmoitelkaa yv:llä tavarat mitä haluatte ja lasken sit hinnat osille johon sisältyy rahti suomeen ja pientä vaivan palkkaa.
Sitten kun osat on suomessa niin toimitukset onnistuu kätevästi matkahuollossa tai nouto mikkelistä pystyn myös tuomaan osat Lappeenrantaan ja savonlinnaan ku kummassakin kaupungissa tulee aika tiheesti käytyä

http://www.driftworks.com/catalog/

Maksu osista oltava mun nordean tilillä viimeistään 31.1.2010 jonka jälkeen tilaus lähtee!
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#2
Mitäs hyötyä tästä(kin) kimppatilauksesta osallistujille on?

Palveleeko se niitä jotka eivät itse osaa sen verran englantia että voisivat tuolta nettikaupasta klikkailla ostokset koriin ja maksaa niitä vai antaako se osallistujilleen jotain suurempaa yhteenkuuluvuuden tunnetta :Smile

Kannattaisi varmaan erikseen mainita jos tällaisen kimpan kerääminen esim. saisi paljousalennuksia aikaan hintoihin tai yhdistetyllä rahdilla rahdin osuuden pienennettyä. Ihan vain voisi poikia lisää porukkaa tilauksiin jos tällaista tuntuvaa etua ilmoittelisi. Itse ainakin muuten vain ihmettelisin että miksi odottelisin omien kamojeni kanssa siksi että se viimeinenkin ukko saa päätettyä mitä se haluaa ja parhaassa tapauksessa vetkuttelee vielä viikkotolkulla maksunsa kanssa ja viivästyttää kaikkien muidenkin osatilauksia.
Reply
#3
Itelle nyt tulee mieleen että on hankalaa tilailla jos ei omista luottokorttia.
0.9x hp / kg
Reply
#4
Mac Wrote:Itelle nyt tulee mieleen että on hankalaa tilailla jos ei omista luottokorttia.
Kyllä rahaa pystyy ilman luottokorttiakin siirtämään toiselle tilille ja ulkomaillekin jopa. Onko se maailman ihmeellisin asia?

Ei kaikki elämä ja rahansiirto pyöri sen ympärillä, että onko sulla luottokorttia. Mennä voi pankkiin ja kysyä sieltä tarkempia tietoja tai oman pankin nettisivuilta.
Reply
#5
OJ Wrote:
Mac Wrote:Itelle nyt tulee mieleen että on hankalaa tilailla jos ei omista luottokorttia.
Kyllä rahaa pystyy ilman luottokorttiakin siirtämään toiselle tilille ja ulkomaillekin jopa. Onko se maailman ihmeellisin asia?

Ei kaikki elämä ja rahansiirto pyöri sen ympärillä, että onko sulla luottokorttia. Mennä voi pankkiin ja kysyä sieltä tarkempia tietoja tai oman pankin nettisivuilta.
En sitä epäillytkään ettei pystyisi.
Joni.P on varmasti lähempänä tuota todellista syytä, eli ei välttämättä englanti taivu / ei ole uskallusta itse tilailla tuolta. Smile
0.9x hp / kg
Reply
#6
toki tulee vähän halvemmaks varsinkin jos ei ole mitään suurempaa tilattavaa vaan esim. Puslia ja tukivarsia... Ollaan aika lähellä todellisia rahteja jos lasketaan 1punta/kg... Ja useampi on jo aikaisemmin ilmaissut halukkuutensa kimppaan. Tokihan jokainen voi tilata itse tavaroita, mä vaan tarjoan mahdollisuuden tilata osat kimppatilauksen yhteydessä!
Tarkennetaan vielä ettei tässä olla mitään voittoa tekemässä!
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#7
Jampsu Wrote:toki tulee vähän halvemmaks varsinkin jos ei ole mitään suurempaa tilattavaa vaan esim. Puslia ja tukivarsia... Ollaan aika lähellä todellisia rahteja jos lasketaan 1punta/kg... Ja useampi on jo aikaisemmin ilmaissut halukkuutensa kimppaan. Tokihan jokainen voi tilata itse tavaroita, mä vaan tarjoan mahdollisuuden tilata osat kimppatilauksen yhteydessä!
Tarkennetaan vielä ettei tässä olla mitään voittoa tekemässä!

Jos tuo 1£/kg pitää paikansa niin puslissa säästäisi 21£ ( = 23,47€Wink. Postilla tuon kokoisen paketin lähettäminen on halvempi eli niihin kuluihin 9,70€. Jokainen voi miettiä onko 13,80€ odottamisen arvoinen säästö. Tukivarsia kun saa suomestakin kilpailukykyiseen hintaan niin en näe järkeä tilata niitä dw:ltä...

Puslat itsekin tarvitsen niin sen takia laskin. Wink

E. Kikkailin tuolla dw:n rahtilaskurilla ja näyttäisi olevan 25£ aina 20kg asti, jonka jälkeen nousee 35£.. Helppohan tuolla on laskea se oma säästö jos jännittää.

Reply
#8
TatXa Wrote:
Jampsu Wrote:toki tulee vähän halvemmaks varsinkin jos ei ole mitään suurempaa tilattavaa vaan esim. Puslia ja tukivarsia... Ollaan aika lähellä todellisia rahteja jos lasketaan 1punta/kg... Ja useampi on jo aikaisemmin ilmaissut halukkuutensa kimppaan. Tokihan jokainen voi tilata itse tavaroita, mä vaan tarjoan mahdollisuuden tilata osat kimppatilauksen yhteydessä!
Tarkennetaan vielä ettei tässä olla mitään voittoa tekemässä!

Jos tuo 1£/kg pitää paikansa niin puslissa säästäisi 21£ ( = 23,47€Wink. Postilla tuon kokoisen paketin lähettäminen on halvempi eli niihin kuluihin 9,70€. Jokainen voi miettiä onko 13,80€ odottamisen arvoinen säästö. Tukivarsia kun saa suomestakin kilpailukykyiseen hintaan niin en näe järkeä tilata niitä dw:ltä...

Puslat itsekin tarvitsen niin sen takia laskin. Wink

E. Kikkailin tuolla dw:n rahtilaskurilla ja näyttäisi olevan 25£ aina 20kg asti, jonka jälkeen nousee 35£.. Helppohan tuolla on laskea se oma säästö jos jännittää.
Tuosta nyt voi olla montaa mieltä. Itse olen huomannut että aina saa reilusti edullisemmin kun jää ylimääräiset välikädet pois välistä Wink

Esm s14 täyd. puslasarja + takakelkan puslat, 100€ edullisemmin kun itse tilasin.
0.9x hp / kg
Reply
#9
Mac Wrote:[quote=TatXa ]Itse olen huomannut että aina saa reilusti edullisemmin kun jää ylimääräiset välikädet pois välistä Wink

Useimmiten myös huomattavasti nopeammin. Poikkeukset vahvistaa säännön, pisteet poikkeuksille.
Reply
#10
noniin nyt on osat tulossa kohti suomea eli tosi nopeaa toimintaa dw:ltä eli su iltana tilasin ja nyt ovat jo matkalla
pieniä valuutta kurssi ongelmia oli mut nekin on nyt saatu selvitettyä tilaajien kanssa
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#11
Noniin nyt olis tavarat suomessa ja yritän kiikuttaa osia matkahuoltoon nyt huomisen ja perjantain aikana

edit:
järjestän vielä toisen kimppatilauksen tässä loppu kevään aikana mut tarkempaa päivämäärää en vielä osaa sanoa...
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)