Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Uusi GTR
#31
Taitaa pohjautua INFINITI G35 Coupén koriin?

http://www.infiniti.com/
Reply
#32
Ettei pohjautuis Japanissa jo myytävään Skyline 350GT:een... (periaatteessa sama asia kuin tuo Infiniti G35 coupe)
PS13
2JZ
V161
E85

Postiautot rok \o/ Wink
<VASE><VASE>
vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
Reply
#33
Filk Wrote:Ettei pohjautuis Japanissa jo myytävään Skyline 350GT:een... (periaatteessa sama asia kuin tuo Infiniti G35 coupe)

Miten periaatteessa? 100% sama auto kyseessä Smile

T:Jore
Reply
#34
100%? Eri nimi, eri merkit? Onhan tuossa jo jotain esimerkiksi Wink
PS13
2JZ
V161
E85

Postiautot rok \o/ Wink
<VASE><VASE>
vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
Reply
#35
Sakke Wrote:Taitaa pohjautua INFINITI G35 Coupén koriin?

http://www.infiniti.com/



toi kuvan kori on ainakin ihan eri kuin toi infinitin kori. Se pikkukuva missä on sen G35:den kuva on vanhemmasta lehtijutussa, missä tota uutta konetta oli testattu Nurburingillä, eli uusi GT-R kone+vanha G35 kori.

Tuskin se lopullinen versiokaan tolta näyttää, mitä kuvissa. On kuulemma saanut sen verran negat. kritiikkiä ton muodot nykyisiltä Skyline-harrastajilta.
Reply
#36
Juu ja eikös sitä konetta parantele Cosworthi ja alustaa Lotuksen osaava tiimi... Tollasta huhua oon kuullu. Ei siinä. Kyllähän Cosworthi hommansa osaa.
Reply
#37
2fast Wrote:Juu ja eikös sitä konetta parantele Cosworthi ja alustaa Lotuksen osaava tiimi... Tollasta huhua oon kuullu. Ei siinä. Kyllähän Cosworthi hommansa osaa.

joo, pitää paikkaansa
Reply
#38
Onahn toi nyt jo enemmän GT-R:n näköinen (perän muodot), mutta rumempi kuin nuo vanhemmat suunnitelmat...

Saas nähdä mitä tästä tulee...


Mun ehdotus olisi: Skyline V35 Coupe + 4WD + RB26DETT. Eli niinkuin tähänkin asti. RB vaan keulalle, mitään V-koneita. Ei GT-R:ään... :'(
Näillä mennään:
Honda Accord 2.4 2003
Nissan 200SX 1990
Subaru Impreza 1998
Reply
#39
Puppetmaster Wrote:Onahn toi nyt jo enemmän GT-R:n näköinen (perän muodot), mutta rumempi kuin nuo vanhemmat suunnitelmat...

Saas nähdä mitä tästä tulee...


Mun ehdotus olisi: Skyline V35 Coupe + 4WD + RB26DETT. Eli niinkuin tähänkin asti. RB vaan keulalle, mitään V-koneita. Ei GT-R:ään... :'(

etulyhdyt on liian audimaiset, ja takavalot olis hienommat jos ne ei olis tollai vinossa.

Muuten ok mun mielestä
Reply
#40
RB28VETT olis aika kiva..., tai ihan vaan RB26VETT? Vanha RB maustettuna uusilla kilkkeillä (Muuttuva venttiilien ajoitus vai mitä noissa nyt oli, korjatkaa jos oon metsässä.) Mutta todellisuudessa kyllä siinä piposta saa pitää kaksin käsin kiinni ku noi koneet rupee repimään, ainakin oman nuhapumpun jälkeen.
Reply
#41
bnr33-gtr_dreamer Wrote:RB28VETT olis aika kiva..., tai ihan vaan RB26VETT? Vanha RB maustettuna uusilla kilkkeillä (Muuttuva venttiilien ajoitus vai mitä noissa nyt oli, korjatkaa jos oon metsässä.)  Mutta todellisuudessa kyllä siinä piposta saa pitää kaksin käsin kiinni ku noi koneet rupee repimään, ainakin oman nuhapumpun jälkeen.

se D siinä moottorin mallimerkinnässä tarkoittaa muuten, että koneessa on kaksi kannen yläpuolista nokka-akselia. Joten jos noi koodit jatkaa samaa logiikkaa kuin aiemmin, niin ei se mikää vett olis...
Reply
#42
Aaa, metsässä oltiin siis, muistelisin vaan että tommonen SR20VET käytti jotain uutta tekniikkaa, siitä ton V:n repäsin. Onko S sitten yhdellä nokka-akselilla? (D = double, S = single?) Jotenkin muistasin että se tulee sanasta Variable...
Reply
#43
Toni Y Wrote:se D siinä moottorin mallimerkinnässä tarkoittaa muuten, että koneessa on kaksi kannen yläpuolista nokka-akselia. Joten jos noi koodit jatkaa samaa logiikkaa kuin aiemmin, niin ei se mikää vett olis...

Miksei? V = D + muuttuva venttiilinajoitus/-nosto.

RB25DE[T]:n uudemman pään versiot, mm. NEO, ovat olleet tuotannossa pelkällä muuttuvalla yhden nokan ajoituksella, mikä ei vielä riittänyt D:n vaihtamiseen V:ksi.
"You got to think, if a Skyline is the only thing in your life that is exciting or makes you really happy, its not the car is great, its the rest of the life thats crap."
-SteveN, gtr.co.uk board
Reply
#44
Juu, RB26VETT! Sehän se olisi! Big Grin NEO-VVL!

Pitäisi olla GT-RConfusedsä suora kutonen mun mielestä kuitenkin... :-\

Vielä noista moottorikoodeista, yksinokkaisen tunnista puuttuvasta DConfusedtä, eli mitään S:ää ei käytetä.
Näillä mennään:
Honda Accord 2.4 2003
Nissan 200SX 1990
Subaru Impreza 1998
Reply
#45
hq Wrote:
Toni Y Wrote:se D siinä moottorin mallimerkinnässä tarkoittaa muuten, että koneessa on kaksi kannen yläpuolista nokka-akselia. Joten jos noi koodit jatkaa samaa logiikkaa kuin aiemmin, niin ei se mikää vett olis...

Miksei? V = D + muuttuva venttiilinajoitus/-nosto.

RB25DE[T]:n uudemman pään versiot, mm. NEO, ovat olleet tuotannossa pelkällä muuttuvalla yhden nokan ajoituksella, mikä ei vielä riittänyt D:n vaihtamiseen V:ksi.

tämä selvä!

kiitos oikaisusta.
Reply
#46
jotain spekulointia

http://www.caranddriver.com/article.asp?...le_id=8707

Reply
#47
eipä oo oikee munkaa mielee toi uus GTR... Tongue
Reply
#48
uudessä Sport Compact Car lehdessä on esimaku kuvia uudesta skylinestä joka julkaistaa 2007

on muuten eri näköinen kuin tossa edellisessä linkissä
ja pitäisi olla se joka tullaan valmistamaan
S13: Twin-charged CA20DET<br />Modit. RST Peltisarja, 3"putki, TDO5-16G, 1,8 bar, Eaton m45 remmiahdin, Stroker Kit, takokampiakseli, Kuivasumppuvoitelu, 300x600x100 cooleri, walbro, 444cc suuttimet, Skyline Maf, 100mm paksu syyläri, vapaavirtaus suodin, Z-power lastu, 18x7,5-225/40, S14 Nahkasisusta, Megan racing poikkituki takana, kirkkaat etuvilkut, Kouki takavalot, Vaihdevälin lyhentäjä, Hornet 564T kaukokäynnistys, Nismo sintterikytkin, AEM Twinfire 4ch + Cranecams fireball puolat 2009: ---> muutoksia tulossa reilusti
Reply
#49
Kyllä mä vähän ihmettelen täällä kavereiden automakua. Tässä tulee mun mielipide, siis vain ja ainoastaan mun henkilökohtainen, joten ei sitä hernettä nenään. (mä sen vedin jo noista aiemmista kommenteista, siksi tää avautuminen...) Mutta pidetän mielessä et itse ajan vanhalla mitsu carismalla, ei sekään mikään kukka ole...

Eli ihmettelen kun kaverit ajaa jollain vanhalla 200 nissanilla, josta ei auto enaa paljon rumemmaksi muutu, ja sit haukutaan 350z, mikä on maailmalla palkittu juuri ulkonäkönsä takia. Esimerkiksi moni autosuunnittelija on kadehtinut 350:n sunnittelutiimiä erittäin hyvin onnistuneesta loipputuloksesta. (jos et usko, niin lue esim. autocar, evo, car, topgear jne...) Sit täällä kehdataan haukkua sitä ja kehua jotain r32, joka on vielä rumempi kuin 200 tai 300 nissani. Tästä avautumisesta voi vaan päätellä mun mielipiteen, eli skyline paranee joka kerta, r34 on jo siedettävän näköinen ja tää uusi on jo hieno. Et tuollaisella kehtais jo ajaa muutenkin kuin huppupäässä.
Reply
#50
juhvelo Wrote:Kyllä mä vähän ihmettelen täällä kavereiden automakua. Tässä tulee mun mielipide, siis vain ja ainoastaan mun henkilökohtainen, joten ei sitä hernettä nenään. (mä sen vedin jo noista aiemmista kommenteista, siksi tää avautuminen...) Mutta pidetän mielessä et itse ajan vanhalla mitsu carismalla, ei sekään mikään kukka ole...

Eli ihmettelen kun kaverit ajaa jollain vanhalla 200 nissanilla, josta ei auto enaa paljon rumemmaksi muutu, ja sit haukutaan 350z, mikä on maailmalla palkittu juuri ulkonäkönsä takia. Esimerkiksi moni autosuunnittelija on kadehtinut 350:n sunnittelutiimiä erittäin hyvin onnistuneesta loipputuloksesta. (jos et usko, niin lue esim. autocar, evo, car, topgear jne...) Sit täällä kehdataan haukkua sitä ja kehua jotain r32, joka on vielä rumempi kuin 200 tai 300 nissani. Tästä avautumisesta voi vaan päätellä mun mielipiteen, eli skyline paranee joka kerta, r34 on jo siedettävän näköinen ja tää uusi on jo hieno. Et tuollaisella kehtais jo ajaa muutenkin kuin huppupäässä.

Monen mielestä suurin osa Skylinen viehätystä ja kauneutta on juuri tuossa raakuudessa, eli se on sliipperin näköinen. Kyllä täälläkin varmaan kaikki ajaisi 350Z:lla hymyssä suin jos semmonen eteen kannettaisiin, mut mehän ollaan vaan kateellisia Smile

Bulevardisportit ja Hemi-tyyppiset raat vehkeet on erikseen ja kummillekin löytyy oma kannattajaryhmänsä. Ne autot joita itseäni ei saisi koskaan ajamaan ovat ns. nuo wannabe-avoautot, 206CC, 307CC, Street Ka jne jne mutta varmasti näillekin tosin löytyy ostajia.

Kun on tarpeeksi rumaa niin siitä tulee kaunista... Esim. vanhat Cobra-Musset ovat omasta mielestäni varsin kauniita autoja, vaikken mikään jenkkiautofanaatikko olekaan.
--<br />Juha Söderholm <br /><br />EuroRC.com
Reply
#51
juhvelo Wrote:Kyllä mä vähän ihmettelen täällä kavereiden automakua. Tässä tulee mun mielipide, siis vain ja ainoastaan mun henkilökohtainen, joten ei sitä hernettä nenään. (mä sen vedin jo noista aiemmista kommenteista, siksi tää avautuminen...) Mutta pidetän mielessä et itse ajan vanhalla mitsu carismalla, ei sekään mikään kukka ole...

Eli ihmettelen kun kaverit ajaa jollain vanhalla 200 nissanilla, josta ei auto enaa paljon rumemmaksi muutu, ja sit haukutaan 350z, mikä on maailmalla palkittu juuri ulkonäkönsä takia. Esimerkiksi moni autosuunnittelija on kadehtinut 350:n sunnittelutiimiä erittäin hyvin onnistuneesta loipputuloksesta. (jos et usko, niin lue esim. autocar, evo, car, topgear jne...) Sit täällä kehdataan haukkua sitä ja kehua jotain r32, joka on vielä rumempi kuin 200 tai 300 nissani. Tästä avautumisesta voi vaan päätellä mun mielipiteen, eli skyline paranee joka kerta, r34 on jo siedettävän näköinen ja tää uusi on jo hieno. Et tuollaisella kehtais jo ajaa muutenkin kuin huppupäässä.

Juu, mielipiteitä on monenlaisia. Omaan silmääni 200SX:t (RS13 ja S14(a)) ovat yksiä parhaan näköisistä autoja muutamaan vuosikymmeneen, näistä inhimillisen hintaisista siis, onhan esim. Maranellosta tullut aika prameita rasseja... Enkä ihan yksin mahda olla mielipiteeni kanssa, kuulemma Tokion autonäyttelyssä kävi (vuonna -88 vai -89) melkoinen kuhina Nissanin osastolla S13 SX:n ympärillä. Kyllä minä silti 350Z:n ulkonäöstäkin pidän, mutta ymmärän kyllä, etteivät kaikki. Onhan se aika moderni, eikä noudattele perinteitä.

R34 GT-R oli heti ensinäkemältä mielestäni pirun hieno. TMConfusedsä oli pieni juttu joskus ja heti kun näin kuvassa Bayside Blue -värisen GT-R:n, olin myyty. Mitä tulee vanhempiin GT-R:iin, ovat nekin mielestäni komeita. R32 on toki vanhan näköinen, mutta minulle muotoilun tuoreus ei ole mikään itseisarvo. R32 GT-R on hyvinkin samanoloinen auto, kuin R34:kin, oman aikakautensa tyylisenä vain. Nuo GT-R konseptit ovat ihan komeita, mutta eivät näytä GT-R:ltä.

Vanhemmat Nissanitkin ovat mielestäni hienoja, RS12 ja Z31 ovat hyvinkin tyylikkäitä pelejä. Ikä niiden muotoilussa kyllä näkyy, mutta kuten jo mainitsinkin, muotoilun iällä ei ole minulle mitään tekemistä sen kanssa, onko auto hieno vai ei.

Siitä olemme kyllä samaa mieltä, että Carisma ei ole mikään kukka. Wink

Opinions are like assholes ja niin edelleen...
Näillä mennään:
Honda Accord 2.4 2003
Nissan 200SX 1990
Subaru Impreza 1998
Reply
#52
Mielipiteitä nämä vain on. Ja kiitos asiallisista kommenteista. Ajattelin et joko tuollaisesta saa kenkää palstalta.... Täytyy sanoa et silmä tottuu kaikkeen, jos tiedät et autossa on tehoa ja suorituskykyä, alkaa rumakin auto näyttämään hienolta. Taas jos kattelee vaikka wannabee autoja, niin ei ne oikeen sytytä, vaikka ulkonäköä on, mutta tehoa reilut 50 heppaa. Kai se on tämä meidän miesten macho-ajattelu. Mielenkiintoisia vastauksia saa kun kysyy naiselta, joka ei autoista tiedä mitään, et miltä näyttää evo tai wrx.

Oma makuni on sellainen et mitä futuristisempi muotoilu, sitä hienompi. Eli tykkään melkein kaikista autoista vuosimallia 2010 eteenpäin. Ja skylinesta r35 eteenpäin...Ei muuta kuin säästämään. Pääsisköhän kohta koeajolle???
Reply
#53
No, onkos niitä kuvia siitä lopullisesta nissan GT-RConfusedta netissä?
Reply
#54
Tarvii heittää tähän sekaan omaakin mielipidettä. S13 korimallin 200sx on kyllä tyylikäs kokonaisuus. Sivu profiili on autossa parasta katseltavaa, autossa on sopivasti pyöreyttä, mutta se ei ole "pallo" niinkun esim toyotan saman ikäiset Celicat ja listataan myös mk4 korinen supra joidenka ulkonäöstä en enään niinkään pidä...vaikka kyllä pää kääntyis jos livenä mk4 supra ajais ohitse  Big Grin. S13 kori vaan on niin hillitysti suuniteltu eikä siitä ole tehty sellaista huippu coupe auton näköistä vaan sen yksinkertaisesti linjakas sportti auto. Siinä on ehkä jopa jotain 70-luvun urheilu auto tyyliäkin havaittavissa Wink S13 heikoin paikka on kyllä keula. Meinaan luukku lamput ei ole oikeen koskaan mua säväyttänyt, mutta erillaiseilla puskimella tuota keulaa saa muotoiltua kyllä hyvään suuntaan  Tongue ja vakiona kyllä se vanhempi keula on enemmän mun makuun just sen kulmikkaamman oloisen puskimen takia. Uudempi keula kun on vaan paljon pyöreempi ja pilaa keulan kokonaan.

S14 malleista komeempi on kyllä mielestäni vanhempi ihan normaali S14. Vuosi tai kaksi takaperin olisin ollu ehdottomasti eri mieltä ja ollut S14a:n kannalla juurikin aggresiivisemman keulan lampujen takia, mutta jotenkin alkanu kiehtoon tuollainen mieto ja rauhallinen muotoilu josta kuitenkin paistaa urheilullisuus vahvasti läpi. S14 koriset on kyllä ehdottomasti yksi parhaista jos ei paras noista 90-luvun puolivälin sporti autojen muotoiluista. Normaali S14 on komea auto kaikista kulmista. Siinä on pieni kontillinen perä  ja ne takavalot Tongue ja muutenkin autossa on äkkiä katsottuna R34 skyline henkee  Wink Jos rinnalle otetaan saman ikänen uusi korinen mitsun eclipse niin pesee S14 sen mennen tullen juurikin tuolla tylyllä ja yksinkertaisella linjakkuudella. Eclipse taas edustaa tuota "pallo" muotoilua joka ei kyllä säväytä ollenkaan. Saman ikäiset hondan preludet on kyllä ihan mukavan näkösiä, mutta taas toyotan celicat joissa oli se tupla lamppu juttu nokalla oli aivan hirvittävä ilmestys  :-X

Hehe...ite ajelee -93 sunnyllä ja haukkuu eclipsejä ja mk4 supria "rumiksi"  ;D

nismot kunniaan!  8) 

PS: Olikos volvolla jotain sportti mallin coupe farmaria...Wink Ei vaan täytyy kyl sanoo että se volvon C70 on kyllä helvetin komee auto muuten Tongue
RS13 ---&gt; VQ35DE
Reply
#55
http://www.gtrproto.com/

Kannattaa seurata, viikon kuluttua ilmeisesti julkaistaan uusi proto! Big Grin
Reply
#56
-mikkis- Wrote:S14 malleista komeempi on kyllä mielestäni vanhempi ihan normaali S14. Vuosi tai kaksi takaperin olisin ollu ehdottomasti eri mieltä ja ollut S14a:n kannalla juurikin aggresiivisemman keulan lampujen takia, mutta jotenkin alkanu kiehtoon tuollainen mieto ja rauhallinen muotoilu josta kuitenkin paistaa urheilullisuus vahvasti läpi.

Tää on aika jännä juttu. Muakin viehätti aluks S14a, mutta kyllä nyt valitsisin ehdottomasti S14:n.

Myös parille kaverille on käynyt ihan samalla tavalla. Hassua Big Grin
CA18DET = 1809cc wasted.<br /><br />GReddy Profec B Spec II säätöohje SUOMEKSI
Reply
#57
Camshaft Wrote:http://www.gtrproto.com/

Kannattaa seurata, viikon kuluttua ilmeisesti julkaistaan uusi proto! Big Grin

huoh... milloinkahan ne meinaa työntää sen lopullisen version pihalle... :Smile

...on muuten huomenna tuo proton julkaisu Big Grin
Reply
#58
bnr33-gtr_dreamer Wrote:RB28VETT olis aika kiva..., tai ihan vaan RB26VETT? Vanha RB maustettuna uusilla kilkkeillä (Muuttuva venttiilien ajoitus vai mitä noissa nyt oli, korjatkaa jos oon metsässä.) Mutta todellisuudessa kyllä siinä piposta saa pitää kaksin käsin kiinni ku noi koneet rupee repimään, ainakin oman nuhapumpun jälkeen.

Eikö Silvia S16 ollut VET moottori? http://www.200sx.org/images/s16.jpg
tässä juttua, siitä tuon kuvankin otin Tongue http://www.200sx.org/faq_1.html#q1.3

Että kyllä tuota VET:tiäkin on olemassa Wink Kyllä kelpais!

E: hups! tästähän olikin jo kuva... muutin linkiks
<@nosliw_> onneks on hurri ni voi repiä vähän maahiskultaa perseestä taas
<@nosliw_> älkää laittako allekirjotukseen
"Mut onneks meillä on Hannu, Hannu tekee ihan mitä sitä huvittaa" - Mikk-
Reply
#59
Kyllä SR20VET löytyy myös X-Trailista ja JDM (ikävä kyllä) Primera Gti-RConfusedtä.
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#60
rb26dett Wrote:Eikö Silvia S16 ollut VET moottori? http://www.200sx.org/images/s16.jpg
tässä juttua, siitä tuon kuvankin otin Tongue http://www.200sx.org/faq_1.html#q1.3

Että kyllä tuota VET:tiäkin on olemassa Wink Kyllä kelpais!

Joo tosiaan kuten xenon mainitsi niin SR20VET kyllä löytyy mutta sen verran sanoisin että S16 ei tosiaankaan ole olemassa, toivottavasti et tosiaan luullut niin Smile
Ei ole eikä tule, tämä on edelleenkin virallinen kanta vaikka huhuja on ollut vaikka jonkinlaisia..mutta niin..huhut on huhuja Smile
PS13
2JZ
V161
E85

Postiautot rok \o/ Wink
<VASE><VASE>
vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)