Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hämeenlinnan Nismottajat
#1
Ketkähän kaikki tänne hml:piiriin kuuluu?

Ainakin tänään(7.12.08 klo 11:45) tuli 10 tiellä vastaan tumma s14. mitähän nimimerkkiä mahdat kantaa? Smile
Jos ei Nissani vuoda vähän öljyä, on jotain pahasti vialla...
Reply
#2
täältä löytyy ainakin minä, mikkis, ville80 ja juzz . Mustalla S14a:lla on juzzi pari viimepäivää kulkenut ainakin.

-svante

edit: + Calle Pesonen ;D
Reply
#3
jep jep.. Big Grin
Reply
#4
Ite oon syyskuusta asti paukuttanut säksättimellä hämenlinnassa mutta koko aikana en oo nähnyt kuin 2kpl s14Confusedta ja yhen 350z.... Onko kaikki s13Confusedet jo talviunilla? Big Grin
Jos ei Nissani vuoda vähän öljyä, on jotain pahasti vialla...
Reply
#5
Whiplash Wrote:Ite oon syyskuusta asti paukuttanut säksättimellä hämenlinnassa mutta koko aikana en oo nähnyt kuin 2kpl s14Confusedta ja yhen 350z.... Onko kaikki s13Confusedet jo talviunilla? Big Grin

juu talviunilla ja viri pajoilla ens kesänä taas kumi palaa ja jos sitä sais aikaseks oman nismon kulmat viedä säätöön niin rupeis homma rokkaan ;D
Reply
#6
"siinä paha missä mainitaan" tänään juuri spottasin uikilla ainakin yhen punaisen s13sen ja takanani oli (ehkä) myös yksi harmaa kun olin hesen drive-inissä...
"ehkä" sen takia etten peilistä nähnyt muuta kuin luukkulamput Big Grin
Jos ei Nissani vuoda vähän öljyä, on jotain pahasti vialla...
Reply
#7
Täältäkin löytyy yks!
Reply
#8
Hämeenlinnan nismoilijat on lisääntyny selvästikki ;D
Reply
#9
Rok Rok
RS13 ---> VQ35DE
Reply
#10
jee jee 8)
Reply
#11
Viikonloput nismoilen punaisella s14 hämeenlinnassa ja muuten vaikutan jyväskylässä ;D
Tarinani: Synnyin jonain synkkänä ja myrskyisenä vuorokaudenaikana, jota en muista enkä jaksa selvittää ja heti oli selvää, että voi vittu.
Reply
#12
eVili` Wrote:Viikonloput nismoilen punaisella s14 hämeenlinnassa ja muuten vaikutan jyväskylässä ;D


Saattaa olla että näin sut kerran kun ajoin prismalta pois moottoritielle ja ainakin joku punainen s14 paukutti ohi absille päin....
Jos ei Nissani vuoda vähän öljyä, on jotain pahasti vialla...
Reply
#13
Whiplash Wrote:
eVili` Wrote:Viikonloput nismoilen punaisella s14 hämeenlinnassa ja muuten vaikutan jyväskylässä ;D


Saattaa olla että näin sut kerran kun ajoin prismalta pois moottoritielle ja ainakin joku punainen s14 paukutti ohi absille päin....

Saatoin olla minä jos oli vakio ja ylirumilla vanteilla Tongue Sais jo löytää isä aikaa kalenteristaan niin päästäis vähän hitsailemaan eikä tarvis vakiona huristella 8)
Tarinani: Synnyin jonain synkkänä ja myrskyisenä vuorokaudenaikana, jota en muista enkä jaksa selvittää ja heti oli selvää, että voi vittu.
Reply
#14
Harmaa s13 spotattu ajamassa idänpään s-marketin ohi 14.12 klo21. Kuka tunnustaa?
Jos ei Nissani vuoda vähän öljyä, on jotain pahasti vialla...
Reply
#15
Kenenkäs musta s14a on muuten tuolla autokeskuksella nokka kasassa? Tuli eilen bongailtua....
Tarinani: Synnyin jonain synkkänä ja myrskyisenä vuorokaudenaikana, jota en muista enkä jaksa selvittää ja heti oli selvää, että voi vittu.
Reply
#16
Toi musta s14 on ollu siellä jo jonkun aikaakin :Smile . Muuten Whiplash en tiedä onko täällä hämeenlinnassa enemmänkin noita punasia s13, mutta mahtaako sun olla se josta on edestä nissan-merkki poistettu?
Reply
#17
fisuu Wrote:Toi musta s14 on ollu siellä jo jonkun aikaakin :Smile . Muuten Whiplash en tiedä onko täällä hämeenlinnassa enemmänkin noita punasia s13, mutta mahtaako sun olla se josta on edestä nissan-merkki poistettu?


Kyllä mulla vielä nismon logo on edessä Smile
Mun auton tunnistaa konepellissä olevistä hirveistä ruutulippukuvioista ;D
Jos ei Nissani vuoda vähän öljyä, on jotain pahasti vialla...
Reply
#18
eVili` Wrote:Kenenkäs musta s14a on muuten tuolla autokeskuksella nokka kasassa? Tuli eilen bongailtua....

Ohoh mikäs tää on.. Onko pahastikkin?
RRKMotorsport.com - Less fixing, more Driving
Achilles Semi-slicksit, Suorakytkentävaihteistot, Vahvat vetoakselit, Quick Change perät, Aerokit korisarjat
Reply
#19
juZz Wrote:
eVili` Wrote:Kenenkäs musta s14a on muuten tuolla autokeskuksella nokka kasassa? Tuli eilen bongailtua....

Ohoh mikäs tää on.. Onko pahastikkin?

Rekkari oli jotain TYO-xxx muistaakseni, etupuskuri siitä oli kasassa ainakin mutta muuten ei ehkä kuitenkaan hirveän pahasti kun nokkapelti ei ainakaan kaukaa näyttänyt ryppyyn menneeltä.
Tarinani: Synnyin jonain synkkänä ja myrskyisenä vuorokaudenaikana, jota en muista enkä jaksa selvittää ja heti oli selvää, että voi vittu.
Reply
#20
Eilen illalla/yöllä nähty musta(?) s14. Ajelit abc:n ohi tiiriöön päin.
Tarinani: Synnyin jonain synkkänä ja myrskyisenä vuorokaudenaikana, jota en muista enkä jaksa selvittää ja heti oli selvää, että voi vittu.
Reply
#21
eilen havaittu punainen s14 tiiriön absilla illalla ja monta kertaa hätilässä on tulllut vastaan punainen s13 jossa on muistaakseni musta takaluukku ja komiat äänet Smile tunnustaako kukaan?
Jos ei Nissani vuoda vähän öljyä, on jotain pahasti vialla...
Reply
#22
Vissiin mä toi s14, ght-xxx ja lisämittarit a-pilarissa?
Tarinani: Synnyin jonain synkkänä ja myrskyisenä vuorokaudenaikana, jota en muista enkä jaksa selvittää ja heti oli selvää, että voi vittu.
Reply
#23
eVili` Wrote:Vissiin mä toi s14, ght-xxx ja lisämittarit a-pilarissa?


Enpä tutkinut autoa lähempää Big Grin nii siis onko sulla ihan punainen s14 ku aulangontiellä oon nähnyt pariin otteeseen viininpunaisen s14sen...
Jos ei Nissani vuoda vähän öljyä, on jotain pahasti vialla...
Reply
#24
Whiplash Wrote:
eVili` Wrote:Vissiin mä toi s14, ght-xxx ja lisämittarit a-pilarissa?


Enpä tutkinut autoa lähempää Big Grin nii siis onko sulla ihan punainen s14 ku aulangontiellä oon nähnyt pariin otteeseen viininpunaisen s14sen...

Joo ihan normi punainen s14 siis, ei ajattelin vaan siitä tunnistaa helposti kun varsinkin pimeämmällä kelillä noi spottaa aika helposti jos vaan on auto käynnissä Smile
Tarinani: Synnyin jonain synkkänä ja myrskyisenä vuorokaudenaikana, jota en muista enkä jaksa selvittää ja heti oli selvää, että voi vittu.
Reply
#25
Kukas ajeli tänään mustalla s14 uikilla? Smile
Tarinani: Synnyin jonain synkkänä ja myrskyisenä vuorokaudenaikana, jota en muista enkä jaksa selvittää ja heti oli selvää, että voi vittu.
Reply
#26
öööö.. :Smile
Reply
#27
/OT/Ylläri että evili ollu siellä passissa ;D/OT/ Jos nyt jotain asiaakin kirjottais niin viikonloppuna tuli vilaukselta bongattua keskustassa myös keltainen kakssatku.
Reply
#28
eVili` Wrote:Kukas ajeli tänään mustalla s14 uikilla? Smile

Emmätiä mut ville80 oli ainakin kyydissä!!
RRKMotorsport.com - Less fixing, more Driving
Achilles Semi-slicksit, Suorakytkentävaihteistot, Vahvat vetoakselit, Quick Change perät, Aerokit korisarjat
Reply
#29
fisuu Wrote:/OT/Ylläri että evili ollu siellä passissa ;D/OT/ Jos nyt jotain asiaakin kirjottais niin viikonloppuna tuli vilaukselta bongattua keskustassa myös keltainen kakssatku.

Enpäs ollut edes paikkakunnalla! Mutta pikkulinnut laulo Wink
Tarinani: Synnyin jonain synkkänä ja myrskyisenä vuorokaudenaikana, jota en muista enkä jaksa selvittää ja heti oli selvää, että voi vittu.
Reply
#30
juZz Wrote:
eVili` Wrote:Kukas ajeli tänään mustalla s14 uikilla? Smile

Emmätiä mut ville80 oli ainakin kyydissä!!

Juuuu ja kivaa oli ;D ;D ;D ;D ;D
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)