Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lahden nissanit
#1
minkäslaisia nissaneita Lahden suunnalta löytyy?
Reply
#2
Ei mitään klubiautoa löydy, mutta laitampahan kumminkin Big Grin 1.6 almera sr Wink
Reply
#3
200sx s13 SR20DET-swap
200sx s13 sr20det -90
käyttis: impreza wrx -05
Reply
#4
Maick Wrote:minkäslaisia nissaneita Lahden suunnalta löytyy?
neliovinen skylle r32 tosin ollu lähinnä radalla
http://minunauto.com/auto/13045<br />http://www.finn-drift.com<br />http://bike-tuning.fi<br />http://toivanenoy.fi<br />http://www.ccldesign.fi/<br />http://www.rajaytysyksikko.fi/
Reply
#5
Tiedossa olevia/tuttuja sporttinissaneita Lahdessa 1x P11 Primera GT, 3x S12 Silvia, 7x RS13 200SX, 2x S14 200SX, 2x S14a 200SX, 1x S14 Silvia Kouki keulalla, 3x R32 GT-R, 1x R32 GTS-t, 1x R33 GTS-t, 1x Z31 300ZX ja pari Cimaa vaikkei kerhokalustoa olekaan.

Eli onhan noita aika liuta Smile
Reply
#6
ei ihan nissaneita mut yx datsun 280 zx löytyy
Reply
#7
make1971 Wrote:ei ihan nissaneita mut yx datsun 280 zx löytyy

Juu tosiaan 240Z Datsuni myös. Pari muuta mun rakkinetta onkin jo tossa Petun listauksessa.


On noita tosiaan yllättävän paljon täällä päin näemmä. Smile
Reply
#8
Markus. Wrote:
make1971 Wrote:ei ihan nissaneita mut yx datsun 280 zx löytyy

Juu tosiaan 240Z Datsuni myös. Pari muuta mun rakkinetta onkin jo tossa Petun listauksessa.


On noita tosiaan yllättävän paljon täällä päin näemmä. Smile
Aina sitä jotain unohtuu.. Smile Pari S13 pitää lisätä listaan vielä mitä en muistanut laskea mukaan Smile Milloinkahan sais kaikki samaan aikaan miittiin jopa Smile Ja pyöriihän täällä myös yksi R34 GT-R Wink
Reply
#9
oon varmaan ton 240Z nähnykkin, jos on sama mikä metsäpellos on pyöriny..
Reply
#10
Maick Wrote:oon varmaan ton 240Z nähnykkin, jos on sama mikä metsäpellos on pyöriny..

Mjaa, kyllä maar metsäpellossakin oon joskus pöristellyt. Tuntomerkkeinä toimis varmaan parhaiten kasikoneen mölinät, musta väri ja lokarin levitykset. Sekä vanha(hko) ruma ukko ratin takana. ;D

Reply
#11
kenen punanen s13 oli tänään 5.10 renkomäen abc:n pihassa joskus 20.00-21.00 välillä just oltiin skyllellä helsingistä tulossa ja käytiin syömässä absilla
Nissan Skyline R33 GTS-T -95 Talliruusu ehkä joskus liikkuu
JDM Subaru Impreza WRX STI spec c ra wr limited MY05 *harraste*
Ex.JDM Subaru Legacy GT spec b 5mt MY05 REFUEL käyttis
Pyöränkaarien Levityksiä/Kaarimankelin vuokrausta kysy yv:llä!!
Reply
#12
Ei nyt ihan lahdesta olla, mutta täältä Heinolasta löytyypi 3x S13 datsunia. Omani on tällä hetkellä projektina, kesäks pitäis olla valmiina, Ground dynamics:n korisarjaa, sekä tehoa hieman lisää, 300Confuseden jarrut, alustan puslat, sekä ruostetöitä. (prkl spoileri) Pitäisi vaan värikin vielä keksiä koslalle :Smile
180SX -91
Toyota markII JZX110 -01
Subaru Legacy GT-B STW -05
Reply
#13
Maick Wrote:minkäslaisia nissaneita Lahden suunnalta löytyy?

s14a racing edition löytyy täältä ahtialan suunnalta
Reply
#14
Kenes kerholaisen tumma s14 on kärpäsessä turvekadun pihassa parkissa minun s13:n vieressä?
200sx s13 sr20det -90
käyttis: impreza wrx -05
Reply
#15
skillz Wrote:Kenes kerholaisen tumma s14 on kärpäsessä turvekadun pihassa parkissa minun s13:n vieressä?

mun Wink
Reply
#16
Kenes R32 skylle seisoo tällä hetkellä Pakenson p-alueella?

Iteni voi bongata punaisen Nissan 100Nx 2,0 GTi ratin takaa.
100NX 2,0 GTi -91
Reply
#17
musta/pinkki s13 neste taukotuuli n.18 aikaan..kuka tunnustaa omakseen? Big Grin
Reply
#18
skillz Wrote:Kenes kerholaisen tumma s14 on kärpäsessä turvekadun pihassa parkissa minun s13:n vieressä?

Satuitko tänää painelemaan Mannerheiminkadulla/Hämeenlinnantiellä? about 12.30-13:00 aikana?
Reply
#19
Yrppä Wrote:
skillz Wrote:Kenes kerholaisen tumma s14 on kärpäsessä turvekadun pihassa parkissa minun s13:n vieressä?

Satuitko tänää painelemaan Mannerheiminkadulla/Hämeenlinnantiellä? about 12.30-13:00 aikana?

En, vehkeet on tallis levällää... Näin itsekkin s14Confuseden eile illal mössöl.. Futurezin tarrat näytti olevan taka sivulaseissa.. Kuka tämän tunnustaa omakseen?

edit. mikäli sikäli tarkotit mua, etkä skilssiä?
Reply
#20
taitaapi olla meikäläisen kikotin sit..ainakin futurezin tarrat löytyy.. Smile
Reply
#21
Kelläs on lahdessa hopeinen gts-t '97 vuosimallia, tultii eilee vastakkain mannerheimin - ja vesijärvenkadun valoissa. Itse olin tuolloin kaverin mr2Confuseden kyydissä. Kilvetkin näytti autosta löytyvän. Smile
'97 Nissan Skyline GTS-T

'96 Subaru Legacy RS
Reply
#22
Z31 Punainen havaittu liikkuvan UPM tehtaan kohdalla noin kello 14:30? kukas mahtoi olla kyseessä? vai näinkö harhoja
100NX 2,0 GTi -91
Reply
#23
Garu olitkos länsiautolla tänää? aikaa en muista, mut punanen 100nx tuli bongattua..
Reply
#24
VK Wrote:Kelläs on lahdessa hopeinen gts-t '97 vuosimallia, tultii eilee vastakkain mannerheimin - ja vesijärvenkadun valoissa. Itse olin tuolloin kaverin mr2Confuseden kyydissä. Kilvetkin näytti autosta löytyvän. Smile

Veikkaan, että MikZ.

Garu Wrote:Z31 Punainen havaittu liikkuvan UPM tehtaan kohdalla noin kello 14:30? kukas mahtoi olla kyseessä? vai näinkö harhoja

Tuskin näit harhoja.. Ei ole klubilaisia. Saman auton voi bongata hyvin usein tukun viereisen tehtaan pihasta.
964 C4
Reply
#25
eskimo Wrote:
VK Wrote:Kelläs on lahdessa hopeinen gts-t '97 vuosimallia, tultii eilee vastakkain mannerheimin - ja vesijärvenkadun valoissa. Itse olin tuolloin kaverin mr2Confuseden kyydissä. Kilvetkin näytti autosta löytyvän. Smile

Veikkaan, että MikZ.

Juurikin sama auto Wink kiitos tiedosta.
'97 Nissan Skyline GTS-T

'96 Subaru Legacy RS
Reply
#26
nyt on myös harmaa 200sx, talvella tosin sitä ei voi havaita Wink
ei veekasi vaan ykspistekasi
Reply
#27
ite ajan lahes valkosella 100nx:llä...
Reply
#28
Kukas päräytti eilen 12.12 launeen nesteelle punasella s13 säxättimellä about klo 11.30?
Reply
#29
Kaduilla minun silmääni uusi ilmestys myös punainen s13 tummansinisellä etupuskimella kuka tunnustaa? Big Grin väläri pilkottaa keulilla varokaas vaan ettei kataisen tiesuolat tuhoa kun kerran talviautona pidetään.
Pelicans - Ilves 4-0<br /><br />Vesa Toskalan vetäytymiseen maalilta Pajuoja vastasi yllättävästi.<br /><br />―Vesku on ihan ok, ei varmaan vaan huvittanut enään pelata.
Reply
#30
Punainen S14 linkku aseman parkissa tänää..kuka tunnustaa omakseen?
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)