Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
silviaan lukkoperä
#1
tietäskö kukaan löytyskö mistään 200sx. orkkis lukkoperää :Smile
Reply
#2
Jos joku tietäis niin se olis jo myyty.. Eli ei niitä oikein Suomesta löydy, on niin haluttuja. :-\
Reply
#3
kyllä se on R200 perä.onkos siinä z31.n perässä lukkoa ja mites vetarit käy. joutuuko vaihtaa sisänivelen vai mitenkä homma etenee.
Reply
#4
Hääh? Eikö '87-89 (facelift) Z31:n lukko käykään???
Homma kun valitettavasti on niin, että noissa vanhemmissa zetoissa ei juurikaan lukkoja ollut (siis ääääärettömän harvassa)....tuli vasta faceliftiin.
PS13
2JZ
V161
E85

Postiautot rok \o/ Wink
<VASE><VASE>
vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
Reply
#5
jos se murikka käy kun vaihtaa lautaspyörän niin minkälainen on vetari touhu kun tasauspyörästö muuttuu erillaiseksi eli toiselle puolelle tarvii olla pitempi boori osa ???
Reply
#6
Oon kuullu et nissan king cabin lukko menis suoraan
Nissan 180zx s12 -88
Reply
#7
Nonni,nyt R200 ruuvailtu pois alta (ulvoo)ja ruvettu metsästään lukollista murikkaa...
No hankittiin Z280 aut r180 longnose murikka ja sitten r180 2way lsd s13 shortnose murikka (välitys rikki) ja niitä naitettu yhteen,lautaset sopii ristiin kyllä mutta z kiinnitys pultit 1mm pienemmät,no niihin voi sorvata holkit..
Vetarit pitää ottaa lyhkäsestä ja yhdistää jotenkin noi sisemmät vetonivelet niihin vai käviskö s13 sisemmät nivelet s12 vetareihin?? >Sad
Pientä voimistelua..ehdotuksia?
Nissan 180zx s12 -88
Reply
#8
Tyhmähän se on tässä vaiheessa sanoa, mut miks et suoraan laittanut R200 lukkoa, esim jostakin 200sxstä?
Itellä tosiaan urvan kingistä C200 murikka ja hyvin pelittää (tai pelitti vieläkun oli ajossa :Smile)
Reply
#9
Niinpä,mutta toi 2way lukko oli tosi edullinen ja ehjä.Lueskelin tota z31 sprintti auton juttua ja siellä mainittiin ettei c200 murikassa ole lukkouria vetareille?Lisäksi noi laakerit tonne perään lukemani perusteella harvoin tarjolla ja kalliita,tuntuu siltä että viallinen laakeri on pinjoni akselilla.. >Sad

Laitan ton ulvovan r200 vielä hetkeksi paikoilleen ja ihmettelen ton r180 kanssa,tästä sais sopivasti ja helpolla lukkoperän z.taan
Nissan 180zx s12 -88
Reply
#10
C200 ei tosiaan ole lukkouria, mutta ei ne vetarit ainakaan itsellä sieltä pois mahdu tulemaan. Tosiaan kaikki muut laakerit tuohon perään löytyi helposti paitsi juurikin tuo pinionin laakeri. Itselläkin siellä ujeltaa juurikin tuo kyseinen laakeri Tongue
Reply
#11
Mikä perä murikka S12 vm.88 silvias ja mistä lukko?!
Reply
#12
Zimo Wrote:Mikä perä murikka S12 vm.88 silvias ja mistä lukko?!

R200 long nose.
Lukko vaikka Z31 faceliftista, king cabista tai sitten pikku patentonnilla jostain muualta, kuten esim. S13Confusedta.
PS13
2JZ
V161
E85

Postiautot rok \o/ Wink
<VASE><VASE>
vase Wrote:<VASE> <VASE>pitäs nii hakata toi filk
Reply
#13
Eli siis onko merkitystä minkä ikäisestä King cabista tuon lukon ottaa, Onko cabin moottorilla väliä? Vielä varmistukseksi, että olen ihan oikein ymmärtänyt niin menee suorilla tuonne vakio murikkaan, ilman suurempia patentteja?
Reply
#14
Minä laitoin tuon Quaife:n.
Paras lukko normaali ajoon,ei rutise eikä pauka ..... Ja ikuinen takuu,koskee myös kilpakäyttöä!
Eikä näköjään ole edelleenkään hinnan kirous. Lähetyskuluineen näköjään 825 £ = 1030 €.

http://shop.quaife.co.uk/catalogsearch/r...e=&q=QDF7L
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)