Toi kello on kyllä ehdottomasti paha, tarvii soitella Nissanille japaniin ja sanoa että SOOSOO!
Mitäs mulla...
- Orkkis akkuteline on ainakin aivan kamalasti suunnitellu, kaikki paska kertyy sen alle eikä lähde oikein millään joten aika pahasti potentiaalinen mätäkeskus -> poistin koko tellingin ja siirsin akun takaronttiin (coolerin putket
osasyynä, mutta kuitenkin)
- Ovien saranointi, ovet roikkuu, apparinpuolen pystynee vielä korjaamaan, kuskin puolta täytyy tutkia tarkemmin.
- Tosiaan Xenon jo mainitsi tuon pakosarjan, uskokaa pois se näytti kamalalta kun otin omani pois (255tkm, toinen turbo, ensimmäinen pakosarja...huoh)
-> uusi ahdin ja uusi pakosarja (ei Nissanilta)
- Takasatulat kannattaa "herätellä" aika ajoin, ettei käy sitten niin että käsijarrua käyttäessä ne lyökin totaalisesti jumiin...noissa kun on kanssa tuo surullisen kuuluisa patentti, jossa vaijerin päässä olevat vivut painaa paloja levyyn (vrt. esim. Volvoissa olevat erilliset rummut käppärille)
- Ei liene mikään tyypillinen, mutta hyvä tietää: Itselläni oli ilmeisesti aikas vanhat ja huonot nesteet kytkimelle joten otti viime talvena ja löi jäihin..seurauksena kytkimen luisto ja uuden kytkimen tarve.
- Laatikosta kanssa 2. ja 3. synkrot menossa, rusahtaa todella pahasti jos on vähänkään jenkaa..(Ei liene tyyppi"vika" vaan auton luonteen provosoima käyttövika..tuon verran ikää, tuollainen auto...se on saanut kenkää ja koopraniskua vissiin ihan riittävästi
)
- Takavalot noista tuntuu murtuvan lähes poikkeuksetta jossain vaiheessa.
- Myös kojelaudan tuuletusräppänät ovat ehdottomasti tyypillinen kohde Silviassa.
Tuossa näin iltahämärän välähdyksiä takaraivosta, lisää joskus.