Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kuopion bongaukset
#1
Lauantai-iltana n.19.45 tuli motarilla kallansilloilla siilinjärvelle päin vastaan valkea s13. Hokasin vasta kohdalla. Kerholaisia?
Reply
#2
Lauantaina nähty valkoinen R33 parkissa kaupungintalon edessä. Tänään klo. 14.30 valkoinen R32 Pelimiehen valoissa. Tongue
Reply
#3
Minä olin R32:lla!
Reply
#4
Oisinko minä ollu R33:lla? Taisin ainakin jossain vaiheessa lauantaita siinä pysähtyä Smile
-R33 gts-t -95
-Rav4 -06
-Transporter -11 4motion
Reply
#5
OT: joku vissii leimalle viemässä... nätit oli takavalot taas skyllessä mäkkärin pihalla eilen :Smile ;D ;D
Volvo V40 1.8 -03
Reply
#6
Minä käytin jo toissaviikolla leimalla, mutta ei ollut aikaa vaihtaa valoja. ;D Tänään kävin vaihtamassa kun lomalla tässä muutaman päivän. Smile
Reply
#7
Zorbis Wrote:Oisinko minä ollu R33:lla? Taisin ainakin jossain vaiheessa lauantaita siinä pysähtyä Smile

Kaksi naisihmistä pyöri siinä R33:en ympärillä ainakin. ;D
Reply
#8
varmaa Zorbis ollu sit ;D ;D
Volvo V40 1.8 -03
Reply
#9
Valkonen s14 satamakadulla 13.3 noin 2 maissa. kukas oli?
Reply
#10
Valkoinen s 14 tankkaamassa maxikodintukun kylmäasemalla 15.30.
Reply
#11
Kotkan entinen P11 GT nähty tänään 16.3 Riistavedellä, mutta miksi konepelti ja puskuri hopeanvärisiä valkoisessa autossa?? Ei kait vaan ole kolahtanut.. Wink
EX...<br />N13 x3kpl -&gt; B12 -&gt; 200sx x2kpl -&gt; P11 x2kpl -&gt; 100nx
Reply
#12
sehä kans seisoo aika useesti tossa tasavallankadun mäkkärin pihassa
Volvo V40 1.8 -03
Reply
#13
Ketäs Primeristeja päivärannassa, tänään (25.3) iltapäivällä/päivällä? Jakep oli ilmeisesti parkkeerannut k-marketin pihaan, karautin oman corollan viereen parkkiin. Tätä aiemmin viereisen shellin pihassa viininpunainen gt ajoi pesuhallista ulos ja hetkista myöhemmin sininen gt kurvasi pihaan.
Primera P11-97 &amp; Corolla -91
Reply
#14
Marek Wrote:Ketäs Primeristeja päivärannassa, tänään (25.3) iltapäivällä/päivällä? Jakep oli ilmeisesti parkkeerannut k-marketin pihaan, karautin oman corollan viereen parkkiin. Tätä aiemmin viereisen shellin pihassa viininpunainen gt ajoi pesuhallista ulos ja hetkista myöhemmin sininen gt kurvasi pihaan.
Jep,minähän se olin siinä K-marketin pihassa.Töihin olin menossa,piti käydä eväitä ostamassa.
Reply
#15
Vihreä s14a kuopion motarilla n. klo 17 Bellan kohdalla. Veltzu?
Reply
#16
Jep. Tunnustan. Huomasin kun tulit vastaan!
Reply
#17
olin tänään petosella urakoimassa ni sain valkosen datsun r33
kyllä mä tiiän kenen se on, mutta huvikseen vaan tähän kirjottelen
Reply
#18
Eilen joskus puolen yön aikoihin valkonen r33 gt-r pyöri tuol kylillä, kukas mahtoi olla ? Ja samoihin aikoihin punainen s13 ainakin puistokadulla.
Reply
#19
stahwer Wrote:Eilen joskus puolen yön aikoihin valkonen r33 gt-r pyöri tuol kylillä, kukas mahtoi olla ? Ja samoihin aikoihin punainen s13 ainakin puistokadulla.

Jep jep.. eka kerta tänä vuonna remontin jälkeen ku ulkoilutin dassee ;D
Ei vaan toimi oikein kunnolla ???
R33 GT-R
2 Fast 4 Me
Projektissa mukana: http://www.speedimports.net
HKS,Tomei,Greddy,TEI,Walbro,Aeromotive,ARC,D2,Sard,Garret,Eagle,CP,ACL
Reply
#20
Kizmo Wrote:
stahwer Wrote:Eilen joskus puolen yön aikoihin valkonen r33 gt-r pyöri tuol kylillä, kukas mahtoi olla ? Ja samoihin aikoihin punainen s13 ainakin puistokadulla.

Jep jep.. eka kerta tänä vuonna remontin jälkeen ku ulkoilutin dassee ;D
Ei vaan toimi oikein kunnolla ???

Mikäs siinä vastustaa? Nostinkin räpylää sulle kun ajoit vänärille päin Smile Lauantaina sitten miittiin?

Tänä syksynä onkin näkynyt ihan kivasti sportti nissaneita!
-R33 gts-t -95
-Rav4 -06
-Transporter -11 4motion
Reply
#21
Zorbis Wrote:
Kizmo Wrote:
stahwer Wrote:Eilen joskus puolen yön aikoihin valkonen r33 gt-r pyöri tuol kylillä, kukas mahtoi olla ? Ja samoihin aikoihin punainen s13 ainakin puistokadulla.

Jep jep.. eka kerta tänä vuonna remontin jälkeen ku ulkoilutin dassee ;D
Ei vaan toimi oikein kunnolla ???

Mikäs siinä vastustaa? Nostinkin räpylää sulle kun ajoit vänärille päin Smile Lauantaina sitten miittiin?

Tänä syksynä onkin näkynyt ihan kivasti sportti nissaneita!

Joo vois vaikka tulla kerrankin käymään miitissä Smile
oli hieman hitaat sytytykset mulla ku ajoit vastaan.. vasta kohdalla tajusin et katos perkules nyt se ajo vastaan mut koitin morjestaa Wink
Ilmeisesti puola/puolat paskana ku meinaa heti vejätyksen jälkeen sammua ja alkaa nykii pikkusen..

R33 GT-R
2 Fast 4 Me
Projektissa mukana: http://www.speedimports.net
HKS,Tomei,Greddy,TEI,Walbro,Aeromotive,ARC,D2,Sard,Garret,Eagle,CP,ACL
Reply
#22
Oliskohan Kizmo ollut eilen liikenteessä Leväsentiellä tuossa puoli viiden seutuun? Valkoinen R33 siirtolapuilla?
Reply
#23
Joka päivä tulee bongattua Itkonniemellä työpaikan ohi ajava oranssi S14... ilmeisesti spoon?
Kaasujalka tuntuu olevan yleensä kohtuu raskas ;D
JPL710 160J -73, RS13 -90, PNN13 4x4 -88, P10 -95, BEAB13 -93, WP11 -98, P12 2.2 dCi -03
-=Nissan moottorinohjauksien säädöt=- Nyt myös lisäkortit! - OBD-II luku/kuittaus, myös ABS/SRS.
Reply
#24
harvasa päivä tullu viininpunanen gt tummilla lexus valoilla vastaa, kerholaisia? muutenki näitä alkanna näkyä vähä joka kulmalla Wink
P11 gt -98 JM
Reply
#25
Mika_T Wrote:Oliskohan Kizmo ollut eilen liikenteessä Leväsentiellä tuossa puoli viiden seutuun? Valkoinen R33 siirtolapuilla?
Taisinpa olla minä :Smile
Reply
#26
Valkoinen R33 ajeli tänään 30.5 iltapäivällä kannassa kaupungilla ja kauppakatua noustessa oli myös valkoinen, ilmeisesti kotkan entinen Gt primera. Morjestaa 33 kuskille koetin kun käännyttiin kauppakadulta puistokadulle, mutta ohi vaan meni että suhahti. ja tähän primeraan palaten että lieko se vielä kaupan vai uusia nissanisteja kuopijoon.
Primera P11-97 &amp; Corolla -91
Reply
#27
Marek Wrote:Valkoinen R33 ajeli tänään 30.5 iltapäivällä kannassa kaupungilla ja kauppakatua noustessa oli myös valkoinen, ilmeisesti kotkan entinen Gt primera. Morjestaa 33 kuskille koetin kun käännyttiin kauppakadulta puistokadulle, mutta ohi vaan meni että suhahti. ja tähän primeraan palaten että lieko se vielä kaupan vai uusia nissanisteja kuopijoon.

Minä saatoin ajella. Taisin olla niin ajatuksissa, että en huomannu ;D

GTRdevil oli varmaan vänärillä samoihin aikoihin? Olisin tullu siihen rupattelee, mut olit hävinny ku seuraavan kerran siitä pujahin ohi..
-R33 gts-t -95
-Rav4 -06
-Transporter -11 4motion
Reply
#28
Kuka mahtoi ajella (30.5) tummalla 300zx:llä (Z32) satamakadulla 16-17 välissä..?
BMW 320d E91, Nissan Almera
Reply
#29
datsunpower Wrote:Joka päivä tulee bongattua Itkonniemellä työpaikan ohi ajava oranssi S14... ilmeisesti spoon?
Kaasujalka tuntuu olevan yleensä kohtuu raskas ;D

Ei saa olla teiden tukkona. Varsinkin aamuliikentees! ;D
Reply
#30
Musta R33 ajeli hetken perässä reilu tunti sitten. Ken tunnustaa?
-R33 gts-t -95
-Rav4 -06
-Transporter -11 4motion
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)