Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nissan Nordic - Z Tour 2008 - PERUTTU
#1
Tärkeä tiedoitus!

Nissan Nordic on järjestämässä kesäkuun toisella viikolla Z kiertueen suomessa!
Seuraavan viikon sisään pitää ilmoittaa saadaanko minimissään 7 autoa kiertämään viikoksi suomea!
Mukana hommassa on 2008 mallin 350Z roadster.

Eli sitovia ilmoittautumisia tarvitaan HETI!
Autot voi tulla omistajineen (mikä yllätys), mutta ei pakko. Autot voidaan myös antaa NN:lle kuljetettavaksi ja vastattavaksi. Niillä ei ajeta eikä anneta koeajettavaksi.

Autoja voi myös tulla suoraan tapahtumaan lähialueelta jos niin haluaa. Oulu, mikkeli, jkl, karkkila, hki tms. oli kaupunki arvio.

Tosiaan viikon sisään pitää saada tietoon pystytäänkö toimittamaan 7 Zetaa minimissään tapahtumaan tai se perutaan!
Hommaan Nissan Nordic tulee polttamaan paljon rahaa.

Tällä hetkellä listalla.
Kennedy - Z31 facelift punainen
Billman - Z32tt musta
Zeppis - Z31 pre-face musta
RM-A - 280ZX tumma sininen

Treelta menossa kyselyyn punainen avo Z32na

Onko seuraavilla kiinnostusta asiaan?

Zeta-Jones - 260Z
markku240z - 240Z
EJ Pedge - 280ZX varalle? tai itse paikanpäälle muuten vaan?
Ekku ja kicca - 280ZX varalle? tai itse paikanpäälle muuten vaan?

240Z ja 280Z kiinnostaisi nyt ainakin. Muutenkin S30 malleja voisi olla pari ylimääräistäkin.
Z31 ja Z32 tällä hetkellä riittää. Paikanpäälle muuten vaan varmaan saa tulla.

Nyt jos koskaan on mahdollista saada näkyvyyttä Zetoille!
Joten pistä pikaviestiä jos omistat S30 korisen Zetan sekä olisit valmis antamaan/tuomaan autoa näytille.
Reply
#2
Tähän vähän lisätietoa. Eli autot kulkee brändätyllä autojenkuljetusrekalla. Mukaan lähteville kuljettajille maksetaan matkat, majoitus ja ruuat, mutta ei palkkaa eikä päivärahoja. Auto voi olla kyydissä joko koko kiertueen tai vain osan.

Nissan Nordicilla on oma mekaanikko joka huoltaa ja fiksaa lehdistöautot tip-top kuntoon. Myös tämä palvelu on auton luovuttajalle ilmainen.
Reply
#3
100% varmistus saadaan loppuviikosta, mutta näillä näkymin tulossa punainen 260Z Turbo sekä museoerkisteröity 240Z. Mahdollisesti toinen peruskuntoinen 240Z.
Reply
#4
Yhtä avo-Z32:a kyselty, ei luvannut vielä varmaksi mutta eiköhän se mukaan saada. Smile
&quot;Kerran olen tehnyt sen virheen, että olen olettanut täällä topicissa yhden asian ja sen jälkeen tuli totaali lynkkaus Xenonin ja jonkun muun toimesta&quot; -Weist<br /><br />Project SpeedWagon - Nissan Stagea 260RS
Reply
#5
Xenon Wrote:Yhtä avo-Z32:a kyselty, ei luvannut vielä varmaksi mutta eiköhän se mukaan saada. Smile

Paree olla..

Kennedy Wrote:Kennedy - Z31 facelift punainen
Billman - Z32tt musta
Zeppis - Z31 pre-face musta
RM-A - 280ZX tumma sininen

Noiden yllä olevien lisäksi listalla on 260Z (pun) Turbo sekä 240Z (pun) museorekisteröity.

Tässä alustavat päivämäärät ja paikkakunnat:
- ti 10.6. Oulu
- ke 11.6. Vaasa
- to 12.6. Seinäjoki
- pe 13.6. Karkkila
- la 14.6. Helsinki

Kaikki kynnelle kykenevät Zeta omistajat vaan paikalle katsomaan menoa!

Tarvittavat 7 autoa on nyt siis kasassa, mutta varalle tarvittaisiin parit vielä.
280ZX sekä S30 korisia voisi olla muutama varalla, ettei mitään yllättävää käy.

Huomenna ilmoitan Nissan Nordicille, että autot on saatu kasaan ja sitten lähtee pyörät pyörimään..
Reply
#6
Kennedy Wrote:ti 10.6. Oulu

Kaikki kynnelle kykenevät Zeta omistajat vaan paikalle katsomaan menoa!

Tarvittavat 7 autoa on nyt siis kasassa, mutta varalle tarvittaisiin parit vielä.
280ZX sekä S30 korisia voisi olla muutama varalla, ettei mitään yllättävää käy.

Voisin yrittää tuonne Ouluun tulla 280ZX:llä poikkeamaan, jos saan töistä vapaata ja Zetori on yhteistyökykyinen. Smile
Reply
#7
Ja siitähän oli puhetta kanssa että jos antaa auton kiertueelle mutta ei itse pääse mukaan, saa kiertueen ajaksi jonkun laina-auton käyttöönsä ettei tarvitse autotta olla.

Reply
#8
Jeh.. Tässä tapauksessa vaan taitaa tulla kaikki kuskit (Kaidesta ei varmuutta) autojen mukaan.

Tässä varmaan lähiviikkoina saadaan selvitettyä myös millä me kuskit mennään ouluun yms. kun autot lähteepari pv etukäteen.


Hki päähän (ainakin) yritetään saada VIP parkkis Zeta omistajille.
Reply
#9
Tuli juuri puhelu Nissan Nordicista.

Z Tour on peruttu tältä vuodelta. Sad
Reply
#10
...Miten nää aina tuntuu kosahtavan nää NN jutut=)
&quot;Paska Analyysi&quot;<br /><br />&quot;Joojoo. Mä voin näyttää sulle miten tonne tallin katolle mennää takaperin juosten&quot;<br /><br />&quot;Mun Maailma,Mun säännöt&quot;
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)