Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kouvola-miitti
#1
Elikkä olisko porukalla kiinnostusta pitää miittiä tulevana perjantaina 8.2 kahdeksan aikaan?
Pyöris assan rinksaa pari kierrosta ;D ja sitten vaikka Korian ABC:lle kahville?
Reply
#2
mie oon ainakin mukana Big Grin
Reply
#3
Tuskinpa tuota parempaa tekemistä näillä näkymin tuolloin on, joten kaipa sitä voisi pyörähdellä.
Reply
#4
Mä oon näköjään Kouvolassa huomenna, joten kenties ehkä tuun tsiikaan, miten iso DNSF-posse sieltä löytyy.
Turpa kiinni ja näyttele iloista.
Reply
#5
Pääsin vast töistä kotiin, joten aika heikolta näyttää. Jos viel liikutaan kouvolaan päin niin ollaan ainakin puolituntia myöhässä Tongue
Reply
#6
Montako oli? Mä tulin stadista tänne maakuntaan vasta klo 19 jälkeen, ja klo 20 istuin vielä mutsin tarjoilujen äärellä, ei sitä kehdannu poiskaan juosta. Kun tuhlaajapoika tulee harvoin kotiin, niin pitää sitte edes esittää kilttiä. Tongue
Turpa kiinni ja näyttele iloista.
Reply
#7
K2 Wrote:Montako oli? Mä tulin stadista tänne maakuntaan vasta klo 19 jälkeen, ja klo 20 istuin vielä mutsin tarjoilujen äärellä, ei sitä kehdannu poiskaan juosta. Kun tuhlaajapoika tulee harvoin kotiin, niin pitää sitte edes esittää kilttiä. Tongue

Kaikki ne kolme, joiden odotettiinkin osallistuvan + yksi, jonka rassi makaa vielä tallissa.

Ja yksi violetti S14a näytti pyörivän muuten vaan, eipä taida olla edes kerholainen, ainakaan muiden Datsunistien seura ei kiinnostanut.

Toivottavasti kesän tullen ne kaksi punaistakin S14a:ta eksyvät edes joskus raitille... Wink
Reply
#8
T3rr0r| Wrote:
K2 Wrote:Montako oli? Mä tulin stadista tänne maakuntaan vasta klo 19 jälkeen, ja klo 20 istuin vielä mutsin tarjoilujen äärellä, ei sitä kehdannu poiskaan juosta. Kun tuhlaajapoika tulee harvoin kotiin, niin pitää sitte edes esittää kilttiä. Tongue

Kaikki ne kolme, joiden odotettiinkin osallistuvan + yksi, jonka rassi makaa vielä tallissa.

Ja yksi violetti S14a näytti pyörivän muuten vaan, eipä taida olla edes kerholainen, ainakaan muiden Datsunistien seura ei kiinnostanut.

Toivottavasti kesän tullen ne kaksi punaistakin S14a:ta eksyvät edes joskus raitille... Wink
kävihän toinen niistä punasista a-malleista yöllä pyörähtelemässä assalla Wink
Reply
#9
T3rr0r| Wrote:
K2 Wrote:Montako oli? Mä tulin stadista tänne maakuntaan vasta klo 19 jälkeen, ja klo 20 istuin vielä mutsin tarjoilujen äärellä, ei sitä kehdannu poiskaan juosta. Kun tuhlaajapoika tulee harvoin kotiin, niin pitää sitte edes esittää kilttiä. Tongue

Kaikki ne kolme, joiden odotettiinkin osallistuvan + yksi, jonka rassi makaa vielä tallissa.

Ja yksi violetti S14a näytti pyörivän muuten vaan, eipä taida olla edes kerholainen, ainakaan muiden Datsunistien seura ei kiinnostanut.

Toivottavasti kesän tullen ne kaksi punaistakin S14a:ta eksyvät edes joskus raitille... Wink

Ketkä kolme? Ja ei kai tässä sotketa sitä erästä kerholaisen keulaswappia a-malliks?

Melkein harmittaa, kun en jaksanu liikkua minnekään. Toisaalta, kolmen Nissanin ruuhka ei kyl mitenkään hurjaa ole, etten sinänsä menettänyt mitään suurta. Toisaalta mun auto olis edustanut isoa prosenttia kerhopeleistä tuolla. ;D
Turpa kiinni ja näyttele iloista.
Reply
#10
K2 Wrote:Ketkä kolme? Ja ei kai tässä sotketa sitä erästä kerholaisen keulaswappia a-malliks?

Melkein harmittaa, kun en jaksanu liikkua minnekään. Toisaalta, kolmen Nissanin ruuhka ei kyl mitenkään hurjaa ole, etten sinänsä menettänyt mitään suurta. Toisaalta mun auto olis edustanut isoa prosenttia kerhopeleistä tuolla. ;D

No sanotaan sitten, että kaksi punaista a-keulaa, niin ei tarvi nussuttaa pilkkuja. :Smile

Minun, _temppan ja DMC-MPB:n Datsunin olivat koolla.
Reply
#11
K2 Wrote:Montako oli? Mä tulin stadista tänne maakuntaan vasta klo 19 jälkeen, ja klo 20 istuin vielä mutsin tarjoilujen äärellä, ei sitä kehdannu poiskaan juosta. Kun tuhlaajapoika tulee harvoin kotiin, niin pitää sitte edes esittää kilttiä. Tongue

Olisit tullut vaan pyörimään, mekin ehdittiin paikalle vasta n. klo. 21. Eikä uskallettu edes ensimmäisellä kierroksella pysähtyä assalle kun _tempalla oli 15 henkivartijaa mukana. ;D Ja onhan kolme autoo aina parempi kuin yks.
Reply
#12
DMC-MPB Wrote:Eikä uskallettu edes ensimmäisellä kierroksella pysähtyä assalle kun _tempalla oli 15 henkivartijaa mukana. ;D
Pitäähän niitäkin nyt muutama olla mukana kun ei tiedä että minkälaista jengiä sieltä on tulossa ;D
Reply
#13
DMC-MPB Wrote:Olisit tullut vaan pyörimään, mekin ehdittiin paikalle vasta n. klo. 21. Eikä uskallettu edes ensimmäisellä kierroksella pysähtyä assalle kun _tempalla oli 15 henkivartijaa mukana. ;D Ja onhan kolme autoo aina parempi kuin yks.

Noh, tossa kun sanottiin, että kasin aikaan, ja sitten sinne Korialle. Nii luulin, että aika nopsaan kasin jälkeen ootte jo poistuneet assalta. Eikä mua kiinnostanu kauemmas lähtee ajeleen, kun kumminkin just olin sahannut Helsingistä Kymenlaaksoon. Noh, oon laiska. Joku toinen kerta sitten, kesällä nää on kivempii juttui.
Turpa kiinni ja näyttele iloista.
Reply
#14
Olisittepa ollu tänää assalla ku neljä s13 koppasta oli siellä rivissä :o Ja kaikki vielä lähti liikkeelle siitä ruudusta onnistuneesti! ;D
Quote:-If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports?-
Reply
#15
Tuukster Wrote:Olisittepa ollu tänää assalla ku neljä s13 koppasta oli siellä rivissä :o Ja kaikki vielä lähti liikkeelle siitä ruudusta onnistuneesti! ;D

Ihmeitä tapahtuu. Uskaltaako yrittää enää toiste? ;D
Reply
#16
No pitäiskö yrittää tänään jo toiste? 8) ois DMC-MPB kans tulos käymään
Menossa mukana http://www.motoworks.fi
Reply
#17
vois itekkin tulla joutessaa päristelemää jos siel on muitakin Smile
Reply
#18
Ite en tänää kerkiä. Pesen nisun ja käyn moikkaamas kaveria ja lähen päristelee kohti Lappeenrantaa.
Quote:-If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports?-
Reply
#19
STNA ku neekerit soittelee keskellä yötä asemalle.. Toiset koittaa nukkua! :Smile Eihän tästä kylästä ees löydy neljää S13? S14 on sitten kaksin verroin. Tongue
Reply
#20
ace Wrote:No pitäiskö yrittää tänään jo toiste? 8) ois DMC-MPB kans tulos käymään

Tänään ei kyllä jaksa, ostin lootallisen olutta, joten taitaa mennä sen parissa koko ilta. Smile
Reply
#21
Tänää vois autohommia joo, kattoo nyt uskallanko mihinkää parkkiin tulla turisemaan kun ei oo auto ees kerhokalustoa. :-[

_temppa onko oloja ollu eilisen jäljilt ;D
Reply
#22
Miikkis_ Wrote:_temppa onko oloja ollu eilisen jäljilt ;D
Ai että onko ? Ihan hirvee olo ollu koko päivän ;D
Reply
#23
J-R5 Wrote:STNA ku neekerit soittelee keskellä yötä asemalle.. Toiset koittaa nukkua! :Smile
Kukaa nuku vielä 10 aikaa :Smile
Quote:-If NISMO stands for Nissan Motorsports, does HOMO stand for Honda Motorsports?-
Reply
#24
Ei jumalauta!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kuunnelkaapa tämä: http://www.radiorock.fi/podcast/radioroc...4738fd.mp3

Radio Rockin aamusta, jossa käsiteltiin pillurallia ja esimerkkinä oli Kouvola. Ylikomisariomikälie Antero Rossi haastattelussa ja pari muuta paikkakuntalaista soittaa lähetykseen. Jumaliste että putoilin, pakko mennä tänään pyörittämään tuonne. Big Grin
Reply
#25
Joo, oli kyl aamulla töissä ihan helevetin hauskaa koko porukalla ;D Hyvä että Kouvola tunnetaan ees jostain. :Smile
Reply
#26
T3rr0r| Wrote:Ei jumalauta!!! ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Kuunnelkaapa tämä: http://www.radiorock.fi/podcast/radioroc...4738fd.mp3

Radio Rockin aamusta, jossa käsiteltiin pillurallia ja esimerkkinä oli Kouvola. Ylikomisariomikälie Antero Rossi haastattelussa ja pari muuta paikkakuntalaista soittaa lähetykseen. Jumaliste että putoilin, pakko mennä tänään pyörittämään tuonne. Big Grin


ei helv.. ;D juuri näin.. ;D ;D
Reply
#27
Tänää heittämää vähä sitä kuuluisaa kouvolan pillurallia ?? 8)
Reply
#28
Tuli eilen heitettyy jo aika paljon ;D Kai sitä vois tänään taas pyörähtää siellä..

Ace jakso kans eilen aika pitkään pyörittää rinkiä Tongue
Reply
#29
Ehkä paikalla Big Grin
Reply
#30
Miikkis_ Wrote:Tuli eilen heitettyy jo aika paljon ;D Kai sitä vois tänään taas pyörähtää siellä..

Ace jakso kans eilen aika pitkään pyörittää rinkiä Tongue

jep, et ees uskaltanu morjestaa ;D just tulin keskustasta ja illaksi uudestaan ;D
Menossa mukana http://www.motoworks.fi
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)