Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turun sporttinissanit (ja datsunit)
#1
Aloitetaanpa vanha threadi uudestaan. Smile

Harmaa 200SX (s13 luultavasti) väriltään EHKÄ harmaa ja pohjamaalissa/punaisessa maalissa takaluukku. Ajelit edessä ~18:00 Suikkilantiellä ensin ihan Citymarketin kohdilla ja (Citymarketille päin) ja vähän myöhemmin samaan suuntaan takaisin. Kukas tunnustaa? Smile

edit: Nyt kun muistelen lisää, niin voi olla, että näin saman auton eilen illalla 21:30 kieppeillä Hesehotellin nurkilla. Big Grin
N13: 2004 - 2011<br />N16: 2010 -
Reply
#2
Näin itse itseni kisailemassa T4 Volvoa vastaan.No ei nyt kisa vaan se Volvo lähti perään ja 8) välimatka vain kasvoi.
S13 tänään n. klo.1000 Puistokadulla Harmaa? mutta oli punainen takaluukku.Sama varmaan Wexin näkemä ?
Täysvetoinen Audi V6 Smile
Reply
#3
Saman nähny härkämäen/jyrkkälän/suikkilan suunnalla muutamaan otteeseen. Mahtaako lämppäri toimii ku aina näkyy olevan iso takki niskassa? Smile
Reply
#4
Minähän se olin, tunnustan. Satun asumaan Härkämäessä, joten taatusti näkyy noilla suunnilla Smile Ja lämppäri toimii kyllä, muusta en niin varma sit oliskaan ;D
Nissan 200sx s13
Reply
#5
LapastineN Wrote:Minähän se olin, tunnustan. Satun asumaan Härkämäessä, joten taatusti näkyy noilla suunnilla Smile Ja lämppäri toimii kyllä, muusta en niin varma sit oliskaan ;D
Tervetuloa Forumille Smile
Täysvetoinen Audi V6 Smile
Reply
#6
Kiitän!
Nissan 200sx s13
Reply
#7
Kukas ajo harmaalla R32:lla mun vieressä tänään aamulla ohikulkutien alussa? Kello oli jotain ennen seiskaa. Olin aivan unessa ja vasta hetken myöhemmin tajusin että itekkin ajoin skylinellä Tongue
Reply
#8
Tuliks joku mua tänään skyllellä vastaan noin 21.15 siinä raviradan lähellä turkuunpäin`? Big Grin
&lt;3
Reply
#9
Saatoin olla minä jos se ei ollut punanen r32..
Reply
#10
Paappis Wrote:Saatoin olla minä jos se ei ollut punanen r32..

ei voi tietää ku oli niin pimeetä, roikut edelläajavan persees? Big Grin
&lt;3
Reply
#11
Tänään (24.11) klo 21.35 Nähty "kirjava" S13 Halisten valoissa.. Tais olla ulkokuori vähän kesken.. Kuka mahtoi olla, vai oliko kukaan Tongue ?
205 GTi -&gt; RS13 -&gt; A3 1.8T -&gt; Passat 1.8T Highline (lastullakin tuhnu) ---&gt; Joku perkeleen raato Smile
Reply
#12
maddikaddi^ Wrote:
Paappis Wrote:Saatoin olla minä jos se ei ollut punanen r32..

ei voi tietää ku oli niin pimeetä, roikut edelläajavan persees? Big Grin
Harvemmin persuuksissa roikun. Oikeenpuolen ohjauksella tulee pideltyy hyvinkin pitkiä turvavälejä.
Reply
#13
Stoney Wrote:Tänään (24.11) klo 21.35 Nähty "kirjava" S13 Halisten valoissa.. Tais olla ulkokuori vähän kesken.. Kuka mahtoi olla, vai oliko kukaan Tongue ?

Tarkoitat sellaista missä valkoinen takapuskuri, siniset etulokasuojat ja muuten auto taitaa olla punainen?

Itse näin samaisen laitoksen Helsinginkadulla pari päivää sitten ;D
500whp.net - Do you have what it takes? 80-luvun perhesedan, 2jz coming soon...
Reply
#14
ExPReS Wrote:
Stoney Wrote:Tänään (24.11) klo 21.35 Nähty "kirjava" S13 Halisten valoissa.. Tais olla ulkokuori vähän kesken.. Kuka mahtoi olla, vai oliko kukaan Tongue ?

Tarkoitat sellaista missä valkoinen takapuskuri, siniset etulokasuojat ja muuten auto taitaa olla punainen?

Itse näin samaisen laitoksen Helsinginkadulla pari päivää sitten ;D

Kyl vaan, vissiinkin sama auto. Sinistä valkosta ja suurimmaks osaksi punaista tais olla.. Tongue

Tähän perään vois kysellä et onko jonkun klubilaisen valkonen S13 Kaerlan kumin peltikorjaamolla saamassa uutta ilmettä keulaan? Kiinnostavan näkönen laite Smile
205 GTi -&gt; RS13 -&gt; A3 1.8T -&gt; Passat 1.8T Highline (lastullakin tuhnu) ---&gt; Joku perkeleen raato Smile
Reply
#15
Minä tunnustan tuon kirjavan sx omakseni...maalaukseen olis tarkoitus viedä talven aikana.just sain auton nippuun...
200sx s14 -94
EX Pinky Drifting Team<br /> 200sx s13 sr20det
Reply
#16
kenen luupää on IEV-***? puuhiksen?
&lt;3
Reply
#17
musta silvia länsikeskuksessa tänään bongattu.en muista ennen tätä yksilöä turussa nähneeni.
Nissan 200SX -91.Datsun Finn -72.Datsun 120y sedan -76.SET/PET 1320.OverBoost Drivers. ry
Reply
#18
Punainen S13 nähty bussiasemalla sunnuntai (16.12) illalla n. 22.30 aikoihin. Tulit vissiin jotain sälliä heittämään inttibussiin.. Aika ikävä ääni kuului kun teit uukkarin.. Ite olin tien toisella puolella vanhalla taksimersulla ;D
205 GTi -&gt; RS13 -&gt; A3 1.8T -&gt; Passat 1.8T Highline (lastullakin tuhnu) ---&gt; Joku perkeleen raato Smile
Reply
#19
Keskiviikkona nähty harmaa S13 orikedolla päivällä, aikaa en muista.. Jotain teippauksia oli autossa ja ainakin mörinäpönttö Smile

Ja eilen illalla nähty punanen S13 ohikulkutiellä kaheksan maissa.. tummat takalasit, peltivanteet..
205 GTi -&gt; RS13 -&gt; A3 1.8T -&gt; Passat 1.8T Highline (lastullakin tuhnu) ---&gt; Joku perkeleen raato Smile
Reply
#20
Ite näin littoisissa Skylinen.
Oli aika pimeää niin ei kunnolla nähnyt.
Punainen se oli ja tais se olla r32.
Reply
#21
maddikaddi^ Wrote:kenen luupää on IEV-***? puuhiksen?
Missäs munt bongasit ? en kai vaan kaahannut ? Big Grin
Täysvetoinen Audi V6 Smile
Reply
#22
iskender3 Wrote:Ite näin littoisissa Skylinen.
Oli aika pimeää niin ei kunnolla nähnyt.
Punainen se oli ja tais se olla r32.

Taitaa olla r33 joku lietolainen sälli osti täs äskettäi semmosen.
-autonmaalaukset ym..<br /><br />Harraste: s14a -99<br />Harraste: bmw e30 325ix<br />Käyttis: e30 325i touring<br />Varaosa: s14.5 -99
Reply
#23
Littoinen ja lieto on eri mestoja...Se on sama r32 rb20det kun on aiemminkin ihmetelty foorumilla. Se on peltikilvissä ja sitä ajaa sellane nuori sälli. Ei ny nimiä viitti kertoa Smile Löytyy mm Japanimportsin tarra takaikkunasta.
Reply
#24
Pongattu hopeinen luupää Koulukadun Nesteellä ;D Hieman humalainen omistajakin (kyytiläinen) siinä hyöri ja soitti musiikkia Wink
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run Blogi<br /><br />Around The World<br /><br />http://www.minunauto.com/?9947
Reply
#25
Prkl, mietin tossa 1½h sit meenkö satashellille vai koulukadulle ja päädyin ensimmäiseen. Big Grin
N13: 2004 - 2011<br />N16: 2010 -
Reply
#26
Puuhis Wrote:
maddikaddi^ Wrote:kenen luupää on IEV-***? puuhiksen?
Missäs munt bongasit ? en kai vaan kaahannut ? Big Grin

rallen pikalounas @ pargas Tongue
&lt;3
Reply
#27
wex Wrote:Prkl, mietin tossa 1½h sit meenkö satashellille vai koulukadulle ja päädyin ensimmäiseen. Big Grin

Koulukadulla oli ihmeen paljon elämää eilen yöllä, jos ois hiukan ollu lämpimämpi niin ois voinu kuvitella että on kesä Big Grin

Yks punanen s13 kakssatkukin siellä pyörähti pariin otteeseen.
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run Blogi<br /><br />Around The World<br /><br />http://www.minunauto.com/?9947
Reply
#28
Tellu Wrote:Pongattu hopeinen luupää Koulukadun Nesteellä ;D Hieman humalainen omistajakin (kyytiläinen) siinä hyöri ja soitti musiikkia Wink
Hihii Mites soi ? Kun pakotin sut sisälle ja laitoin oven kines ;D
Täysvetoinen Audi V6 Smile
Reply
#29
Puuhis Wrote:
Tellu Wrote:Pongattu hopeinen luupää Koulukadun Nesteellä ;D Hieman humalainen omistajakin (kyytiläinen) siinä hyöri ja soitti musiikkia Wink
Hihii Mites soi ? Kun pakotin sut sisälle ja laitoin oven kines ;D
Kyllähän soi ihan kivasti. Ne sun penkit voisin kyllä viedä ;D
DNSF Mediterranean Sea Scrapyard Run Blogi<br /><br />Around The World<br /><br />http://www.minunauto.com/?9947
Reply
#30
Punainen S13 @ Kaarinan Teboil ½h sit.
Orkkis alut ja ei välijäähyä.
N13: 2004 - 2011<br />N16: 2010 -
Reply


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)