Welcome to DNSF.org

HUOM HUOM HUOM 17.12.2016 uudistuksen jälkeen vaikuttaisi siltä, että kaikkien pitää tilata uusi salasana itselleen.

Tilaa uusi sähköpostiisi kirjautumisikkunan nappeja käyttämällä ja toimi viestissä olevien ohjeiden mukaan. Salasanan toimittamisessa saattaa mennä jopa 15min. Tarkista myös roskapostikansio sähköposteistasi siltä varuin, että viesti on siellä. 

Grand Tourer

Infiniti G35

5 posts in this topic

Löytyisikö täältä käytännön kokemuksia Infiniti G35 Coupesta? Tekniikaltaan ilmeisesti varsin vastaava peli kuin 350Z? 

Asun ulkomailla ja täällä noita olisi järkihintaan runsaasti tarjolla. Zetaan verrattuna saisi mukulatkin tarvittaessa kyytiin. Suurin osa on automaatteja, onko tuo automaatti kuinka masentava ajossa, kannattaako kyttäillä ennemmin sopivaa manuaalia? Kiitokset etukäteen vastauksista.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foorumeilla on ainakin yksi automaattizeta, jonka omistaja on käynyt kiertämässä Euroopan ratoja sen kanssa, joten ei se kai ihan surkea loota ole.

Bongasin itse eilen Tikkurilan Lidlin parkkihallissa punaisen G35:n ja on se nätti peli livenä. Melkein tekisi mieli itekin hommata, pääsis muksut takapenkille. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ookoo, kiitokset vastauksesta :) Onko tuossa tekniikassa jotain isompia tyyppivikoja/huoltokohteita jota kannattaa huomioida kun noita alkaa katselemaan? Kuinka paljon edistyksellisempi G37 on tuohon verrattuna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meillä on 350Z automaattina ja me ollaan erittäin tyytyväisi laatikon toimintaan. Myös radalla vaihteiden vaihtaminen sujuu todella hyvin ja nopeasti.

G35 on 350Z vastaava ja G37 370Z vastaava. G37 automaatti malleissa on ns. rattivaihteet, jolla manuaalivaihtaminen on hieman helpompaa. Tosin nykyisessä käyttöautossani on myös vastaavat, eikä niitä kovin paljon tule käytettyä. 350Z laatikko vaihtaa muuten paljon paremmin, kuin VW konsernin DSG laatikot.

Autoa on käytetty myös talvella, jolloin auton tehot hieman vaikeuttaa / leikityttää ajamista.

Jarrupaloja tuntuu kuluvan aika reippaasti, ehkä automaatista johtuen. Me ollaan kokeiltu EBC, Brembo ja OEM. Parhaiten näyttäisi normikäytössä toimivan Nissanin OEM palat.

Ulkomailta G35/350Z tuotaessa kannattaa ottaa malli, jossa on Brembon jarrut. Niiden tehot on paremmat kuin vakiot. G37/370Z valittaessa jarrujen vaihtoehtona on Akebono/vakio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

G37 (V36) on varustukseltaan eri vuosikymmeneltä, jos verrataan G35:n (V35)

Rattivaihteet kuuluu tiettyihin varustetasoihin.

G37 on valmistettu kahdella eri automaatilla, 5- ja 7-vaihteisena.

Myöskin huomioonotettavaa on Sport- ja Base malliien varuste-erot. Mm. Lukkoperä.

Tuolta voi katsella lisää spekseistä: http://www.infinitig37.com/coupe.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now