Welcome to DNSF.org

HUOM HUOM HUOM 17.12.2016 uudistuksen jälkeen vaikuttaisi siltä, että kaikkien pitää tilata uusi salasana itselleen.

Tilaa uusi sähköpostiisi kirjautumisikkunan nappeja käyttämällä ja toimi viestissä olevien ohjeiden mukaan. Salasanan toimittamisessa saattaa mennä jopa 15min. Tarkista myös roskapostikansio sähköposteistasi siltä varuin, että viesti on siellä. 

Sign in to follow this  
Followers 0
app

Nopeita vastauksia pieniin pulmiin? Kysy täällä niin nopeimmat vastaa!

13 610 posts in this topic

ei auta akun vaihto ja releitä on myös yritetty naputtaa. ajonesto vois olla jumissa mut ainakin se ajoneston valo kyllä sammuu ihan normaalisti.:(

Onko auto seissyt ulkona? Ovathan akun navat puhtaat ja maadoitukset kunnossa? 

Jos on ok, niin sitten lähtisin seurailemaan piuhoja konehuoneessa. Hiiret nimittäin osaa tehdä kaikenlaisia jänniä juttuja lyhyessäkin ajassa.

on seissyt osan aikaa ulkona. ja kai akun navat puhtaat on kun toinen akku on otettu toimivasta autosta. ja tohon hiirijuttuun ny en usko. toimisi noin 5sek alussa kun annoin apuvirtaa mutta sen jälkeen ihan kuollut koko laitos. ihan ku sulakevika mut kaikki sulakkeet silti ehjiä.

Mä mittaisin tuleeko virtalukolle asti edes virtaa. Aika nopee purkaa muovit pois ja pohjasta mitata että on jännitteitä. Kandee myös mitata sitä akkua sillä hetkellä, kun kääntää avainta ja kattoo kyykkääkö jännite ollenkaan. Jos ei mitään reagoi, niin todnäk silloin ei sähköä edes yritä mennä mihinkään.

Semmonen uskon asia kun moottoriöljy. Moni sanoo että 10w60 olis enemmin haittaa kun hyötyä? Näistä on niin monta eri koulukuntaa. Itsellä perusvireinen SR20DET. Kumpi sitten olis parempaa joku 5w40 vai 10w60 raceöljy. Castrollia oon käyttäny aiemmin Skylleissä, sillä mennään varmasti tämänki kanssa.

Vinkkejä millä saa vikakoodit -99 vuoden cedricistä?

9 hours ago, samuup said:

Semmonen uskon asia kun moottoriöljy. Moni sanoo että 10w60 olis enemmin haittaa kun hyötyä? Näistä on niin monta eri koulukuntaa. Itsellä perusvireinen SR20DET. Kumpi sitten olis parempaa joku 5w40 vai 10w60 raceöljy. Castrollia oon käyttäny aiemmin Skylleissä, sillä mennään varmasti tämänki kanssa.

Menisin suositellun viskositeetin mukaan. Jos ajo on enemmän suuntautunut radalle ja öljyn lämmöt on tapissa, niin sitten paksumpaa. Tää nyt on mun "uskomus".

4-mäntäsatulan purku? Mitäs vinkkejä mäntien irrotukseen on? Paineilmaa kyllä mutta mites kun ensimmäinen mäntä irtoaa? Vai puristimet joka männälle ja pikkuhiljaa saa kaikki irtoamaan? Eli sx etusatula kyseessä

riippuu mitä teet, itse laittaisin kolmeen puristimen ja pullauttaisin yksi kerrallaan pihalle, uudet tiivisteet ja takaisin sisälle. Ja seuraavan kimppuun. Voit tietenkin laittaa satulan paikoilleen ilman paloja ja painaa pedaalia, tulevat kaikki neljä mäntää aika ulos mistä sitten yksi kerrallaan otat pihdeillä irti. Vaatii siis jarrulevyn tai vastaavan etteivät tule pihalle vain yksi..

Ne lähtikin ihan wd kylvyllä ja sitten kahdella meisselillä kampesi ensin ja papukaioilla avitti. Lähtee puhallukseen nuo satulat.