Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Zoui

Skyline kilvitys FAQ

Recommended Posts

Olikos jossain jotain ihan yksinkertaista ja lyhyttä "Miten saada japanintuonti kilpiin"- viestiketjua/ohjeistusta meille joilla aika ja keskittymiskyky riittää näköjään kyllä auton tilaamiseen mutta nyt kun auto alkaa kohta olla perillä alkaakin iskeä paniikki että mitäs sitten pitäisi tehdä että sillä sais ajella ihan oikeastikin joskus? Tämä ketju on paisunut niin isoksi että meikäläisen vapaa-ajalla ei ainakaan onnistu lukea läpi :) R32 GT-R pitäisi hakea Hangosta kesäkuussa.

Olikos jossain jotain ihan yksinkertaista ja lyhyttä "Miten saada japanintuonti kilpiin"- viestiketjua/ohjeistusta meille joilla aika ja keskittymiskyky riittää näköjään kyllä auton tilaamiseen mutta nyt kun auto alkaa kohta olla perillä alkaakin iskeä paniikki että mitäs sitten pitäisi tehdä että sillä sais ajella ihan oikeastikin joskus? Tämä ketju on paisunut niin isoksi että meikäläisen vapaa-ajalla ei ainakaan onnistu lukea läpi :) R32 GT-R pitäisi hakea Hangosta kesäkuussa.

http://www.dnsf.org/showthread.php?10865-Skyline-rekisteröintitopicit-niille-jotka-eivät-halua-tai-osaa-käyttää-hakua

Eipä taida yksinkertaisempia viestiketjuja löytyä...?

Edit: Jahas, ei taida linkit toimia uudella forumilla...

Juuripa näin eli nuo linkit oli mulla kotikoneellakin tallessa että nyt kun auto alkaa lähestymään niin alan selaamaan sieltä muutamaa tuoretta ketjua mutta nytpä nuo linkit ei enää toimikaan kun foorumin softa meni uusiksi.

Mites kun on 96 auto, ehyväksytyt valot ni tarviiko niille olla uuden ohjeen mukaan korkeudensäätö? en äkkiseltään löytänyt vastausta siihen katsuri väitti että vain dotvaloilla voisi välttää korkeudensäätötarpeen.

Mites kun on 96 auto, ehyväksytyt valot ni tarviiko niille olla uuden ohjeen mukaan korkeudensäätö? en äkkiseltään löytänyt vastausta siihen katsuri väitti että vain dotvaloilla voisi välttää korkeudensäätötarpeen.

Jeps. 6/95 jälkeen täytyy olla korkeudensäätö, jos on e-hyväksytyt valot. Dot-valoissa ei tarvi korkeudensäätöä.

Mistäs noi massatiedot nyt pitäs saada? Vai riittääkö kun ite laittaa jonkun laminoidun paperinpalan tonne konehuoneeseen missä päästä heitetyt massat? Kun eivät suostu konttorilla punnitsemaan ennenkuin on joko viralliset tiedot massoista tai sitten virallinen lappu ettei massoja ole saatavilla.

Ei ole vielä tullut perille TUV-nordin lappua, näyttivät mulle konttorilla (KAUS) toista tuv-nordin lappua ja selittivät vaan ettei niissä lue muutakun noi hyväksymistiedot, eli massoista tarvis mukamas erikseen joku lappu olla...

Yritä pysyä yhdessä topikissa ja lue tämä topikki alusta loppuun tarkasti läpi. Suurin osa vastauksista on jo täällä.

Kyllä mä olen jo lukenut tämänkin topicin läpi, mutta ei hirveästi lohduta että nää postaukset on 3-5 vuoden takaa ja yksikään linkki ei toimi koska AKE:a ei ole enää olemassa. Ja täälläkään ei ole yksiselitteisiä vastauksia (tiedän että on kirjava käytäntö), että näin.

Mulla muistaakseni oli skyllessä Tuv lapussa(pakettiautopojat) massat ylhäällä jonka jälkeen lähdettiin puntarille. Eise ainakaan mun mielestä ottanu export certificatestakaan sitä painoa. Saathan sä massatodistuksen nissan nordicilta. Voin vaikka laittaa kuvan sellasesta jos mulla on tallella, oli tasan niin virallisen näkönen että voi pyyhkiä perseen sillä ja makso kuitenkin 125€.. Itse tilasin moisen siinä toivossa että laittavat sellaset massat mitkä lupailivat (4paikkasuuden kannalta) mutta turhaan...

Kauanko yleensä K1:ltä on kestänyt tuon vastaavustodistuksen saaminen?

Kysyin viikko sitten K1 katsurilta, että hommaaks ne niitä lappusia. Vastas et hommaa mut kestää aivan liia kauan.. Kokemuksia k1 kautta?

Vai kannattaako suoraan kysellä pakupojilta?

Ja peltikilpiä noutaessa pitää olla tuo täysin alkuperäinen todistus? Kopio luultavasti ei käy?vai?

Pitäis täs viikon sisäl laittaa hakuun.

Tarvii olla alkuperäinen rekisteröintitodistus tuontimaasta ja oletettavasti omistajaselvitys (myyntilaput), näin sanoi katsuri siis.

Itse olen tässä k1 odotellut 2 viikkoa, pakettiautopojat olisivat saaneet lapun mulle jo mutta hinnassa 150€ eroa. Ajattelin ensviikolla soittaa ja kysellä kauanko vielä kestää.

Mulle sanoivat että voi mennä viikko, pari tai kuukausikin kun on niin paljon välikäsiä kuulemma.

Edited by joopajoo111

Itse viime vuonna k1:ltä tilasin tuon lapun ja sanoivat mulle, että tuu katsastaan autos ja lappu tulee perässä postissa. Noh nyt tuli vasta mieleen, että ei oo kyseistä lappua vieläkään ilmaantunut :)

Frendini tilas ajat sitten pakupojilta, mutta trafista sanottiin että kopio ei käy. Pitää olla alkuperäinen. Saksaan muutamaan otteeseen lähetelly viestiä, eikä ole vastausta tullut... ja pakupojilta kysellyt, mutta ei oo sen kummemmin mitään info saanut eikä edistystä tapahtunut. Peltikilvet saamatta vielä lapun takia.

Ootteko saanut peltikilpiä tolla kopiolla? Joka lähetetty faksina?

No äh, ei se kopio kelpaa.

Mitenhän tuo taas on oikeasti mennyt, onko "frendi" äveriästä sorttia? :)

Pakettiautopojat lähettää sähköpostilla ilmaisen esikatseluversion lapusta. Alkuperäinen versio tulee postiennakkokirjeenä postiin, mistä sen saa lunastaa rahaa vastaan..

Eli ettei nyt vaan olisi tuolla ilmaisversiolla yritetty ja sitten tehty oharit ja jätetty lappu hakematta postista..

K1:ltä mulla kesti se todistus tulla ~2kk. Kun sen hoitaa heti ajoissa, niin sen kerkeää saamaa ennen kuin tarrakilvistä loppuu virta. Eikös tuon takia voisi saada tullilta lisäaikaa tarrakilpiin, jos se todistus ei ole tullut? Vuosihan oli 2011, kun itse tuota tarvitsin. Hirveä hoppu kaikilla tuntuu olevan joka asiassa....

On kokemuksia K1:sestä kymmenien todistusten verran. Toimitusajat varmaan parin viikon ja kymmenen viikon välissä. Kaikki on toistaiseksi tullut.

Kaikkia K1:siä ei vaan homma kiinnosta kovin paljoa, kannattaa suosia niitä joista todistuksen varmasti saa.

Hämeenlinnan konttorista sanoivat nyt uudelleen soitettaessa että menee 4-5 viikkoa saada lappu heidän kauttaan. Kolmas viikko itellä menossa siis. toivottavasti ensviikolle jo tulis.

Hämeenlinnan konttorista sanoivat nyt uudelleen soitettaessa että menee 4-5 viikkoa saada lappu heidän kauttaan. Kolmas viikko itellä menossa siis. toivottavasti ensviikolle jo tulis.

Kunhan tulee siinä kolmen kuukauden sisäl ennenku siirtokilpien aika loppuu, auton tulokin lykkääntyi jälleen viikolla.. ens viikkoo ootelleessa nii pääsis itekki jo hommiin

Kunhan tulee siinä kolmen kuukauden sisäl ennenku siirtokilpien aika loppuu, auton tulokin lykkääntyi jälleen viikolla.. ens viikkoo ootelleessa nii pääsis itekki jo hommiin

Jotta saat 3 kuukauden kilvet pitää katsastus aloittaa 10 päivän kuluessa veroilmoituksen jättämisestä. Tämä ei ole mikään tiukan tiukka raja, mutta viikon sisällä tulli jo kyselee rekisteröintikatsastustodistusta. Tähän riittää ns. väliaikaistodistus, eli riittään kunhan katsastus on aloitettu, sen ei tarvi mennä läpi. MUTTA, katsastus pitää hoitaa loppuun kuukauden kuluessa, muuten menee koko jumppa uusiksi. Eli toisin sanoen sinulla ei ole aikaa odotella kolmea kuukautta.

Itse kypsyin tuohon K1:n luokattomaan hitauteen ja hankin paperit Pakettiautopojilta, vaikka ne enemmän maksoivatkin. Hintaero on kuitenkin pienempi kuin katsastuksen uusinta.

Jotta saat 3 kuukauden kilvet pitää katsastus aloittaa 10 päivän kuluessa veroilmoituksen jättämisestä. Tämä ei ole mikään tiukan tiukka raja, mutta viikon sisällä tulli jo kyselee rekisteröintikatsastustodistusta. Tähän riittää ns. väliaikaistodistus, eli riittään kunhan katsastus on aloitettu, sen ei tarvi mennä läpi. MUTTA, katsastus pitää hoitaa loppuun kuukauden kuluessa, muuten menee koko jumppa uusiksi. Eli toisin sanoen sinulla ei ole aikaa odotella kolmea kuukautta.

Itse kypsyin tuohon K1:n luokattomaan hitauteen ja hankin paperit Pakettiautopojilta, vaikka ne enemmän maksoivatkin. Hintaero on kuitenkin pienempi kuin katsastuksen uusinta.

Tota kymmenen päivän sääntöä ei enään ole, mutta sitkun tullista tulee ilmoitus niin sillon pitää aloittaa.

Keskiviikkon aika rekisteröintikatdastukseen, takasumari, sivuvilkut laitettu, eteen laitettu väliaikaseks toisen auton umpiot. Autoni on -98 malli, en oo korkeudensäätöö laittanu. Onko katsurit päästäny läpi jos on kaikki muut kohillaan muttei säätöö oo laittanu.. Noh saa nähä sit et pitääks sitä väsää vai laittaako jäykempää alustaa.

Kellää vissii kaavoi oo sähkösäädön asentamiseen?