Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Zoui

Skyline kilvitys FAQ

Recommended Posts

Vs: Skyline kilvitys FAQ

^^ Älä vaan tilaa sitä todistusta pakettiautopojilta!! K1-asemilta saat sen 208€:lla, kun pakettiautopojat taitaa ottaa siitä tuplahinnan.

Läheskään kaikki K1 eivät sitä vain viitsi/halua tilata ja Pakettiautopojilla maksoi ainakin alkuvuodesta vielä 275€.

ehyv=korkeudensäätö vaaditaan

Kävipä jännä sattumus tän uuden "kasiliitteen" kanssa konttorilla. Autossa vakioumpiot joissa toisessa E-hyväksyntä. Ulkoisesti ja sisäisesti ihan samanlaiset. Mutta toinen vaihtaa kuvion siis symmetriseksi, ei varsinaisesti mannereuroopan kuvio, muttei RHD:kään. Uuden mallisen tulkinnan mukaanhan auton alkuperäiset valot käy jos vaan värit ja sijainnit täsmää. (Eli mm. takavaloja ei tarvii enää askarrella vanerista ja motonetistä).

Otteeseen siis tuli (toki muutoskatsastettuna, kun rekkarileima oli tehty dottivaloilla), että "vaatimusten täyttymiseksi ajoneuvossa e-hyväksytyt etuvalot, ilman korkeudensäätölaitetta". Eli uuden kasiliitteen tulkinta jopa ihan konttorin teknisen tuen mukaan, jos e-hyväksytyt valot ovat auton alkuperäiset, ne käyvät siten sellaisenaan ilman korkeudensäätöä.

mitenkä toi r32 valoasia menee nykyään noitten pykälien mukaan? kelpaako orkkisvalot käännetyllä kuviolla? mulla on otteessa merkintä e-hyväksytyt valot niin ilmeisesti tarvii muutoskatsastaa takaisin alkuperäisiksi?. sivuvilkkujakaan ei ole, mutta se ei ole ongelma.

mitenkä toi r32 valoasia menee nykyään noitten pykälien mukaan? kelpaako orkkisvalot käännetyllä kuviolla? mulla on otteessa merkintä e-hyväksytyt valot niin ilmeisesti tarvii muutoskatsastaa takaisin alkuperäisiksi?. sivuvilkkujakaan ei ole, mutta se ei ole ongelma.

Tutulta konttorisedältä tota valoasiaa kyselin. Sanoi että käännetty kuvio käy nykyään kun muutoskatsastaa. Mutta tuota muutosta ei pysty jokasella konttorilla tekemään ::) Kyseinen hlö esim ei pystynyt tuota muutosta tekemään vaan olisi pitänyt mennä naapurikylän k1:lle missä tämä kirjaaminen otteeseen onnistuisi. Jokseenkin kuullosti huvittavalta kyseinen toiminta..

Tutulta konttorisedältä tota valoasiaa kyselin. Sanoi että käännetty kuvio käy nykyään kun muutoskatsastaa. Mutta tuota muutosta ei pysty jokasella konttorilla tekemään ::) Kyseinen hlö esim ei pystynyt tuota muutosta tekemään vaan olisi pitänyt mennä naapurikylän k1:lle missä tämä kirjaaminen otteeseen onnistuisi. Jokseenkin kuullosti huvittavalta kyseinen toiminta..

No sillä sun tutulla ei napit riittäny siihen katsastukseen. :) Itekki vasta yhteen autoon muutoskatsastin renkaat samalla ku käytin auton vuosileimassa. Nii toinen katsuri joutu sen rengasmuutoksen tekemään. ;D

Itsellä tämä kans mietityttää r33:sen kohdalla. Mulle taas katsuri sanoi että ne on omavalmiste valot jos on menty muutteleen ja siksi vaatis jonkin erikois hyväksynnän/ tarkastuksen että kävis.

Miten lie sitten menee..

No sillä sun tutulla ei napit riittäny siihen katsastukseen. :) Itekki vasta yhteen autoon muutoskatsastin renkaat samalla ku käytin auton vuosileimassa. Nii toinen katsuri joutu sen rengasmuutoksen tekemään. ;D

Juu että ei oo tarpeeksi hihamerkkejä.. Sain vaan sellasen käsityksen Että tässä Raisio-akselilla toi kyseinen K1 asema olis ollu ainoo/lähin paikka missä tuon sillon olis voinut tehdä. Tuolla konttorilla missä kävin, niin kai nyt jokasella konttorilla on joku kuka voi normaaleja muutoskatsastuksia tehdä ;D Eli käsittääkseni normi muutoskatsastus-natsoilla tuota ei voisi tedä ::)

No se valohyväksyntä saattaa vaatia "hyväksytyn asiantuntijan" lausunnon, eli ei ole perus muutoskatsastus.. Ainakin A-Katsastuksella on tämä oma A-Test joka noita lausuntoja kirjoittaa, isommilta konttoreilta löytyy.

Se onkin sitten juu toinen juttu että periaatteessa vain tehdastekoiset ratkaisut voidaan hyväksyä, eli ei ehkä liikaa kannata mainostaa että on itse jotain muokannut..

pystyiskö joku ystävällisesti laittaa minulle yv:nä kuvan r33 gts-t valmistajan kilvestä..? eli siis tuo kilpi puuttuu omasta ja katsuri valitti kun ei kilpeä ole konehuoneessa mistä näkis ne akselimassat ym mitä siinä kilvessä on...

eli jos joku pistää kuvan tai ne painot ja muut mitä siin kilves on:) ni saisin käytyy teettää tarran konehuoneeseen missä on tarvittavat tiedot:p

pystyiskö joku ystävällisesti laittaa minulle yv:nä kuvan r33 gts-t valmistajan kilvestä..? eli siis tuo kilpi puuttuu omasta ja katsuri valitti kun ei kilpeä ole konehuoneessa mistä näkis ne akselimassat ym mitä siinä kilvessä on...

eli jos joku pistää kuvan tai ne painot ja muut mitä siin kilves on:) ni saisin käytyy teettää tarran konehuoneeseen missä on tarvittavat tiedot:p

No kai siellä sentään se kilpi on missä runkonumero lukee yms? sen kummempaa siellä ei olekaan. Sen massakilven saa tehdä itse ja tulostaa, ei tarvi olla mitenkään "virallinen".

Akselimassojahan tuohon ei taida mistään saadakaan, että kurja juttu jos niitä vaatii.. :)

Toteutus on helppoa - itsellä on excelillä tehty hyvin yksinkertainen paperinpalanen, mikä on läpinäkyvällä teipillä kiinni b-pilarissa.

gallery_20639_3608_39565.jpg

Tuossapa australian foorumilta pöllitty kuva moisesta, jonka jo tuonne toiseen topikkiin ensin laitoin mutta siirretään nyt vielä tänne.

Niin hätä ei sentään tarvisi olla että tungetaan samoja kysymyksiä jokaiseen topikkiin.

Anyway, noihin akselimassoihin tuo kuva ei kyllä auta kun niitä ei japaninmallien kilvessä näy.

Aivan. Sellainen täytyy itse tehdä. Se mitä siinä pitää näkyä selviää katsurilta.

Aivan. Sellainen täytyy itse tehdä. Se mitä siinä pitää näkyä selviää katsurilta.

Ei mulla ainakaan sellaista tarvinut tehdä itse ja liittää autoon.

Riitti vaan kun oli konttorilta tilattu lappu näistä tiedoista, lappu tais maksaa 150e.

Perhana kun ois tienny et ite tehty lappu ajaa saman asian.. :-X

Ei mulla ainakaan sellaista tarvinut tehdä itse ja liittää autoon.

Riitti vaan kun oli konttorilta tilattu lappu näistä tiedoista, lappu tais maksaa 150e.

Perhana kun ois tienny et ite tehty lappu ajaa saman asian.. :-X

Nyt ei ole kysymys TÜV todistusta massoista vaan laatasta konehuoneessa josta selviää massat.

Tää on joku "uus" juttu; tuli mulle vastaan viime marraskuussa vai milloin olikaan.

niitäkään massoja ei tarvii laittaa mihinkään jos kastui vaatii niin sit se ei tiedä mistään mitään... eli massa kilpi vaaditaan tyyppihyväksytyissä autoissa mut ei tyyppihyväksystyissä niitä ei vaadita... jos kastui haluu ne massat selvittää niin sanoo et eiku puntarit käteen... m. 3 jdm kilvittäny eikä ole missään massakilpiä eikä kyl ole vaadittu!

Tässä topicissa ei ole kyllä järjen hiventä, kun jokaiseen viestiin pitää kaikkien lukijoiden kommentoida että miten on itsellä mennyt..

Trafi on aika tarkkaan ohjeistanut että mitä pitää olla ja mitä ei. Se on sitten ihan "kastuin" mielenkiinnosta kiinni että mitkä kaikki asiat se muistaa ja jaksaa tarkistaa.. mutta kyllä tuo massakilpi siellä vaatimuksissa on.

Tässä topicissa ei ole kyllä järjen hiventä, kun jokaiseen viestiin pitää kaikkien lukijoiden kommentoida että miten on itsellä mennyt..

Trafi on aika tarkkaan ohjeistanut että mitä pitää olla ja mitä ei. Se on sitten ihan "kastuin" mielenkiinnosta kiinni että mitkä kaikki asiat se muistaa ja jaksaa tarkistaa.. mutta kyllä tuo massakilpi siellä vaatimuksissa on.

Tässä on nokonzok lainaus Subaru clubilta! Selventää vähään tilannetta:

Ei mistään löydy pykälää, missä sanottaisiin, että sitä ei tarvitse olla. Pykälissä sanotaan, että tyyppikilpi on oltava. Sehän näissä on, vain painot puuttuu. Tyyppihyväksyntävaatimuksissa on pykälät sille, että tyyppikilvessä on oltava myös painot. Mutta kun nämä eivät hyväksyttyjä ole - eikä näillä ole tyypitettyjä painojakaan - ei massoja tarvitse kilvessä olla.

Subaruissa tämä on tavallaan simppelimpi homma kun maahantuojalta tiedot painoista saa. Useimmissa tapauksissa näin ei kuitenkaan ole asian laita. Voidaan siis kysyä, että mitä siihen kilpeen ylipäätään pitäisi raapustaa

Löytyisikö tuo pykälä jostain että voisi sen viedä konttorille...? Ni pääsisi siitåkin..

Mulla on autossa tuo kilpi mikä ylempänä kuvassa on,mutta se ei kuulemma riitä, vaan pitäisi olla toinen lätkä,tarra yms missä on ilmoitettu akselipainot....

Löytyisikö tuo pykälä jostain että voisi sen viedä konttorille...? Ni pääsisi siitåkin..

Mulla on autossa tuo kilpi mikä ylempänä kuvassa on,mutta se ei kuulemma riitä, vaan pitäisi olla toinen lätkä,tarra yms missä on ilmoitettu akselipainot....

Näin ne sanoivat mullekin kun rekisteröin autoa. Tulostin ja laminoin vastaavuustodistuksesta akselimassat ja liimasin kiinni konehuoneeseen ;D Meni läpi näin.

Eli siis tuossa vastaavuus todistuksessa näkyy painot...?? Mulle ei viel oo todistusta tullut,mutta lähipäivinä varmaa tulee... Eli tämähän ongelma on sit selätetty..

Eli siis tuossa vastaavuus todistuksessa näkyy painot...?? Mulle ei viel oo todistusta tullut,mutta lähipäivinä varmaa tulee... Eli tämähän ongelma on sit selätetty..

Kyllä näkyy.

Ei mistään löydy pykälää, missä sanottaisiin, että sitä ei tarvitse olla. Pykälissä sanotaan, että tyyppikilpi on oltava. Sehän näissä on, vain painot puuttuu. Tyyppihyväksyntävaatimuksissa on pykälät sille, että tyyppikilvessä on oltava myös painot. Mutta kun nämä eivät hyväksyttyjä ole - eikä näillä ole tyypitettyjä painojakaan - ei massoja tarvitse kilvessä olla.

Sehän ei Trafia sido millään lailla mitä laki sanoo, kyllä ne silti massakilven vaatii.. Jos alat katsastusmiehelle tuosta itkemään niin se kaivaa sen Trafin ohjeen esiin, ja turhalla nillityksellä varmasti varmistat että kaikki muutkin katsastusta vaikeuttavat kohdat tulkitaan pilkuntarkasti vaikeimman kautta. :) kyse siis lähinnä siitä että haluaako auton leimaan vai ei. Jos ei tarvitse leimaa niin sitten voi yrittää päteä tässä asiassa. :)

Tuon lapun nyt tulostaa kahdessa sekunnissa.. ei tarvi olla edes laminoitu tms, pieni paperinpala kontaktimuovilla kiinni vaikka.

jos kastui haluu ne massat selvittää niin sanoo et eiku puntarit käteen...

Kerrohan vielä, miten akselimassat selvitetään punnitsemalla?

Suurinta sallittua akselimassaa siis kysyvät, se siis todellakin pitää vaan saada paperilla esimerkiksi valmistajalta tai tuv-lapulla tms. Sama tietohan tulee myös otteeseen..

Jos skyllen tuv-lapussa lukee akselimassat niin sittenhän tässä ei ole ongelmaa lainkaan.

Sehän ei Trafia sido millään lailla mitä laki sanoo, kyllä ne silti massakilven vaatii.. Jos alat katsastusmiehelle tuosta itkemään niin se kaivaa sen Trafin ohjeen esiin, ja turhalla nillityksellä varmasti varmistat että kaikki muutkin katsastusta vaikeuttavat kohdat tulkitaan pilkuntarkasti vaikeimman kautta. :) kyse siis lähinnä siitä että haluaako auton leimaan vai ei. Jos ei tarvitse leimaa niin sitten voi yrittää päteä tässä asiassa. :)

Tuon lapun nyt tulostaa kahdessa sekunnissa.. ei tarvi olla edes laminoitu tms, pieni paperinpala kontaktimuovilla kiinni vaikka.

jos kastui haluu ne massat selvittää niin sanoo et eiku puntarit käteen...

Kerrohan vielä, miten akselimassat selvitetään punnitsemalla?

Suurinta sallittua akselimassaa siis kysyvät, se siis todellakin pitää vaan saada paperilla esimerkiksi valmistajalta tai tuv-lapulla tms. Sama tietohan tulee myös otteeseen..

Jos skyllen tuv-lapussa lukee akselimassat niin sittenhän tässä ei ole ongelmaa lainkaan.

Legacyn kanssa kyl katsuri sitä kilpee alko eka vaatimaan mut kävi sit viel tarkistamassa ettei sitä tarvita! En sit tiedä mistä sen katto...

Onneks oli sellanen auto mistä ei katsuri keksimälläkään pääse sanomaan kun kaikki on tip top! Ja maahantuojan kirjottama vastaavuustodistus näpissä ;D Vaan 2004 käyttöönotettu jdm kyseessä

btw. Eipähän noita akseli massoja ole otteessakaan näkyny vaikka ne on vastaavuustodistuksesta löytyny vaik 2kpl noita legacyjä ollu...

btw. Eipähän noita akseli massoja ole otteessakaan näkyny vaikka ne on vastaavuustodistuksesta löytyny vaik 2kpl noita legacyjä ollu...

Mulla on ollut otteessa kaikki (kolmen auton), vastaavuustodistuksesta ottivat kopsun arkistoihinsa.