Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
vase

(tikkurilan yö): S14 vs VW passat ja muut VAG konsernin tuotteet

Recommended Posts

Kuka jäi vihreellä s14:llä 1.8t passatille pari tuntia sitten tikkurilassa/tuuskilla? Olen hyvin pettynyt..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Kuka jäi vihreellä s14:llä 1.8t passatille pari tuntia sitten tikkurilassa/tuuskilla? Olen hyvin pettynyt..

Veikkaan ,että se vaan pumppaili...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Veikkaan ,että se vaan pumppaili...

Hah! Tästä sloganista tulee vielä yhtä kuuluisa kuin "hapokkaastakin". Ja originaalista pumppailijasta autopiirien Olli Hokkanen. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Ei tähän voi muuta todeta kun hyvin meni passatti :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Ei tähän voi muuta todeta kun hyvin meni passatti :-\

Juu itekin ihmettelin, kun luulin, että sulla on koko putkisto vaihdettu siinä sx:ssä :) Noh, olihan passatissa putkistoa, lastua jne, että sikäli. Yli parisataa kaakkia kuitenkin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

kyllä siinä passatissa on myös isompaa cooleria, t04:sta yms. muuta mukavaa. saa ainakin putkiviri säksällä tehdä töitä. :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

kyllä siinä passatissa on myös isompaa cooleria, t04:sta yms. muuta mukavaa. saa ainakin putkiviri säksällä tehdä töitä. :-\

Ettet vaan tarkoita kkk04 ahdinta?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jani K

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Tuossa on tehot noin kolmesataa hevosta. Aika moni nissan sx200 on tullut häntä kopien välissä takaisin tuusulan motarilta kun tuon volkkarin kanssa on kilpasille rusalta lähtenyt. Eli jonkin verran saa nissaniakin virittää, että tuolle pärjää. Ei ihme, että vakio on jäänyt katselemaan takavaloja. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Tuossa on tehot noin kolmesataa hevosta. Aika moni nissan sx200 on tullut häntä kopien välissä takaisin tuusulan motarilta kun tuon volkkarin kanssa on kilpasille rusalta lähtenyt. Eli jonkin verran saa nissaniakin virittää, että tuolle pärjää. Ei ihme, että vakio on jäänyt katselemaan takavaloja. :)

On sen pakko olla kyllä hurjavekotin. Että ihan rusalta lähtenyt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Tuossa on tehot noin kolmesataa hevosta. Aika moni nissan sx200 on tullut häntä kopien välissä takaisin tuusulan motarilta kun tuon volkkarin kanssa on kilpasille rusalta lähtenyt. Eli jonkin verran saa nissaniakin virittää, että tuolle pärjää. Ei ihme, että vakio on jäänyt katselemaan takavaloja. :)

Miksei tälläsiä liiku Turussa :'(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Tuossa on tehot noin kolmesataa hevosta.

Uujee!! :o:o;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Tuossa on tehot noin kolmesataa hevosta.

Uujee!! :o:o;D

No suhteutettuna sama kuin nissanissa olisi 400hv. Eipä niitäkään nyt joka nurkissa pyöri... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Tuossa on tehot noin kolmesataa hevosta.

Uujee!! :o:o;D

No suhteutettuna sama kuin nissanissa olisi 400hv. Eipä niitäkään nyt joka nurkissa pyöri... ;)

Lähinnä naureskelin fellow-VAGistin tarvetta tulla oikein erikseen kertomaan että Tikkurilan amisbaarista löytyy noin kovia

kansanautoja.

Kyseisestä autosta en mitään tiedä, voihan se olla kivakin peli ollakseen köyhäin perheauto. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Taitaa olla punanen pasuuna kyseessä?

Eihän tuo 300hv ole vielä mitään noinkin painavassa autossa. Ainut, että vag:n 1.8t:stä saa bolt on kitillä vielä niin, että paikat kestää tuon n.300hv. Näitä 300hv vagineita on jo vaikka muille jakaa. ainut että niiden tehoista ei paljon netissä huudella, kun ne kivat katsastus sedätkin lukee näitä sivuja.

Ei varmasti tarvi paljon s14 virittää niin jää jo pasuuna. Kuitenkin taitaa olla vielä n.100kg painavampi tuo pasuuna, varsinkin kun on suurempi ahdin ja cooleri ym...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Taitaa VAG ryhmän moottorit olla yhtiä maailman helpommista virittää. Esin Audin 2.0l turbosta saa "helposti" 500 hummaa irti. Vakiona löytyy 200. Mutta juu eihän tuo ole temppu eikä mikään ottaa vag-ryhmän 1.8l T koneesta 300hv:tä irti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Taitaa VAG ryhmän moottorit olla yhtiä maailman helpommista virittää. Esin Audin 2.0l turbosta saa "helposti" 500 hummaa irti. Vakiona löytyy 200. Mutta juu eihän tuo ole temppu eikä mikään ottaa vag-ryhmän 1.8l T koneesta 300hv:tä irti.

On semmonen kutina , et siitä sun kahen litran padasta viittä sataa heppaa ei ihan heittämällä oteta.

Audin 2.2l B3 koneen sisuskalut kestää sen 500hv ,jos tietää mitä tekee.

Essonbaari ja todellisuus ei aina kohtaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Eihän tuo 300hv ole vielä mitään noinkin painavassa autossa. Ainut, että vag:n 1.8t:stä saa bolt on kitillä vielä niin, että paikat kestää tuon n.300hv. Näitä 300hv vagineita on jo vaikka muille jakaa. ainut että niiden tehoista ei paljon netissä huudella, kun ne kivat katsastus sedätkin lukee näitä sivuja.

Ja bolt-on kitti maksaa mitä? S14 virittäminen lähemmäs 300 heppaa (250+) on melkoisen halpaa.

Oikeasti, kuka luulee katsastussetien tosiaan lukevan näitä sivuja? ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Taitaa VAG ryhmän moottorit olla yhtiä maailman helpommista virittää. Esin Audin 2.0l turbosta saa "helposti" 500 hummaa irti. Vakiona löytyy 200. Mutta juu eihän tuo ole temppu eikä mikään ottaa vag-ryhmän 1.8l T koneesta 300hv:tä irti.

On semmonen kutina , et siitä sun kahen litran padasta viittä sataa heppaa ei ihan heittämällä oteta.

Audin 2.2l B3 koneen sisuskalut kestää sen 500hv ,jos tietää mitä tekee.

Essonbaari ja todellisuus ei aina kohtaa.

Ei varmaan heittämällä, mutta varmastikin saa otettua, juurikin jos tietää mitä tekee. vertailuksi voi hiukan miettiä litratehoja mitä otetaan skylleistä ja suprista. Helppoahan se on: kun antaa kasan rahaa ja saa valmiiksi tehdyn paketin, esimerkiksi.. Itse en tunne kyseistä lohkoa, että milloin korkkaa ja miten, mutta aina kun mennään pienillä litratilavuuksilla isoihin tehoihin niin se on yhtä perse edellä puuhun kiipeämistä. Tämä on vain minun mielipiteeni, ei herneitä.

Eihän tuo 300hv ole vielä mitään noinkin painavassa autossa. Ainut, että vag:n 1.8t:stä saa bolt on kitillä vielä niin, että paikat kestää tuon n.300hv. Näitä 300hv vagineita on jo vaikka muille jakaa. ainut että niiden tehoista ei paljon netissä huudella, kun ne kivat katsastus sedätkin lukee näitä sivuja.

Ja bolt-on kitti maksaa mitä? S14 virittäminen lähemmäs 300 heppaa (250+) on melkoisen halpaa.

Oikeasti, kuka luulee katsastussetien tosiaan lukevan näitä sivuja? ;D

Mitenhän paljon tulee alussa edukkaammaksi tuo vagin osto kuin suomessa varsin ylihinnoiteltujen sx:sien..? Varsinkin kun sx ei ole mitenkään muutenkaan autona erityisen luotettava, vaan huoltaa saa aika paljon.

Ja kaikkihan näitä varmaan kuitenkin harrastukseksi ropaa, niin kaikki pennit menee kuitenkin, se on sitte mitä saa vastinetta niille. Itse ajan mieluummin aavistuksen harvinaisemmalla japsisportilla kuin jollain kälyisellä jokamiehen volsulla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Näistä vastauksista paistaa aika hyvin mutu läpi ;D

No ei se mitään, jatkakaa vaan niin tästä kehkeytyy paras topicci ikinä :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Mutulla mennään.. vagit haisee, mut ei jaksa avautua..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Ja bolt-on kitti maksaa mitä? S14 virittäminen lähemmäs 300 heppaa (250+) on melkoisen halpaa.

Bolt-on kitti maksaa sen 4500e, riippuen tietenkin osista. Hinta on laskettu ilman töitä, ja kaikki pako/imupuolen putket itse tehtynä.

Eikä tossakaan mene pulttaamalla kuin suuttimet, pakosarja, ja turbo. Kaikki muut joudut rälläköimään poraamaan ja hitsaamaan paikoilleen.

Järkevällä tehokäyrällä, ja 1.3bar:in paineilla 323hv. Auto ei tietenkään ole minun...

Mutta sanotaan nyt että yli 350hv:n ei kannata edes mennä vagineilla paskojen kiertokankien takia.

Kyllä toi 200sx on huomattavasti halvempi viritellä, jos puhutaan 300hv:n tehoista.

E: puhuin 1.8t vag:sta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Ei varmaan heittämällä, mutta varmastikin saa otettua, juurikin jos tietää mitä tekee. vertailuksi voi hiukan miettiä litratehoja mitä otetaan skylleistä ja suprista. Helppoahan se on: kun antaa kasan rahaa ja saa valmiiksi tehdyn paketin, esimerkiksi.. Itse en tunne kyseistä lohkoa, että milloin korkkaa ja miten, mutta aina kun mennään pienillä litratilavuuksilla isoihin tehoihin niin se on yhtä perse edellä puuhun kiipeämistä. Tämä on vain minun mielipiteeni, ei herneitä.

Totta tämäkin.

Ei mulla mitään antipatioita vageja kohtaa ole,päinvastoin.Joku farkku tdi pashatti ois veikee käyttöpeli.Muutamaa audi projektia sivusta seuranneena ,ihmetyttää puheet helpoista tehoista.

Samanlaisia matolaatikoita nää on kaikki,mihinkään ei pitäs koskee,jos ei halua tehdä vuosihuoltoa ennen kauppaan lähtöä. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: (tikkurilan yö): S14 vs VW passat

Juu en sanonutkaan, että helposti saa 500, mutta "helpommin" kuin joistain muista. Itse tykkään vag ryhmän autoista. En sitten tiedä vaikuttaako se, että porukoilla on ollu Audi niin kauan kuin muistan ::)

Mutta kyllä juuri joku Passat 1.8l T farkku tai Audi A4 2.0l T Quattro Avant olisi se ihanne käyttöauto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×