Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Anonym2001

Keskustelua ulkomaalaisista Suomessa

Recommended Posts

Vs: Keskustelua ulkomaalaisista Suomessa

Sitä en kyllä silti tajuu, et mitä vittua noi vitu aktivistit menee jesaa niitä jonku vitun teltan kanssa :o Nii ku mitä vitua. Onks neki jotain vitun pummeja ku tuntee jotain myötä tuntoa niitä kohtaa ku eivät saa kämppiä, sähköä ja vettä ilmaseksi....

Toivottavast sataa kaatamalla vettä ;D

Toiveesi on toteutunut :)

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011083114295069_uu.shtml

Ei sitten majoittuminen kiinnostanut ;D

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kuvagalleria-tuijotuskilpailu-senaatintorilla---poliisilla-iso-operaatio-romanien-takia/art-1288410912093.html

STT:n mukaan Helsingin kaupunki ei ole aikonut järjestää romaneille korvaavaa majoitusta eikä antaa matkarahoja kotiin.

Joissakin yksittäistapauksissa, kuten lapsiperheiden kohdalla, avuntarvetta voidaan kuitenkin selvittää.

Katsotaan kun tulee pakkaset niin taas Helsinki maksaa kotimatkan ja ensi vuonna sama härdelli on valmis.

Jos joku on käynyt katselemassa sitä sosiaalikeskuksen toimintaa Kalasatamassa niin minä ainakin voin riemumielellä todeta, että kuinka mukavaa tuollainen kulttuurin rikastuttaminen on, että tullaan Suomeen ja leiriydytään johonkin pihaan ja sekin saadaan heti näyttämään kansainvälisen tyylin mukaiselta slummilta poltettuine autoineen ja nuotioineen sekä graffiteineen. Mun mielestä pitäis olla laki, että aina jos menee johonkin maahan niin pitäs olla reissulla joku tarkotus, ettei vaan jäädä luuhaamaan nurkkiin ja kerjäämään rahaa. Ensi talvesta on tulossa leuto, joten toivottavasti romanit ihan itse lähtisivät täältä, eikä ole mitään perusteita harkinnanvaraiseen toimeentulotukeen kotimatkan osalta. Periatteessa pitäisi ihan ammatinkin puolesta olla myötätunto ja muu heidän puolellaan, mutta näyttää siltä että suurin osa romaneista on tullut tänne hyötymään suomalaisista ja suomalaisesta hyvinvointiyhteiskuntajärjestelmästä. Tekisivät edes jotain työtä, sen voisi Helsingin kaupunki heille järjestää, kuten katujen lakaisua, ruohon ajamista yms. ettei kaikki tulisi ilmaiseksi.

näyttää siltä että suurin osa romaneista on tullut tänne hyötymään suomalaisista ja suomalaisesta hyvinvointiyhteiskuntajärjestelmästä

Osa vaan? Mitä se loppuosa sitten on tullu tekemään? ;D

Vaan minkäs teet, itepähän me niitä tänne houkutellaan. Jotkut antaa rahaa suoraan käteen, jotkut viskomalla palautuspulloja/tölkkejä ympäriinsä. Ei kai ne tänne tulis hengaa, jos ei täällä olis paremmat oltavat ku kotona?

näyttää siltä että suurin osa romaneista on tullut tänne hyötymään suomalaisista ja suomalaisesta hyvinvointiyhteiskuntajärjestelmästä

Osa vaan? Mitä se loppuosa sitten on tullu tekemään? ;D

Vaan minkäs teet, itepähän me niitä tänne houkutellaan. Jotkut antaa rahaa suoraan käteen, jotkut viskomalla palautuspulloja/tölkkejä ympäriinsä. Ei kai ne tänne tulis hengaa, jos ei täällä olis paremmat oltavat ku kotona?

Menisivät vaikka ruotsiin, siellähän niitä taitaa enemmän jo olla muutenkin. Täällä Jyväskylä sekktorilla oon katukuvassa nähnyt jo toista vuotta, samat 3-4 kerjäävää mammaa ja mummoo ketkä istuu käsi ojossa tuolal keskustassa, tai sit ne koittaa kaupata yleensä perjantai öisin viidellä eurolla ruusuja per/kpl.

Jos joku on käynyt katselemassa sitä sosiaalikeskuksen toimintaa Kalasatamassa niin minä ainakin voin riemumielellä todeta, että kuinka mukavaa tuollainen kulttuurin rikastuttaminen on, että tullaan Suomeen ja leiriydytään johonkin pihaan ja sekin saadaan heti näyttämään kansainvälisen tyylin mukaiselta slummilta poltettuine autoineen ja nuotioineen sekä graffiteineen. Mun mielestä pitäis olla laki, että aina jos menee johonkin maahan niin pitäs olla reissulla joku tarkotus, ettei vaan jäädä luuhaamaan nurkkiin ja kerjäämään rahaa. Ensi talvesta on tulossa leuto, joten toivottavasti romanit ihan itse lähtisivät täältä, eikä ole mitään perusteita harkinnanvaraiseen toimeentulotukeen kotimatkan osalta. Periatteessa pitäisi ihan ammatinkin puolesta olla myötätunto ja muu heidän puolellaan, mutta näyttää siltä että suurin osa romaneista on tullut tänne hyötymään suomalaisista ja suomalaisesta hyvinvointiyhteiskuntajärjestelmästä. Tekisivät edes jotain työtä, sen voisi Helsingin kaupunki heille järjestää, kuten katujen lakaisua, ruohon ajamista yms. ettei kaikki tulisi ilmaiseksi.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2011/08/1382299/haadetyt-romanit-eivat-aio-poistua-suomesta

oon sitä mieltä että oli se suomalainen tai ulkomaalainen mut jos tekee töitä niin se ei varmaan ketään haittaaa?? mutta tollanen romaanien juttu menee yli itsekkin olen ulkomaalainen mutta tätä mieltä.... eli jos ei opiskele tai tee töitä niin vittuun täältä... ja sitten mulla herää yks kysymys että jos tekee töitä niin sanotaan et toi viee meijän työpaikan jos ei niin sitte syöö verorahoja??? eli mitä mieltä ootte että kumpi on oikein?? mun mielestä työn teko se ulkomaailainen joka tekee töitä on ilmeisesti opiskellut sen 3 vuotta et on päässyt töihin tai sit se tekee sellasta työtä mitkä suomalaiset eivät oo valmiita tekemään....

oon sitä mieltä että oli se suomalainen tai ulkomaalainen mut jos tekee töitä niin se ei varmaan ketään haittaaa?? mutta tollanen romaanien juttu menee yli itsekkin olen ulkomaalainen mutta tätä mieltä.... eli jos ei opiskele tai tee töitä niin vittuun täältä... ja sitten mulla herää yks kysymys että jos tekee töitä niin sanotaan et toi viee meijän työpaikan jos ei niin sitte syöö verorahoja??? eli mitä mieltä ootte että kumpi on oikein?? mun mielestä työn teko se ulkomaailainen joka tekee töitä on ilmeisesti opiskellut sen 3 vuotta et on päässyt töihin tai sit se tekee sellasta työtä mitkä suomalaiset eivät oo valmiita tekemään....

Itelle ainaki ihan sama mistä on kotosin, jos ittensä elättää. Ja sama toisinpäin, ihan yhtälailla ahistaa kotimaiset valtion elätit, joitten ainut mielenkiinto on töitten välttely. Nekin vois lähettää vaikka sitten romanien mukana jonnekin. ;D

Antti33:lta aika asiaton kommentti.

Aina joskus tapaa ulkomailta Suomeen muuttaneita ihmisiä, jotka todella haluavat oppia kielen, mennä töihin ja tienata elannon itselleen ja perheelleen. Ja se on mun mielestä hatun noston arvoinen asia, koska kuten moneen kertaan todettu niin se ei ole todellakaan helppoa. Mutta nämä romanit ja monet muut... Ku sen vanhan elektroniikan myyminen kirpputorillakin on parempi keino tienaamiseen kun toi, että olettaa yhteiskunnan maksavan tai on kippo kourassa kadunkulmassa.

Asiaa +1 ;)

Työperäinen maahanmuutto on ihan suotavaa, ei siinä mitään. Eipä noista sossupummeista taida nykymenolla päästä eroon. Ja pystyykö siihen edes aukotonta pykäläviidakkoa tekemään.

Ei sinulla oikeinkirjoitus ainakaan hallussa ole, luultavasti elät sossun tuilla kuten kaikki muutkin maahanmuuttajat?

Mee sinä säätämään sitä sun "rikkinäistä" dumppias vaan, urpo.

Ite olen kanssa sitä mieltä että kyllä tänne töihin saa tulla, tai opiskeleen. Kerjäläiset ja rikolliset saa lähettää takasin sinne mistä tulikin. Mutta eihän se niin mene, sanotaan korkeintaan soosoo ja sama meno jatkuu.

Itelle ainaki ihan sama mistä on kotosin, jos ittensä elättää. Ja sama toisinpäin, ihan yhtälailla ahistaa kotimaiset valtion elätit, joitten ainut mielenkiinto on töitten välttely. Nekin vois lähettää vaikka sitten romanien mukana jonnekin. ;D

Juuri näin.

Guest Uldiz

Kyllä mä romaneista enemmän tykkään, kuin turkulaisista. Ahvenanmaalaiset sitten sijoittuu siihen välimaastoon. Jos taasen on turkulainen, joka on syntynyt ahvenanmaalla, niin se on sitten sitä alinta kastia ;D

Vai mitä Puuhis :-*

Ite olen kanssa sitä mieltä että kyllä tänne töihin saa tulla, tai opiskeleen. Kerjäläiset ja rikolliset saa lähettää takasin sinne mistä tulikin. Mutta eihän se niin mene, sanotaan korkeintaan soosoo ja sama meno jatkuu.

Noinhan se valitettavan usein näyttää olevan.

Ei mullakan ole mitään ongelmaa jos käy töissä tai opiskelee. Yhtälailla ne suomalaiset venkulat vituttaa jotka elelee viidettä vuotta sossun tuilla kun se vaan on helpompaa

Ei mutta kettuuntu kyllä...

Justiinsa meinasin itekki täysin saman uutisen heittää tähän.

Lainaan tuosta toisesta linkistä romaanien lausetta, jotka häädettiin juuri tuolta:

"– Toimeentulon saaminen siellä on niin vaikeaa. Suomi on ollut hyvä maa meille ja toivomme, että Suomi voi olla sitä yhä."

Tuohan tarkoittaa vain helppoa rahaa. Voin väittää, että ei tuosta porukasta kovin moni ole tullut rehellistä työtä tekemään. Ensi talvena tulee taas noita täsmäiskuja millä viedään tavaraa täältä, kun ensin on tehty pikku tunnustelua.

Lainaan tuosta toisesta linkistä romaanien lausetta, jotka häädettiin juuri tuolta:

Romaani on kirjallisuutta, romani etnistä vähemmistöä.

Puhutaan rehellisesti manneista.

Puhutaan rehellisesti manneista.

Itse aloitit. ;D

Kyllä pistää vihaks tuo romanien touhu. Poiketaan vähän aiheesta.. eräs vanhempi romani kerto ihan suoraan että tuntuu niinkuin tälle uudelle sukupolvelle olis suuri kunnia tappaa tai muuten vaan pahoinpidellä joku ::) niinkuin ihmishenki ei merkkais mitään. hakkashan eräs lapsiaankin, mitä nyt tuossa kylän pankkiautomaatin edessä näin.. otollinen paikka muuten pitää leiriä ;) "Punasen ristin" keräyskin siinä oli eräs kaunis päivä.

kyllä nyt olis jo aika herätä tähän touhuun, ja en oikeestaan ymmärrä kuka hitto näitä edes puolustelee? en mä tiedä ainakaan ketään sellasta henkilöä omista kavereista. ja mitä vanhemmilta ihmisiltä kysytään, sitä rasistisempia on vastaukset.

Ei mutta kettuuntu kyllä...

Justiinsa meinasin itekki täysin saman uutisen heittää tähän.

"– Toimeentulon saaminen siellä on niin vaikeaa. Suomi on ollut hyvä maa meille ja toivomme, että Suomi voi olla sitä yhä."

Tuohan tarkoittaa vain helppoa rahaa. Voin väittää, että ei tuosta porukasta kovin moni ole tullut rehellistä työtä tekemään. Ensi talvena tulee taas noita täsmäiskuja millä viedään tavaraa täältä, kun ensin on tehty pikku tunnustelua.

Jumaliste.. "Purkutyötä on helpotettu rakennuksen katon osalta. Viime syksynä katosi puolet kuparikatosta, ja tänä kesänä loput. Purkajasta ei ole tietoa."

;D;D piti käydä melkein lattialta asti hakemassa vauhtia :D huutonaurua jokunen minuutti.

"Suomi on ollut hyvä maa meille ja toivomme, että Suomi voi olla sitä yhä."

JA ei ihme, että nämä on kadonneet maan alle. Sitten vielä jotkut oikeasti ajaa näiden asioita. Eniten mua sapettaa se ettei päättäjillä ollut viime vaalikaudella munaa ajaa tuota kerjäämiskieltoa läpi. Tuolla oltaisiin saatu jo ainakin hieman kiristettyä köyttä.