Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
rallisprint

Z31 rallisprint projekti

Recommended Posts

Nyt on projekti viimein saatu aluilleen. Ruostetta löytyy mukavasti. Liekö ollut merivesikylvyllä osuutta asiaan...

pohja.jpg

grillikylki.jpg

php.jpg

Tulipahan ainakin putsattua kunnolla. Runkopalkit ja lattiat meni melkein kokonaan uusiksi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Uldiz

Vs: Z31 rallisprint projekti

Oliks toi vm. 85???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z31 rallisprint projekti

Hieno prokkis! Minkälaisella tekniikalla aiot Zetan viivalle viedä?

Onko pitkän aikavälin toteutus vaiko jo kaudelle -07 Ajoon?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z31 rallisprint projekti

Juu,oven pielessä olevassa lätkässä luki 11/85.

Tekniikkaa ajetaan sisään 510:n korissa (koneesta kuvia ja juttua tuolla aikaisemmin "moottori ja imusarja" ketjussa).

Eli vg30 vapari,laatikko välitetty tai suorakytky,perä 4.625 välityksellä. Alustaan tulee ihan normaalia kynäjousi/bilstein juttua. Jarrut ainakin eteen 4-mäntäiset 300mm levyillä ja takana taitaa vakiot piisata volvon 2-mäntäisillä satuloilla.

Mukavahan tuo olis 07 kaudella jo ajella mutta saa nyt nähä miten edistyy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z31 rallisprint projekti

Juuri noin se homma pitääkin tehdä,kaikki paljaaks vaan :)

Itsekkin tekisin jos olis mahdollisuus.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z31 rallisprint projekti

Pientä edistystä viimein tapahtunut.

kaaret2.jpg

kaaret1.jpg

Turvakaaret alkavat hahmottua, putkea tulee vielä noin 10 metriä lisää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z31 rallisprint projekti

Pe rän hilppeet valmiina kasattavaksi. r200 :n kuorta lyhennetty n.11 senttiä että käy urvan kingin 4.625 välitys ja kitkalukko.

Jossain nissanissa (ainakin gti-r sunny) olisi ollut tuo lyhempi kuori valmiina? ..no voi sen näköjään itsekkin säveltää. Kiinnitystä palkkiin täytyy sitten suunnitella vielä ja vahvistella..

pera.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z31 rallisprint projekti

Mistäs kohtaa ja millä tavalla tollasta perää lyhennetään ?

Miksei Urvanin perä mennyt heittämällä...erilaiset vetarit ?

Onko projekti muuten edennyt, ensi kesänäkö tarkoitus päästä kokeilee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z31 rallisprint projekti

Mistäs kohtaa ja millä tavalla tollasta perää lyhennetään ?

Miksei Urvanin perä mennyt heittämällä...erilaiset vetarit ?

Onko projekti muuten edennyt, ensi kesänäkö tarkoitus päästä kokeilee?

urvanissahan on jäykkä taka-akseli. Myös king cap:in jäykän taka-akselin välitys (4.875) käy r-200 murikkaan,pikkupyörän akseli on vaan etupäästään liian lyhyt,mutta kartiorullalaakerit oikeilla paikoilla,eli käy kunhan kuorta lyhentää akselien pituuseron verran. Rälläkällä katkeaa nättiin.. :D Sitten pitää vaan stefalle sorvata uusi pesä kuoren nokkaan.

Sillainhan tästä sepostuksesta ei varmaan ole hyötyä kun tieajoon tuskin noita välityksiä kukaan tarvii..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z31 rallisprint projekti

Mistäs kohtaa ja millä tavalla tollasta perää lyhennetään ?

Miksei Urvanin perä mennyt heittämällä...erilaiset vetarit ?

Onko projekti muuten edennyt, ensi kesänäkö tarkoitus päästä kokeilee?

Sillainhan tästä sepostuksesta ei varmaan ole hyötyä kun tieajoon tuskin noita välityksiä kukaan tarvii..

Ei välityksiä varmaan tarvii, mutta täällä nähdään märkiä unia urvanin (halvoista) lukoista ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z31 rallisprint projekti

Ei välityksiä varmaan tarvii, mutta täällä nähdään märkiä unia urvanin (halvoista) lukoista ;)

Juu,se kyllä käy suoraan paikalleen. Pikku ongelma on kun tasauspyöristä puuttuu lukkorengasura ja rengas jolla vetoakseli lukittuu paikalleen. Uran tekeminen poorin sisälle tasauspyöriin on hieman hankalampi juttu, mutta vetoakseliin voi tehdä uuden uran ihan poorin päähän ja laittaa siihen sopivan renkaan.

Lisäsin molempiin kitkalevypakkoihin 0.30mm simit ja nyt lukko pyörähtää (luistaa) 15-20 kilon momentissa, käytäntö näyttää sitten joskus miten pelaa..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z31 rallisprint projekti

lukko pyörähtää (luistaa) 15-20 kilon momentissa, käytäntö näyttää sitten joskus miten pelaa..

Aika piukeen lukon teit :) Sanoisin et ei paljoo eroa oo kemppilukkoon ajossa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z31 rallisprint projekti

Viitsisikö joku mitata z31:n takajousen mitan silloin kun auto on renkaillaan omalla painollaan? Siis paljonko jää lavetin ja korin jousikupin väliin. Auttaisi jousen ja kierreholkin suunnittelussa taakse.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z31 rallisprint projekti

Viitsisikö joku mitata z31:n takajousen mitan silloin kun auto on renkaillaan omalla painollaan? Siis paljonko jää lavetin ja korin jousikupin väliin. Auttaisi jousen ja kierreholkin suunnittelussa taakse.

Koitin mitata mutta en saanut tulosta :-[ Joku kenellä on Zeta tallissa,niin auttakoon.

Ei kiinnostanut maata auton alla märässä maassa 8) Se jousi kun menee sinne koteloon piiloon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z31 rallisprint projekti

onks z31:stä nähty jossain ralleissa aikasemmin?

mulle ainaki täysin uus tuttavuus rallipoluille :D

mut eipä erikoisuus kai kulkupuolta haittaa ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z31 rallisprint projekti

Juu eihän sitä pihalla pääse mittaamaan,aika hankalassa paikassa on.. Mutta ei silleen kiire ole tuon kanssa.

Niin asfalttisprintteihinhän tuo auto tulee, ettei ihan rallipoluille siinä mielessä. Lähempänä rata kun ralliautoa.

Ainakaan minä en tiedä onko aikaisemmin z31:llä suomessa kisailtu? Tämäkin taitaa mennä kesään 2008..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KNK-57

Vs: Z31 rallisprint projekti

Juu eihän sitä pihalla pääse mittaamaan,aika hankalassa paikassa on.. Mutta ei silleen kiire ole tuon kanssa.

Niin asfalttisprintteihinhän tuo auto tulee, ettei ihan rallipoluille siinä mielessä. Lähempänä rata kun ralliautoa.

Ainakaan minä en tiedä onko aikaisemmin z31:llä suomessa kisailtu? Tämäkin taitaa mennä kesään 2008..

Voin mitata huomenna kun pääsen tampereelle..oma on tallissa ja odottaa noita madallusjousia mitkä on tossa eteisessä maannu kesästä asti.. ;D

Ja niinhän siinä kävi että unohdin...pahoittelen.. :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Z31 rallisprint projekti

Onhan tämä tullu nähtyä tänä kesänä ja onhan se erikoista nähä Z31 kiertämässä paaleja ja sun muita pönttöjä ;D vauhtia toki sais olla lisää ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×