Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Guest jan_k

Tekniikan vaihtoja s30:iin

Recommended Posts

Guest jan_k

Eli onko suomessa kukaan laittanut s30:iin s13/14 tai uudempien z mallien tekniikkaa esim.90->300zx?? meneekö kuinka helposti ja saako enää tie käyttöön?? entä alustan osat??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Ainakaan minä en ole kuullut että Suomessa olisi S30:een laitettu S13 tai S14 tekniikka paikoilleen. Mutta mistä sitä tietää mitä talleilla on tehty :P

Esim. USA:ssa toi S14 koneen istutus zetaan alkaa olemaan entistä yleisempää.

Itselläni on vaan sellainen perversio L-koneiden kohdalla että mielummin laittaisin L28ET:n zetaan vaikka onkin paljon vanhempaa tekniikkaa.

Z31:n koneita on myös laitettu esim. jenkkilässä, ja olihan tässä jokin aika sitten Norjassakin myynnissä eräs S30 jossa oli Z31:n kone.

Mitä alustaan tulee niin ei siinä kai muuta ihmeellisempää kuin päivittää ainakin hyvät levyjarrut kaikkiin kulmiin (pakettejahan löytyy nykyään useampia). Toki kannattaa varmista katsastuskonttorilta ensin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jan_k

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

no entä jos omistaisin (minulla ei ole s30:stä VIELÄ!) ks.auton niin olisko mahdottomuus hommata z32 tekniikka ja jarrut, sitten vain alusta ja runko jäykäksi??

ps.en ole mikään 16v ensimmäinen auton ostaja vaan erikosen auton suunnitelija ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

no entä jos omistaisin (minulla ei ole s30:stä VIELÄ!) ks.auton niin olisko mahdottomuus hommata z32 tekniikka ja jarrut, sitten vain alusta ja runko jäykäksi??

ps.en ole mikään 16v ensimmäinen auton ostaja vaan erikosen auton suunnitelija ;D

Voi tulla ongelmia tehojen kanssa leimalla.. Jos kilpiin meinasit laittaa. Vapari kone on 222HP ja Twin Turbo 280HP. Papereiden mukaan tehokkain kone saisi olla vain 190,8HP

RB25DE kone menisi suoraan tehojen puolesta (190HP) ja sitten jälkiturbotus sille.

SR20DET voisi mennä melkein suoraan pienillä ahdoilla

Konehuone kuitenkin suunniteltu suoralle kutoselle niin miksei sellaiseen vaihtaisi sitten..

http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_RB_engine

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Paljonkohan tollanen RB30E kone tuottaa vakiona? Meniskö se zetaan.

Sit vaan de kansi, järkky ahdin ja kovaa ajoa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Googlettamalla löytyy tämmösiä speksejä tuolle moottorille: http://members.tripod.com/kymtaylor_7/

The RB30E (RB series engine, 3.0 litre, EFI) has the following specs;

Displacement: 3.0L (2962 cc)

Bore x stroke: 86 x 85 mm

Compression ration: 9.0:1

Power: 114kW @ 5200 RPM

Torque 248Nm @ 3600 RPM

eli n. 153hp tuossa koneessa olis vakiona potkua. Tuonhan pitäis siis mennä ihan suoralla swapilla paikalleen. Onkohan tuo vaan miten harvinainen moottori?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Onkohan tuo vaan miten harvinainen moottori?

No onhan se varmasti harvinainen mutta kyllä niitä saatavilla on, Uudesta Seelannista ilmeisesti suht helposti..

Täällä erittäin mielenkiintoinen topicci sellaisen istuttamisesta S13:een.

http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php?t=212852&highlight=rb30dett

R.I.P.S niitä toimittaa haluttujen speksien mukaisesti: http://www.ripsltd.co.nz/performance/products.html

Kyllä kelpais.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Voi tulla ongelmia tehojen kanssa leimalla.. Jos kilpiin meinasit laittaa. Vapari kone on 222HP ja Twin Turbo 280HP. Papereiden mukaan tehokkain kone saisi olla vain 190,8HP

SR20DET voisi mennä melkein suoraan pienillä ahdoilla

Mikäli kuristaminen lain puitteissa onnistuu, niin tehojen puolesta kelpaisi tuo twin turbo yhtälailla kuin sr20det. Pienet teholukemat on helppo dynottaa :) Siitä en sitten tiedä miten tehojenkuristamiseen nykyään suhtaudutaan. Riippuu varmasti konttorista. Mikäli kuristamista ei hyväksytä, niin jää tuo sr20det konekin laittamatta. Valmistajan ilmoittama teho kun taitaa olla 10hv liikaa :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Kyllä tollanen kelpais vaikka sit ihan sr-koneella. Tosin haaveena ois tollanen rb-sarjalainen mut ei taida olla mahdollista. :-\

Itellä on juuri menossa paha autokuume kun pääsin kattoon 240Z:aa... :P

Saas nähä pitääkö laittaa sx myyntiin. ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Kysytääs nyt tässä samassa topicissa seuraavaa.

Kun duunikaverilla olis tarjolla tollasia roverin 3,5 v8 koneita laatikoineen edukkaasti, ni onnistuuko sellasen leimaaminen mitenkä helposti?

Jos L28 on kooltaan 2754cc ja roveri on 3528cc ja tosta jos äkkiä laskee datsuniin vaihtokoneen maksimikoon 2754x1,25=3442.5cc , ni takertuuko ne tollaseen muutamaan hassuun kuutioon? Tehot ja painothan menee sallittuihin rajoihin niin, että heilahtaa..Painokin luultavasti vähenee.

Näitä rover zetojahan on ainaski yksi kilvissä, niin onkohan se tehty vanhaan hyvään aikaan vai mitenkä? Ilves-joe tietänee kaiketi kertoa lisää?

-Jani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Kannattaa kyllä kysyä useammaltakin konttorilta miten tuon tilavuuden kanssa on, jos vaikka joku saattaisi suostua muutoskatsastukseen likimääräiselläkin tilavuudella. Aikaisemmin jonkun prokkiksen kanssa oli niin että lukema oli tarkka, ja sen takia mainitsemasi swappi ei onnistuisi. Jos taasen olisikin vaan 2.8 x 1.25 = 3.5 niin sehän olisikin hyvä hommeli. :)

Painoa tuolla alumiinikasilla on tosiaan reilusti orkkista kutosta vähemmän.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Näitä rover zetojahan on ainaski yksi kilvissä, niin onkohan se tehty vanhaan hyvään aikaan vai mitenkä? Ilves-joe tietänee kaiketi kertoa lisää?

Mun Zetaan on muutos tehty -84 eikä missään ole merkintää tehoista ja vaatimuksista.

Nykyään tuota Roverin kasia ei taida saada pellin alle omilla kuutioilla (3530cc) mutta jos iskua lyhentäisi sen verran että kuutiot pysyy sallituissa rajoissa, toimenpide ei olisi kovin vaikea.

Mun oman lisäksi pitäisi olla Oulun suunnalla se "kapteenin" Zeta jossa on roverin kasi, NCF foorumilla yksi kaveri oli kuvannut talonsa parvekkeelta kun trailerille ajettiin zetaa jossa oli kasi (äänistä asia varmistuu), valitettavasti traileria vetäneen auton rekkaria ei ole tiedossa...

Osoitetta tuolle videon pätkälle en muista/tiedä, koneellani se video on mutta se ei toimi minun koneella kuin äänien osalta, kuva on mustana... :P (ja nyt on sitten mennyt äänikorttikin rikki)

Henkilöllä joka teki muutoksen Zetaani olisi silloin hankitut luvat Roverin kasia varten yhteen Zetaan joka on vieläkin ajossa saman värisenä ja samalla rekkarilla kuin silloin joskus...

Hän aikoi aluksi laittaa Zetaani L26 ja turbon mutta kasi voitti sitten lopuksi, onneksi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Näitä rover zetojahan on ainaski yksi kilvissä, niin onkohan se tehty vanhaan hyvään aikaan vai mitenkä? Ilves-joe tietänee kaiketi kertoa lisää?

Mun Zetaan on muutos tehty -84 eikä missään ole merkintää tehoista ja vaatimuksista.

Nykyään tuota Roverin kasia ei taida saada pellin alle omilla kuutioilla (3530cc) mutta jos iskua lyhentäisi sen verran että kuutiot pysyy sallituissa rajoissa, toimenpide ei olisi kovin vaikea.

Mun oman lisäksi pitäisi olla Oulun suunnalla se "kapteenin" Zeta jossa on roverin kasi, NCF foorumilla yksi kaveri oli kuvannut talonsa parvekkeelta kun trailerille ajettiin zetaa jossa oli kasi (äänistä asia varmistuu), valitettavasti traileria vetäneen auton rekkaria ei ole tiedossa...

Osoitetta tuolle videon pätkälle en muista/tiedä, koneellani se video on mutta se ei toimi minun koneella kuin äänien osalta, kuva on mustana... :P (ja nyt on sitten mennyt äänikorttikin rikki)

Henkilöllä joka teki muutoksen Zetaani olisi silloin hankitut luvat Roverin kasia varten yhteen Zetaan joka on vieläkin ajossa saman värisenä ja samalla rekkarilla kuin silloin joskus...

Hän aikoi aluksi laittaa Zetaani L26 ja turbon mutta kasi voitti sitten lopuksi, onneksi...

Jos kyseessä on sama videopätkä kuin mulla on koneella niin siinä zetassa mun mielestä on Chevyn V8. Siitä autosta ei vaan ole mitään enempää faktaa ainakaan täällä :'(

EDIT: Tästä voisi siis olla kyse -> http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=289.msg16561#msg16561

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Täällä Oulussa asustavana olen kuullut jotain tuosta em. zetasta, muistaakseni se oleilee tallissa jossain haukiputaan suunnalla. Se on yhden "tutun kaverin" auto, pitää yrittää urkkia lisää tietoa autosta kunhan näen tätä "tuttua" ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

No niin, nyt olisi jotain faktaakin tuosta em. autosta!!

Kävin tänään katsomassa tuota zetaa. Sehän on 260z ja siihen on nykyinen omistaja jenkkilässä asuessaan laittanut tuon v8:n en nyt muista koneen merkkiä, olikohan se geeämmän tuotoksia ja corveten laatikko tais olla. Muuttoautona toi sen tänne ja sitä on leimalla käytetty, vielä kuitenkin sitä koristi nuo tähtilippumaan kilvet, mutta ilmeisesti tälle syksyä oli tarkoitus kilvet saada. Ihan kivan oloinen paketti ja hyväkuntoinen koriltaan, tehoa meinasi myllyssä olevan yli neljänsadan :P, jykevämpi perä kuulemma himottaa ;) Kuviakin räpsin kännykällä, vaan kun oli jo niin hämärää...

http://i4.photobucket.com/albums/y148/mrgallop/15092006656.jpg

http://i4.photobucket.com/albums/y148/mrgallop/15092006652.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Itsellä ois tarkoitus turbottaa tuo zeta ja laittaa ruisku mallia megasquirt. Koneeksi vaihtuu L28 josta vissiinki tulee liki kolmilitrainen. :)

Pitää vaan alkaa metsästään ruiskun imusarjaa koska eikös L28-konetta ole ruiskullakin joskus tehty? :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Itsellä ois tarkoitus turbottaa tuo zeta ja laittaa ruisku mallia megasquirt. Koneeksi vaihtuu L28 josta vissiinki tulee liki kolmilitrainen. :)

Pitää vaan alkaa metsästään ruiskun imusarjaa koska eikös L28-konetta ole ruiskullakin joskus tehty? :P

Onhan niitä tehty, S130 eli 280ZX:ssa on aina L28 ruiskulla, ja löytyypä moinen mokkula tehdasturbonakin, kuten varmasti tiedätkin.

Myöskin S30 on ollut ruiskulla, 280Z:ssa semmoista oli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Itsellä ois tarkoitus turbottaa tuo zeta ja laittaa ruisku mallia megasquirt. Koneeksi vaihtuu L28 josta vissiinki tulee liki kolmilitrainen. :)

Pitää vaan alkaa metsästään ruiskun imusarjaa koska eikös L28-konetta ole ruiskullakin joskus tehty? :P

kandee lukee tää topicci läpi

http://www.dnsf.org/forum/index.php?topic=30991.0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Itsellä ois tarkoitus turbottaa tuo zeta ja laittaa ruisku mallia megasquirt. Koneeksi vaihtuu L28 josta vissiinki tulee liki kolmilitrainen. :)

Pitää vaan alkaa metsästään ruiskun imusarjaa koska eikös L28-konetta ole ruiskullakin joskus tehty? :P

Samat suunnitelmat itselläkin, mutta vaparina...

MS+ kone rapiat 3.0L tai sitten ois kyllä nuo triplakaasaritkin tuossa ylimääräsenä, mut himottaa laittaa tuo MS kuitenkin. Voishan se viedä rutkasti vähempi bensaakin tuolla ruutalla. Ootkos jo kasannut squirtin? jos tarttet piirilevyä ruutaan tai simulaattoriin niin nakkaahan YV:tä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Itsellä ois tarkoitus turbottaa tuo zeta ja laittaa ruisku mallia megasquirt. Koneeksi vaihtuu L28 josta vissiinki tulee liki kolmilitrainen. :)

Pitää vaan alkaa metsästään ruiskun imusarjaa koska eikös L28-konetta ole ruiskullakin joskus tehty? :P

Samat suunnitelmat itselläkin, mutta vaparina...

MS+ kone rapiat 3.0L tai sitten ois kyllä nuo triplakaasaritkin tuossa ylimääräsenä, mut himottaa laittaa tuo MS kuitenkin. Voishan se viedä rutkasti vähempi bensaakin tuolla ruutalla. Ootkos jo kasannut squirtin? jos tarttet piirilevyä ruutaan tai simulaattoriin niin nakkaahan YV:tä.

Ei mulla ole vielä mitään ruiskun osia tai tota megaakaan. Homma on ihan alussa vielä kun pitää eka laittaa tuo auto muuten ajokuntoon et pääsee ajeleen. Sit alkaa haalia tarvittavat osat. :)

Kyllähän se voi tuolla ruiskulla viedä vähemmän bensaakin ja saapahan säädettyä tarkemmin sytyn ja bensansaannin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Paljonkas toi tehoraja nykysin s30seen onkaan? Kun jenkki-mallitkin kelpaavat kaiketi vertailuksi..?

Eikös jenkki 260z:tassa ole 165 hepoa ja 280sessa 170? Niihin 20% päälle saisi papereissa olla.

Ja kun tuolla ylempänä on mainittu 190,8 heppaa, niin mistä se lukema tulee?

- Jani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Paljonkas toi tehoraja nykysin s30seen onkaan? Kun jenkki-mallitkin kelpaavat kaiketi vertailuksi..?

Eikös jenkki 260z:tassa ole 165 hepoa ja 280sessa 170? Niihin 20% päälle saisi papereissa olla.

Ja kun tuolla ylempänä on mainittu 190,8 heppaa, niin mistä se lukema tulee?

- Jani

260z pitäisi sopia verrokiksi ja tuo teho tulee yksinkertaisesta laskukaavasta 162 hv*1,2=194,4 hv eli tehoja saa lisätä 20% mallisarjan tehokkaimmasta autosta eli 260z:sta. 280z:ssa ei ole noin paljoa heposia, vaan siinä on muistaakseni 149 hv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Paljonkas toi tehoraja nykysin s30seen onkaan? Kun jenkki-mallitkin kelpaavat kaiketi vertailuksi..?

Eikös jenkki 260z:tassa ole 165 hepoa ja 280sessa 170? Niihin 20% päälle saisi papereissa olla.

Ja kun tuolla ylempänä on mainittu 190,8 heppaa, niin mistä se lukema tulee?

- Jani

260z pitäisi sopia verrokiksi ja tuo teho tulee yksinkertaisesta laskukaavasta 162 hv*1,2=194,4 hv eli tehoja saa lisätä 20% mallisarjan tehokkaimmasta autosta eli 260z:sta. 280z:ssa ei ole noin paljoa heposia, vaan siinä on muistaakseni 149 hv.

SAE Gross tehoista kun puhutaan niin 260Z = 162bhp ja 280Z = 170bhp.

Itekin aion käyttää vertailussa tuota 162hp, vaikka oliskin jenkkihöpöhöpö hevosia. Lukee auton tyyppikilvessäkin. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Tekniikan vaihtoja s30:iin

Joo, just tota kelasinki, ku on noi sae gross, sae net ja din hepoja..

Sitä vaan, kun eilen siirty omistukseen bmw:n m50b25 pata kaikkine hiluineen, että saakohan sen kilpiin noilla. 192hv siinä olis, että jos toi 260z käy verrokiks 162hvlla niin ei pitäis olla hätää.. jos ei ni voihan saatana sentään :)

- Jani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×