Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
luupaa85

rst pakosarja ei mene paikoilleen

Recommended Posts

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

Mikähän funktio noilla laipassa olevilla kahdella "ylimääräisellä" pultin reijällä mahtaa olla? Omaa sarjaa kun kattelin tossa, niin ei ole kyllä ihme, että joillain ottaa kiinne ja joillain ei. Sen verran näkkyy tuo "käden jälki" noissa XS powerin sarjoissa ;D Mut en kyllä tohon rahaan alkais itsekään tekemään saati että siitä DIY sarjasta tuli edes noin hyvää.

Mikähän funktio noilla laipassa olevilla kahdella "ylimääräisellä" pultin reijällä mahtaa olla?

Ymmärtääkseni ne ovat paikat tuelle, joka laitetaan siis siitä sarjasta lohkon kylkeen.

SR-koneeseen tarkoitetuissa sarjoissa kuulemma tulee mukana tukirauta, mutta ei näköjään CA:han tarkotetuissa...

Ajattelin nyt ite sellaisen tohon mahdollisesti väsätä, mikäli lohkosta löytyy paikka, johon jonkulaisen lattaraudan voisi kiinnittää...

Tänään mallailin paikoilleen just tollasta kuvassa olevaa pakosarjaa ja mä en ainakaan joudu lyömään putkea lommolle..

Aluksi jäi ihan vähän kantaan sitä venakopan kannen yhtä pultin paikkaa vastaan mutta vähän kun hio siitä poies ni nyt mahtuu oleen... Olis ollu varaa hioo vielä milli enemmänkin ;D et on noissa sit pieniä heittoja noissa pakosarjoissa...

mulla näin ;)

ei ihan heittällä menny..

vähän o ahdasta :-[

Niin mut sulla onkin vähän isompi kompura kotelo kuin vakiossa. ;)

Mut jos en väärin muista niin ei meillä ollu mitään ongelmaa et se olisi jostain kannesta jäänny kanittamaan.

mulla näin ;)

Mut jos en väärin muista niin ei meillä ollu mitään ongelmaa et se olisi jostain kannesta jäänny kanittamaan.

kyl se vähä kanitti toho venakopan kiinnitys pulttiin mut muutaman millin poistolla siinä oli rakoa...

ja sit toi moottorin tuki otti aikas paljoa kiinni mulla....

mut sulle ku laitettiin eiha se mistää kiinni ottanu ;) mut outlet/downpipe mikä sit väsättii uusiks vakiolla olis tullu ongelmia.

mulla näin ;)

kyl se vähä kanitti toho venakopan kiinnitys pulttiin mut muutaman millin poistolla siinä oli rakoa...

ja sit toi moottorin tuki otti aikas paljoa kiinni mulla....

mut sulle ku laitettiin eiha se mistää kiinni ottanu ;) mut outlet/downpipe mikä sit väsättii uusiks vakiolla olis tullu ongelmia.

Heh, ei mulla. mulla on siinä 3 millin rako. :D

Kai sit sain sen "onnisteneen" kappaleen xs-powerin pakosarjan. ;D

Ps: piti käydä vielä katsomassa varman päälle. ;);D

EDIT: niin meidän pitikin alunperin tehdä outlet/downpipe orginaalin tilalle. jos muistan oikein. ::)

Herätellääs vähän tätä, siis ca18det kysees eikä toritechiltä ostama pakosarja+t28 mene mitenkään paikoilleen. Ilmastoinnin putki ei nyt pahasti oo tiellä, mutta moottorin kannake on niin paljon tiellä ku voi. Sitä on nuijittu vasaral vähän, mut ei paljoo auttanu(enempää ei oikee uskalla) Ei ketään tollast toritechin rst satsii oo laittanu paikoillee?? Ja viel parempi jos joku turun alueelt olis tollasen laittanu ja vois vähän jeesata ton kanssa...

Guest Mak_o

Herätellääs vähän tätä, siis ca18det kysees eikä toritechiltä ostama pakosarja+t28 mene mitenkään paikoilleen. Ilmastoinnin putki ei nyt pahasti oo tiellä, mutta moottorin kannake on niin paljon tiellä ku voi. Sitä on nuijittu vasaral vähän, mut ei paljoo auttanu(enempää ei oikee uskalla) Ei ketään tollast toritechin rst satsii oo laittanu paikoillee?? Ja viel parempi jos joku turun alueelt olis tollasen laittanu ja vois vähän jeesata ton kanssa...

En nyt muista että kenen sarja mulla on, mutta itse otin ihan rälläkällä siitä kannakkeesta pois hiukan. Tietenkin järki ja ajatus tuossa hommassa kannattaa pitää mukana

Mie en nyt käsitä mite tuo rst pakosarja ahistaa? itel sama+gt28rs turbo ja 3" outlet. Paketti meni aika halposti paikoilleen, otin vain sen hihnan pois eestä. Ei ottanu siihe säiliön rautaan ollenkaan kiinni.

En nyt muista että kenen sarja mulla on, mutta itse otin ihan rälläkällä siitä kannakkeesta pois hiukan. Tietenkin järki ja ajatus tuossa hommassa kannattaa pitää mukana

+1 tälle, ei taida olla ihan sama satsi kyseessä mutta rälläkällä pala pois niin sopii.

Tämän topicin parissa on saanut kunnolla naureskella oman Futurez pakosarjan asennusongelmia.

Ensin siltä tuli pakosarja jossa 3.pytyn pakokäyrä olisi mennyt venttiilikopasta sisään. Tilalle tuli uusi ja nyt vuosien jälkeen kun motivaatio löytyi niputtaa laitetta, niin tunnettu ongelma ilmaantui eli turbon vakio pakoputkenlähtö osuu vaihteistoon. Ongelma korjattiin turbonlaipan kulman muuttamisella, mutta sitten ilmaantui uusi ongelma eli kompurakotelo(on pieni GT2554 turbosssa) osuu moottorikannakkeeseen asennusvaiheessa. Pinnapulttien irroitus kannesta onneksi auttaa ja turbo/pakosarja paketti mahtuu juuri taittumaan paikalleen.

Pakosarjan tuotetekstissä mainitaan että downpipen kulmaa voi joutua muuttamaan, niin tämän projektin myötä on tullu todettua että jos jotain voi mahdollisesti joutua muokkaamaan, niin sitä joutuu aivan varmasti muokkaamaan!

Sellainen varoituksen sananen näistä edullisista rst pakosarjoista, että putken sisusta kannattaa käydä todella tarkasti läpi ettei sielä ole mitään hitsausnöölejä jotka lämmön ja tärinän vaikutuksesta irtoaa saumasta. Minulla hajosi juuri täysin uusi ahdin reilun tunnin käyttelyn jälkeen.. 

Suosittelen suorastaan vainoharhaisuutta pakosarjan putkauksen kanssa, koska itse olin painepesurilla käynyt sarjan läpi ja silti kappaleita irtoili. 

1 hour ago, Kremilin said:

Laita toki ihmeessä kuvia pakosiivestä kun saat sen irti!

Tämän näköistä jalkea siitä syntyi... Näitä pieniä kuulalaakeri turboja ei kuulemma saa oikein edes korjattua.

gt2554r pakosiipi.jpg

auts..

Joku R33 GTR mies - nickki unohtunut - aikoinaan totesi samaan tapaan kiinasatsin viimeistelyn.. 

Meikäläisen projekti ollut muutenkin niin vastatuulessa ettei enää osaa oikein kun nauraa :D

Vähän hankala enää tässä vaiheessa alkaa myyjäliikettä kiusaamaan asiasta, muuten kuin että lisäisivät tuotetekstiin että pakosarja on käytävä läpi huolella ettei ole huonoja hitsisaumoja joista voi irrota tavara..

Jonkun turbohuollon kun saisi tuon reunan ajamaan puhtaaksi ja tasapainottamaan, niin varmaan ihan vakiopelissä tuo toimisi.

Ei kait tuohon 2554r saa kuin jotain tarvike akseleita ja laakerit eivät purkeennu rikkoutumatta. Tässä kävi tosin päivitys että GT2554R =>GT2860RS

"Oi tätä ilon ja onnen päivää!!" Turbon rikkoutumisen syy ei ollut pakosarja, vaan nyt ilmeni että kone sylkee jostain epäpuhtauksia turbolle. Kyllähän oli voittaja fiilis taas kuunnella samaa outoa ääntä kuin viimeksi turbon siipien hajotessa.. Nyt turbo säilyi niin että sen kehtaa vielä laittaa takaisin kiinni autoon.

Seuraa vain melkoinen purkamis ja putsausoperaatio konehuoneessa, kun nyt vain ahtoletkut putsasin ja välijäähdyttimen puhaltelin puhtaaksi. Seuraavaksi kaikki lähtee imusarja ja kaikki pienetkin apuletkut auki putsattavaksi.