Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
luupaa85

rst pakosarja ei mene paikoilleen

Recommended Posts

rupesin tänään asentelemaan futurezilta tilattua rst pakosarjaa paikalleen mutta ei taida olla ihan bolt-on osa vaikka niin annettiin ymmärtää ottaa meinaan kiinni vähän sieltä sun täältä...joku on varmasti joutunut tälläisen pakosarjan asentamaan niin mitä muutoksia olette joutuneet tekemään että ton saisi paikalleen rupee meinaan olee vähän kiirus!! ja ton merkki on joku xs-power tai jotain...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

omani pistin sinne lohkon ja lokasuojan väliin ylös alaisin ja sit siellä käänsin oikein päin, tosin kyseessä ei ollut xs powerin pakosarja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

rupesin tänään asentelemaan futurezilta tilattua rst pakosarjaa paikalleen mutta ei taida olla ihan bolt-on osa vaikka niin annettiin ymmärtää ottaa meinaan kiinni vähän sieltä sun täältä...joku on varmasti joutunut tälläisen pakosarjan asentamaan niin mitä muutoksia olette joutuneet tekemään että ton saisi paikalleen rupee meinaan olee vähän kiirus!! ja ton merkki on joku xs-power tai jotain...

joutuu vähän vääntämään sitä jarrusäiliön alla olevaa suojapeltiä,ja mulla turbo(t28) otti myös kiinni moottorinkannakkeessa olevaan peltiin,ja löin sen suoraksi.

muuten täysin bolt-on.ja mulla oli xs-powerin uudempi mallinen rst-satsi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

Kannattaa myös vingulla vähän avartaa noita laipan pinnapulttien reikiä. Myös sieltä saattaa vähän kikottaa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

joo ei taida "enää" olla muusta kiinni kuin outletista joka sojottaa suoraan päin laatikkoa! siksi ei mee pakosatsi pohjaan...aikast kumma jos ei muilla ole ottanut kiinni laatikkoon!? vituttaa kul ruveta rakentaa outlettiakin uusiks ku kaikkia peltejä ja rautoja olen jo joutunu leikkelee >:(..mitäköhän eroa uudella ja vanhalla mallilla mahtaa olla???mun mielest tää pitäis kyl olla kans se uus versio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

joo ei taida "enää" olla muusta kiinni kuin outletista joka sojottaa suoraan päin laatikkoa! siksi ei mee pakosatsi pohjaan...aikast kumma jos ei muilla ole ottanut kiinni laatikkoon!? vituttaa kul ruveta rakentaa outlettiakin uusiks ku kaikkia peltejä ja rautoja olen jo joutunu leikkelee >:(..mitäköhän eroa uudella ja vanhalla mallilla mahtaa olla???mun mielest tää pitäis kyl olla kans se uus versio...

Mikä outletti sulla mahtaa olla?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

Jos sulla on sitä samaa sarjaa oleva outlet, niin tiedossa on ollut et se osuu laatikkon. Ja putken kulmaa täytyy inan kääntää, ainakin muistan lukeneeni samaa ongelmaa ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

joo ei taida "enää" olla muusta kiinni kuin outletista joka sojottaa suoraan päin laatikkoa! siksi ei mee pakosatsi pohjaan...aikast kumma jos ei muilla ole ottanut kiinni laatikkoon!? vituttaa kul ruveta rakentaa outlettiakin uusiks ku kaikkia peltejä ja rautoja olen jo joutunu leikkelee >:(..mitäköhän eroa uudella ja vanhalla mallilla mahtaa olla???mun mielest tää pitäis kyl olla kans se uus versio...
;D;D;D ;DNyt ittee jo naurattaa se bolt-on ;DMää jouduin muokkaan siis moottorin kannaketta, ettei discopottu ota kiinni, jarrujen osiin mun ei tarvinnut koskee kylläkään...mutta venakopan kannen kiinnityspulttien kohdalta joutuu yhtä hiomaan aivan minimiin, siis niin että pultti sieltä vielä menee sekä myös pakosarjan putkea joutuu lyömään lommolle :-\Itte tein myös oikein järkiratkasun tossa, eli nyt en saa sitä kantta pois, ilman että irrotan pakosarjan... kun ei toi pultti mahdu tossa enään pyörimään... mutta jos se irrottaa täytyy niin se pultin kanta kyllä hiotaan siitä pois ja sitten vain kierre osa pois, kun kansi on irti....Tuli taas ajateltua kun ton laitto ::)kuvat selventää.. ja kyllä, toi mun ´itte tein ja säästin´ -outletti meni kans uusiks.... ei siitä kaunis tullu, mutta toimiva :)

pultti.jpg

outletti.jpg

outletti2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

kyl mulla pitäis olla ihan alkuperäinen outletti...ihmetyttää et miks jollain ottaa kiinni joka paikkaan ja jollain taas ei!?aikast paljon taitaa olla heittoa näissä rimpuloissa ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

Kannattaa toi outletti tehä ite putkesta jos pystyy... laipat teettää noin 20e ja 90mutka 2,5tuuman putkee 20e siittä sorvasin omaan raassiin lähön. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

"Bolt-on" on aina vähän suhteellinen käsite.. ::)

Outletin mahtumattomuus on ihan normaalia. Kiinapakosarjoissa on yleensä ahdin hiukan lähempänä konetta, joten vakio-outlet ei käy ainakaan. Saman valmistajan outletilla pitäisi käydä, mutta näissäkin tuntuu joskus olevan ongelmia.. Luulen kyllä että usein kyse on vaan siitä että myyjä myynyt epähuomiossa vääränlaisen outletin.

Tuo JaneZkin juttu on outo, että ottaa tuohon venakopan ruuviin kiinni! Mullakin on xspowerin sarja, se tulee tosi lähelle tuota samaa kohtaa mutta ei kyllä modata tarvinut yhtään.. ::)

Minusta kannattaa pakosarjan vaihdossa asennoitua siihen että sitten kun on sarja ja ahdin paikoillaan niin sen jälkeen teetetään custom outlet+downpipe..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

Tuntuu oleven paljon ongelmia s13 näiden kanssa, kun taas esim. S14 turboback putkistot istuu heittämälä paikalleen, eli mihin kuuluu outlet, downpipe, katin korvausputki ja loppuosa.

S13 palikat sitten taas vissiin tehdän vähän sinne päin periaatteella... ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

Tuntuu oleven paljon ongelmia s13 näiden kanssa, kun taas esim. S14 turboback putkistot istuu heittämälä paikalleen, eli mihin kuuluu outlet, downpipe, katin korvausputki ja loppuosa.

S13 palikat sitten taas vissiin tehdän vähän sinne päin periaatteella... ::)

Tai sitten on SR ja CA koneiset S13 mallit menny sekasin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

Itse juuri sain asennettua tuon XSpowerin rst-sarjan. Ei todellakaan mikään bolt-on. (t25)

Mulla otti kanssa vähän joka paikkaan kiinne, jarrutehostajan kyljessä oleva suojapelti piti ottaa pois, että sai sarjan edes alas, sitten se otti moottorikannakkeeseen kiinne ja sitä piti modata hieman.

Sitten olikin jo sarja kohdillaan, pultteja kiristeässä huomasin että nyt kantaa jostan, ja niinhän se kantoikin, outletti(vakio) vaihdelaatikon kanssa kylki kyljessä, kiroilua.

kun tästä oli selvitty, sarjan kiristys jatkui jolloin venakopan kannessa oleva ruuvin uloke osuu sarjaan, siintä palasta pois kanssa.

Orkkis öljynpaluu putken joitui modaan, kun turbo oli noin 3cm alempana kuin vakiona.

Vielä ahtoputken modausta jonka jälkeen pääsikin jo koekäyttämään!

Lisäksi asennuksessa oli kaikki mahdolliset vastoinkäymiset.

Voin väittää että v*tutti, kun oli asennenoitunut "bolt-on" settiin, ja noin 4h töitä, joita kuitenkin kului 10h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

Sitten olikin jo sarja kohdillaan, pultteja kiristeässä huomasin että nyt kantaa jostan, ja niinhän se kantoikin, outletti(vakio) vaihdelaatikon kanssa kylki kyljessä, kiroilua.

Itsellä siis sama homma, mutta eikös tuokin johdu vain niinkin pienestä asiasta, kuin pakosarja-turbo laipan parin aste-yksikön heitosta?

Ton vois jotenkin ymmärtääkkin, siis sallittuna "virheenä", että se laippa on sen verran vinossa.. melko vaikeahan toi saattaa olla rakentaa niin että laippa on millilleen samassa asennossa kuin orkkis...

Eli se siis kääntää turbon edestä katsottuna oikealle....

Voin väittää että v*tutti, kun oli asennenoitunut "bolt-on" settiin, ja noin 4h töitä, joita kuitenkin kului 10h

Foorumia lukiessa sekä ite jo vähän kokemusta saaneena, kun on jotakin pientä laitellut niin huomannut ja oppinut ettei noin "Tää on nopee, bolt-on" kannata IKINÄ asennoitua :P;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

Itsellä siis sama homma, mutta eikös tuokin johdu vain niinkin pienestä asiasta, kuin pakosarja-turbo laipan parin aste-yksikön heitosta?

Ton vois jotenkin ymmärtääkkin, siis sallittuna "virheenä", että se laippa on sen verran vinossa.. melko vaikeahan toi saattaa olla rakentaa niin että laippa on millilleen samassa asennossa kuin orkkis...

Eli se siis kääntää turbon edestä katsottuna oikealle....

Ei heitä jos sarjan tekoon käytetty jigi on tehty orkkissarjan kanssa. Mutta jos sarjat on tehty ilman mitään malleja niin tietäähän sen mitä siinä käy :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

Ei heitä jos sarjan tekoon käytetty jigi on tehty orkkissarjan kanssa. Mutta jos sarjat on tehty ilman mitään malleja niin tietäähän sen mitä siinä käy :)

niinpä niin.... ::) mistäs näistä tietää.... :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

Ainakin tuo että outlet osoittaa laatikkoa kohti, kuulostaa ihan siltä että CA.han sovittelee SR:n outletia...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

Ainakin tuo että outlet osoittaa laatikkoa kohti, kuulostaa ihan siltä että CA.han sovittelee SR:n outletia...

Niimpä, eivät varmaan kiinassa tiedä sitä että outletit ovat näiden välillä erilaisia. :)

Onhan tuo senverta halpa sarja että vähän muokkaustöitä saakin odottaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

Ainakin tuo että outlet osoittaa laatikkoa kohti, kuulostaa ihan siltä että CA.han sovittelee SR:n outletia...

Tuo pakosarja kääntää turboa sen verran, että outletin asento muuttuu alapäästään n. +5cm laatikkoa kohti.. aivan sama näköjään mikä outlet kyseessä.

Itsellä kun oli home-made ja siis silti kääntyi laatikkoa päin niin ettei edes paikalleen mennyt... semmosen sentin verran jäi kantamaan yhdestä reunasta... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

joo mulla kans joutu hiomaa sitä venakopan pulttia ihan helkkaristi... ahtoputki uusiks ja kahta kannaketta rälläkällä uuteen uskoon ja sit tosiaan ton outletin jouduin tekee uusiks....esimerkiksi siihen ohjaustehostin pumpun kannakkeeseen otti kiinni niin paljo et ei menny koko paska lainkaan paikalleen heti alussa ;D..et hyvin sopii paikalleen..! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

joo mulla kans joutu hiomaa sitä venakopan pulttia ihan helkkaristi... ahtoputki uusiks ja kahta kannaketta rälläkällä uuteen uskoon ja sit tosiaan ton outletin jouduin tekee uusiks....esimerkiksi siihen ohjaustehostin pumpun kannakkeeseen otti kiinni niin paljo et ei menny koko paska lainkaan paikalleen heti alussa ;D..et hyvin sopii paikalleen..! ;D

Hei tuli mieleen että onko tää nyt jo se uus versio eli että kaikki putke tulee silleen hyvin, ettei yksi tule kohtisuoraan kollektorin kulkeen?

Mietin vaan että jos tää mikä sulla on on vielä sitä vanhaa versiota että olisko siihen uudempaan mitä nykyään saa niin korjattu tämä ahtimen laipan väärä kulma ja paikka??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

joo mulla kans joutu hiomaa sitä venakopan pulttia ihan helkkaristi... ahtoputki uusiks ja kahta kannaketta rälläkällä uuteen uskoon ja sit tosiaan ton outletin jouduin tekee uusiks....esimerkiksi siihen ohjaustehostin pumpun kannakkeeseen otti kiinni niin paljo et ei menny koko paska lainkaan paikalleen heti alussa ;D..et hyvin sopii paikalleen..! ;D
Hei tuli mieleen että onko tää nyt jo se uus versio eli että kaikki putke tulee silleen hyvin, ettei yksi tule kohtisuoraan kollektorin kulkeen?Mietin vaan että jos tää mikä sulla on on vielä sitä vanhaa versiota että olisko siihen uudempaan mitä nykyään saa niin korjattu tämä ahtimen laipan väärä kulma ja paikka??Eikös tää ole se "parempi" versio?tässä siis joutu sitä venakopan kannen pultin korvaa hiomaan ja 3 pytyn putkea lyömään lommolle...

xs.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Nizmonen

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleenXS-Power "paikoillen ilman muutoksia menevä pakosarja" Garret hmmm... S14 Outlet...Ainoastaan joutuu Mootorin kannaketta hiomaan, mutta muuten menee suoraan..tätä tää kiina paska teettää... joillekin. ;D

hopolopo.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: rst pakosarja ei mene paikoilleen

joo mulla kans joutu hiomaa sitä venakopan pulttia ihan helkkaristi... ahtoputki uusiks ja kahta kannaketta rälläkällä uuteen uskoon ja sit tosiaan ton outletin jouduin tekee uusiks....esimerkiksi siihen ohjaustehostin pumpun kannakkeeseen otti kiinni niin paljo et ei menny koko paska lainkaan paikalleen heti alussa ;D..et hyvin sopii paikalleen..! ;D

Hei tuli mieleen että onko tää nyt jo se uus versio eli että kaikki putke tulee silleen hyvin, ettei yksi tule kohtisuoraan kollektorin kulkeen?

Mietin vaan että jos tää mikä sulla on on vielä sitä vanhaa versiota että olisko siihen uudempaan mitä nykyään saa niin korjattu tämä ahtimen laipan väärä kulma ja paikka??

Eikös tää ole se "parempi" versio?

tässä siis joutu sitä venakopan kannen pultin korvaa hiomaan ja 3 pytyn putkea lyömään lommolle...

Uskaltaisko sitä kannen pultin korvaa poistamaan kokonaan. Eli kannen kiinnitys jäisi yhtä pulttia vajaammaksi. Tällöin luultavasti säästyisi putken hakkuulta, mutta pääsisikö öljyä pihalle puuttuvan pultin johdosta. :-\

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×