Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
nizzan

Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

Recommended Posts

Moottori w16,neljä turboahdinta,1001hv,huippunopeus 407km/h,kiihtyvyys 0-100km/h alle 3sekuntia!!

Lopuunmyyty!! Valmistetaan vain 300kpl ja sitten valmistus lopetetaan.Hinta vain miljoona euroa saksassa...

Ai niin neliveto tietty.

Tästä ei auto parane vai..? 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4

kyllähän se joku nyt uus (en vaan muista mikä) josta oli juttua mm. iltalehdessä joka ois sitte vielä hurjempi kone kuin tuo... sen ois tarkotus ottaa maailman nopeimman sarjavalmisteisen auton titteli

EDIT kuulostipa tyhmältä :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4

Mutta eikös bugatin valmistaja ole tehnyt tuosta jo 1600hv version. Eli ne pystyy nostamaan tehon heti jos siihen tulee tarvetta. Näin oli joku insinööri jossain messuilla väittänyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4

Mutta eikös bugatin valmistaja ole tehnyt tuosta jo 1600hv version.

:o:o

Keräilenpä tuon leukani lattialta... Eikö mikään ole tarpeeksi? 600hv katuautossa voisin vielä ymmärtää, mutta että 1600! ::)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4

Vääntöäkin on runsaasti ;D

Hinta: 1 016 000 euroa (Saksassa)

Teho: 1001 hv / 736 KW @ 6000 kier/min

Vääntö: 1250 Nm / 922 ft lbs @ 2200 kier/min

Voimansiirto: 4 vetävää pyörää

Paino: 1,9 tonnia

Huippunopeus: > 407 km/h (renkaiden asettama rajoitus)

0-100 km/h: 2,5 s

0-300 km/h: alle 14 s

Sylinteritilavuus: 7 993 cm³, 16 sylinteriä, W16 à 72°, kaksi V8:aa asennettu yhteen

Turbot: 4

Venttiilit: 4 jokaisessa sylinterissä

Pituus: 4,46 m

Leveys: 2 m

Korkeus: 1,20 m

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

:D alkee menee jo hulluuden puolelle... ja kun miettii vielä niitä ihmisiä jotka näitä ostaa... joku pirun leffatähti tuollasen vauhtihirmun ohjaksissa ja kun pitää vähän kokeilla niin varmasti syntyy ruumiita :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

Ja mikä parasta tuo on älyttömän halpa, kun joutuvat myymään tappiolla. Ihan hyvä, että nyky maailmassa joku pomo uskaltaa tehdä erikoisia tuotteita, jotka ovat vain todella kallista markkinointia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

Pisti silmään tuo 0-300km/h alle 14s. Vieläkö se on voimassa se skylinella tehty ennätysaika, joka oli 13.00s tasan?

Iso ero varmaankin tuollainen kokonainen sekunti vielä(tuossa lajissa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

Eiköhän nuo Veyronin arvot tuosta muuttuisi johonkin suuntaan jos oikeen mitattaisi ::) Aika usein nuo ns. super autot ei ole mennyt niin hyvin kun on luvattu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

Hyvä brandi mahdollistaa vaikka ihmispaskan myymisen 1kg@100000€. En ymmärrä mitä kuolattavaa koko Veyronissa on :-X

Jokohan noiden rakennussarja-autojen hommaaminen helpottuisi tyyppihyväksyntämuutoksen myötä.. Olisi hauska tietää että minkä mukana määritellään verot moiseen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Cougar

Vs: Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

Jokohan noiden rakennussarja-autojen hommaaminen helpottuisi tyyppihyväksyntämuutoksen myötä.. Olisi hauska tietää että minkä mukana määritellään verot moiseen.

Hope so..

Jos tosiaan tuo autoverotuskäytäntö muuttuisi "kertaverosta" käyttöveroksi, niin olisi jo monenkin saatavilla vaikka tuo ultima gtr rakennussarja.

http://www.ultimacars.com/fra_pricing_ordering.htm

reilu 100000e.. kallis, mutta omassa luokassaa "sikahalpa" kun kuitenkin syö possut ja vetet alkupaloiksi. tosin tuohan on rakennussarja, hinta toki nousee jos haluaa laskea työlleen palkkaa. (kuka laskisi?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

Pisti silmään tuo 0-300km/h alle 14s. Vieläkö se on voimassa se skylinella tehty ennätysaika, joka oli 13.00s tasan?

Iso ero varmaankin tuollainen kokonainen sekunti vielä(tuossa lajissa).

Hyvin skylle vetää kun porsse menee samaan 0-200km/h :P

Uusi 480-hevosvoimainen 997-korinen tuplaturbo-Porsche 911 edustaa Por-schen tarjonnassa ylellisintä päätä. Tämä ei tarkoita sitä, että uusi 911 turbo olisi hidas, päinvastoin!

Liki 1600-kiloinen auto kiihtyy 0-100 km/h 3,9 sekunnissa ja valinnaisen 5100 euron Tiptronic-automaattivaihteistoon sijoittamalla saa ajan kitistettyä 3,7 sekuntiin. Kiihdytys 0-200 km/h:ssa vie 12 sekuntia ja vielä vähän aikaa, niin nopeutta onkin jo huiput 310 km/h ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

Mulle riittää hatunnoston arvoiseksi suoritukseksi jo se, että jos autolta ylipäätänsä pystytään mittamaan 0-300km/h.

Jeesustelut, päivittelyt, ja hienosäädöt voi jättää joihinkin autoihin joista saa nippanappa mitattua 0-200km/h...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

Joskus jostain kuulin/luin että jossain Bugattin osassa olis Skodan logo. Samaa konserniahan ne tietty on. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

top gearissahan oli tuon bugatin testi, ainakin kun se pappa sillä ajo niin kehu että kulkee ;D ja kehu myöskin että menee paremmin kuin F1 auto

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Cougar

Vs: Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

ja kehu myöskin että menee paremmin kuin F1 auto

Nii-in.. vuoden 1970 f1-auto kenties.. Uusille ei jakoa vaikka olisi 2000hp..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

ja kehu myöskin että menee paremmin kuin F1 auto

Nii-in.. vuoden 1970 f1-auto kenties.. Uusille ei jakoa vaikka olisi 2000hp..

emää tiiä tarkemmin mutta niin se väitti :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

ja kehu myöskin että menee paremmin kuin F1 auto

Nii-in.. vuoden 1970 f1-auto kenties.. Uusille ei jakoa vaikka olisi 2000hp..

emää tiiä tarkemmin mutta niin se väitti :P

Nojaa, ei noi nykyset formulat kuitenkaan mitään ihmekoneita oo. Kaksvetonen vapari pienellä koneella ja muutenkin kovasti säännöin rajattu. Ei vaatine ihmeitä, että ilman sääntöjä rakennettu auto voittaa sen jossain mittauksessa. Tuskin kuitenkaan ratakierroksella. 8)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Cougar

Vs: Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

Nojaa, ei noi nykyset formulat kuitenkaan mitään ihmekoneita oo. Kaksvetonen vapari pienellä koneella ja muutenkin kovasti säännöin rajattu. Ei vaatine ihmeitä, että ilman sääntöjä rakennettu auto voittaa sen jossain mittauksessa. Tuskin kuitenkaan ratakierroksella. 8)

Kyllä ne tosiaan hakkaa yli 1kg/bhp suhteellaan bugatit mennen tullen, puhumattakaan jarrutuksista ja kaarrenopeuksista. Olisi jännä nähdä että millaisen kikottimen insinöörit pystyisivätkään suunnittelemaan jos säännöt olisi vapaampia.. taitaisi tulla vaan niin nopeita, että nykyiset turvaalueet jäisi äkkiä pieniksi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

Nojaa, ei noi nykyset formulat kuitenkaan mitään ihmekoneita oo. Kaksvetonen vapari pienellä koneella ja muutenkin kovasti säännöin rajattu. Ei vaatine ihmeitä, että ilman sääntöjä rakennettu auto voittaa sen jossain mittauksessa. Tuskin kuitenkaan ratakierroksella. 8)

Kyllä ne tosiaan hakkaa yli 1kg/bhp suhteellaan bugatit mennen tullen, puhumattakaan jarrutuksista ja kaarrenopeuksista. Olisi jännä nähdä että millaisen kikottimen insinöörit pystyisivätkään suunnittelemaan jos säännöt olisi vapaampia.. taitaisi tulla vaan niin nopeita, että nykyiset turvaalueet jäisi äkkiä pieniksi..

Sehän se nimenomaan. Vauhdin rajauksella haetaan turvallisempaa kisaa kuskeille ja yleisölle. Kyllähän tekniikka sallisi vaikka minkälaista pintaliitoa kehittää.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

Pakko nyt sanoo tähän väliin ku on ite seuraillu tota veyronii jo kauemmin: 0-300 ei oo alle 14s. Sen piti olla ja ois voinukki olla, mutta volkkarin tj totes ettei kukaan pystyis ajaa semmosel, joten ne teki siitä hitaamman. Ja sillä, että tämä bugatti olis nopeampi kuin fykköset tarkoitetaan vain huippuja. Ja ne tosiaan myy sitä tappiolla; 4 miljoonaa tappioo/auto :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Bugatti Veyron 16.4 0-300km/h alle 14s!!

Topgearis mainittiin että jos Veyron ja Mclaren f1 ( katuauto) lähtis viivoille, F1 sais ottaa etumatkaa 160km/h saakka, ja silti Veyron ottais kiinni enne 300km/h :-X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×