Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Microman

Nissan BB U11 Turbo?

Recommended Posts

Onko tietoa U11 korisesta Turbo versiosta? Olisiko mahdollisesti tuotu suomeen?

Minkälaisen työn joutuisi tekemään et tollasen sais rakennettuu, tieto on siitä et niitä on valmistettu.

Kiitos jo etukäteen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Harri_82

Re:Nissan BB U11 Turbo?

juups... itekki oon koittanut katella samaa mut en oo löytänyt mistään ja ohjekirjassahan on tiedot turbo versiosta. turbon mittaristoa ei tosin siinä oo kun maili versiona. konehan on sama kuin uudemmissakin turboissa ja myös silviassa on sama kone ja uudemman koneet sopivat paikalleen vanhemmen laatikkoon (ainakin 2 litranen) vaihtamalla vänkärin puoleinen korvakko ja kytkin. joten eiköhän turbo konekkin sovi aika pienillä muutoksilla ja melko varmasti myös jarrut pitäisi vaihtaa ainakin taakse.

jos saat tietoa onko nuita u11 turboja niin kerro minullekkin vaikka sähköpostilla harri_82@suomi24.fi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Nissan BB U11 Turbo?

Jeps! Kuulemma uudempi korisen turbon vaihdeaski olis kestävämpi kun tään vanhan, et sellanen kannattas vaihtaa.

Helpointen sen koneen saa ku ostaa Turbo BB ja heittää siitä palikat, mut sitä en tiedä mitä se katsastus henkilökunta tuumii kun sen vie leimalle.

Paneudun asiaan parin viikon päästä ku selviän kouluhommista H-linnasta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Nissan BB U11 Turbo?

Tällaiset löytyy minun prosyyreista (vuodelta -85):

LU11GFT = lh-drive except Europe and Gulf standard model,

U11GFTU = rh-drive except Europe and Gulf standard mode,

LU11GFTJ = lh-drive Gulf standard model (Middle East).

Sedaneja ja manuaaleja kaikki.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Harri_82

Re:Nissan BB U11 Turbo?

se uudemman mallin laatikko sopii muuten mut vetarit on erimittasia et nekin on vaihdettava enkä nyt äkkiseltään muista passasko ne vanhemman tolppiin. mulla ois tarkotus alkaa täs kesän päälle tekeen tosta vakio 2 litrasesta koneesta turbotettu versio ku ois neljä ylimäärästä konetta niin voishan tuota yhteen kokeilla et tulisko se kestämään. kytkin pitäs varmaan sit hommata vaan parempi siitä tahtoo loppuu pito kesken. pitäs vaan löytää jostain sopiva turbo suht halvalla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Nissan BB U11 Turbo?

Harri_82 missä päin suomea meinaat koneen rakentaa?

Mullakin olis 2 konetta joutavana kokeiluun mut voi tulla mäntien kanssa ongelmia, ne pitäs sorvata hieman matalemmaksi muuten se ei kestä.

Männät palaa puhki (luultavasti), vakio 2L on liikaa puristusta siitä johtuen luulen et se kauan kestä mut mukava olis kokeilla. ;)

Olishan se mukava laittaa viivalle BB vs SX200 jos vaan vaihdelaatikko ja kytkin kestäs. ;D

Onko sulla muuta joutavaa osaa kuin koneita?

Suurella kysymys merkillä et mistä löytää turbon, 1.8 BB turbo menis heittämällä mut joutus siitä laittaa vähän muutakin.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Harri_82

Re:Nissan BB U11 Turbo?

Ylikiimingissä, se on täs oulun vieres. mä aattelin sorvauttaa kaverilla ne männät matalammaks. ja laitan välijäähdyttimen niin ne ei niin herkästi sula. pitää vaan alkaa hommaan se turbo ja tekeen pakosarja ja kaasari pitäs vaihtaa muutenkin ku repii vivuston välistä ilmaa. on mulla kaks kokonaista autoo ylimääräsenä. tarvisitko jotain osia? toinen menee täs purkuun ja toisesta aattelin tehä sellasen kokeilu kamppeen jossa alan kokeileen tota turbo tekniikkaa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Nissan BB U11 Turbo?

Moro jälleen!

Ootko miettiny miten paljon mäntiä madallat, minun raaka arvio on 3-4mm.

Olisko sulla ylimääräisenä sellasta kaasaria jossa on 3 sähköventtiiliä eli koneen etupuolella 2kpl ja takana luonnollisesti 1?

Miks et laita ruiskuu, mulla saattas olla tiedossa koko paketti bensa pumppuineen, joka ei pitäs olla edes kallis, se olis farmarimallisesta u11 bb:stä.

Laita viestii microman@jippii.fi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Nissan BB U11 Turbo?

Jos meinaatte turboa tehdä niin hommatkaa kunnon männät...jos sorvaatte tommosia määriä männistä niin takuuvarmasti tapahtuu "pieni sulamisilmiö"

paljonkos kyseises motissa on porausta? ja mikä on männän tapin halkaisija?

Vois meinaan löytyy jostain muusta vehkeestä männät...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Harri_82

Re:Nissan BB U11 Turbo?

Saabin turbokoneen männät muistaakseni ois passelit. pitääpä käydä mittaamassa niin vois alkaa tarkistamaan et minkä männät sopis. ja tosta saabin koneesta vois ottaa myös turbon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re:Nissan BB U11 Turbo?

Joo!

Minäkin lueskelin et saappaan männät kävis ja myöskin turbo, siitä sais huomattavasti kestävemmän ja tehokkaamman. Siis tutkimaan....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mika69

Re:Nissan BB U11 Turbo?

Minä vaihdoin B12 turboon turbon. Turbo löytyi ProTurbolta Lappeenrannasta. Turbon merkki oli Schwitcer tai jotain sinne päin, käy suoraan alkuperäisen tilalle (hieman isompi). Garretin oikean mallista turboa (muistaakseni T25) ei löytynyt mistään kunnostettuna. Schwitcerin turbosta puuttuu vesijäähdytys (ei kuulemma haittaa). Mulla pelasi ainakin ihan hyvin kovemmilla paineiila, ei pärjännyt Omega 3000 24V kiihdytyksessä 0-180 km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×