Jump to content
  • Announcements

• Teppo

Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Juha

Saamanne huono palvelu autoliikkeissä & varaosa & tuning-puljuissa.

Recommended Posts

Ei ne voi sulta tuota hinnannousua periä. Sullahan on dokumentti siitä millä hinnalla olet tilauksen tehnyt.

Tilasin joulukuussa samasta paikasta kaiuttimet. Ilmoitettu toimitusaika 5-10 päivää. Meni kuukausi, meni toinen. Laitoin reklamaation lähinnä koskien luvattuja toimituspäiviä ja netissä näkyviä tulleita tilauksia / eriä kun vaikutti että joku oli vetänyt välistä. Todettiin että menee vielä 2 kk, mutta siitä ei sitten mennyt enää kuin viikko niin tavara tuli.

Lähinnä noi arvioidut toimitusajat on ilmeisesti tuolla täysin metsässä.

Joo ei tietenkään :) tilauksessa lukee 109,90€ ja sen maksan :) katellaan nyt vielä siihen saakka ku tuun lomalta. Jos ei sitten oo vieläkään tullu, niin vois vähän kysellä, että missä viipyy :D Ainoa syy miksi kyseinen kauppa on käyttämätön lahjakortti.

Ei ne voi sulta tuota hinnannousua periä. Sullahan on dokumentti siitä millä hinnalla olet tilauksen tehnyt.

Tilasin joulukuussa samasta paikasta kaiuttimet. Ilmoitettu toimitusaika 5-10 päivää. Meni kuukausi, meni toinen. Laitoin reklamaation lähinnä koskien luvattuja toimituspäiviä ja netissä näkyviä tulleita tilauksia / eriä kun vaikutti että joku oli vetänyt välistä. Todettiin että menee vielä 2 kk, mutta siitä ei sitten mennyt enää kuin viikko niin tavara tuli.

Lähinnä noi arvioidut toimitusajat on ilmeisesti tuolla täysin metsässä.

Tuo on ihmisten kusetusta ja valitettavasti mihin tämä maailma on Suomessa menossa. Mitään ei ole hyllyssä, mutta nettimyymälät ilmoittavat perämoottorista potkulautaan tavaraa sivuillaan. Sitten jos joku sen päättää "tilata" ruvetaan metsästämään tuo tavara jostain euroonpan varastosta halvimmilla ja tulee sitten, kuin tulee. Oma tavara oli jopa niin erikoinen kuin Xcover 2 silikoonisuojakuori jota on Xcover 1:een ollut kokoajan myynnissä tuolla lafkassa, mutta eivät ota sitä "hyllytavaraksi" nyt.

Edellinen transcend iskunkestävä kiintolevy luvattiin pariin viikkoon, mutta tuli viidessä viikossa. Silloinkin löytyi kun totesin että tavaraa on tullut, mutta missä minun on. Yllättäen sellainen kovalevy löytyi= eli ensin menee asiakkaat liikkeessä ja sitten tilausasiakkaat.

pistetään tuosta surullisen kuuluisasta SJ importsista vähä lisää "hyvää" palautetta.. eli ostin subaru imbrezan 6.7 ja olin kilpiin menossa laittamaan maanantaina niin eipä onnistu kun sama auto on kuulemaa myyty hankoon (minä siis porissa) 29.7 ja hänellä on siihen kolmenkuukauden siirtolupa..

mutta ei autoa vaan pelkkä kopio rekisteri otteesta. minulla auto ja rekisteriote.. että tossa se nyt seisoo pihassa ja selvitellään kenen se nyt on.

pistetään tuosta surullisen kuuluisasta SJ importsista vähä lisää "hyvää" palautetta.. eli ostin subaru imbrezan 6.7 ja olin kilpiin menossa laittamaan maanantaina niin eipä onnistu kun sama auto on kuulemaa myyty hankoon (minä siis porissa) 29.7 ja hänellä on siihen kolmenkuukauden siirtolupa..

mutta ei autoa vaan pelkkä kopio rekisteri otteesta. minulla auto ja rekisteriote.. että tossa se nyt seisoo pihassa ja selvitellään kenen se nyt on.

Koskahan ihmiset oppis....? :D

Kuinkahan kauan siinä meni että opittiin välttämään kauppoja mustalaisten kanssa? ;D

JYväskylä Laakkonen.

Tämä firma on tullut todettua paskaksi palvelun suhteen jo useamman kerran. Tässä viimeisin:

Minulle sattui tulemaan tuo Skeida magazine. Siellä huomaisin mainoksen "Octavian omistajalla on nyt omat hinnat". Sivulla on hinnat kuudesta kiinteästä tuotteesta akku, pyyhkijät, matkustamon/tavaratilan kumimatot ja lasinpesuneste. Ajattelin kurakelien alkaessa uusia nuo alkuperäiset kumimatot autoon joidenkin tarvikemattojen tilalle. Menen paikan päälle ostamaan. Ketään ei näy ja kellolla vanhempi miesmyyjä tulee paikan päälle.

- Moi teillä oli tarjous skodan lehdessä noista kumimattosarjoista

- Niin oli, mutta meillä ei ole niitä hyllyssä

- Joo mutta aukeaman mainos oli

- Se on maahantuoja mainos. Tiistaille saataisiin

- Siis teillä ei ole yhtään hyllyssä

- Ei ole

- Lehdessä oli kuusi artikkelia mitä mainostettiin ja teillä ei ole tuotteita hyllyssä. Ei edes yhtä kappaletta.

- Hei moni muu valmistaja ei tarjoa edes 10 vuotta vanhoihin autoihin varaosia

- Miten tämä nyt liittyy tuohon mainokseen ja siihen että tilataanko noita hyllyyn esimerkiksi yksi sarja. Kumminkaan kyse ei ole kuin 50 euron tuotteesta ja se ei varastotilaa kyllä niin paljoa vie tilaa.

Mä olen huomannut, että menee tuolta ostamaan mitä tahansa kilkettä joko ykkös tai kakkoskoppaiseen skodaan, niin se on lottovoitto, että saat rahalla tavaran ulos samantien. Muuten vastaus on tilataan ja tulee kahdesta päivästä-pariin viikkoon. Tiedän että yrityksillä on minimaalinen varasto ja kaikki tilattaisiin keskusvarastolta, mutta asiakkaan näkökulmasta: Mä osaan itsekkin tilata tavarani netistä ja ne tulee lähipostiin tai kotiovelle eikä mun tartte ajaa 10-20km liikkeeseen=Mihin liikettä edes tarvitaan, kun se on vain turha välikäsi?

Vertailuna Käyttöauto josta focukseen löytyy yhtä kertaa lukuunottamatta aina osat suoraan käteen.

JYväskylä Laakkonen.

Tämä firma on tullut todettua paskaksi palvelun suhteen jo useamman kerran. Tässä viimeisin:

Minulle sattui tulemaan tuo Skeida magazine. Siellä huomaisin mainoksen "Octavian omistajalla on nyt omat hinnat". Sivulla on hinnat kuudesta kiinteästä tuotteesta akku, pyyhkijät, matkustamon/tavaratilan kumimatot ja lasinpesuneste. Ajattelin kurakelien alkaessa uusia nuo alkuperäiset kumimatot autoon joidenkin tarvikemattojen tilalle. Menen paikan päälle ostamaan. Ketään ei näy ja kellolla vanhempi miesmyyjä tulee paikan päälle.

- Moi teillä oli tarjous skodan lehdessä noista kumimattosarjoista

- Niin oli, mutta meillä ei ole niitä hyllyssä

- Joo mutta aukeaman mainos oli

- Se on maahantuoja mainos. Tiistaille saataisiin

- Siis teillä ei ole yhtään hyllyssä

- Ei ole

- Lehdessä oli kuusi artikkelia mitä mainostettiin ja teillä ei ole tuotteita hyllyssä. Ei edes yhtä kappaletta.

- Hei moni muu valmistaja ei tarjoa edes 10 vuotta vanhoihin autoihin varaosia

- Miten tämä nyt liittyy tuohon mainokseen ja siihen että tilataanko noita hyllyyn esimerkiksi yksi sarja. Kumminkaan kyse ei ole kuin 50 euron tuotteesta ja se ei varastotilaa kyllä niin paljoa vie tilaa.

Mä olen huomannut, että menee tuolta ostamaan mitä tahansa kilkettä joko ykkös tai kakkoskoppaiseen skodaan, niin se on lottovoitto, että saat rahalla tavaran ulos samantien. Muuten vastaus on tilataan ja tulee kahdesta päivästä-pariin viikkoon. Tiedän että yrityksillä on minimaalinen varasto ja kaikki tilattaisiin keskusvarastolta, mutta asiakkaan näkökulmasta: Mä osaan itsekkin tilata tavarani netistä ja ne tulee lähipostiin tai kotiovelle eikä mun tartte ajaa 10-20km liikkeeseen=Mihin liikettä edes tarvitaan, kun se on vain turha välikäsi?

Vertailuna Käyttöauto josta focukseen löytyy yhtä kertaa lukuunottamatta aina osat suoraan käteen.

En nyt tiedä montako mallia noita skeidoja on, mutta ainakin meillä pidetään varastossa niitä osia mitä menee oikeasti enemmän ja käytännössähän ne on uudempiin autoihin eli viimeisintä koria/toisiksi uusinta koria. Olikos se niin että jos kaks menee lyhyen ajan sisään niin lyödään hyllyyn samantien min. 5kpl/tapauskohtainen mutta toi että mainostetaan lehdessä ja sitten ei oo hyllyssä tuntuu oudolle. Ellei niitä sitten oikeasti mene aivan törkeän paljon. Uskoakseni kumimattosarjoja ei kuitenkaan mene päivittäin/viikoittain tai edes kuukausittain. Sillä perusteella voisin ainakin itselleni sujuttaa ajatuksen että on melkein aina tilaustuotetta. Firmanhan ei ole mitään järkeä ottaa 20 sarjaa kumimattoja vanhempiin autoihin hyllyyn koska niistä tuskin menee yhtään..

Harline oy. penkin raudat toista kuukautta tulossa jos ovat tulossa. Tavaran saatavuus oli ainakin vahvistettu ennakkomaksumailissa. Olisi pitänyt lukaista tätä topiccia hieman ennen...

Eli ensimmäisen ja viimeisen kokemuksen perusteella en voisi kyllä suositella.

Harline Oy:ltä jokujen hetki takaperin sain odotella pari kuukautta tavaraa. Sain ne sitten lopulta, mutta silti..

Jatek importista liukukiskot tilaukseen 10.10.2012. Tänään sais hakee postista. HEH parempi myöhään...

Ei jumalauta mitä paskaa. Japanimports.fi myy nardin ratteja erittäin halpaan hintaan. http://japanimports.fi/index.php?pageid=11&aid=192〈=fi Noh soittelin sinne sitten ja kysyin miten aitoa nardia noin halvalla myydään. Vastaus oli, että olivat ostaneet englannista jonkin könttäpaskakasan. Pieni pelko tässä minulla oli pepussa... Avasin paketin heti matkahuollon pihassa tänään ja ensi reaktio oli, kopiohan se on. Pidin kuitenkin pientä toivoa vielä yllä laadusta ja menin asentamaan äsken ratin. Muistui mieleen driftworksin tekemä koe tälle kyseiselle ratille. Noh, ratti kiinni ja eikun taivuttelemaan. Sain sen ihan mutkalle. Suoristin ratin kuosiin takaisin ja nyt se roikkuu sarvista olohuoneessa. Autoon siitä ei ole.

Kai sitä voi 80e huonomminkin käyttää... Älkää siis ostako tuota paskaa. Liekkö nuo sparcotkaan aitoja...

Kyllä mun täytyy ihmetellä miten liikkeet pysyvät pystyssä, kun eivät vastaa sähköpostilla tuleviin kyselyihin tai jos vastaavatkin niin lisäkysymyksiin ei vastata.

Vastattais edes vaikka haista home, niin tietäisipä olla kyselemättä sen enempää.

Äkkiä menee rahat sinne suuntaan mistä vastauksen saa :rolleyes:

http://www.tuningstudio.fi/

Ihme venkoilua tilattujen osien kanssa.

Ei toimita ja rahojen palautuksessa ihme vitkastelua!!!

Miksi hyvät ihmiset ette googlaa firmoja ennen tilausta? Tuningstudion väki on s#atanan kovia puhe"miehiä" mutta siihen se jääkin. Omakohtaiset oppirahat siihen puljuun maksettu ja huolta pitänyt ettei kusikaan mene sinne suuntaan. Lukekaapa netistä nuo kokemukset tuosta firmasta ja miettikää sitten tilaanko vai en?

Miksi hyvät ihmiset ette googlaa firmoja ennen tilausta? Tuningstudion väki on s#atanan kovia puhe"miehiä" mutta siihen se jääkin. Omakohtaiset oppirahat siihen puljuun maksettu ja huolta pitänyt ettei kusikaan mene sinne suuntaan. Lukekaapa netistä nuo kokemukset tuosta firmasta ja miettikää sitten tilaanko vai en?

Tässä tapauksessa tuttu kysy että mistä saa autoonsa tehoboxin kun tarvii vähän vääntöä lisää kun suuren ajan kärry perässä ajelee.

Nopee googlaus että tuolla näyttäis olevan.

Heitin vinkin ja ajattelin että hintaan tökkäsis kauppa mutta ei kun toihan oli tilannu sen samointein.

Meni viikko pari ja sanoin että soita sinne mikä mättää. Soitto niin sanoivat että ei oo hyllyssä että tulee saksasta. Sitten taas viikon pari odotus ja sit olikon jo dhl:llä matkalla. Sit taas muutama viikko kaveri soitti että laitetaas rahat takasin kun ei kuulu. Sit taas viikko kun rahoja ei kuulunu niin kuulemma ei ollu saanu @mailia missä oli tilinumero. Sitten uusiks @mailia että tossa numero ja nyt menny vissiin toista viikkoa eikä vieläkään rahoja kuulunu.

On muuten aivan pakko mainita tähän topicciin oma kokemus stadin UGM: ästä.

Joskus kun omistin bemarin ja sivuilta katoin aina että tavara X on varastossa (ja myöhemmin soitin etukäteen, että onko). Niin lähes joka ikinen kerta mies tiskin takana lähti takahuoneeseen / hallin puolelle raivottamaan että missä on tämä ja tämä palikka. Kyllä sieltä silti välillä myös sai mitä halusi, mutta omalla kohalla vika tikki tuli, kun soittivat jostain melkein kuukauden takaisesta osasta, että nyt löytyis hyllystä. Olin juuri päässy töistä ja oli n. 30min aikaa luukuttaa oville. Etenkin kun puhelimessa snoi että vika työpäivä heillä ennen lomaa.

No, olin jotain 10min ennen sulkemista paikalla. Tiskipaavo pistää ovet kiinni ja lyllertää pois koko paikasta. Iski lievä vitutus ja menin himaan.

Onko kellään viime aikaisia kokemuksia RHD Japanista? Olen tilannut heiltä osia noin 10 kertaa viimeisten about 5 vuoden aikana ja kokemukset ennen kahta viimeistä tilausta ovat olleet todella hyviä.

Nyt kuitenkin kaksi viimeistä tilausta ovat alkaneet tökkimään. Ensimmäinen tilaus noin 2 kuukauden takaa jossa tilasin tehdas uuden R33 vaihdelaatikon ja OS-Giken 1-5 ratassarjan. Ymmärsin että tuo 1-5 ratassarja sisältää myös input shaftin, koska mainostetaan 1-5 vaihteen sarjana, tuo input shaft on siis periaatteessa vaihde 4. Myös nettisivuilla olevissa kuvissa on tai ainakin oli tilausta tehdessäni mukana tuo input shaft. Yleensä jos input shaft ei sisälly, mainostetaan tyyliin 1-3+5 gear set. Eli sisältää 1-3 rattaat sekä 5 vaihteen rattaat, mutta ei input shaftia eli 4 vaihdetta. Ilmoitin myös tilauksen yhteydessä, että input shaft tulisi olla tehty Nissanin vakio kytkin boorilla ei Hollinger-tyyppisellä, joka on toinen vaihtoehto. Nooh kysyin paketin saavuttua missä tuo input shaft on, koska oletin sen kuuluvan toimitukseen ja vastaus oli tyyliin -> kiitoksia yhteydenotostanne , ilmoitimme kuvausyksiköllemme, että poistavat tuon input shaftin kyseisen tuotteen kuvista, Kiitoksia yhteydenotostanne jne. No otin tuon kämmin omaan piikkiin, koska heidän (omasta mielestä kohtuu sekavilta) sivuilta löytyikin sarja joka oli nimeltään 1-5 gearset + input shaft, enkä kysellyt minkään kompensaation perään esim. rahtikulujen suhteen.

Tilasin sitten erillisellä tilauksella tuon puuttumaan jääneen input shaftin, Nismo vaihdelaatikon ja moottorin tukikumisarjan sekä kytkimen painelaakerin +pitimen (sleeve), eli tälläisen:

http://www.rhdjapan.com/nissan-release-bearing-and-sleeve-set.html

Ilmoitin selkeästi, että laakeri tulee R32 GT-R:ään ja painelaakerin osanumero on 30502-21000, omaksi mokaksi täytyy sanoa, että en ilmoittanut tuon laakerin pitimen / ohjaimen osanumeroa heille.

Noh paketin saavuttua, huomasin, että minulle oli toimitettu painelaakeri osanumerolla 30502-69F10 joka sopii ilmeisesti Z33:seen eikä ollenkaan laakerin pidintä/ohjainta. Painelaakerin pussiin oli kirjoitettu, että painelaakeri 30502-69F10 korvaa nykyään osanumeron 30502-21000. Juu kyllä tuokin laakeri sopii paikalleen, mutta sen paineasetelmaan painava osa on halkaisijaltaan suurempi ja omasta mielestäni se vaikuttaa väkisinkin esim. vaadittavaan poljin voimaan.

kysyin että onko tosissaan näin, että Nissan on ilmoittanut, että tämä laakeri korvaa r32 version ja missähän mahtaa olla minun tilaamani laakerin pidin (sleeve) ja sain jälleen ympäripyöreän vastauksen, jossa luki, että "osanumero tarkistettu, älkää epäröikö ottaa meihin yhteyttä jos teillä on jotain muita osatarpeita jne. jne."

Noh tämän jälkeen vastasin, että OK ehkä painelaakeri käy ja varmasti toimiikin jotenkin (vaikka en siihen mitään vaihvistusta saanutkaan ja halkaisija on eri) ja kysyin edelleen, että missä se painelaakerin pidin(sleeve) on tai miksi en sitä saanut. Tähän vastattiin, että "ilmoititte vain painelaakerin numeron ja saitte sen, meillä ei ole mitään tietoa mihin ajoneuvoon se sopii. Mikä tässä nyt on ongelmana"

ja taas vastasin, että tilasin laakerin+pitimen ja ilmoitin mihin autoon osat on tulossa, jos teillä ei ole mitään tietoa osanumeroista olisitte voineet ilmoittaa minulle ja olisin voinut numeron selvittää. Kerroin, että ongelmana on se, että maksoin noin 90€, eli osat 65€ + verot 25€ ja en ole saanut rahojen vastineeksi sopivia tai sopiviksi todistettuja osia.

Tähän taas vastattin: "Tehdäänkö nyt heti ainakin selväksi, että ette todellakaan ole ainakaan maksaneet osista yhtään veroa, koska olemme pakkauslistassa ilmoittaneet osien arvoksi vain 30% niiden todellisesta arvosta"

Tähän vastasin, että suomessa sillä ei ole mitään väliä mitä he kirjoittavat lähetyslistaan, meidän täytyy tehdä tullaus netissä ja toimittaa todellinen kuitti / kauppakirja liitteenä. Tämän jälkeen en ole saanut minkäänlaista vastausta 2-3 päivään, viimeinen viesti siis keskiviikko aamulta. kysyin vielä Perjantai aamuna noin 08:00 suomen aikaa, että kuinka asian kanssa jatketaan ja, että minulta puuttuu edelleen ainakin se laakerin pidin.

Onkohan RHD:llä henkilöt vaihtuneet vai missä hiertää, kun ei aiemmin ole ollut mitään ongelmaa, kaksi viimeistä tilausta arvoltaan kuitenkin noin 4k€, ja jos eivät vastaa mitään järkevää hyvinkin pian niin ei auta muu kuin tehdä Claim Pay Palin kautta.

Eli kokemuksia kaivataan.

Edited by s0jranta

Tämä alkaa menemään jo naurettavan puolelle. Eli vastaus tuli heti pienen herjailun jälkeen. Edelleenkään eivät myönnä, että ovat tehneet minkäänlaista virhettä, ja kommentoivat, että siinähän teet pay pal claimin, mutta se tarkoittaa, että sinun täytyy lähettää kaikki toimitetut osat tehtaan paketissa takaisin. Vastasin vain, että selvä hommaa asia tulee julki ainakin Suomessa ja en todellakaan ole tilaamassa teiltä enään mitään koskaan .

Viikon odotellut vastausta kytkimestä Futurezilta. Rupeen kyselee muualta kun ei kerran saa palvelua. Ei ole aikaa viikkoja odotella vastausta koska auto on menossa pajalle pian.

Edited by Sampza

Mulla ei oo ku hyvää sanomista futurezista kyllä,kytkimen vasta tilasin tässä niin yhessä päivässä tuli,aikoinaan kanssa jotain tullu sieltä tilailtuu niin aina on kyllä hienosti homma toiminut,jos toimitus viivästyy yms. niin ottavat kyllä heti yhteyttä :)

Ite Futurezilta ostanu tavaraa aika paljon, sieltä kyllä saa hyvää ja asiallista palvelua. Kertaakaan ei oo tullut "ei tiedetä" vastausta, jossei ole jotain asiaa tiedetty niin on ne sen tiedon sitten jostain minulle kaivanu. Joskus vastauksessa kestää pidempää, mutta kiireensä on heilläkin.

Itse en sitä huonoksi palveluksi välttämättä sanoisi, jos ei vaan päivässä tunnit riitä.

Multa kans pisteet futurezille, hienosti ja nopeasti kauppa käynyt. Ettei olis unohtunut sun sähköposti tms? Soittoa vaan :)

Hauska homma kun laitoin tänne viestin ni parinkymmenen minuutin päästä sähköpostiin tuli hintatiedot kyselemistäni tuotteista. Täytyy zoomailla maanantaihin et mikä kytkinpaketti lähtee tilaukseen kun on nyt referenssiä mistä punnita. Mulla on kumminki silleen hoppu asian kanssa ku auto on menossa parin viikon päästä pajalle isompaan remonttiin ni maananantaina mun on päätettävä mistä tilaan että tiedän myös pajalle ilmoittaa mitä kaikkea rempataan.

Ite Futurezilta ostanu tavaraa aika paljon, sieltä kyllä saa hyvää ja asiallista palvelua. Kertaakaan ei oo tullut "ei tiedetä" vastausta, jossei ole jotain asiaa tiedetty niin on ne sen tiedon sitten jostain minulle kaivanu. Joskus vastauksessa kestää pidempää, mutta kiireensä on heilläkin.

Itse en sitä huonoksi palveluksi välttämättä sanoisi, jos ei vaan päivässä tunnit riitä.

Noh.. itse asiakaspalvelu työssä kun olen niin viikko on aika pitkä aika odotella vastausta on sitten kiire tai ei.. tänä päivänä sähköposti on vähintäänki sen virka-ajan auki yrityksillä niin mä sanoisin ennemminki et sähköposti on jäänyt noteeraamatta.

En siis mitenkään halua haukkua ketään mutta itse käsittäisin jokaisen mahdollisen asiakkaan potentiaalisena kauppana. Tänä päivänä kilpailu on kuitenkin melko kovaa.

Edited by Sampza

Noh.. itse asiakaspalvelu työssä kun olen niin viikko on aika pitkä aika odotella vastausta on sitten kiire tai ei.. tänä päivänä sähköposti on vähintäänki sen virka-ajan auki yrityksillä niin mä sanoisin ennemminki et sähköposti on jäänyt noteeraamatta.

En siis mitenkään halua haukkua ketään mutta itse käsittäisin jokaisen mahdollisen asiakkaan potentiaalisena kauppana. Tänä päivänä kilpailu on kuitenkin melko kovaa.

Eli syytät nyt futurezia siitä, jos he joutuvat hintaa selvittämään ja jos siinä kestää se viikko niin se on heti futurezin vika? Eikä se viikko luulisi paha olevan, jos on vaan harraste vehe kyseessä. Asia olisi omastakin mielestä ihan eri jos olisi täysverinen kilpa peli kyseessä keskellä kisa kautta.

Edited by Turbodatsuni

Eli syytät nyt futurezia siitä, jos he joutuvat hintaa selvittämään ja jos siinä kestää se viikko niin syytät heti futurezia? Eikä se viikko luulisi paha olevan, jos on vaan harraste vehe kyseessä. Asia olisi omastakin mielestä ihan eri jos olisi täysverinen kilpa peli kyseessä keskellä kisa kautta.

Tällä näkemyksellä odottaisin edes tietoa siitä että asian eteen tehdään jotain.. vastausviesti että asia on otettu selvitykseen vaikuttais lopputulokseen aika oleellisesti.

Tällainen systeemi usealla autojen viripalikoita myyvällä yrityksellä on.

Itselläkin ei oikein hyvää sanottavaa futurez:stä. Tilasin kiireessä heiltä tuotteen ja lupaili, että ehtii ajoissa varmisti vielä toimittajalta. Myös kun kysyi, että saako tuotetta nopeasti niin ilmoitti hinnan nouseen tuli vaan sellainen mieleen, että halus nostaa hintaa mun kohdalla, koska mulla oli kiire tuotteen kanssa.

No joka tapauksessa tuotetta ei kuulunut eikä näkynyt ja tapahtuma meni mönkään. Ilmoitti tässä kohtaa sitten selitykseksi, että toimittaja huono toimittamaan tilauksia ja todellinen hinnan nousu ollut oikeasti kovempi ja he myyvät tuotteen minulle tappiolla.

Kuulemma heillä ei ollut merkintää, että tuote oli tulossa messuautoon, vaikka nimen omaan erikseen varmistin useaan otteeseen, että se sinne ehtii ja näin he ja tuotteen valmistaja varmisti.

Tässä kohtaa ilmoitti sitten, että tuote tulee n.10päivän päästä. (kuulemma rahti lähtenyt jo)

No kyselen tuotteen perään n.20 päivän päästä, kun ei vieläkään näykynyt. Taas luvattiin noin viikko lisäaikaa. Lopulta tuote tuli mutta sieltä puuttui yksi osa. Joka tosin sitten tuli ilmaiseksi postissa.

Mutta tilaus jonka piti tulla n.1-2viikossa kesti nyt lähes 2kk tulla ja vielä silloin puuttu yksi osa.

Tämän takia tilaan jatkossa osani kilpailijoilta. Ymmärrän, jos toimittaja ei toimita kyseisiä osia, mutta kannattaako tälläisiä osia sitten jälleenmyydä ja luvata asiakkaalle jotain aikoja?

Edited by ABT