Jump to content
  • Announcements

    • Teppo

      Datsun Nissan Sports Cars of Finland ry:n tietosuojakäytäntö   05/24/18

      General Data Protection Regulation, eli GDPR, on EU:n uusi tietosuoja-asetus EU:n ja EEC:n sisällä. Asetus korvaa ja yhtenäistää eri maiden nykyiset säännöt ja määrittelee, miten henkilötietoja saa käsitellä EU:ssa Tämä tietosuojakäytäntö käsittelee Datsun Nissan Sportscars of Finland ry:n (jäljempänä DNSF) sinusta tallentamia tietoja ja sitä mihin niitä käytetään. Tämä tietosuojakäytäntö koskee seuraavia osia:
      -    DNSF foorumi (https://www.dnsf.org/forums/)
      -    DNSF jäsenrekisteri
      -    DNSF Store (https://www.dnsf.org/store/)
      -    DNSF ry:n tapahtumia
      Lisätietoja DNSF ry:n tietosuojakäytännöstä voit pyytää sähköpostilla: admin@dnsf.org   Rekisterin pitäjä
      DNSF Ry
      Sirkkalankatu 27 B 41
      20700 Turku   Kerätyt tiedot
      DNSF:n tallentamat tiedot ovat peräisin käyttäjiltä itseltään.
      DNSF ei kerää tietoa muista lähteistä, kuin käyttäjiltä itseltään, eikä tee sitä ilman käyttäjän itsensä suostumusta. Tietoa tallennetaan seuraavasti: - Foorumin käyttäjäkanta
      Foorumille rekisteröityessä jokainen antaa haluamansa yhteystiedot - Jäsenrekisteri
      DNSF:n jäseneksi haluava täyttää itse jäsentietolomakkeen (https://secure.tietotoimisto.fi/ws/dnsf/), jossa kysytään seuraavat tiedot: nimimerkki keskustelualueelle, etunimi, sukunimi, syntymäaika (vapaaehtoinen), katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maakunta (vapaaehtoinen), puhelin (vapaaehtoinen), sähköposti, suosittelija (vapaaehtoinen), auton merkki ja malli, vuosimalli (vapaaehtoinen), rekisterinumero (vapaaehtoinen) - DNSF Store -jäsentuotekauppa
      Tilauksen yhteydessä kysytään seuraavat tiedot: etunimi, sukunimi, laskutusosoite, puhelinnumero - DNSF ry:n tapahtumat
      DNSF ry:n tapahtumissa sinulta saatetaan kysyä tunnistetietoja, jotta voimme varmistaa jäsenyytesi voimassaolon   Tietojen käyttö ja jakaminen
      DNSF käsittelee henkilötietojasi jäsenyytesi hoitamiseen ja hallinnointiin.
      DNSF:n yhteistyökumppanina toimii Tietotoimisto (https://www.tietotoimisto.fi/) , joka on toimittanut jäsenrekisterin. Tietotoimiston rekisteriselosteen löytää heidän sivuiltaan. DNSF:n jäsenistön nimi- ja yhteystietoja käytetään jäsenrekisterin hallintaan, jäsenlehtien ja muiden osoitteistojen hallintaan sekä jäsenmaksulaskutukseen, muuhun jäsenlaskutuksen, kokouskutsujen lähetykseen sekä jäsenreskontran hallintaan.  DNSF ei jaa tietojasi ulkopuolisille tahoille, ellei kyseessä ole Suomen lakiin perustuva vaade viranomaisen taholta.
      Henkilötiedot säilytetään luottamuksellisina. Tietoliikenne on SSL-suojattua. Tietokannoista otetaan kerran vuorokaudessa varakopiot erillisessä tilassa sijaitsevaan laitteistoon.
      Palvelussa käytetään yleisesti hyväksyttyjä tietoturvaratkaisuja.   Tietojen siirto EU:n tai ETA:n ulkopuolelle
      Tietoja ei siirretä EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.   Tietojen suojaaminen
      Kaikkia henkilötietoja käsitellään luottamuksellisesti.
      Henkilötietojen käsittelijät löydät DNSF:n sivustolta osoitteesta: https://www.dnsf.org/staff/ -kohdasta DNSF ry:n hallitus.   Tietojen säilytys
      DNSF säilyttää antamasi tiedot toistaiseksi kunnes pyydät itse niiden poistamista.   Tarkastusoikeus
      Jokaisella on oikeus tarkastaa DNSF:n hänestä talletetut tiedot. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org   Oikeus vaatia tiedon korjaamista tai poistoa
      Jokaisella on oikeus vaatia DNSF:n tiedoissa olevan virheellisen tiedon korjaamista tai poistoa. Pyyntö tästä voidaan lähettää sähköpostitse osoitteeseen admin@dnsf.org
      Tietojen poisto/korjaus/tarkistus DNSF-foorumilta:
      -    Lähetä sähköpostia osoitteeseen admin@dnsf.org ja ilmoita mitä haluat tietojesi suhteen (poisto/korjaus/tarkistus).
      -    Foorumilta voi poistaa pelkän käyttäjätilin tai käyttäjätilin ja kaikki lähettämäsi viestit.
      -    Muiden foorumikirjoittajien viittauksia rekisteröidyn viesteihin ei voida aukottomasti poistaa.
      -    Muualle muiden toimesta kopioituja foorumille kirjoittamiasi viestejä ei voida poistaa ja/tai jäljittää   Muut henkilötietojen käsittelyyn liittyvät oikeudet
      Rekisteröidyllä on oikeus tehdä valitus tietosuojaviranomaiselle, jos henkilötietoja on käsitelty asiattomasti.
Sign in to follow this  
Gorak

Mitä kannattaa maksaa zetasta

Recommended Posts

Moro!

Bongasin tosta viherlaaksosta 280ZX ja kävin kyselee siitä vähä.

myyjä sano et kuulemmä käyntii lähtee mut kytkin on jumis, sitte perä pitää ääntä ja on niis pelleissä aikapaljon tekemistä.

Kysyn sitten hintaa ja se latas et 2500e :D Minun mielestä liikaa, mutta mitä asijantuntijat sanovat?

Sitte kysyin et onko turbo ja se sano "et ei näitä ei oli tehty turbona" enkä viittinny alkaa kinaamaan enkä myöskään kurkannu konepellin alle.

näkeekö niistä konepellin ritilöistä et onko se tbo vehje, Molemmilla puolilla ritilät ja kuskinpuolella semmonen mis kolmionmuotoinen reikä edessä?

Oliko tarpeeksi sekavasti selitetty :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä kannattaa maksaa zetasta

ei toi nyt pahalle kuulosta.

2k voisi olla kyllä ihan realistinen myyntihinta.

eiköhän se vapari versio ole.. kyllä varmaan myyjä erilailla puhelisi jos siinä puhallin olisi..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä kannattaa maksaa zetasta

Turbo versiot on harvassa.. Ruottin puolella niitä on ollut pari myynnissä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä kannattaa maksaa zetasta

Jep, 1982-1983 oli vapareiden konepellit samanlaiset kuin turboissakin. Eli mitä todenäköisimmin vapari. Toi 2000e vois olla sopiva, mutta jos on kovinkin mätä niin kiertäisin kaukaa koska noihin on hankala löytää osia Suomesta.

Asiasta kolmanteen. Onko Suomessa alkuperäisiä turbo S130:siä? Alunperin niitä tuotiin vapareina vaan, mutta onko joku uittanut esim. jenkeistä tai muualta Euroopasta?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä kannattaa maksaa zetasta

En oo yhdestäkään kuullut. Nii ja varmaan tarkoitat noilla osilla, peltejä. Muita osiahan on kyllä.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä kannattaa maksaa zetasta

Autoa näkemättä on paha sanoo mikä olis kohtuu hinta. Itte ostin suurinpiirtein vastaavassa kunnossa olevan vehkeen tonnilla. Ei kyllä ollut käyntikuntonen ostohetkellä, pärähti tulille kun kaato bensaa tankkiin. Mulla tuli kytkimeen eloo kun putsasin kytkimen pääsylinterin.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä kannattaa maksaa zetasta

Okei :D hyvä tietää.

tos kyl tulee olemaan peltihommia ainaki mitä päälepäin kattelin (en kattonnu pohjaa ollenkaan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä kannattaa maksaa zetasta

En oo yhdestäkään kuullut. Nii ja varmaan tarkoitat noilla osilla, peltejä. Muita osiahan on kyllä.

Jep, peltejä lähinnä tarkoitin.

Niin, se pohja kannattaa katsoa myös läpi. Välillä saattaa löytyä pelkkää kittiäkin... nimim. yhden 280ZX:n pohjan vaihtanut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä kannattaa maksaa zetasta

Jep, peltejä lähinnä tarkoitin.

Niin, se pohja kannattaa katsoa myös läpi. Välillä saattaa löytyä pelkkää kittiäkin... nimim. yhden 280ZX:n pohjan vaihtanut

jaa,sinäkin ku oot ;D;D

juu nuohan mätänee etupäästä vähä jolkapuolelta ja lattiat,helmat,takaiskarin yläpään kotelot yms

hintaluokka 500-8000€

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä kannattaa maksaa zetasta

tämä kyseinen yksi on seissyt siinä nurmikon keskellä varmaan 3 vuotta jos riittää...ei varmaan oo ruosteessa kauttaaltaan ::)

myyjäkin on vähä outo joka autolle on hinta n.2000-3000 eikä oikeen taho tulla vastaan vaikka miten olis kuppanen kärry..esim synnyt,corollat sun muut.kannattaa tosiaan huolella tarkistaa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä kannattaa maksaa zetasta

tämä kyseinen yksi on seissyt siinä nurmikon keskellä varmaan 3 vuotta jos riittää...ei varmaan oo ruosteessa kauttaaltaan ::)

myyjäkin on vähä outo joka autolle on hinta n.2000-3000 eikä oikeen taho tulla vastaan vaikka miten olis kuppanen kärry..esim synnyt,corollat sun muut.kannattaa tosiaan huolella tarkistaa

Jees niin oon itekki kattonnu et on se siin ainaki vuoden seissy (mitä mä oon siitä kulkennu ohi) ku uteli siitä autosta niin jotenki se kiers kaikki vastaukset nje. mulle se kerto et se on ollu sillä 12vuotta? onkoha seissy kokoajan nurmella?

Oli sillä siellä S12, missä sisusta oli siisti ja ulkoota ihan ok mutta hinta oli 4500e  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä kannattaa maksaa zetasta

Se Epsoon valkoinen tsetäxä on ajettu 177-tkm ja tosiaan ollut tällä nykyisellä omistajallaan reippaasti yli 10-vuotta. Ilman sitä nurmella tapahtunutta useamman vuoden seisokkia lähtökohta olisi tosi hyvä. Täysin alkuperäinen ja mitään muuttamaton.. Alkuperäiset avaimet, poppikoneet, merkit, kilvet yms. on kaikki paikoillaan. Ruoste ja kattona oleva omenapuu vaan on tehnyt korista lohduttoman näköisen ( peltiä menee varmasti useampi neliö, omistajakin sen tietää... ). Ensimmäinen omistaja taisi olla joku HIFKin tvs. nimekkäämpi jääkiekkoilija, lisäksi auto on esitelty Tuulilasissa joskus vuonna 1983 ( tais olla joku vertailu Cosworth vs. ZX yms. ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä kannattaa maksaa zetasta

Tuulilasissa n:o 8/1983 oli sporttiautovertailussa valkoinen 280 ZX, rekisterinumero ASH-606. Muut vertailussa mukana olevat autot: Audi 80 Quatro, Ford Sierra XR4i ja Mazda RX-7. Jos jotain kiinnostaa, niin tässä yhteenveto vertailun kokonaispisteistä: Sierra 180, Audi 177, RX-7 174 ja 280 ZX 163. Datsun sai huonot pisteet mm. kakkosvaihteen huonosta synkronoinnista, raskaasta ohjauksesta (ko. autossa ei ollut ohjaustehostinta), jousitusmukavuudesta ( jäykkä alusta ja pyörien tärinän läpituleminen) ja moottorin meteli huippukierroksilla. Kiihtyvyys, sitkeys ja huippunopeus saivat maksimipisteet. Ja vielä ko. auton hinta 4.7.1983: 164.630 mk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Mitä kannattaa maksaa zetasta

On vaa päätynny väärään paikkaan, omenapuun alle lahoomaan.

ton paikka olis mun mielestä tallissä glymillä vahattuna :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mitä kannattaa maksaa zetasta

Onhan toi muutaman vuoden saanu kypsyä. Saattaa olla aika rapeassa kunnossa pohja! ::);D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mitä kannattaa maksaa zetasta

Ompi toinen peili ja pyyhkijänvarret kadonneet vuosien aikana. ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vs: Mitä kannattaa maksaa zetasta

Toi oli muistaakseni vuos sitten ihan nettiautossakin myynnissä, mut ei oo tainnu mennä. Jos auto on tossa seissy monta vuotta niin kohta rupeaa olemaan kaks tonniakin kova raha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

×